Kannattaako Nokia 8 puhelimen akku vaihdattaa ?
Itse en vaihtoa pysty tekemään.
Puhelin on 3 vuotta vanha
NOKIA 8 akun vaihto kannattaako ?
10
72
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä akun yleensä saa vaihdettua itsekin laitteeseen kuin laitteeseen. Netistä löytyy vaihto-ohjeita. Jos laite on vesitiivis, niin kannattaa tilata akun lisäksi tiiviste, ja mahdolliset muut kertakäyttöiset osat. Googlaamalla lisätietoja.
Kannattavuus on tietysti niin ja näin. Satasella saa jo uuden älypuhelimen. Tämä 8 sisältää paljon sellaisia toimintoja joilla minä en tee mitään.
Nokian halvimman äly puhelimen saa noin 100 € hintaan ja sillä on takuu ja Anroid päivitykset 3 vuoden ajaksi.
Akulle saa takuun, mutta ei koko puhelimelle.
Taidan ostaa uuden 100 € Nokian itselleni.- Anonyymi
Kannattaa vaihtaa jos vaihtaa samalla koko puhelimen.
- Anonyymi
Jos pitää paljon jostain puhelimesta niin silloin kannattaa kyllä akku vaihtaa mieluummin kuin ostaa uusi luuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pitää paljon jostain puhelimesta niin silloin kannattaa kyllä akku vaihtaa mieluummin kuin ostaa uusi luuri.
Ei puhelimesta voi "pitää". Nokian uusi erittäin hyvä 6.1 150 e ja 2.2 120e. Autoonkaan ei kannata rakastua, se pettää kuitenkin jossain vaiheessa.
- Anonyymi
Sekunnin hakemisella löytyi ohje näytön ja akun vaihtamiseen.
https://www.mobilescout.com/android/news/n100485/Nokia-8-screen-and-battery-replacement-guide.html - Anonyymi
Itse pidän kännykkää mahdollisimman pitkään, ärsyttää kaikki asetusten teko, ohjelmien lataaminen, tietojen lisääminen..., pilvipalveluita en todellakaan halua käyttää ja luovuttaa sinne tietoja.
Nuopäivitykset ovat huuhaata, ihmisillä paljon vanhoja puhelimia eikä hyökätty, mutta maailman rikkaimman miehen uuteen kännykkäänkin murtauduttiin, käyttö ratkaisee. Minulla onneksi vielä Lumia kasilla, ei tarvitse pelätä edes vakoilua ja akku kestää kuin uusi. - Anonyymi
Edullisempi kuin Nokia 8 mikä puhelin olisi sopiva ihan tavalliseen käyttöön ?
Edelleen aijon Nokia puhelimen ostaa.
Tutulla on Huawei ja siitä puuttui kokonaan Ä ja Ö kirjaimet jne.- Anonyymi
Tuolla on helppo vertailla, voi valita merkin ja mitä ominaisuuksia haluaa.
http://www.gsmarena.com/ - Anonyymi
Mulla on 4...5 vuotta vanha, 69 euroa maksanut Huawei-puhelin. Kyllä tässä on ääkköset olemassa.
Kai se kaverisi on älynnyt painaa UK/FI kielinappulaa näppäimistöllä? Itsekin aikoinaan ihmettelin kun ääkköset katosi.
Nokian ehkä ostan seuraavaksi. Onko muilla hyviöä kokemuksia Nokiasta, esimerkiksi valokuvien laatu ja ja Youtune-streamausten ym. tekeminen. Eli onko Nokia ihan käypä peli myös kuvapuolen hommiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä238849Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3581746Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3161551- 3981472
- 891429
- 61315
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331090Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241056Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521022- 36978