Onkohan meillä kummallakin joku pakkomielle toisiimme

Anonyymi-ap

Vähän luulen että on..

177

1982

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joillakin ihmisillä voi olla pakkomielteitäkin.

• Anonyymi

Sinulla tuo mieliala heittelee päivän aikana 10kertaa laidasta laitaan. Yritä siinä luottaa sinuun ja tunteeseesi.

• Anonyymi

No ei se nyt kauheesti heittele hänen suhteensa. Mitäs on tollanen jörö että järki lähtee paatuneemmaltakin naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei se nyt kauheesti heittele hänen suhteensa. Mitäs on tollanen jörö että järki lähtee paatuneemmaltakin naiselta

No oon mä kyl vähän jörö 🤣 emmä sit oo ku tutustuu kunnolla 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No oon mä kyl vähän jörö 🤣 emmä sit oo ku tutustuu kunnolla 🙂

Et vissiin nii

• Anonyymi
        UUSI

Eli olet toden totta se itse oman päänsä rikkonut lukija, joka menee tämän aloittajaäijän moodien mukaan ja kuvittelee jankuttavansa obsessionkohteelleen

• Anonyymi

Ei. Se on kahden toisilleen tarkoitetun rakkautta

• Anonyymi

Mä olisin sanonut tän saman. Vaikka r-sanaa en haluaisi käyttääkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään, mutta ei jotenkaan muu sopinut tohon

• Anonyymi

Sama! Sivusta

• Anonyymi

Tämä nyt on jo varmaan selvää kummallekin vaikka ei sitä myönnetäkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä ei sanota

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään, mutta ei jotenkaan muu sopinut tohon

Ei oikein sovi! Ihastuskaan ei oikein sovi, liian pliisu.. Että rakkaus sitten.
        /Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oikein sovi! Ihastuskaan ei oikein sovi, liian pliisu.. Että rakkaus sitten.
        /Sivusta.

Kerrassaan ihanaa rakkautta ei voi muuta sanoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä ei sanota

Miks ei sanota? Mikä siinä on, ettei voi sanoa rakastan sinua. Omituista tämä tunteiden jemmaaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks ei sanota? Mikä siinä on, ettei voi sanoa rakastan sinua. Omituista tämä tunteiden jemmaaminen.

Siksi kun sanat on merkityksettömiä jos käytös ja teot osoittaa muuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus sana on tehty tuhlattavaksi, olipa sitten kyseessä lapsi, ihastus, vanhempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pata kattilaa soimaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sen sanonut kyllä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrassaan ihanaa rakkautta ei voi muuta sanoa

Kannattaisko sitä ns rakkautta ammentaa sitten jossain muualla kun palstaäijän monologeissa vihjailemalla marttyymaisesti?

• Anonyymi

...ei mulla vaan. Mitä nyt pientä kaipuuta on.

• Anonyymi

Entä jos se onkin niin suurta rakkautta, ettei mikään voima pysty heitä erottamaan?

• Anonyymi

Voiko jokin sellainen paha voima yrittää sellaista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko jokin sellainen paha voima yrittää sellaista?

Totta kai voi. Ja aivan varmasti tekee kaikkensa.

• Anonyymi

Yrittäjiä ainakin piisaa..

• Anonyymi

❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrittäjiä ainakin piisaa..

Niinpä…

• Anonyymi

Ei tuohon mitään voimia tarvi odottelee kaikessa rauhassa päättyy ennemmin tai myöhemmin tarvi kun yhden asian mikä aiheuttaa yhteen oton ja sovinnoksi naidaan sen sijaan että krskusteltaisiin asia selväksi ni yleensä ole kun ajankysymys kun suhde on kaluttu loppuun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuohon mitään voimia tarvi odottelee kaikessa rauhassa päättyy ennemmin tai myöhemmin tarvi kun yhden asian mikä aiheuttaa yhteen oton ja sovinnoksi naidaan sen sijaan että krskusteltaisiin asia selväksi ni yleensä ole kun ajankysymys kun suhde on kaluttu loppuun

Noin se monesti on, valitettavasti.

• Anonyymi

Mulla on N naiseen.

• Anonyymi

Joo. Naisella tuskin on minkäänlaista miellettä minuun, ei pakollista eikä vapaaehtoista.

• Anonyymi

On, kun ei saatu toisiamme. Mulla alkaa lievenemään, ja sulla on jo uus elämä.

• Anonyymi

Sulla se vasta kiihtyy, näkee reaktiosta mitä viime viikonloppu synnytti. Joko sitä juostiin kakkosvaihtoehdon syliin

• Anonyymi

Sitä se sielunyhteys teettää. Missään ole mitään järkeä. Tunteetkin on yhteiset rakkaudesta pelkoon 😬

• Anonyymi

On tässä menty raivon ja jakomielitautisuuden rajamailla jo tovi. Minkä helevetin takia ei vaan pysty unohtaa, ihan käsittämätöntä

• Anonyymi

Voin sanoa, että olen käynyt kaikki mahdolliset tunteet läpi omassa tapauksessani. Sellaisiakin tunteita löytyi, minkä olemassaolosta en ole edes tiennyt.

Ja kun katson peiliin. Viimeiset vuodet on tehnyt musta vanhan. Vaikka mitä yrittäisin, jään ihan vähän vaille siitä maalista. On joutunut näkemään oman pienuutensa tässä maailmassa. Jotkut vaan muualta käsin päättää mitä sulle ja sun jälkeläiselle tehdään. Kyllä kai ne pyrkii siihen, että kuolee jatkuvaan stressitilaan tai sitten päättää päivänsä itse. Mut joo, ei anneta periksi.
        - en ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tässä menty raivon ja jakomielitautisuuden rajamailla jo tovi. Minkä helevetin takia ei vaan pysty unohtaa, ihan käsittämätöntä

Sama täällä🥱
        Mies teki ihan hulluksi ...ja en unohda vaikka pitää niin tehdä 😤
        Naiselta sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä🥱
        Mies teki ihan hulluksi ...ja en unohda vaikka pitää niin tehdä 😤
        Naiselta sivusta

Miksi heität aina noin överiksi tämän naisena esiintymisen ja viljelet näitä emojeita tehostamaan sanomaa? Eikö kukaan nainen ole sitten ikinä ollut ns hulluna sinuun? Se rivien välien luvun taito nääs

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinun tunteiden välivaihtelu ollut aina näin jyrkkää, palstasetä? Kuulostaa varsin jännittävältä, eikä hyvällä tavalla

• Anonyymi

En usko. Mitään yhteyttä ei ole, ja päällisin puolin näyttää siltä, että kumpikin on edennyt omassa suunnassaan jo varsin pitkälle. Mä vain käyn täällä joskus vonkumassa.

• Anonyymi

Eipä sitä tiedä ketkä kaikki täällä käy vonkumassa

• Anonyymi

Mistä kukaan tietää päällisin puolin yhtään mistään ellei kyttäile perään pakkomielteisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä kukaan tietää päällisin puolin yhtään mistään ellei kyttäile perään pakkomielteisesti

Kyttäillä? Onko se hyvä harrastus? Jos on yhteisiä tuttuja, kyllä ilmankin erityistä kyttäillä pysyy selvillä siitä mitä toisten elämässä suunnilleen on menossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyttäillä? Onko se hyvä harrastus? Jos on yhteisiä tuttuja, kyllä ilmankin erityistä kyttäillä pysyy selvillä siitä mitä toisten elämässä suunnilleen on menossa.

Ei meidän yhteiset tutut ainakaan hänestä minulle puhu, enkä ole kysellytkään. Toista se taitaa olla toisinpäin

• Anonyymi

Ei hänellä kyllä ainakaan ole. Ja parempi niin.

• Anonyymi

Mistäs tiedät???

• Anonyymi

palstalla ja mulla on suhe

• Anonyymi

😆😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😆😅

värikäs ja vaiherikas semmonen.

• Anonyymi

jätän sen kyl koht..

• Anonyymi

Ei palstaa niin vaan jätetä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on yksinkertasen helppoa tarvi kun keksiä joku muu ajankulu sen tilalle

• Anonyymi

Etkä jätä kuitenkaan 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä jätä kuitenkaan 😆

oon kyllä suht kiikissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä jätä kuitenkaan 😆

Jätin jo sen!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miksikäs tämä asia olisi näin ehdoton- johtuuko se kenties siitä, että mitään muutakaan ei ole mihin banaalit tarinat pohjata? Sivusta aiheesta toiseen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jätin jo sen!

En usko 🙃

• Anonyymi

Ei kummallakin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Taitaa olla, luulen samoin.
      Pakko saada ja himottaa. Välillä oikein kesken kaiken keskellä kirkasta päivää tulee tuhma unelmia päähän.

• Anonyymi

Nyt ei puhuta enää mistään himosta. Alkaa kohta omistushalu ottamaan vallan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😆😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Prkl se on minun mies 😅

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Prkl se on minun mies 😅

Ei ole kenenkään muun, ja jos joku luulee hetken että on, niin todistan sen äkkiä vääräksi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😆😆

Olet siis miehisen erotomaanisen paranoidisen mustasukkaisuuden kannattaja, typy?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis miehisen erotomaanisen paranoidisen mustasukkaisuuden kannattaja, typy?

Kunhan vitsailen 🫠

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan vitsailen 🫠

Taisi vastaaja vaihtua palstasetään pispalan prinsessan sijaan

• Anonyymi

Iteksesi täällä kirjoittelet.

• Anonyymi

Niinpä näyt sinäkin 😏

• Anonyymi

Mitä muuta kuvittelit kenenkään täällä tekevän ihan yhtä lailla itsekseen ne kirjoittelee noi jonkun kaipaajat kun eivät tunnu edes tietävän ketä kaipaavat enemmistö maailman lauluistakin kertoo jonkun jonkin kaipaamisesta jo vuosia ihmetelly miksi niissäkään ei mainita nimeä jos muka tietävät ketä tai mitä edes kaipaavat

• Anonyymi
        UUSI

Sekö on sinun suurin ongelma, että tämä palstasetä kirjoittelee itsekseen näihin avauksiinsa? Se ei muutu keneksikään muuksi sillä että natkutat pakkomielteisesti, koska käyt lapsellisesti reflektoimassa saako tämä obsession kohteesi, joka on nainen huomiota täällä vai ei. Kasva aikuiseksi jo

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä muuta kuvittelit kenenkään täällä tekevän ihan yhtä lailla itsekseen ne kirjoittelee noi jonkun kaipaajat kun eivät tunnu edes tietävän ketä kaipaavat enemmistö maailman lauluistakin kertoo jonkun jonkin kaipaamisesta jo vuosia ihmetelly miksi niissäkään ei mainita nimeä jos muka tietävät ketä tai mitä edes kaipaavat

Et siis toisin sanoen pitänyt aloittaja ja palstasetä tämä yksisarvisen kontribuutiosta tähän jälkeen keran niin antoisaan keskusteluusi? Vuosia jo olette matsanneet täällä sinun luomista huuhaanikeistä toiseen ja välillä ilman niitä

• Anonyymi

Mulla on, hän kestää ihmeen hyvin sitä. Hieno mies.

• Anonyymi

Kyllä se vaikeeta kuule mullekin tekee mutta kiitos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se vaikeeta kuule mullekin tekee mutta kiitos

Sori siitä. Nyt ei ole niin vaikeaa?

• Anonyymi

En harrasta pakkomielteitä niin pilaa elämänsä helposti

• Anonyymi

Monesti on nää vaikeaa ellei jopa täysin mahdotonta löytää lähelleen ihmistä joka hyväksyy saatika sietää yhtään minkäänlaista pakkomiellettä oli kyse si ihan pelkästään siitä että on vaikea lähteä kotoa kun ei ole täysin varma laittoiko hellan pois päältä se pakkomielle tosin saattaa enemmistön mielestä oola rasittavista rasittavin että joka asialla on millin tarkka paikkans

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monesti on nää vaikeaa ellei jopa täysin mahdotonta löytää lähelleen ihmistä joka hyväksyy saatika sietää yhtään minkäänlaista pakkomiellettä oli kyse si ihan pelkästään siitä että on vaikea lähteä kotoa kun ei ole täysin varma laittoiko hellan pois päältä se pakkomielle tosin saattaa enemmistön mielestä oola rasittavista rasittavin että joka asialla on millin tarkka paikkans

Niinpä ja hän ei muutenkaan ole millään tavalla sellainen henkilö, jonka kanssa haluaisin aikaani viettää! Painajainen oikeastaan, kun pelkään jos hän yhä yllättäen tulee näkyviin jossain missä itse liikun! Luuli ehkä että lankean häneen hänen komeutensa takia, mutte heh pidän ikäisiäni miehiä paljon komeampina!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä ja hän ei muutenkaan ole millään tavalla sellainen henkilö, jonka kanssa haluaisin aikaani viettää! Painajainen oikeastaan, kun pelkään jos hän yhä yllättäen tulee näkyviin jossain missä itse liikun! Luuli ehkä että lankean häneen hänen komeutensa takia, mutte heh pidän ikäisiäni miehiä paljon komeampina!

Onko sinulla naisia esittävä setämies ongelmia ikääntymisen kanssa? Kovasti tuot esiin kehnolla itsevahvistuksewn tähtäävällä käänteispsykologialla, että tämä ikä just hyvä, minä komea jaja

• Anonyymi

Ei. Mä ihastuin ja jotain.

• Anonyymi

Jotain......jotain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain......jotain

Niiiiin... Tarkemmin määrittelemättömiä tunteita 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niiiiin... Tarkemmin määrittelemättömiä tunteita 😂

Kyllä ne tiedetään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne tiedetään

, ❤️😘

• Anonyymi

Ei tämä ole pakkomielle ainakaan mun puolelta.

• Anonyymi

Mulla ei ole muita riippuvuuksia kuin suklaa ja se mies.

• Anonyymi

Ja huomenna täytyy luopua kaikesta sokerista, joten...

• Voi olla. Sitä epäilin jo silloin vähän.

• Anonyymi

Ei pakkomielle, vaan rakkaus. Miehelle 👱🏻‍♀️

• Anonyymi

Osuit naulan kantaan. Mä en ole kokonainen ilman sua ja sä et ilman mua. Sen takia vaan. En kyllä odottanut tai pyytänyt tällaista elämää. Kaksoisliekkirakkaus🪽🤍

• Anonyymi

❤️
        🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️
        🔥

🔥🪽🥲miss you like hell

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🔥🪽🥲miss you like hell

Samoin rakas🤗🔥

• Anonyymi

Juu, on. Ei voi mitään, hormonitoimintaa

• Anonyymi

Pitkäkestoista on toiminta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jääny päälle, ei saa sammutettua

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko naisten hormonitoiminta sinulle yhtä vierasta kuin naisen hormonitoiminnasta ja kuukautiskierrosta mielellään proosailevalle äijälle? Voi sitä aina vähän spleinata tai kertoa ihan vaan vaikka naisten tunne_elämästä teoriaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jääny päälle, ei saa sammutettua

Ei saa ei, ja yritetty on

• Anonyymi

Ei minulla ainakaan ole minkäänlaista pakkomiellettä itseäni paljon nuorempaan henkilöön, ei ole koskaan ollut! Hänen takiaan menetin vakituisen työpaikan ja menetin myös osan työkyvystäni! Elämäni rankimmat vuodet takana!

• Anonyymi

Inhon tunne syveni syvenemistään, koska hän ei uskonut sitä etten halua olla hänen kanssaan koskaan missään tekemisissä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Inhon tunne syveni syvenemistään, koska hän ei uskonut sitä etten halua olla hänen kanssaan koskaan missään tekemisissä!

🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣

Vieläkin yrität pitää Haufkaa näissä palstaäijän monologeissa ja haaveilla nauravasi kateuden kohteellesi siellä mäellä? T

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣

Sä oot höpinäkeiju kyllä tyhmä kottarainen..

• Anonyymi

Ei oo. Sää et kykene edes tapaa normaalisti. Täytyy turvautua muihin. Näin susta tänään selän, lol. Wtf?

• Anonyymi

Minä en onneksi nähnyt häirikköä. Jos näkisin haukkuisin hänet totaalisesti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en onneksi nähnyt häirikköä. Jos näkisin haukkuisin hänet totaalisesti!

Ei haukku haavaa tee,anna palaa vaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei haukku haavaa tee,anna palaa vaan.

Mitäpä jos tämän palstaäijän kohdalla tämä häirikkö on sivari ihan legiimien lupapaperien takana? Ei siis esim ajelisi autoa kirjastokortilla ns

• Anonyymi

Hän on ainakin minulle sellainen. Olen jotenkin riippuvainen ajatukseen hänestä. Haluan koko ajan olla hänen kanssaan edes ajatuksissa. Hän täyttää mun jotain tarvetta, niin se on.

• Anonyymi

Sinun kannattaa mennä terapiaan ja vähän äkkiä, normaalit ihmiset eivät ajattele noin! Varsinkin jos pakkomielteesi on jatkunut jo monen vuoden ajan! Minulle on riittänyt täällä kirjoittelu ihmisten kanssa, mutta en ole koskaan halunnut tutustua yhteenkään palstalaiseen palstan ulkopuolella! Samoin kävi aikoinaan eroni jälkeen! Täällä kirjoittaminen on vain ajatusten purkua, mutta sitä ajatusten purkua en halua harrastaa koskaan palstan ulkopuolella yhdenkään palstalaisen kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun kannattaa mennä terapiaan ja vähän äkkiä, normaalit ihmiset eivät ajattele noin! Varsinkin jos pakkomielteesi on jatkunut jo monen vuoden ajan! Minulle on riittänyt täällä kirjoittelu ihmisten kanssa, mutta en ole koskaan halunnut tutustua yhteenkään palstalaiseen palstan ulkopuolella! Samoin kävi aikoinaan eroni jälkeen! Täällä kirjoittaminen on vain ajatusten purkua, mutta sitä ajatusten purkua en halua harrastaa koskaan palstan ulkopuolella yhdenkään palstalaisen kanssa!

Sitä ilmeisesti monen on ollut vaikea ymmärtää, että minulle tämä elämä täällä ei ole sitä mitä haluaisin jonkun palstalaisen kanssa palstan ulkopuolella! Siksi en ole koskaan edes pystynyt kuvittelemaan, että olisin palstalaisen kanssa samassa tilassa palstan ulkopuolella. Niin ei tule tapahtumaan koskaan!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä oikein selität? Hakeudu terapiaan itse. Et tiedä tilanteestani, että voisit sanoa yhtään mitään 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä oikein selität? Hakeudu terapiaan itse. Et tiedä tilanteestani, että voisit sanoa yhtään mitään 😂

Tällä monologioinnillako ajattelit pitää nämä huuhaaketjusi kiinnostavina, palstasetä? Tyhmintä on katsella näitä ulkopuolisen jotka yrittää seuraavassa aloituksessa vähän rikastella tätä samaa narratiivia ku lintu lentäis päin ikkunaa pläts

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sulla ole ketään ystäviä, joille voisit ajatuksia purkaa? Ei tää nyt mikään ainoa ajatusten purku paikka saa olla. Ei tervettä ei.

• Anonyymi

Minulla ainakin on ihan selvästi joku pakkomielle hänestä. Annan kuitenkin itselleni mitalin siitä hyvästä, että sekoiluni on enimmäkseen pysynyt netissä, enkä ole häirinnyt häntä pitkään aikaan oikean elämän puolella. 🎖

• Anonyymi

Onko yksipuoliset tunteet??

• Anonyymi

Mitä jos joku ihmettelee muuttunutta käytöstä(kin)?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko yksipuoliset tunteet??

Joo, yleensä kai pakkomielteisyys on yksipuolista, ja on tässä muutakin hankaluutta.. Nyt kun ajattelen, niin olen kyllä ansainnut toisenkin mitalin! 🥈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, yleensä kai pakkomielteisyys on yksipuolista, ja on tässä muutakin hankaluutta.. Nyt kun ajattelen, niin olen kyllä ansainnut toisenkin mitalin! 🥈

Et ole ansainnut edes yhtäkään mitalia projektiin liittyen, sinulla on harhakuvitelmia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole ansainnut edes yhtäkään mitalia projektiin liittyen, sinulla on harhakuvitelmia!

On ihan sun harhoja luulla että sun "projektisi" osalliset olisi täällä sulle viestittelemässä, joka keskusteluun tunget ulisemaan samoja juttuja. Ei ne viestit ole _sulle_. Mä en ajattele ketään vanhempaa naista. Enkä muutenkaan luule että tätä kautta tavoittaisin ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori, mä ihmettelen sun kommenttia, en tiedä mistä puhut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohon voisin sanoa pari lieventävää.
        Elämissä sattuu paljon asioita mihin ei voi vaikuttaa,synnytään ja kuollaan,vammaudutaan,läheisille sattuu ja tapahtuu asioita,lemmikki tulee taloon tai lähtee ja tämmöset muuttaa väkisinkin ihmisen arkea ja sehän on ihan selvää ja normaalia.
        Ei silloin voi olla huolissaan ihmisen muuttuneesta käytöksestä.Ajattele kun sinulla on koira mitä käytät montaa kertaa päivässä lenkillä ja yhtäkkiä häntä ei oo.Kaikki ne ihmiset ketkä sinut on nähneet tietenkin miettii mitä on sattunut mutta pöljät vetää heti jonku kauhuskenaarion ja huollestuu turhaan.
        Selvittäkää asiat ennenkö alatte luulotteleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämissä sattuu paljon asioita mihin ei voi vaikuttaa,synnytään ja kuollaan,vammaudutaan,läheisille sattuu ja tapahtuu asioita,lemmikki tulee taloon tai lähtee ja tämmöset muuttaa väkisinkin ihmisen arkea ja sehän on ihan selvää ja normaalia.
        Ei silloin voi olla huolissaan ihmisen muuttuneesta käytöksestä.Ajattele kun sinulla on koira mitä käytät montaa kertaa päivässä lenkillä ja yhtäkkiä häntä ei oo.Kaikki ne ihmiset ketkä sinut on nähneet tietenkin miettii mitä on sattunut mutta pöljät vetää heti jonku kauhuskenaarion ja huollestuu turhaan.

Täällähän voi myös ikävöidä pois mennyttä lemmikiiään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On ihan sun harhoja luulla että sun "projektisi" osalliset olisi täällä sulle viestittelemässä, joka keskusteluun tunget ulisemaan samoja juttuja. Ei ne viestit ole _sulle_. Mä en ajattele ketään vanhempaa naista. Enkä muutenkaan luule että tätä kautta tavoittaisin ketään.

Kyllä se sinäkin palstasetä kuvittelet näistä feikkivuoropuheluistasi aivan liikoja jos luulet että koko maailmalle menee läpi muutaman toksisen uuvatin takia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen palstasetä ymmärtänyt proosailustasi, että olet haukku herkkä ja koiran haukunta muistuttaa rancoista vuosista. Onko poliisikoira purrut joskus ja jos, olitko väärässä paikassa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täällähän voi myös ikävöidä pois mennyttä lemmikiiään.

Kohta alkaa ns tummumaan läski. No ei kai

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kohta alkaa ns tummumaan läski. No ei kai

Mikä teitä vaivaa? Miten toi nyt liittyi tähän ketjuun, tai kuolleet lemmikit??

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä teitä vaivaa? Miten toi nyt liittyi tähän ketjuun, tai kuolleet lemmikit??

Kunhan tässä heitellään kiviä sinne tänne

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan tässä heitellään kiviä sinne tänne

..No ei ihme että kotieläimetkin pääsee hengestään, jos harrastuksena on kivillä heittely. 🙄

• Anonyymi

Omasta puolestani voin vain puhua. Tykkään hänestä oikein paljon. Tunnen vetoa.

• Anonyymi

Sinua paljon vanheempaan naiseenko? Hän ei tunne minkäänlaista vetoa oman lapsensa ikäiseen henkilöön!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinua paljon vanheempaan naiseenko? Hän ei tunne minkäänlaista vetoa oman lapsensa ikäiseen henkilöön!

Eikä ole koskaan kokenut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin 20- vuotta on jo liikaa ikäeroa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et siis aio palstasetä antaa naperoille mahdollisuutta näyttää kykyjään? He he

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puhu toisen puolesta!

• Anonyymi

Kolmipuolaiset tunteet

• Anonyymi

Kitos kitos

• Anonyymi

Säälittävä tapaus on tämä pakkomielteinen henkilö, ei voi muuta sanoa! Ohjatkaa hänet terapiaan!

• Anonyymi
        UUSI

Täältä keskustelupalstaltako ajattelit ohjata jonkun terapiaan? Taidat elää narsistisessa mikämikämaassa, joissa voit huoli- ja rikosilmoitella muita mm anonyymin palstan kenen tahansa trollikirjoitusten avulla muita minne milloinkin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täältä keskustelupalstaltako ajattelit ohjata jonkun terapiaan? Taidat elää narsistisessa mikämikämaassa, joissa voit huoli- ja rikosilmoitella muita mm anonyymin palstan kenen tahansa trollikirjoitusten avulla muita minne milloinkin

Esim jollain käsittämättömällä perusteella niuvanniemen oikeuspsykiatriseen sairaalaan. Öö.

• Anonyymi

Mitä sitten kaipaan kun pakonomaisesti toisiamme . Tai kenties, mitä puuttuu, jotta voisin kääntää elämän suuntaa. Luovuutta, itseluottamusta, holtittomuutta, vastuuttomuutta. Tai jopa pimeyttä. Ehkä tämä esiinnoussut pakkomielteinen rakastaja on itsessäni oleva lainsuojaton, jota ei aivan uskalla vaatia omakseen. Odottavissakin olevaa sillä tällä tavalla rakastuminen tapahtuu yleensä siirtymävaiheessa. Jokin on päättynyt ja jonkin uuden on alettava. Vaikka sitten katastrofi rikkomaan tyhjän maiseman. Kuivasta maaperästä nouseva outo kasvi.

• Anonyymi

Jokin todellakin päättyi jo ja uutta kohtaan olen menossa iloisella mielellä ja sellaisella tunteella, mitä en ole kokenut reilusti yli kymmeneen vuoteen kenenkään muun kanssa!

• Anonyymi
      UUSI

Kuinka se mielestäsi ilmenee?

• Anonyymi
        UUSI

Luuletko että paljastan korttini, pyh. Hän tietää minut paremmin 😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko että paljastan korttini, pyh. Hän tietää minut paremmin 😉

Jos haluu saada on pakko antaa. Tässä tapauksessa näyttää. Joten ole hyvä ja avaa peli.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos haluu saada on pakko antaa. Tässä tapauksessa näyttää. Joten ole hyvä ja avaa peli.

Tämä on shakkia arvon toverini. Pitkäjänteistä ja mestarien peliä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tämä aloittajaäijä jotain sinulle runoile, mutta sillä tuskin pääset kovin pitkälle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tämä aloittajaäijä jotain sinulle runoile, mutta sillä tuskin pääset kovin pitkälle

Juma.lauta sä olet setä raskas markiisi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on shakkia arvon toverini. Pitkäjänteistä ja mestarien peliä.

Kieltämättä, viimeisen siirron jälkeen ollaan oltu monta vuotta jo pattitilanteessa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juma.lauta sä olet setä raskas markiisi

Suomessa ei niin kovin markiiseja näy, enemmänkin taitaa olla Ruattin mallia

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kieltämättä, viimeisen siirron jälkeen ollaan oltu monta vuotta jo pattitilanteessa.

Joo sitä en epäile etteikö siellä taustalla olla hääritty jo vuosia. Ilmeisen samoja piirteitä siitä exästäkin löytyy kas kummaa

• Anonyymi
      UUSI

Ei voi unohtaa

• Anonyymi
      UUSI

Ei tarvitse tuollaisia omalla kohdalla edes miettiä. Olen rakastunut, en pakkomielteinen, eikä hänenkään suunnastaan ole mitään epäterveitä merkkejä tullut.

• Anonyymi
        UUSI

Eikö mitään epätervettä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö mitään epätervettä?

Tuo ei ollut minulta. Me ollaain molemmat ihan daijuja 🤪. Mitä sitä kieltämään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö mitään epätervettä?

Ei mitään epätervettä.

• Anonyymi
      UUSI

Ei homma menee niin että joku keksi hyvän uhrin, ja teillä on pakkomielle jota mielenne hyödyntää omaksi hyväksi, välillä menee väärin ja muutkin jo "hakkaavat" teitä ja te itsepäisesti kostatte tänne ja yritätte saada tahtoanne läpi. Ja me väistetään, tehdään muutoksia ja te seuraatte ja vedätte turpaan, pyritte estämään rahaa ja saamaan muille hyvää, pelastettua heille ja joku on luonut oivan suunnitelman miten täältä saadaan hyvin revittyä muille,

SIIHEN TLULI LOPPU NYT,

• Anonyymi
        UUSI

Lisätään riittää että on joukko hyvin sairaita ämmiä ja äijiä, jotka tekee kiusaa ja vainoaa elämää vuosia, ja yrittää nousta itse ja hakata muita alas, ja pitää sitä työnään :) Häiritsevät kaikkea elämässä ja haluvata sitä ja hakkaavat paniikissa kun tajuavat ettei läheskään kaikesta tule yhtään mitään. Luulevat että antavat hyvää ja antavat kaikeka muuta ja ottavat väkisin kaikkea.

• Anonyymi
      UUSI

Mä voisin kysyä sulta, et mitä se rakkaus sitten on? Siis tää rakkaus.

• Anonyymi
        UUSI

Uskon ja tunnen, että tämä on nyt kahden i.diootin jatkuvaa taistelua niitä tunteita vastaan, epävarmuutta toisesta, toistemme ajattelua lähes 24/7, seksuaalista vetovoimaa, syvempää yhteyttä, samankaltaisuutta.. Voisin mä rakkaudestakin puhua, koska siltä se ainakin omalla kohdalla tuntuu kaiken tunnemyrskyn keskellä, joka joskus on käynyt melko pohjamudissakin..

Sitä se on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon ja tunnen, että tämä on nyt kahden i.diootin jatkuvaa taistelua niitä tunteita vastaan, epävarmuutta toisesta, toistemme ajattelua lähes 24/7, seksuaalista vetovoimaa, syvempää yhteyttä, samankaltaisuutta.. Voisin mä rakkaudestakin puhua, koska siltä se ainakin omalla kohdalla tuntuu kaiken tunnemyrskyn keskellä, joka joskus on käynyt melko pohjamudissakin..

Sitä se on.

Ja näette toisianne?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja näette toisianne?

Nähdään mutta ei katsota

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä se on.

Kuulostaa vähän mun elämältä 🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa vähän mun elämältä 🤣

Enää pitäisi tietää kumpi on ykkös- ja kumpi kakkosidiootti 😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Enää pitäisi tietää kumpi on ykkös- ja kumpi kakkosidiootti 😅

Mies on aina ykkösidiootti, perheenpäänä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mies on aina ykkösidiootti, perheenpäänä

Eli sinä?

• Anonyymi
      UUSI

Mikä pakkomielle? Rakkautta tämä on!

• Anonyymi
        UUSI

Ei jaksais enää kun ei edes näe

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei jaksais enää kun ei edes näe

Juuri nähtiin tänään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri nähtiin tänään.

Lähes joka päivä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lähes joka päivä

Kerran viikossa yleensä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerran viikossa yleensä.

Joka toinen päivä ehkä

• Anonyymi
      UUSI

tulee mieleen ihan semmoinen lasten iltsatu, Numeroinen: "Hokkus pokkus hiia ja haa laskea jälleen saa "

Niin se menee :) ja energiaa ruuasta, ja myös liike tuottaa energiaa, päivän puuhat tuottavuutta. ja mieli pysyy virkeänä, ja ihmiset elämässä kun pysyy heidän päästään, mielstään ja elämän hallinnasta poissa :)

Tavataan ihmisiä, soitellaan ja jutellaan :)

Perusarki, niin ne miljonääritkin joutuu oikeasti tekemään, että riittää jatkossa muillekin :) se on muuten jännö juttu silloin kun tilillä on hyvin rahaa, ja kaapit töynnä, tekee mieli vähemmän ostaa ja kuluttaa. Jos tili on lähelle tyhjä ja kaapit tyhjiä, kulutus lisääntyy :)

• Anonyymi
        UUSI

kuningas siellä taas hopöttää pskaansa. kuse välillä

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki on vaan meidän päänsisällä ja mielikuvia :) Harmonia, hallinnan tunne ja toivo :) ja kun saa tehdä asioita ja päättää, useimmat tuntevat vapautta. on taas ihmisiä jotka tykkää että jotkut kertoo mitä tehdään, ja heillä on hyvä olla kun ei tarvitse päättää.

• Anonyymi
      UUSI

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään

Kaikkosen erityis­avustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po
      Maailman menoa
      122
      6089
    2. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      29
      2150
    3. Onkohan meillä kummallakin joku pakkomielle toisiimme

Vähän luulen että on..
      Ikävä
      177
      1982
    4. Mitä tämä on

Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut
      Tunteet
      10
      1153
    5. Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?

gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.
      Maailman menoa
      70
      1151
    6. Olen valmis

Kohtaamaan sinut tänä kesänä, jos sellainen sattuma osuu kohdalleni.
      Ikävä
      73
      1007
    7. Hyvää yötä kaivatulleni

En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä
      Tunteet
      24
      1007
    8. Nyt on konstit vähänä.

Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,
      Kiuruvesi
      24
      922
    9. Tilinpäätösvaltuusto 27.5

Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty
      Pyhäjärvi
      42
      907
    10. Hevoset ajoteillä Karhulanvaaralla

Minkä ihmeen takia osaamattomat ihmiset tuovat hevosia ajoteille ja pyöräteille? Eilen oli kolari lähellä tämän takia. I
      Suomussalmi
      12
      775
    Aihe