h&m aivan paska nettikauppa!

Anonyymi

Hei! Tilasin tossa 1,5vk sitten hm lapsille mm. toiselle lapselle 4 paitaa 43e meni farkut 30e. Toiselle lapselle sukkia 8e ja 3 farkut 46e.
Itselle urheilulegginsit 15e ja paita 15e.
Miehelle huppari 20e ja farkut 40e. Sivulla luki, että toimitus 3-5 arkipäivässä. Soitin asiakaspalveluun ja sain tiedon, että ostoksistani ei ollut tietoakaan. Siinä sitten vähän vittuilin, kun jumalauta meni hermot kun ne vaan sano että ”tarkista tilauksesi” olin tarkistanut 2 kertaa ja olin tehnyt kaikki kohdat aivan oiken! Kyselin siinä sitten että voisinko nyt sanoa tässä puhelussa ostokseni niin se ei ole mahdollista. Kysyin, että saanko ostoksistani rahat takaisin, koska ne ei ollut nyt tullut sinne, niin en osta niitä. Mitä helvettiä mulle vastataan: ” ei rahoja takaisin, koska tilauksesi ei ole tullut meille. Siinä kyllä alkoi savu otsaan nousemaan. Pistin luurin korvaan! Aivan susipaskaa palvelua! Siinä meni vittu 217 euroa AIVAN HUKKAAN! en tilaa hm mitään koskaan!! kellään kokemusta paskasta palvelusta!!! rahat siinä hukkaan meni vittu

0

<50

Vastaukset

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Teltta-asuminen ympäri vuoden?

Miten teltassa asuminen onnistuisi Suomen olosuhteissa ympäri vuoden? Varmaan hyvät makuupussit ja ulkovaatteet pitäisi olla. Onko joku muukin kokeill
        Maailman menoa
        242
        3478
      2. Kuka tietää Seinäjoen perhesurmasta

sirkankujalla ja miksi?
        Seinäjoki
        27
        2058
      3. Tanelinrannassa tulipalo

Tanelinrannassa oli la-su välisenä yönä tulipalo, jossa menehtyi vajaa viisikymppinen pariskunta. Talo päältä päin ihan ok kunnossa, mutta palokunta s
        Seinäjoki
        18
        1500