70 nainen kiukkuinen ja äreä

Anonyymi

Miksi nainen 70 v on niin tavattoman kiukuinen ilkee ja äreä, tarkoitanut ihan aikuisten oikeesti, kumpikaan emme käytä alkoholia yhtään.
usein aikasemmin olen huomannut tämän käytöksen taustalla omanvoiton pyyntöisen hyödyn tavoittelun ja jos se menee metsään, niin äkyröinti ja asioiten vääristely alkaa, puhekin muuttuu kuin olisi vanha kännikala.
erään toisen kerran hän oli netin senssi palstalla n, 5 v putkeen ja kun ei hommat sielläkään menneet kuten hän olis halunnut. alkoi se äkyrä vänkyrä.
ollaan oltu kimpassa jo vuosia ja hän taitavasti sitoi minut itseensä noissa raha asioissa. minulle ei jää omasta eläkkeestä käteen yhtään mitään.
joten poiskaan en pääse. mikä neuvoksi.

Lunteeltan hän oli aluksi kuin ihmisenmieli ja tosi mukavantuntuinen, mutta se oli vain lumetta.

60

705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on vain normi kusetusta tuollainen omistavan alistava käytös, jonka kohteeksi olet kiltteyttäs päätynyt. nainen kusettaa aina.

• Anonyymi

älä kiukuttele

• Ei kannata yleistää.
      Kaiken ikäisissä on kaikenlaisia.
      Kyllä 70 ihmisen pitäisi pärjätä omillaan, tai sitten ei pärjää ikinä.
      Itse en halua olla kiitollisuuden velasa kenellekään.
      Huolehdin että kumppanin kanssa hoidamme asiat tasapuoliesti.

• Anonyymi

Jaa, sun miehes nimi on kump.
        Kiva tietää.

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa, sun miehes nimi on kump.
        Kiva tietää.

Ei ole miestä, viikonloppukumppani vain :)

• Anonyymi
        liekko kirjoitti:

Ei ole miestä, viikonloppukumppani vain :)

Jaa, viikonloppukump pani :D

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa, viikonloppukump pani :D

Niinpä.... Se on sinun sanomasi.
        En hallitse noita sanamuunnoksia, taito on sekin :)

• Anonyymi

Olen vuosia hoitanut pienen sukupiirin salkkuryhmää rahaa ei tipu ellei anna minulle hoidettavaksi eikä tipu silloinkaan vaan virtaa jos tarvitsee

Yhdistämällä rahat vararahaa tarvitaan yhteensä vähemmän käteisenä ja workkivää rahaa on enemmän
      Pane raha workkimään älä makaamaan cashinä

• Anonyymi00039

Korottomia ei ole mitkään.

• Tuonhan nyt näkee heti, että liian nössö mies saa hänet ärtyneeksi.

Monille tullut avioerokin miehen nössöilyn takia. On niinkuin raskasta kivirekeä vetäisi perässään. Ei sellaista monikaan nainen kestä.

• Anonyymi00043

Pitää molempien olla nössöjä....

• Anonyymi

Se on kule perus katkera narsisti ja naispuolinen auervaara se akkas, ja mitä ilmeisemin par aikaa netin senssipalstalla saanut osumaa ja uusi uhrin metsästys menny pieleen.

• Anonyymi

Aaah että, kyllä seitenkymmiset on sairaita ja kokoajan omaa etua tavoittelevia, vaikka mies olis kuinka kiltti ja monet asiat osaava ja auttava, jos eukko on äly saita ei tuu mittää, ämmä jakaa kaikki omaks eduks, päsmäröi joka asiassa. Sukulaissuhteetkin menny ihan vituralleen, arvaa vaan miten harmittaa?

• Anonyymi

Iltalehti nyt Kerro meille
      Oletko elänyt seksittömässä parisuhteessa? Mikä oli syynä suhteen seksittömyyteen? Loppuiko seksi jossain vaiheessa suhdetta vai alkoiko suhde seksittömänä? Kerro meille kokemuksistasi. Jätä myös yhteystietosi, jos sinua voidaan haastatella luottamuksellisesti aiheesta. Yhteystietojasi ei julkaista.*

• Anonyymi

Äksyksi on ryhtyminen kai.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äksyksi on ryhtyminen kai.

Kovia kaakaatajia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovia kaakaatajia.

äärr murrr....

• Anonyymi

Muijalta loppus moonikset 15 vuotta sitten , alkoi uskovaiseks ei enään seksi kiinnostanut .-

• Anonyymi

Sama tilanne oil noin .25 vuotta siitten. Liukkari ilmestyi yöpöydälle.
        Sitten perusyliherkkyys lopetti senkin käytön. Siirryimme seksiin ilman penetratiota. Rietasta! Rivoa! Yms. mutta tyydyttävää. 75v tietämissä vaimoni sanoi nauttivansa siitä kun hän näkee minun nauttivan.
        Mukava olla intiimissä kontaktissa ja, itsekkäästi loppuun saakka.

• Anonyymi

Kyllä kun seuraa aikaansa niin jokainen pystyy havainoimaan kuinka naiset ovat muuttuneet erityisen ilkeiksi ja ahneiksi. he ikään kuin katkeruuttaan kostavat miehille pettymyksiään, ilman että ottaisivat minkäänlaista vastuutaa tekemisistään.. no toisaalta ne hyvät naiset taas ovat varattuja ja harvoin tarjolla. ykskin riittäs.

• Anonyymi

näin on, just katkeruutta purkavat jos ei miestä niin muu lähiomainen saa kärsiä

• Anonyymi00058
        Anonyymi kirjoitti:

näin on, just katkeruutta purkavat jos ei miestä niin muu lähiomainen saa kärsiä

Moni turhautuneena ei ymmärrä.

• Anonyymi

Pidätkö naistasi puutteessa.?

• Anonyymi

En pidä, pelehtisin ja heiluttaisin peittoa vaikka kuinka, mut jos ei anna edes samassa huoneessa nukkua, mikäs teet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pidä, pelehtisin ja heiluttaisin peittoa vaikka kuinka, mut jos ei anna edes samassa huoneessa nukkua, mikäs teet?

On näköjään helpottava rykimisketju sentään täällä ;D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vitut on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hahhahaaaa...

• Anonyymi

Taitaa pieni osa olla niitä änkyröitä. Suuri osa naisista elelee yksinään ja kolmas osa naisista on fiksujen miesten kanssa yhdessä, tasa-arvoisessa suhteessa.

• Anonyymi

Huonoja päiviä on kaikilla.

• Anonyymi

Päässä vikaa niillä on.

• Anonyymi

Vaihdevuodet on oireileva myös.

• Anonyymi

Kiukkuista ei pidä ottaa.

• Anonyymi

Itse olen "vasta" 50+ mutta olen harrastanut pitkään suhteita selvästi vanhempien naisten kanssa. Vanhimmat olleet 80v. Kaikki olleet kyllä kivoja ja halukkaita petihommiinkin.

• Anonyymi

Sit sä heräsit.

• Huokaus ja haukotus

"minulle ei jää omasta eläkkeestä käteen yhtään mitään."

Toimi äläkä alistu. Jos et yksin pärjää tai osaa hanki apua. Olette olleet kimpassa vasta "vuosia" joten lyhyt aika. Pyri irrottautumaan ja hanki elämä.

Tosin tämä kommentti vain sinun ( vanhasta) kirjoituksesi perusteella mutta silti. Älä lannistu.

• Lisään vielä että mieleen tulee taloudellinen kaltoinkohtelu.

• Anonyymi

Tässä meillä on mies jolla ei ole munaa päästä edes yhdestä ei toimivasta
      suhteesta irti.On vai yksi elämä ja sekin hyvin lyhyt tee jotain äläkä
      itke täällä palstoilla keäämässä sympatiaa.Eli ole MIES

• Anonyymi

Naiset on käärmeitä.

• Anonyymi

Sulosiakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulosiakin.

Niiih, joittenkin mielestä jopa käärmeet ovat suloisia. Ottavat lemmikiksi. Yöäk.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niiih, joittenkin mielestä jopa käärmeet ovat suloisia. Ottavat lemmikiksi. Yöäk.

Ehkä tykkäävät...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tykkäävät...

Täytyy olla kovasti kummallinen kaveri, jos / kun käärmesmadoista tykkää. Hyi.

• Anonyymi

Ei saa mulkkua, kun miehillä ei seiso 50 jälkeen

• Anonyymi00052

Seisoo, ainaki järki.

• Anonyymi00040

80+ on niitä ilkeitä mummoja....

• Anonyymi00041

Eiks siun itsesuojeluvaisto sano jo et lähde lätkimään .Meillä ei ole
      kuin yksi elämä ja sekin on lyhyt.

• Anonyymi00045

Lähde sanotaan. Mutta silloin kun oli ongelmia, mietin että lähes kaikki on kuitenkin hyvin ja tulevaisuus on ulkopuolisen mielestä kadehdittavaa.
        Mietin myös kauanko menisi edes vastaavan puolison etsimiseen, ja siinäkin on omat riskit.

Nyt 84v olen miettinyt, kun on jo kaiken melkein nähnyt ja yhdessä vielä ollaan, olisi se tyhmää ollut vaihtaa.
        Autojakin pidän aina yli 10 v ja 250 000 km, kyllä oma on parempi vanhanakin kun toisen vanha "vähän käytettynä".

• Anonyymi00046

Lähde sanotaan. Mutta silloin kun oli ongelmia, mietin että lähes kaikki on kuitenkin hyvin ja tulevaisuus on ulkopuolisen mielestä kadehdittavaa.
        Mietin myös kauanko menisi edes vastaavan puolison etsimiseen, ja siinäkin on omat riskit.

Nyt 84v olen miettinyt, kun on jo kaiken melkein nähnyt ja yhdessä vielä ollaan, olisi se tyhmää ollut vaihtaa.
        Autojakin pidän aina yli 10 v ja 250 000 km, kyllä oma on parempi vanhanakin kun toisen vanha "vähän käytettynä".

• Anonyymi00048
        Anonyymi00046 kirjoitti:

näytti punasta, lähetys epäonnistui, sen takia kaksi.

• Anonyymi00042

Siltä sitä , siitä se tykkää....

• Anonyymi00047

• Anonyymi00049

Ja hah idiot

• Anonyymi00050

Toimiiko tämä jo

• Anonyymi00051

Kyllä!

• Anonyymi00053

Voi olla, että on oikeasti ilkeä, mutta minun kokemus on että ihminen muuttuu iän mukana koko ajan. Minun vaimo oli aivan mahdoton, mutta hän jollain tavalla ymmärsi lopulta tilanteen ja nyt on 20 vuotta takana ja mennään eteenpäin

• Anonyymi00054

Monetämmät on vielä niin tyhmiä ja epäkäteviä ei mitään uusia ideoita vaikka ne olisi nähtävänä nenänetupuolella

• Anonyymi00055

Kaulinta heiluttaa kuin Justiina.

• Anonyymi00056

Justiina olikin se, joka piti asiat järjestyksessä. Stanan surullista, jos siihen tarvitaan kaulin 'aikuisten' ihmisten kanssa.

• Anonyymi00057

Anoppi noin 72 v oli myös kiukkuinen melkein aina kun kävin siellä. Kerran menin kylään huusi olen saunassa, riisuin ja menin saunaan, katsahti ja sanoi et sinä tänne voi tulla seisoin kalu pystyssä ja menin viereen, kysyin miksi en voi.
      Silloin vähän naurahti, no kun sulla noin kovana. Tartuin rintoihin ja hyväilin Aili peräänty sen mitä pystyi seinä tuli vastaan sanoin koske edes vähän, arasti puristi kalua ja katsoi silmiin kuiskas vielä ei me voida mutta käden puristus ja hieronta kertoi muuta.
      Aili väpsähti kun työnsin sormea sisään työnsin laudetta vasten ja istumaan, ei tehnyt elettäkään estääkseen työnnyin sisään vielä siinä sanoi ei me voida näin.
      Kun liikuin hitaasti kietoi kädet kaulalleja vastasi työntöihin pian molempien halut kohtasi naitiin kunnolla pitkän aikaa Aili kuiskas panet paljaalla haluatko siittää minut ja kietoi jalkoja ympärille huokaili kaulaa vasten tule anna sisään panin nopeaan ja painoin syvään ja laukesin Aili kuiski hui hui kun tulee ja tunsin että jotain sai itsekkin kun vapisi koko ajan.
      Kun vedin pois Aili hymyili olet sinä rivo vävy ja halasi kuiskas ihanaa oli.
      Usein menin illalla myöhään jollakin teko syyllä kylään tiesin että on yöpaidassaan mentiin suoraan sänkyyn ja antoi halukkaana joskus kahdestikkin panna. Anopin käytös muuttui vaimokin sanoi että äiti on muuttunut nyt kaikki ei ole väärin kuten ennen. Kyllä kun saa kunnolla useasti saa mielen muuttumaan.
      Eräs viikko oli aika rajua oltiin kahden kun vaimo meni lomalle lasten kanssa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      65
      7391
    2. Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?

Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�
      Ikävä
      238
      6247
    3. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      80
      4591
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      108
      3822
    5. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      67
      3056
    6. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      74
      2966
    7. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      121
      2651
    8. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      34
      2108
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      62
      1947
    10. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      256
      1867
    Aihe