Olenko liian vaativa?

Anonyymi

Ongelmani on kehuminen tai sen puute. Nykyinen miesystäväni jonka kanssa olen ollut parisuhteessa pian vuoden, ei kehu minua kauniiksi, ei ole enää kehunut kuukausiin. Suhteemme alkuaikoina kehui välillä eri tilanteissa ja jopa julkisesti somessa niin ettei se jäänyt muilta näkemättä. Viime viikolla kehuin miestä komeaksi johon hän kommentoi asian vierestä, ei kehunut minua vastaavasti kauniiksi. Pahoitin mieleni ja aloin miettiä miksi. Hänen kehu ulkonäkööni on korvautunut muilla sanoilla kuin kaunis kuten "söpö" ja "hyvännäköinen". Se ei riitä minulle. Haluan olla nimenmaan kaunis ja kuulla sitä sanaa kuten ennen. Kai jokainen nainen haluaa olla oman miehen silmissä kaunis nainen? Juttelin tästä ystäväni kanssa joka on itsekin parisuhteessa, ja myönsi pahoittavansa mielen jos oma mies ei kehu enää kauniiksi. Merkitseekö se sitä, että mies ei tosiaan enää pidä naista kauniina? Sitä kuulee aina välillä kun muut miehet lausahtavat naiselleen tyyliin "rakas kaunis vaimoni". Tällaista ei meillä tule olemaan kun miesystäväni lakkasi kehumasta kauniiksi jo nyt vaikka suhteemme ei ole kestänyt vuottakaan. Haluaisin kuulla rehellistä mielipidettä onko suhteellamme tulevaisuutta. En tarkoita tällä kehumisella pelkästään ulkonäköä vaan myös muita ominaisuuksia kuten sisäinen kauneus, saavutukset ym. Ne ovat tärkeitä suhteen koossapitäviä asioita. Kunnioitus ja rakkaus pitävät parin yhdessä, sen tiedän koska olemme kumpikin keski-iän kynnyksellä ja molemmilla takana avioliitto ja avioero ja sen jälkeinen muutaman vuoden sinkkuaika kunnes tapasimme.

42

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      olet sanomattoman kaunis, silmäsi ovat kuin tähtikartta, jonka seikkailuihin ja tuntemattomiin sfääreihin, galaksien haluasin uppoutua,

      olet todella hyvännäköinen PUUMA nainen, isolla sanan muodolla,

      olet suloinen pieni panda karhu, jota mielelläni paijaisin, mutta, vain varovasti ettet säry, sillä olet korvaamaton,

    • Anonyymi

      Aika kauheaa, nyt järkytyin. Muistan, että mieheni sanoi rakastavansa minua suurinpiiretin siihen asti kun olin avioitunut hänen kanssaan. Sen jälkeen muutuin ilmeisesti kalustoon kuuluvaksi, sillä jo hääyönä kuulin parahduksen tule jo sieltä, että saadaan hommat hoidettua, mikä kestää. Kauniiksi, viehättävksi tai muuksikaan ei ole sanonut. Ainoastaan tissejä kommentoi ihana terhakoiksi, mutta sekin loppui ensimmäisen lapsen syntymään. Vaatetustani on kommentoinut ainoastaan niin, että on vaatinut pukeutumaan mustiin vaatteisiin, seksikäs ei saanut olla. Huulipunan käyttö oli myös aivan turhaa. Niinpä minusta tuli kuin rämemajava, joka on hoitanut perheen ja talouden priimasti. Silti, nyt järkytyin lisää, olen viihtynyt hänen kanssaan ajoittaisesta nalkutuksesta huolimatta. Enkä oikeastaan tiedä, mitä tekisin huomiolla ja kehuskelulla, mihin se auttaisi, ehkä ahdistuisin suhteessa, jossa joka päivä saa kuulla rakastusta ja liehittelyä. Meillä ilmoitetaan sitten, kun se loppuu - rakastaminen siis.

      • Anonyymi

        Kaikenlaisia miehiä teillä siskot. Ei ole mitään mieltä sietää tuollaista karkeaa käytöstä. Näyttäisin miehelle taivaan merkit, jos puuttuisivat ulkonäkööni. No kukaan ei ole puuttunut. Aina olen parisuhteessa ollut 17v lähtien, nyt 58v.


      • Anonyymi

        Ompa ukkos outo sonni:) Ehkä sun pitäis vähän irtaantua..vaihtaa vapaalle ja katsot miten rakkaus on?


    • Anonyymi

      Olet liian vaativa. Sinulla on huono itsetunto. Ihan lapsellista vonkua että kehumisessa täytyy käyttää tiettyä sanaa "kaunis". Söpö ja hyvännäköinen on todellakin ihan hyviä. Mutta niitäkään ei saa alvariinsa käyttää, muuten kyllästyy.

      • ei kenenkään kuulu pönkittää toisen egoa jatkuvasti.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        ei kenenkään kuulu pönkittää toisen egoa jatkuvasti.

        Mikä vika ku kehuu että oot söpö?

        Sulla on huono itse tunto ku et tajua että riität tuollaisenaan.


      • Anonyymi

        Olet liian vaativa. Sinulla on huono itsetunto. Ihan lapsellista vonkua että kehumisessa täytyy käyttää tiettyä sanaa "kaunis". Söpö ja hyvännäköinen on todellakin ihan hyviä. Mutta niitäkään ei saa alvariinsa käyttää, muuten kyllästyy.

        Kyllä minä kehun puolisoani..Hän on edelleen niin ihana 15v jälkeenkin.
        Me olemme hitsautuneet::)


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        ei kenenkään kuulu pönkittää toisen egoa jatkuvasti.

        ei kenenkään kuulu pönkittää toisen egoa jatkuvasti.

        Ei jatkuvasti,mutta silloin tällöin..:)`
        Pientä kivaa ja yhdessä oloa rakkaudella..:)``
        Kyllä itsestänikin miehenä tuntuu mukavalta ja saa nauraa,vaikka tahallaan jekkuja tehdään.


    • Anonyymi

      Eipä ole sanallisia kehuja kuulunut koko tämän 40 vuoden parisuhteen aikana, mutta.... on mun iholla joka ilta ja välillä päivälläkin, joten oletan, että tykkää ja rakastaa, kun ei voi pitää näppejään ja muita ulokkeitaan minusta erossa :).

      Yhteenvetona; ei ne sanat vaan ne teot, ne merkkaa enemmän!

      • Anonyymi

        Eipä ole sanallisia kehuja kuulunut koko tämän 40 vuoden parisuhteen aikana, mutta.... on mun iholla joka ilta ja välillä päivälläkin, joten oletan, että tykkää ja rakastaa, kun ei voi pitää näppejään ja muita ulokkeitaan minusta erossa :).

        Yhteenvetona; ei ne sanat vaan ne teot, ne merkkaa enemmän!

        Molemmin puolin...Kyllä hän rakastaa sinua täysin:))
        Me Suomalaiset olemme hieman juroja,emme kehu 40v..mutta silti meidän syndämemme
        on kultaa. Ehkä me Suomalaiset miehet emme osaa näyttää rakkautta,mutta tierät me rakastamme hiljaa ja kovaa.
        Anna anteeksi,me emmä perimälle voi..
        Silti sinä Suomalainen nainen,olet paraas elämän tiellä !


    • Anonyymi

      Niin. Mies ei ymmärrä sitä miten nainen kaipaa kehuja. Mieshän halveksii ihmisiä jotka kaipaavat kehuja.

      Tässä on sama kuin vaikkapa seksissä: puolison tehtävä ei ole tyydyttää kumppanin tarpeita.

      • Anonyymi

        Ei ymmärrä, ei. Haetaan niitä kehuja sitten muilta, työpaikan miehiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ymmärrä, ei. Haetaan niitä kehuja sitten muilta, työpaikan miehiltä.

        Saat apuja pian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat apuja pian

        Narsisti vaimoni!!🤣🤣🤣🤣🤣 oikeesti mä oon aina sanonut että narsisti on oikeasti paras mahdollinen puoliso!!!!! rakkaus mä kehun sinua niin paljon kuin haluat mutta ymmärthän että minulla on myös erittäin tärkeää että puoliso esittelee saavutuksia yleisillä paikoilla kuten esimerkiksi jos menemme jonnekin käymään yhdessä niin tietenkin minä vien kauniin vaimoni näytille! Ja kehun maasta taivaaseen sinua!! koska minulle on erittäin tärkeää että muutkin huomaa mitä olen saanut aikaan!!🤣🤣🤣😂😂


    • mites itse olet kehunut miestä?

      • Anonyymi

        mites itse olet kehunut miestä?

        Miten sinä olet kehunut miestäsi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        mites itse olet kehunut miestä?

        Miten sinä olet kehunut miestäsi?

        heterot ei seurustele miesten kansssa.


    • Anonyymi

      Jatkuva kehuskelu ei ole kovin mielekästä, minäkin kehuin naisystävääni seurusteluaikoina, en juuri enää yhteenmuuton jälkeen, tietää tuo ilman kehumistakin että on viehättävä ja seksikäs kuten onkin.

    • Anonyymi

      Minua suorastaan naurattaa, sillä mitä merkitystä jatkuvalla kauniiksi hokemalla on elämään. Eikö sillä ole suurempi merkitys, että yhteiselämä sujuu kokonaisvaltaisesti. Nuo kehumiset ulkokuoresta ovat kovin hauras pohja elämään. Kyllä se ihmisen sisin ja ajatusmaailma pitäisi merkitä ja niiden kanssa sitä elämää eletään.

      Oletko ajatellut, miksi tuo sinun ulkokuoresi kehuminen on niin tärkeää sinulle, mitä se sinulle antaa ja merkitsee. Jään itse ajattelemaan, onko joku merkittävä asia tapahtunut lapsuudessasi ja itsetuntosi on niin alhaalla, jotta tarvitset näitä kehuja, jotka ovat todellisuudessa vain sanahelinää.
      Ja sitäkin voisi ajatella, olenko sen kauniimpi kuin muutkaan ihmiset. Puoliso voi hyvinkin näyttää monella tapaa, että pitää sinusta todella paljon ja merkitset hänelle kaikkea.

      • Anonyymi

        On tämä naisten huomionkipeys tunnettu juttu, ihan niin kuin miesten seksinnälkä. Kumpaakaan ei pidä halveksia vaikkei sitä ymmärräkään. Ei kaikki naiset ole samanlaisia niin kuin eivät miehetkään mutta suuri ellei suurin osa kuitenkin. Selvästi kyseessä on biologinen vietti, jolla on jokin lisääntymistä hyödyttävä funktio. Eikä näitä himoja pysty hyödyillä ja haitoilla perustelemaan, koska ne ovat sisään rakennettuja ja itsetarkoituksellisia.

        https://www.girlschase.com/content/women-want-your-attention


    • Anonyymi

      Me ainakin kehumme ja kannustamme toisiamme, kaikessa mahdollisessa ja mahdottomassa.

      Aloittajalle ehdottaisin miehelle haluistaan kertomaan. Ei voi tietää, ettei söpö tai vastaava ei kelpaa.

      Asian voi esittää syyllistämättä. Ei siis tyyliin: *Mikset sä koskaan...?*
      Vaan
      * Minusta tuntuisi hyvältä, jos...*
      Toimiakseen se vaatii tietenkin molempisuuntaista liikettä, sekä sanoissa että teoissa.

      On huomattavasti helpompaa tehdä toisen toiveiden mukaan, jos tietää, mitä toinen toivoo.

      Etenkin jos omiakin toiveita täytetään samaan tahtiin. Ei siksi että täytyy vaan siksi että voi.
      Kuulen joka päivä olevani paras mies hänelle. Yritän olla maineeni veroinen. Paras mies ansaitsee myös parasta, parhaalta.

    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä muita ihmisiä ei voi kehua? Mulle ainakin itelle tulee hyvä mieli, jos joku kehuu. Itekin yritän kehua ihmisiä mahdollisimman paljon. Moni vaan vähättelee kehuja tyyliin, ei tää nyt niin ohmeellistä oo, miksi? Jos teet jotain kivaa tai jonkun upean jutun esim.niin miks ei voi sanoa, että kiitti hei, mullekin tää juttu on tosi iso. Kuulun ite srn sukupolven lapsiin, joiden vanhemmilke ihan kasvatuksellisesti neuvottiin, että lapsia ei saa liiemmin kehua, etteivät ylpisty. No, ei lapset tietenkään mitään tyhmiä oo, että jos ovat vaikka huonoja piirtään, niin ei semmosia kököstyksiä tietty voi maasta taivaadeen ylistää, mutta muutoin. Miehille taitaa suhteessa herkästi käydä niin, että naisista tulee vakiokalustoa, ei niitä tartte mitenkään kehua, mutta uakon, että se on tosi, että jokainen nainen haluaa näyttää viehättävältä ja kauniilta miehensä silmissä, ei sellasia asioita kompensoida pullanpaisto ym.asioilla.

      • ei suomalainen nainenkaan miestään kehu. odottaa toki kehuja itse.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        ei suomalainen nainenkaan miestään kehu. odottaa toki kehuja itse.

        Tässä ap. Kiitos teille kommenteista. Vaikka en ole samaa mieltä kaikista kommenteista mutta kiitän rehellisistä mielipiteistä.
        OLEN kehunut nykyistä miesystävääni komeaksi. Viimeksi eilen. Aivan, hän lähetti kuvan itsestään jossa otti aurinkoa ulkona. Ihastuin siihen joten vastasin hänelle viestillä kehuen spontaanisti komeaksi rantaleijonaksi. Satuin itsekin olemaan ulkona joten lähetin vastaavanlaisen kuvan itsestäni. Miesystävänäni ei kehunut ...ei mitään.
        Olen sanonut hänelle nätisti jokin aika sitten, että olisi kiva saada jatkossakin kehuja kuten suhteemme alkuaikoina. Ei tainnut mennä jakeluun.
        Päätin nyt etten enää kehu miestä komeaksi. Muuten annan itsestäni suhteessamme enemmän ihailua yms.kuin hän minulle, ei hyvä. Ilmaisen toki jatkossa hänelle arvostusta ja ihailua mutta ei kehuen sanallisesti vaan eleillä ja teoilla.


      • Anonyymi

        Tässä ap.
        Juuri tuota tarkoitin. Kiitos sinulle :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ap. Kiitos teille kommenteista. Vaikka en ole samaa mieltä kaikista kommenteista mutta kiitän rehellisistä mielipiteistä.
        OLEN kehunut nykyistä miesystävääni komeaksi. Viimeksi eilen. Aivan, hän lähetti kuvan itsestään jossa otti aurinkoa ulkona. Ihastuin siihen joten vastasin hänelle viestillä kehuen spontaanisti komeaksi rantaleijonaksi. Satuin itsekin olemaan ulkona joten lähetin vastaavanlaisen kuvan itsestäni. Miesystävänäni ei kehunut ...ei mitään.
        Olen sanonut hänelle nätisti jokin aika sitten, että olisi kiva saada jatkossakin kehuja kuten suhteemme alkuaikoina. Ei tainnut mennä jakeluun.
        Päätin nyt etten enää kehu miestä komeaksi. Muuten annan itsestäni suhteessamme enemmän ihailua yms.kuin hän minulle, ei hyvä. Ilmaisen toki jatkossa hänelle arvostusta ja ihailua mutta ei kehuen sanallisesti vaan eleillä ja teoilla.

        sun pitää hoitaa itse oma itsetuntosi kuntoon eikä laittaa sitä muitten kehujen varaan.

        ei ole tervettä vaatia huomiota jatkuvasti.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        ei suomalainen nainenkaan miestään kehu. odottaa toki kehuja itse.

        Väärin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väärin.

        naiset vaativat itse asioita joita eivät itse tee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ap. Kiitos teille kommenteista. Vaikka en ole samaa mieltä kaikista kommenteista mutta kiitän rehellisistä mielipiteistä.
        OLEN kehunut nykyistä miesystävääni komeaksi. Viimeksi eilen. Aivan, hän lähetti kuvan itsestään jossa otti aurinkoa ulkona. Ihastuin siihen joten vastasin hänelle viestillä kehuen spontaanisti komeaksi rantaleijonaksi. Satuin itsekin olemaan ulkona joten lähetin vastaavanlaisen kuvan itsestäni. Miesystävänäni ei kehunut ...ei mitään.
        Olen sanonut hänelle nätisti jokin aika sitten, että olisi kiva saada jatkossakin kehuja kuten suhteemme alkuaikoina. Ei tainnut mennä jakeluun.
        Päätin nyt etten enää kehu miestä komeaksi. Muuten annan itsestäni suhteessamme enemmän ihailua yms.kuin hän minulle, ei hyvä. Ilmaisen toki jatkossa hänelle arvostusta ja ihailua mutta ei kehuen sanallisesti vaan eleillä ja teoilla.

        Miksi et kehuisi jos tunnet niin? Miksi miehesi kehuisi vaikkei tuntisi niin?

        Ymmärrän, että nainen kaipaa kehuja ja huomiota, mutta on halpamaista loukkaantua, jos niitä ei saa. Ihan sama kuin miehet, jotka loukkaantuvat pihtaavista akoistaan. Kyllä ne miehet kehuvat, jos siltä tuntuu, ja ne naiset antavat, jos siltä tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et kehuisi jos tunnet niin? Miksi miehesi kehuisi vaikkei tuntisi niin?

        Ymmärrän, että nainen kaipaa kehuja ja huomiota, mutta on halpamaista loukkaantua, jos niitä ei saa. Ihan sama kuin miehet, jotka loukkaantuvat pihtaavista akoistaan. Kyllä ne miehet kehuvat, jos siltä tuntuu, ja ne naiset antavat, jos siltä tuntuu.

        Se on sama kuin että lapsia ei saa kehua liikaa perus asioista aina muuten monimutkaisemmat tuntuu liian isolta. Se toimii tässäkin tapauksessa koska totuit kehuiluun nyt niitä ei tule koska se ei ole tervettä.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        ei suomalainen nainenkaan miestään kehu. odottaa toki kehuja itse.

        ei suomalainen nainenkaan miestään kehu. odottaa toki kehuja itse.

        Kyllä tänäänkin kehu rakas minua:) (naiseni)
        Aina pitää huomioda toista rakkaudella !


    • Anonyymi

      Voi hyvä tavaton näitä ihmisten ongelmia!!!!!

    • Anonyymi

      Jos ei ap ole enään kaunis niin miksi pitäisi valehdella. Tyypillinen suhteen aloitus, heti kun vähänkin "aletaan oleen" niin otetaan lisä kiloja ja muutenkin naama pöhöttyy. Muutenkin jos on kilpailuasetelma ja aletaan laskemaan asioita niin ei näytä hyvältä, tai kauniilta.
      Jos haluat kuulla valheita ja kehuja ota ukko joka on pelastettu Suomeen...

    • Anonyymi

      Jätä se sika ja etsi arvoisesi kumppani. Ole vahva ja itsenäinen nainen, älä alistu. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi huonossa suhteessa.

      • Anonyymi

        Tässä ap.
        Yllätyin suorasanaisesta kommentistasi.
        Oletko sitä mieltä, että tämä on huono juttu kun suhteemme on kestänyt vähän alle vuoden vasta?
        Moni täällä sanoi minulla olevan huono itsetunto kun muka vaadin miesystävältäni kaiken aikaa kehuja ulkonäöstäni. Totuus on toisenlainen.
        Minulle riittää maniosti, että kehuu muutaman kerran vuodessa koska silloin se tulee sydämestä, ei pakon sanelemana. Siihen turtuu ja alkaa menettää merkityksen saaden kuulostamaan sananhelinältä jos kehut on ristiriidassa käytöksen kanssa(epäkunnoittava kohtelu esimerkiksi).
        Pointti aloituksessani oli se, että ihmettelen miksi mieystäväni lopetti kokonaan kehumisen tämän vuoden alussa. En ole lihonnut enkä laiminlyö itsestäni huolehtimista.
        Viime vuonna mieystävältäni tuli helposti kehu, että olen kaunis. Nykyään ei enää. Ei taida pystyä tai halua enää käyttää tuota "kaunis"-sanaa kenties sen vuoksi koska ei enää pidä minua kauniina tai mikä surullisinta, hänen tunteet minua kohtaan on haalistunut.
        Siitäkin huolimatta, että katsoin viime viikolla miesystävääni ihaillen silmiin ja kehuin komeaksi, johon ei enää vastannut samalla mitalla takaisin.
        Aloin miettiä onko hän narsisti. Eikö hyvään parisuhteeseen kuulu vastavuoroisuutta? Tätä pohdin koska suhteemme ei ole kestänyt vielä edes vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ap.
        Yllätyin suorasanaisesta kommentistasi.
        Oletko sitä mieltä, että tämä on huono juttu kun suhteemme on kestänyt vähän alle vuoden vasta?
        Moni täällä sanoi minulla olevan huono itsetunto kun muka vaadin miesystävältäni kaiken aikaa kehuja ulkonäöstäni. Totuus on toisenlainen.
        Minulle riittää maniosti, että kehuu muutaman kerran vuodessa koska silloin se tulee sydämestä, ei pakon sanelemana. Siihen turtuu ja alkaa menettää merkityksen saaden kuulostamaan sananhelinältä jos kehut on ristiriidassa käytöksen kanssa(epäkunnoittava kohtelu esimerkiksi).
        Pointti aloituksessani oli se, että ihmettelen miksi mieystäväni lopetti kokonaan kehumisen tämän vuoden alussa. En ole lihonnut enkä laiminlyö itsestäni huolehtimista.
        Viime vuonna mieystävältäni tuli helposti kehu, että olen kaunis. Nykyään ei enää. Ei taida pystyä tai halua enää käyttää tuota "kaunis"-sanaa kenties sen vuoksi koska ei enää pidä minua kauniina tai mikä surullisinta, hänen tunteet minua kohtaan on haalistunut.
        Siitäkin huolimatta, että katsoin viime viikolla miesystävääni ihaillen silmiin ja kehuin komeaksi, johon ei enää vastannut samalla mitalla takaisin.
        Aloin miettiä onko hän narsisti. Eikö hyvään parisuhteeseen kuulu vastavuoroisuutta? Tätä pohdin koska suhteemme ei ole kestänyt vielä edes vuotta.

        Tässä ap.
        Kerron vielä sen verran, että miesystäväni alkoi arvostella/kritisoida minua negatiiviseen sävyyn. Se ei kohdistunut ulkonäkööni vaan muihin seikkoihin. Olin ihmeissäni miten nyt alkoi arvostella niinkin pian kun suhteemme on kestänyt puoli vuotta vasta. Itse en ruvennut arvostelemaan koska se loukkaa toista osapuolta ja on epäkunnioittava jos arvostelu on perusteeton. Suhteessamme on tainnut huuma haihtua miehen mielestä. On normaalia, että huuma haihtuu jossain vaiheessa suhdetta, se ei voi kestää ikuisesti. Mutta toi kritisointi alkoi jo puolen vuoden kuluttua suhteen aloittamisesta. Onko se normaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ap.
        Kerron vielä sen verran, että miesystäväni alkoi arvostella/kritisoida minua negatiiviseen sävyyn. Se ei kohdistunut ulkonäkööni vaan muihin seikkoihin. Olin ihmeissäni miten nyt alkoi arvostella niinkin pian kun suhteemme on kestänyt puoli vuotta vasta. Itse en ruvennut arvostelemaan koska se loukkaa toista osapuolta ja on epäkunnioittava jos arvostelu on perusteeton. Suhteessamme on tainnut huuma haihtua miehen mielestä. On normaalia, että huuma haihtuu jossain vaiheessa suhdetta, se ei voi kestää ikuisesti. Mutta toi kritisointi alkoi jo puolen vuoden kuluttua suhteen aloittamisesta. Onko se normaalia.

        Mies on alkanut näyttää sinulle todelliset karvansa. On ehkä alkuunsa esittänyt muutakuin on, saadakseen sinut koukkuun. Noin nopeella aikataululla jo tommosta, ei varmaan ainakaan ajanmyötä parane.


    • Anonyymi

      Varmaan ilmaisee sen tunteilla? Tai pelkää sanovansa jotain väärää ym

    • Anonyymi

      Nykyään on parisuhteessa niin kovin erilaiset vaatimukset kuin muutama vuosikymmen sitten. Itse menin naimisiin 1970-luvulla, eikä silloin tullut mieleenkään vaatia mitään erikoiskehuja pitkin päivää. En muista, että mieheni olisi koskaan sanonut minua kauniiksi, tai muutenkaan erikoisemmin kehunut, mutta ei moittinutkaan. Eikä minulle tullut mieleenikään vaatia tai odottaa mitään kehuja, rakastimme toisiamme ja se riitti meille molemmille.

      • Anonyymi

        Kädenpuristus voi kertoa paljon


    • Anonyymi

      Ongelmani on kehuminen tai sen puute. Nykyinen miesystäväni jonka kanssa olen ollut parisuhteessa pian vuoden, ei kehu minua kauniiksi, ei ole enää kehunut kuukausiin.

      No on ongelma tai onko ongelma sinussa?
      Olet jopa ollut vuoden parisuhteessa...Jiihaaa !! Saanko nauraa..
      Itse olen ollut 16v ja silti kehun naistani ja rakastan NIIN paljon.
      Kauneus ei ole se tärkein,vaan mitä sinunkin pää sisällä on..Millainen olet.
      Tärkeintä on yhteinäinen rakkaus,tulla toimeen..hitsautua yhteen,luottamus ja antaa toisen olla mitä on,ei pidä määrätä miehen tai naisen.
      Pienetkin asiat tuntuvat hyvältä,se,että huomioit toisen kun tarvetta on.
      Itse tuon aina kukkia Naisten päivänä,nimipäivänä ja syntymäpäivänä ja joskus yllätyksenä.
      Viimeksi ystävän päivänä rakas ystäväni,sain erikois suklaa Fazer, ja kirjoitin omilla sanoin Rakkauden tunnustuksen,näinkin 16v jälkeen.
      Vain kuolema erottaa meidät !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe