Nuoren naisen ei kannattaisi ottaa vanhaa äijää

Anonyymi

46

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rouva Lipponen on olemukseltaan yhtä vanha kuin miehensäkin.

      • Anonyymi

        Jeps. Ei kyllä uskoisi 26 vuotta nuoremmaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeps. Ei kyllä uskoisi 26 vuotta nuoremmaksi

        Veli ja isosiskohan ne siinä.


    • Kyllä kannattaa mutta se on kuin auto.
      Jossain vaiheessa pitää vaihtaa nuorempaan.

      • Anonyymi

        Huono vertaus. Kaikilla ei ole edes autoa.


    • Anonyymi

      Eikö mies otakkaan naista. Luulin että miehet ottaa naisen eikä nainen ota miestä.

      • Anonyymi

        Nainen valitsee loppupeleissä aina.


    • Muutenkin, naiset elää keskimäärin vanhemmiksi mitä miehet. Ukko potkasee tyhjää vanhuuttaan luultavasti aiemmin, jos kovin suurella ikäerolla tulee nopeammin yksinäidet vuodet.

      Toki jos rahaliitto ja tunteet silä korvattu, sittenhän sijoitus on kannattava.

      • Anonyymi

        mutta huomasit että tuo on silti normaalia niin siinä on mies ja nainen eli tähän sopii laulun sanat eli laulan rakkaudesta siinä on mies ja nainen olen suomalainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta huomasit että tuo on silti normaalia niin siinä on mies ja nainen eli tähän sopii laulun sanat eli laulan rakkaudesta siinä on mies ja nainen olen suomalainen

        Lopeta jo! Älä viitsi kiusata Jania.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta huomasit että tuo on silti normaalia niin siinä on mies ja nainen eli tähän sopii laulun sanat eli laulan rakkaudesta siinä on mies ja nainen olen suomalainen

        Täällä tuntuu olevan tyypit liikkeellä, jotka koittaa tunkea omat sanansa mun suuhun ja tykkää kyttyrää kun en allekirjoita. En tuota sun normaali väitettäkään. :)


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Täällä tuntuu olevan tyypit liikkeellä, jotka koittaa tunkea omat sanansa mun suuhun ja tykkää kyttyrää kun en allekirjoita. En tuota sun normaali väitettäkään. :)

        sitä vaan ihmettelen miksi et mene lesbo palstalle vaan olet täällä epänormaalien sinkkujen seassa vaan menisit oikeiden ihmisten luokse eli lesbojen luo


      • Anonyymi kirjoitti:

        sitä vaan ihmettelen miksi et mene lesbo palstalle vaan olet täällä epänormaalien sinkkujen seassa vaan menisit oikeiden ihmisten luokse eli lesbojen luo

        Mikset itse mene pötkökirjoittajien palstalle, vaan kirjoittelet täällä välimerkkejä käyttävien seassa?


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Mikset itse mene pötkökirjoittajien palstalle, vaan kirjoittelet täällä välimerkkejä käyttävien seassa?

        itse olen sinkku ja hetero eli kai hetero sinkkujen kanssa olla saan jutella sinkkujen asioita mutta sinä olet varattu ja niin eikö sinun olisi ihan ekaksi etsittävä nainen itsellesi ja tyydytät sen antamalla sille kielihoidon ja jos kivaa puuhaa niin siirtyä lesbo palstalle omiesi joukkoon juttelemaan lesbojen asiaa tai miehen kanssa jos mies olet ja onhan täälläkin varattujen sivusto tai pettäjien ja parisuhde sivustoa löytyy


      • Anonyymi kirjoitti:

        itse olen sinkku ja hetero eli kai hetero sinkkujen kanssa olla saan jutella sinkkujen asioita mutta sinä olet varattu ja niin eikö sinun olisi ihan ekaksi etsittävä nainen itsellesi ja tyydytät sen antamalla sille kielihoidon ja jos kivaa puuhaa niin siirtyä lesbo palstalle omiesi joukkoon juttelemaan lesbojen asiaa tai miehen kanssa jos mies olet ja onhan täälläkin varattujen sivusto tai pettäjien ja parisuhde sivustoa löytyy

        Lukeeko jossain, palstalla ei saa kirjoitella jos on varattu tai ei ole umpihetero? Lukeeko? Ei taida lukea.

        Mikä lokerointivimma sulla on?

        Sitäpaitsi olen aina varattu, sinkkunakin. :)


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Lukeeko jossain, palstalla ei saa kirjoitella jos on varattu tai ei ole umpihetero? Lukeeko? Ei taida lukea.

        Mikä lokerointivimma sulla on?

        Sitäpaitsi olen aina varattu, sinkkunakin. :)

        kyllä palsta on sinkkupalsta eli sinkuille tarkoitettu ja parisuhde ja varattujen palstakin löytyy niin mitä varattu tekee sinkkupalstalla haetko kikkelii tai pimppii etkö kotonaa saa


      • Anonyymi kirjoitti:

        kyllä palsta on sinkkupalsta eli sinkuille tarkoitettu ja parisuhde ja varattujen palstakin löytyy niin mitä varattu tekee sinkkupalstalla haetko kikkelii tai pimppii etkö kotonaa saa

        Eipä, vaan niillä alueilla käsitellään kyseistä aihetta, sinkku puolella sinkkuuttaa, parisuhde puolella parisuhteita. Ihan vaan siksi niin jaettu, että helpompaa kohdistaa haku tai mielenpäällä oleva, kun löytää asialle kohdennetun palstan. Ei se vaadi mitään sinkkuutta tai parisuhdetta, että saa kommentoida niissä. :D

        Älä nyt hölmöksi rupea.


      • Jan_ kirjoitti:

        Eipä, vaan niillä alueilla käsitellään kyseistä aihetta, sinkku puolella sinkkuuttaa, parisuhde puolella parisuhteita. Ihan vaan siksi niin jaettu, että helpompaa kohdistaa haku tai mielenpäällä oleva, kun löytää asialle kohdennetun palstan. Ei se vaadi mitään sinkkuutta tai parisuhdetta, että saa kommentoida niissä. :D

        Älä nyt hölmöksi rupea.

        Aivan kun vaateosastolla on urheiluvaatteet omalla osastollaan ja lastenvaatteet omallaan jne. Käyttäjä löytää helpommin ehkä etsimänsä osaston.

        Eikä tarvi koluta koko kauppaa löytääkseen etsimänsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kyllä palsta on sinkkupalsta eli sinkuille tarkoitettu ja parisuhde ja varattujen palstakin löytyy niin mitä varattu tekee sinkkupalstalla haetko kikkelii tai pimppii etkö kotonaa saa

        Vai meinaatko, että Lahtelaiset saa kirjoitella vain Lahti osion alla ja Raumalaiset Rauma osion alla? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä palsta on sinkkupalsta eli sinkuille tarkoitettu ja parisuhde ja varattujen palstakin löytyy niin mitä varattu tekee sinkkupalstalla haetko kikkelii tai pimppii etkö kotonaa saa

        Sinä itse lupasit häipyä palstalta vuodenvaihteessa. Mitään ei ole kuitenkaan tapahtunut. Miksi?


      • Anonyymi

        ja kyllä varmaankin gay vaateliikkeitäkin on että menis sinne


      • Teet klassisia ajatusvirheitä aika paljon. Transvestiitti lienee ostaa vaatteensa mieluiten postimyynnistä juuri kaltaistesi ujeltajien ja lokeroitsijoiden vuoksi.

        Kuuntele vaikka Jacksonia, näin sadepäivänä. Äläkä murehdi tuollaisia..

        https://youtu.be/HzZ_urpj4As


      • En ole menossa minnekään. :)


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Vai meinaatko, että Lahtelaiset saa kirjoitella vain Lahti osion alla ja Raumalaiset Rauma osion alla? :D

        yleensä lahtelaisia kiinnostaa lahden asiat ei rauman moni ei edes ole koskaan käynyt raumalla samoin toisin päin


      • Anonyymi kirjoitti:

        yleensä lahtelaisia kiinnostaa lahden asiat ei rauman moni ei edes ole koskaan käynyt raumalla samoin toisin päin

        Et voi tietää mikä yhdistää ketäkin minnekin. Ja miksi kiinnostaa jokin muukin kuin omassa elämässä oleva. :)


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Teet klassisia ajatusvirheitä aika paljon. Transvestiitti lienee ostaa vaatteensa mieluiten postimyynnistä juuri kaltaistesi ujeltajien ja lokeroitsijoiden vuoksi.

        Kuuntele vaikka Jacksonia, näin sadepäivänä. Äläkä murehdi tuollaisia..

        https://youtu.be/HzZ_urpj4As

        tuskin postimyynnistä ostaa nyt puhut soopaa kyllä he naisten osastoilta ostaa ja miesten sehän on ihan normaalia ja jokapäiväistä ja myyjiä inhottaa palvella ja myydä miehille miesten vaate osastolla tai naisten osastolla naisille niin häpeäisivät kun nainen kehtaa tulla naisten vaate osastolle ostoksille niin kyllä naisten vaate osasto on tarkoitettu transvenstiitteille niin naiset ja miehet ostaa postimyynnistä vaatteensa koska häpeää olla hetero ja mies tai nainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja kyllä varmaankin gay vaateliikkeitäkin on että menis sinne

        Tuohan se juuri ihmisissä mättää, koitetaan sanoittaa toisen puolesta ja koitetaan tyrkkiä ihmistä väkisin jonnekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        tuskin postimyynnistä ostaa nyt puhut soopaa kyllä he naisten osastoilta ostaa ja miesten sehän on ihan normaalia ja jokapäiväistä ja myyjiä inhottaa palvella ja myydä miehille miesten vaate osastolla tai naisten osastolla naisille niin häpeäisivät kun nainen kehtaa tulla naisten vaate osastolle ostoksille niin kyllä naisten vaate osasto on tarkoitettu transvenstiitteille niin naiset ja miehet ostaa postimyynnistä vaatteensa koska häpeää olla hetero ja mies tai nainen

        Onko sulla jotain asiaakin vaiko vaan mutua päivän pitkän pajatat?


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Tuohan se juuri ihmisissä mättää, koitetaan sanoittaa toisen puolesta ja koitetaan tyrkkiä ihmistä väkisin jonnekin.

        ehkä heidän paikkansa on lattia saippua tehdes tai lattia luuttu tehdas


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Onko sulla jotain asiaakin vaiko vaan mutua päivän pitkän pajatat?

        suutahdit kun huomasit että puhut tyhmiä ja typeriä mutta joo lopetetaan kirjoittelu ja mennään katsomaan mitä muut hetero sinkut kirjoittaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        suutahdit kun huomasit että puhut tyhmiä ja typeriä mutta joo lopetetaan kirjoittelu ja mennään katsomaan mitä muut hetero sinkut kirjoittaa

        Näen koska ei kannata enää yrittää oikoa vääriä käsityksiä, joten sitten annan vaan olla.

        Nyt annan sun vaan olla. Anna säkin mun olla.


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Näen koska ei kannata enää yrittää oikoa vääriä käsityksiä, joten sitten annan vaan olla.

        Nyt annan sun vaan olla. Anna säkin mun olla.

        asia selva sovittu


    • Anonyymi

      niin miksi saan ikäiset eivät voi olla yhdessä eli saman ikäiset on parhaita toisilleen

      • Anonyymi

        Ei ole, kun kaksikymppiset miehet ovat vielä täysiä kloppeja. Siksi nelikymppiset miehet sopivat parikymppisille naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, kun kaksikymppiset miehet ovat vielä täysiä kloppeja. Siksi nelikymppiset miehet sopivat parikymppisille naisille.

        Koska parikymppiset naiset ovat niin kypsiä aikuisia jo, ja haluavat rinnalleen elämän katkeroittamia, kaljuuntuneita ja kaljamahaisia setämiehiä? Jep jep


    • Anonyymi

      Päivi kyllä alkaa jo olla liian vanha Paavolle

      • Anonyymi

        Avaatko kommenttiasi vähän lisää?


      • Anonyymi

        Paavo tarvitsee max. 30 v naisen


    • Anonyymi

      Paavo on jo hauras vanhus. Päivi parka, parhaassa iässä.

      • Anonyymi

        Suomi ei ole ikinä ollut niin hyvässä jamassa, kun Lipposen hallituksen aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi ei ole ikinä ollut niin hyvässä jamassa, kun Lipposen hallituksen aikaan.

        Lipponen ja Niinistö liittivät Suomen euroon, joka oli yksi Suomen historian pahimmista virheistä


    • Anonyymi

      Saa tuntea kunnon meininkiä edes kerran
      elämässä.

    • Anonyymi

      Päivi ei näytä yhtään yli 7-kymppiseltä.

    • Anonyymi

      Niistähän on tarinoita ja uskomuksia vähintään saman verran kuin niiden luku on.

    • Anonyymi

      25 vuotta kimpassa jo tähän mennessä. Aika hyvin.

    • Anonyymi

      He hee he, hyvää yötä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3289
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1283
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1183
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      864
    Aihe