Olen esittänyt tämän kysymyksen joskus aiemminkin, mutta kysyn uudelleen kun asia oli tuolla toisaalla vastauksissa.
Itse olen joskus saanut yllättäen halauksen naiselta. Itse en ole mikään halailija. Kauan aikaa sitten yksi naisihminen mietti halaamista mutta sininen ole ehto jota en voinut täyttää vaikka hän kohdisti sen nimenomaan minuun.
Arvon naiset. Keitä te haluatte halata? Onko siinä aina jotain tunnetta vai onko se vain tapa joka tulee jostain?
Halaus*******
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en ainakaan halaa ketä tahansa tai milloin tahansa. Vain jos on syytä ja/tai henkilö on jollain tapaa tuttu.
Paras halaushan siirtää tunteita!- Anonyymi
Lisään vielä että ihania ihmisiähän sitä haluaa halata. Kiittää, tervehtiä, ihan vaan paijata jne.
- Anonyymi
Haluaisin halata, lapseni ja ystävänsä opettivat. Nuorena olin arka, ei tullut mieleenkään. Etelämaalaiset halaavat jopa suukottelevat, korona lopetti lopullisesti sen. Halaus lisää läheisyyttä, vastenmielistä ihmistä ei halua halata.
Minä halaan melkein ketä tahansa. Ei vaadi tunnekytköstä mutta nautin halaamisesta enemmän jos tunnekytkös on olemassa. Hali on hyvä tapa osoittaa tunteitaan.
On olemassa erilaisia haleja.. virallisista ja jäykistä syleilyihin.
Ei niinkään se halaus ole pääasia vaan millainen halaus se on.
En minäkään ennen ollut halailija - kasvoin sellaiseksi elämän myötä.- Anonyymi
Halaan hyvin harvoja miehiä. Joskus pitkäaikaisia työkavereita hyvästiksi, mutta se on aina vähän kömpelöä ja näennäistä, eikä merkitse mitään, tai hyviä pitkäaikaisia kollegoja jälleennäkemisen vuoksi. Jos halaan miestä, joka ei ole pois lähtevä pitkäaikainen kollega, sillä on merkitystä.
- Anonyymi
Halauksessani ei ole mitään yhteyttä seksiin, en ole koskaan edes miettinyt tuolta kannalta. Tarkemmin ajatellen, olenkin arka halaaja, kun ei ole vuosikausiin ollut mitään sellaisia henkilöitä, vain sukulaisia. Sama linja jatkuu, sukulaisia halataan., jos korona sallii.
- Anonyymi
Halaan omia lapsia ja voin halata myös vanhaa tuttua jonka näkemisestä on kulunut kauan. Tuttua ihmistä voin halata jos en ole nähnyt häntä moneen vuoteen, mutta siihen ei liity muuta kuin se tunne että on mukava nähdä. Suhteessa ollessa halailin aika paljon, minusta se lähentää suhteessa olevia ja minulla on tarve siihen. Surullista on se jos toinen osapuoli ei toimi samalla tavalla. En enää ala suhteeseen kenenkään sellaisen kanssa joka ei osaa halata.
- Anonyymi
Perushalauksessa ei ole mitään seksuaalista, mutta joskus se lähentyy, tiukentuu ja pidentyy - silloin ollaan ylitetty raja... 🤗
- Anonyymi
halaus on parhaimmillaan kahden ihmisen romanttista, syvää eroottista kiintymystä toiseen ihmiseen.
- Anonyymi
Noin se on.
- Anonyymi
Halata voi monella tavalla, vanhemmilla ihmisillä tervehdystapa.
Itse halaisin vain seurustelu kumppania ja varmaan myös sydänystävää. - Anonyymi
Ihan työpaikallakin kyllä hakattu, esim läksiäisissä, ihan okei sillon
- Anonyymi
Halattu, vitun oikoluku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halattu, vitun oikoluku
Sai kyllä aika hupaisan kommentin aikaiseksi.😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645110Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2562303
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662277Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191494Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12909