Tiedäthän nainen mitä

Anonyymi

Sanotaan skorpioni ei pääse raidoistaan ja viettää elämänsä yksin

41

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikea kuvitella.

En usko

• Anonyymi

siinäs vietät. Olenkin kaksonen ja miehiä riittää, ja vauhdissa vaihtuu.

• Anonyymi

olet kotieläin, kotieläin mikä osaa kohdella itseään, mikä yrkkii kohdella toista, oletettua kotieläintä, kotieläimeksi..... hei nuo koristelmat, sun pitäis tietää, mitä vois tapahtuu, älä pelkää, kaikkea hyvää
        rauhallista illanjatkoa, turvallista
        https://www.youtube.com/watch?v=wJ1dHJrozLw

terveisin. arvaa kuka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olet kotieläin, kotieläin mikä osaa kohdella itseään, mikä yrkkii kohdella toista, oletettua kotieläintä, kotieläimeksi..... hei nuo koristelmat, sun pitäis tietää, mitä vois tapahtuu, älä pelkää, kaikkea hyvää

terveisin. arvaa kuka

Kiitos.❣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

terveisin. arvaa kuka

Tyttö lentääköön. Wan't a war?
        https://www.youtube.com/watch?v=KaU7BthmCmU

• Anonyymi

Tuskinpa vain 😉 olisko nyt toiveajattelua

• Anonyymi

Olisikohan..😉

• Anonyymi

Keksit päästäisi kaikennäköistä. Ei yksin eläminen ole huono asia. Onpa oma valta ja voi mennä ja tulla miten halua sekä panna ketä huvittaa.

• Anonyymi

Omassa voimassa ei pitkälle pötkitä..Jeesus on ratkaisu..voit jättää kaiken hänen haltuu ja nauttia yliluonnollisesta elämästä uskossa Herraan Jumalaasi.

Kiitos Jeesus Aamen Sinun Ihanassa nimessä Rukoilen Jumalan siunausta

T. Rohkaisija

• Anonyymi

Miksi..? Enkö olekasn sinulle hyvä..

• Anonyymi

Niinpä niin

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mies oon kyllä kuullu ettei tiikeri pääse raidoistaan tuskin sinäkään jos kohdataan vai enkö viehätä sinua enää? 😔

• Anonyymi

Seepra ei pääse raidoistaan, se on kyllä laumaeläin, ne raidatki hyödyttää sitä lauman jäsenenä kun lauma pakenee saalistajaa, joka ei erota siitä mustavalkovilskeestä yksittäistä eläintä.

Ja se skorpionin paha luonto on kyllä ihmisen keksintöä, elääkseen tappavat ja puolustautuvat vaan.
      Horoskooppi skorpionia sanotaan yksinäiseksi sudeksi, uskokoon ken haluaa.

• Noillas mennään.. ja hyvä on sillein. Raidoistani en pääse ja yksin on hyvä olla. Mutta rauhaa ja rakkautta sinullekin.

• Anonyymi

Ai joko musta-valkoinen ilman harmaan sävyjä? En pidä sellaisesta mut en oo mies.
        -pirpa-ikkuna

• Anonyymi

Höpöhöpö horoskoopeillem taikauskoa. Jokainen ihminen voi kasvattaa ja kehittää itseään. Ei siinä horoskoopeilla ole mitään sanomista mihin aikaan on syntynyt.

• Anonyymi

Kiitos. Tiedäthän pysyä pois elämästäni sitten. En kaipaa elämääni kaltaisiasi mielen myrkyttäjiä enkä myrkyllisiä ihmisiä.

• Anonyymi

Tiedän. Ilkeä luonne. Tosin en ole skorpioni en myöskään ilkeä.

• Anonyymi

Olen kuullut. Heistä on hyviä- että huonoja kokemuksia mitä luonteeseen tulee. Omaavat pisteliään ja tavallista myrkyllisemmän pistimen, mutta heissä voi olla myös aivan päinvastainen kumipistin kohdatessaan vetovoimaisen pohdiskelijaluonteen.
      Yksineläminen ei ole huonoin vaihtoehto riippumatta minkätasoinen kulkija kyseessä.

• Anonyymi

Hah... Minulla ainakin on ystäviä, onneksi... :)
      Eilenkään en jäänyt yksin miettimään kotiin asioita. Ja hyvä niin.
      Ps. On niitä muitakin miehiä kuin Sami. :)

• Anonyymi

Jatkan vielä... Eikä minulta muuta tänne. Tuo oli ainoa viesti näille palstoille tänään. Voin ihan hyvin unohtaa koko palstat lopullisesti. :)

• Anonyymi

Ihmettelen aloituksesi motiivia. Oko se ilkeys ja katkeruus vai mikä. Skorppari on ystävälliselle ystävälle aina lojaali eikä pistele.
      Eikä skorppari aloituksen kaltaista kieroa mustamaalausta jää katselemaan. Onneksi elämä on palstan ulkopuolella. Näitä mihinkään tarvitse. Hyvää loppukesää ja heidå!

• Anonyymi

Niin totta! Mä olen skorppari. Ystävilleja parisuhteessa lojaali. Niin kaun kun ihminen kohtelee hyvin minua hän on ystävä. Mutta kun joku alkaa olemaan ilkeä, pahan ja kiusaa muita en katsele. Sanon asiat suoraan, sen takia mun ympäriltä löytyy ihmisiä jotka rakastan kuolemaan asti 💕

Skorpioni nimenomaan mustamaalataan koska se ei katsele vääryyksiä. He ovat yksinäisiä susia mutteivat koskaan yksin. Ihmisen luonteeseen kuitenkin vaikuttaa miljoona muu asia kuin horoskooppi.

Täytä AP sun sydän rakkaudella ja kiusaa muita vähemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin totta! Mä olen skorppari. Ystävilleja parisuhteessa lojaali. Niin kaun kun ihminen kohtelee hyvin minua hän on ystävä. Mutta kun joku alkaa olemaan ilkeä, pahan ja kiusaa muita en katsele. Sanon asiat suoraan, sen takia mun ympäriltä löytyy ihmisiä jotka rakastan kuolemaan asti 💕

Skorpioni nimenomaan mustamaalataan koska se ei katsele vääryyksiä. He ovat yksinäisiä susia mutteivat koskaan yksin. Ihmisen luonteeseen kuitenkin vaikuttaa miljoona muu asia kuin horoskooppi.

Täytä AP sun sydän rakkaudella ja kiusaa muita vähemmän.

Joo eli nyt 2 jäljellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo eli nyt 2 jäljellä

Taas tätä..muttu kokoajan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo eli nyt 2 jäljellä

Mieluumin 2 aitoa kuin 100 feikkiä selkäänpuukottajaa ja palstalla juoruajaa👌💪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo eli nyt 2 jäljellä

Mulla on kyllä 9 läheistä ystävää 😅 ja paljon porukoita mihin kuulun, mutta kiitos kun yritit arvata väärin :D. Kaikki ystäväni antavat minun olla välillä omassa rauhassa, monilla ei säily ystävät näin kauna kun minulla eli lapsuudesta asti.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Täytyy sanoa että en ymmärä mitä puhut😉

• Anonyymi

Skorpionit on kyllä myrkyllisiä. Ei kovin mukavia ihmisiä.

• Anonyymi

Bla bla blaaah kateus ei suo kaunista 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bla bla blaaah kateus ei suo kaunista 😍

Kateus-kortti on skorppareille tyypillinen defenssi olen huomannut :)

• Anonyymi

Nyt skorppari etsit sen kalat naisen.
      Heidän suhde on satumainen.

• Anonyymi

Ei kiitos kaloja, liian heikkoja ihmisiä. Skorpioni mielummin ottaa sellaisia jotka osaa pitää omia puoliaan mitään nössöä naista halua.

• Anonyymi

Mutta sinähän olet vesimies,
      vain kuu -merkkisi on skorpioni.
      "Laskinhemmolle"

Terveisin
      Aloituksia tekemätön nainen

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5420
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      2727
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2531
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2409
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1894
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      233
      1593
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      56
      1201
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1123
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1105
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90