Käydä yksin asioita läpi.
Se on muuten tosi vaikeaa
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Käy sen elämäänsä katkeroituneen kaisan kans sitte. Sehän asiani ja mielipiteeni sekä tahtoni on ennenkin käyny läpi sulle mun puolesta. Ei siihen selvästi omaa näkemystäni tarvita. Voitte tehdä kaiken muunkin kahden. Mulle riittää pelleily
- Anonyymi
Parempi vaihtoehto yksin ennemmin kuin selkäänpuukottajan kanssa.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Näin on.
Vaikka nyt vaikuttaa vähän valoisammalta niin en vieläkään uskalla toivoa liikoja. - Anonyymi
Eikö löydy jotain kaveria siihen?
- Anonyymi
En juttele kavereiden kanssa tunneasioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En juttele kavereiden kanssa tunneasioista.
Eikö ketään löydy? Eikö yhtään kuuntelevaa tai ymmärtävää korvaa? Jos sinulla on edes pieni usko, pyydä että löydät yhden hyvän ihmisen, joka kuuntelee ja on läsnä sinulle.
Kirjoittaminen voi auttaa, Word auki ja purkamaan tunteita. Tiedoston voi säästää myöhempää lukemista varten tai deletoida saman tien.
Kirjoittaessa kerkee ajattelemaan asiaa erilailla kuin puhuen. Mulla auttanut suuresti.- Anonyymi
Taidan alkaa kirjoittamaan Wordiin myös tästä lähtien. Voin kirjoittaa henkilökohtaisemmin kuin tänne, enkä haluaisi enää kirjoittaa tänne mitään "sairaskohtauksen" tuomia, tuskaisia pahan olon vuodatuksia. Jotkut muut voivat saada siitä pahan olon. Enkä tarkoita sellaisia kirjoituksia, mitä täällä on kun veetuillaan ventovieraille. Vaan ihan sellaisia, mitä tulee, kun olen pettynyt rakkauden tunteissani ja odotuksissani ihmiseen. Niistä voi tulla jollekin huono olo.
- Anonyymi
Onhan se sitäkin.
- Anonyymi
Jep. Onhan se hullua joutua antaan tieto raskaudesta ja sen keskeytyksestä palstoilla kun ukkeli ei osaa edes muualla keskustella läpi mennyttä
Suhdetta - Anonyymi
Hauskinta on että mies kuvittelee pienessä päässään ettei ole selvitettävää vaikkei tiedä
Edes puolia asioista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauskinta on että mies kuvittelee pienessä päässään ettei ole selvitettävää vaikkei tiedä
Edes puolia asioista.hei, puolet asioistasi ovat päässäsi, toinen puoli on räkääsi, senkin pöpöinen mönkerö jolla on asiaa, myös sijaa, mitä ei ollutkaan...........
rauhallista illanjatkoa, turvallista.
https://www.youtube.com/watch?v=RxJXY13ROq4
- Anonyymi
hei nörtti, tiedätkö, et ole milloinkaan yksin, milloinkaan ikäväsi on ainoastaan Kuninkaan tyksin....
ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.
https://www.youtube.com/watch?v=ydVr_PHqgcc - Anonyymi
Ei tarvitse käydä yksin, voi käydä Jumalan kanssa.
- Anonyymi
Jos ei tämä riitä niin olisko joku kirjekaverityyppinen seuranhakusivuilta.
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Mitä se muille kuuluu tä?
- Anonyymi
Jamkkaus seis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jamkkaus seis
Se mikä on mennyt ei palaa ei muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jamkkaus seis
Vedä sinä narsisti vttu päähäs!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedä sinä narsisti vttu päähäs!
Ooh aah
- Anonyymi
Minä kuuntelen. Yritän auttaa
- Anonyymi
Tarvitsen kipeästi apua. Tein ison virheen kesken prosessin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun tarvitsee vain pyytää suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooh aah
- Anonyymi
Kelaan kohta
- Anonyymi
Kondomirahat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293035- 1191245
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61047- 58961
- 66925
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26897Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38871Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161851Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75784