Olen ollut vieraana narrien pidoissa.
Kuulostaa makealta medeltä, hunajalta.
Suupala syödessä karvasta, kirvelevää.
Narrien pöydissä ilonpito.
Silmäni kosteat kyynelistä.
Tikari selkään, toinen lapaan.
Mutta narrien pöydissä tanssi ottaa jalkaan.
Narrien pidoissa ikuinen on valssi.
Loppumaton.
LS
Narrien pidoissa
45
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Narreilla tarkoittanet kristittyjä, runojesi kautta purat katkeruuttasi tutuillesi kristityille runojen kautta aina toisinaan kun suoraan asiaa on vaikeampi sanoa kun et ole toivomaasi läpimurtoa, syntihyväksyntää saavuttanut ja siksi kiukuttelet toisinaan. Minua haluaisit suoremmin syyttää evankeliumissa pysymisestäni homostelun ja lesbostelun synniksi julistajana. Olet peitellysti karvastellen asiaan suhtautunut. Olet samaa sukupuolta himokkaasti katsovaksi tunnustautunut etkä siedä Raamatun ilmoittamaa Totuutta. Tältä pohjalta runoon isken kiinni, sen paljastaen, nitistäen.
Olen ollut vieraana kristittyjen pidoissa. Kuulostaa pyhältä
Totuudelta, Jumalasta syntyneiltä.
Suupala syödessä Jumalan Leivänpaahtimesta rapeaa, haavaa hoitavaa.
Totuuden lasten pöydässä ilonpito.
Silmäni kosteat katkeruudesta.
Pääsisinpä kerran vielä lyömään Commandohauista.
Tikari selkään, toinen lapaan, tulkoon kuolema hitaasti tuskien kautta toivottuun tapaan.
Mutta Jumalan lasten pöydissä riemullisuus ei laannu, Commandohauista turvaa Pyhän suoja.
Kristittyjen pidoissa ikuisia sävelmiä.
Hoputtamattomia.
Ei paatuneisuudelle,Commandohauis- Anonyymi
En minä katkera ole, mutta sinä itse osaat sen niin hyvin näyttää, mitä se on, niissä pidoissa.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä katkera ole, mutta sinä itse osaat sen niin hyvin näyttää, mitä se on, niissä pidoissa.
LSSiellä pidoissa istuu sama lauma, joka on tulevaisuuden tuomaristo 1000v valtakunnassa. Miksi luulet heiltä saavuttavasi syntihyväksyntää viserryskonsertein ystävyydestä naispuoliselle kristitylle? Miksi luulet minkäänlaisen oveluuden pettävän kristityn uskollisuuden Herraa kohtaan miellyttääkseen sinua syntiä liehitellen.
https://www.youtube.com/watch?list=UU_f09Vv3Z3OpaL_SSalb36g&v=qH-rPt1ftSo
Commandohauis Anonyymi kirjoitti:
Siellä pidoissa istuu sama lauma, joka on tulevaisuuden tuomaristo 1000v valtakunnassa. Miksi luulet heiltä saavuttavasi syntihyväksyntää viserryskonsertein ystävyydestä naispuoliselle kristitylle? Miksi luulet minkäänlaisen oveluuden pettävän kristityn uskollisuuden Herraa kohtaan miellyttääkseen sinua syntiä liehitellen.
https://www.youtube.com/watch?list=UU_f09Vv3Z3OpaL_SSalb36g&v=qH-rPt1ftSo
CommandohauisComppikselle... Luuletko olevasi jotenkin parempi jotain homoa? No etole! Paina se pieneen kaaliisi!
- Anonyymi
Sellaista se on, uskovaisen elämä.
- Anonyymi
En oikein tiedä 🤔 kun ihmisiä ne on narritkin kuin myös hoviherrat.
ST - Anonyymi
Onko noin paha olla L. S 😞
ST- Anonyymi
Ei ole paha olla, näen vain lävitsesi 🙂
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole paha olla, näen vain lävitsesi 🙂
LSMitä näet?
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä näet?
STNäen...katsotaanpa 🤔 ...että sinä kuulut toiseen pöytään ja minä en oikeastaan halua juhlissanne viihtyä lainkaan.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näen...katsotaanpa 🤔 ...että sinä kuulut toiseen pöytään ja minä en oikeastaan halua juhlissanne viihtyä lainkaan.
LSAaa, ei tullut yllärinä, tuotahan sinä oot jauhanut koko ajan 🤔
Minä näen, että että sinä seisot etkä istu missään pöydässä.
ST Anonyymi kirjoitti:
Aaa, ei tullut yllärinä, tuotahan sinä oot jauhanut koko ajan 🤔
Minä näen, että että sinä seisot etkä istu missään pöydässä.
STAnteeksi häiriö kesken riitelyn. Multa otettiin eilen koepala kohdusta. Se oli ehkä liian niukka ja joudun sen saman lekurin kynsiin uudestaan. Tosi paljon sattuu ko toimenpide.
Oliko tämä tässä? Kuolenko mä? Lääkäri ja hoitsuli epäilee syöpää. Siksi koepala.
Verta ei oo tullu kahteen viikkoon. Ja tietty pilasivat jouluni puhkkomalla kohtuni ja taas vuodan.
Oireita ei siis vähään aikaan mut sit se leikkasi mut metallisella terällä. Sen kohdun auki. Harmi että satuin näkemään sen verta aiheuttavan instrumentin. Se on edessä taas. Saivat liian niukan koepalan.Anonyymi kirjoitti:
Näen...katsotaanpa 🤔 ...että sinä kuulut toiseen pöytään ja minä en oikeastaan halua juhlissanne viihtyä lainkaan.
LSYmmärrän teitä molempia hyvin. Ls on vain ehkä enemmän jalat maassa tyyppi. Minäkin odotan ystäviltäni uskollisuutta. Ja kuuntelutaitoa.
Jos commandolta tulee paskaa niskaan ls. Lle niin en siinä vaiheessa ls. Än ystävänä enää menisi commikselle mitään kiehnäämään.
Siis tottakai olisin ystäväni puolella.- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Ymmärrän teitä molempia hyvin. Ls on vain ehkä enemmän jalat maassa tyyppi. Minäkin odotan ystäviltäni uskollisuutta. Ja kuuntelutaitoa.
Jos commandolta tulee paskaa niskaan ls. Lle niin en siinä vaiheessa ls. Än ystävänä enää menisi commikselle mitään kiehnäämään.
Siis tottakai olisin ystäväni puolella.Mukava, että ymmärrät.
Jospa ne koepalavastaukset, olisivat suotuisat sinua kohtaan niin, että ei olisi mitään rankkoja juttuja siellä. En ole mikään asiantuntija aiheeseen, mutta jos se olisi paikallinen kasvain, niin kait sille hoitonsa olisi. Kyllä sinä selviät, vaikka tuntuisi joltain muulta, uskon niin. No, tämä palsta on vähän huono tällaisiin jakamisiin siinä mielessä, että varmaan tulee neuvoja, jos toisia...
LS - Anonyymi
Anteeksi häiriö kesken riitelyn. Multa otettiin eilen koepala kohdusta. Se oli ehkä liian niukka ja joudun sen saman lekurin kynsiin uudestaan. Tosi paljon sattuu ko toimenpide.
Oliko tämä tässä? Kuolenko mä? Lääkäri ja hoitsuli epäilee syöpää. Siksi koepala.
Verta ei oo tullu kahteen viikkoon. Ja tietty pilasivat jouluni puhkkomalla kohtuni ja taas vuodan.
Oireita ei siis vähään aikaan mut sit se leikkasi mut metallisella terällä. Sen kohdun auki. Harmi että satuin näkemään sen verta aiheuttavan instrumentin. Se on edessä taas. Saivat liian niukan koepalan.Olen kokenut saman, koepala otettiin kohdunkaulalta (papa), siellä oli solumuutoksia, muttei vielä syöpää. Kohtu täpötäynnä isoja myoomia. Jouduttiin poistamaan.
Tutkimus oli melkoisen härski, jos sinulla, niin oli minullakin. Mieslääkäri, tietysti. Puhui ääneen mitä ajatteli, ei ajatellut / piitannut mitä kauhua potilas sitä jalat harallaan tutkimuspöydällä kuunnellessaan koki.
Leikkauskaan ei mennyt ihan ku strömssöössä. Lisäksi olen huono toipumaan. Osaston käytävillä kävellessä pidin seinistä kiinni. Se kaikki oli ihan hullua. Eiköhän sinua onnista paremmin. Minua huonommin ei voi mikään, koskaan mennä.
Kyllähän tuo uutinen oli kauhea, olin melko nuori ja ajattelin, että nyt tulee kuolema. Pahinta oli kertoa asia lähiomaisille. Hyvästelin kaikki kaverini.
Mutta... tässä olen vielä. 😐
Niin sinäkin. 🙂
~ - Anonyymi
Anteeksi häiriö kesken riitelyn. Multa otettiin eilen koepala kohdusta. Se oli ehkä liian niukka ja joudun sen saman lekurin kynsiin uudestaan. Tosi paljon sattuu ko toimenpide.
Oireita ei siis vähään aikaan mut sit se leikkasi mut metallisella terällä. Sen kohdun auki. Harmi että satuin näkemään sen verta aiheuttavan instrumentin. Se on edessä taas. Saivat liian niukan koepalan.No voi että. Yleensä ei vuoda kauaa sen kimukokeen jälkeen.
Pääsetkö uusintakokeeseen ennen joulua vai joudutko odottelemaan?
En minä riitele L. S.n kannsa, vaan jutskaillaan vaan.
ST Anonyymi kirjoitti:
Mukava, että ymmärrät.
Jospa ne koepalavastaukset, olisivat suotuisat sinua kohtaan niin, että ei olisi mitään rankkoja juttuja siellä. En ole mikään asiantuntija aiheeseen, mutta jos se olisi paikallinen kasvain, niin kait sille hoitonsa olisi. Kyllä sinä selviät, vaikka tuntuisi joltain muulta, uskon niin. No, tämä palsta on vähän huono tällaisiin jakamisiin siinä mielessä, että varmaan tulee neuvoja, jos toisia...
LSKiitos st Ultra oli kuitenkin normaali. Lääkäri vaan supatti ett ei oikein osaa käyttää ko konetta. Sano kyllä että ei siellä mitään sellaista ollut.
Anonyymi kirjoitti:
Olen kokenut saman, koepala otettiin kohdunkaulalta (papa), siellä oli solumuutoksia, muttei vielä syöpää. Kohtu täpötäynnä isoja myoomia. Jouduttiin poistamaan.
Tutkimus oli melkoisen härski, jos sinulla, niin oli minullakin. Mieslääkäri, tietysti. Puhui ääneen mitä ajatteli, ei ajatellut / piitannut mitä kauhua potilas sitä jalat harallaan tutkimuspöydällä kuunnellessaan koki.
Leikkauskaan ei mennyt ihan ku strömssöössä. Lisäksi olen huono toipumaan. Osaston käytävillä kävellessä pidin seinistä kiinni. Se kaikki oli ihan hullua. Eiköhän sinua onnista paremmin. Minua huonommin ei voi mikään, koskaan mennä.
Kyllähän tuo uutinen oli kauhea, olin melko nuori ja ajattelin, että nyt tulee kuolema. Pahinta oli kertoa asia lähiomaisille. Hyvästelin kaikki kaverini.
Niin sinäkin. 🙂
~Se lekuri otti sekä papan, joka ei sattunut sekä sen jälkeen sen koepalan. Kauheaa
- Anonyymi
Kiitos st Ultra oli kuitenkin normaali. Lääkäri vaan supatti ett ei oikein osaa käyttää ko konetta. Sano kyllä että ei siellä mitään sellaista ollut.
Tuo kirjoitus oli Sohvilta, en minä osaa kirjoittaa kuten hän.
Otettiinko sinulta siis imunäyte kohdusta? Se sattuu enemmän kuin papa.
Aiheuttaa vuodon mutta sen ei putäisi jestää kuukautisia kauempaa.
Ravalkaan imunäytteen ottaminen laukaisee kuukautiset ja kohdun limakalvo poustuu kuten kuukautisienkin aikana.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ravalkaan imunäytteen ottaminen laukaisee kuukautiset ja kohdun limakalvo poustuu kuten kuukautisienkin aikana.
STTuota..mehkä.yksityiskohtaosten kertomusten kuuleminen ei ole välttämätöntä.
Esimerkiksi tällä palstalla ketään ei kiinnosta seksielämäkään, saati emättimen sun muut...yleistasolka voi pitää ja riittää vallan mainiosti se mitä ab kertoi...te muut jatkatte jotenkin ällösti...kohta kirjoitatte ties jo mistä, kun vauhtiin pääsette ja Sohvi on siinä hommassa mestari, en minä.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota..mehkä.yksityiskohtaosten kertomusten kuuleminen ei ole välttämätöntä.
Esimerkiksi tällä palstalla ketään ei kiinnosta seksielämäkään, saati emättimen sun muut...yleistasolka voi pitää ja riittää vallan mainiosti se mitä ab kertoi...te muut jatkatte jotenkin ällösti...kohta kirjoitatte ties jo mistä, kun vauhtiin pääsette ja Sohvi on siinä hommassa mestari, en minä.
LSJa olen mestari kirjoitusvirheissä, kun en jaksa tarkistaa ja puhelin selventää "omiaan".
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota..mehkä.yksityiskohtaosten kertomusten kuuleminen ei ole välttämätöntä.
LSJaa, ok.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olen mestari kirjoitusvirheissä, kun en jaksa tarkistaa ja puhelin selventää "omiaan".
LSTuossa olen sinua parempi. Kirjoitusvirheissä.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa olen sinua parempi. Kirjoitusvirheissä.
STTuskin 😉
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin 😉
LSNo höh. No, ainakin oikeassa?
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LSJumalan narrina on hyvä olla. Vaikka matkalla soi joskus "rikkinäinen halleluja", niin meillä on silti iankaikkisen elämän toivo. Eikä Taivaallinen Parantaja ei jätä työtään kesken.
"Vähän ehjempi ehkä kuin eilen, silti valmis en ollenkaan.
Oman hiljaisen kipuni tunnen, milloin opin sen kantamaan.
Vähän ehjempi ehkä kuin ennen, kovin särkyvä sittenkin.
Surusoittoni sielussain kuulen, usein murtuvan kyyneliin.
Vähän ehjempi ehkä kuin eilen, silti muistoni kantaa saan.
Jäljet pettymyslyöntien tunnen, arkaa sielua haavoittaa.
Silti ehjempi katseeni nousee, minun kipuni hoidetaan.
Taivas särkyneet sydämet tuntee ja voi ehjäksi rakastaa"
Ja sama Heimo Enbuskan ihana matkalaulu sävelen kanssa: https://www.youtube.com/watch?v=HVQtRaxjMGo - Anonyymi
Oireita ei siis vähään aikaan mut sit se leikkasi mut metallisella terällä. Sen kohdun auki. Harmi että satuin näkemään sen verta aiheuttavan instrumentin. Se on edessä taas. Saivat liian niukan koepalan.Tsemppiä sulle Aurora. Tuskin sinä kuolet.
- Anonyymi
Ymmärrän teitä molempia hyvin. Ls on vain ehkä enemmän jalat maassa tyyppi. Minäkin odotan ystäviltäni uskollisuutta. Ja kuuntelutaitoa.
Siis tottakai olisin ystäväni puolella.Commando on jutuistaan päätellen nuori poika. Jos ei iältään, niin henkisesti.:) Kaikilta ei voi odottaa koskaan samoja asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No höh. No, ainakin oikeassa?
STAinahan minä 😉 no ei vaiskaan, oikeasti. Ehkä me ei vaan olla toisillemme hyviä kavereita, eri muotista tulleita...ei se mitään 🙂 sie saat olla mitä olet...ja jatkakaa vaan pidoissa 🙂 sainpahan "puhdistaa ilmaa"...nämä soffiina ja commando on niitä oikeita ystäviä sinulle ja luulen, että he ovat sopivia siihen...en ole katkera, en vihainen...mutta kunhan tiedät, olla kovin "naittamatta" minua juttuihinne mukaan....
🙂 LS kaikella ystävyydellä. Anonyymi kirjoitti:
STJuu, kyllä imaistiin liian vähän kohdusta, ja joudun uudestaan sitten tammikuussa testiin. Kiputestiin niin kuin itse sitä nimitän. Ultrassa ei näkynyt mitään ja vuotokin.. Ongelma on kun mirenakierukan jälkeen vuoto on ollut noin vuoden kuukauden välein kolme viikkoa, vaikka sen pitäisi olla vain pari päivää..
Nyt viimeksi se kesti viisi viikkoa.
Mutta sitte stoppi. Ei mitään vuotoja kunnes näytteenotto laukaisi ne. Muuten tauko ois ollu vissiin taas sen kuukauden.
Ja mulla kun se tyhjennysvuoto on kestänyt kolme viikkoa niin joulut ja kaikki pilalla.
Piti mennä ahvenanmaan risteilylle.. Ei juhlatunnelmaa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kokenut saman, koepala otettiin kohdunkaulalta (papa), siellä oli solumuutoksia, muttei vielä syöpää. Kohtu täpötäynnä isoja myoomia. Jouduttiin poistamaan.
Niin sinäkin. 🙂
~Koepalan otto kohdun sisältä tosiaan sattuu. Minullakaan se ei onnistunut, vaan piti tehdä lopulta humautuksessa. Oli siellä mitä tahansa, niin suljetussa tilassa se on helpompi hoitaa. Suurin osa kasvaimista hyvänlaatuisia. Ja syövässäkin selviytymissaste nuoremmilla 90 ja vanhemmilla 80%. Omasta kokemuksesta aikaa jo 20 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koepalan otto kohdun sisältä tosiaan sattuu. Minullakaan se ei onnistunut, vaan piti tehdä lopulta humautuksessa. Oli siellä mitä tahansa, niin suljetussa tilassa se on helpompi hoitaa. Suurin osa kasvaimista hyvänlaatuisia. Ja syövässäkin selviytymissaste nuoremmilla 90 ja vanhemmilla 80%. Omasta kokemuksesta aikaa jo 20 vuotta.
Juu, nyt kun muistelen, niin tosiaankin: minultakin napsaistiin sieltä syvältä ja muistan, että sattui kovasti. Mulla ei ollut aivan samaa tilannetta kuin Auroralla, mutta koska naiselliset yksityiskohdat joitain järkyttävät, niin en tarkemmin selosta...
Commando on taatusti jääkaapilla tekemässä sienisalaattivoikkuleipää, hyräillen ja yrittäen olla kuin ei mitään ymmärtäisi. Joitain miehiä järkyttää jo ihan kuukautisvaivoista puhuminen ja nämä jutut meillä nyt, ovat tuota haivaa potenssiin kymmenen.
Kuitenkin naisille arkipäivää. Naistensaunassa, lauteilla, näitä juttuja voi kuulla ja hyvin suorasukaisestikin. Hyvä saunakaverini kuoli aiemmin tänä vuonna, hänellä oli ikää ja syöpää moneen lähtöön. Rauha hänelle. 🌿
~ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, nyt kun muistelen, niin tosiaankin: minultakin napsaistiin sieltä syvältä ja muistan, että sattui kovasti. Mulla ei ollut aivan samaa tilannetta kuin Auroralla, mutta koska naiselliset yksityiskohdat joitain järkyttävät, niin en tarkemmin selosta...
Commando on taatusti jääkaapilla tekemässä sienisalaattivoikkuleipää, hyräillen ja yrittäen olla kuin ei mitään ymmärtäisi. Joitain miehiä järkyttää jo ihan kuukautisvaivoista puhuminen ja nämä jutut meillä nyt, ovat tuota haivaa potenssiin kymmenen.
Kuitenkin naisille arkipäivää. Naistensaunassa, lauteilla, näitä juttuja voi kuulla ja hyvin suorasukaisestikin. Hyvä saunakaverini kuoli aiemmin tänä vuonna, hänellä oli ikää ja syöpää moneen lähtöön. Rauha hänelle. 🌿
~"... tuota vaivaa..."
~ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
~Tottakait saat kirjoittaa niitäkin asioita, en ole palstapoliisi. En kyllä tosin arjessa kerro naisten vaivoista miehille, jos ei ole lääkärikäynti kyseessä.
Mielestäni naisen pitäisi pitää jonkinlainen yksityisyys.. tuskin haluaisin kuulla miesten alapään elinvaivoistakaan. Tietenkin asiat ovat tilanneriippuvaisia. Jos tarvitsee lääketieteellistä hoitoa, niin pitäähän asioista silloin jonnekin kertoa tai jos tarvitsee esim ystävältä neuvoa tai jokin ahdistaa niissä asioissa jne. Kovin pitkää esitelmää en ehkä miehenä haluaisi kynekologiaan kuuluvista asioista, asiat voi todeta pienemmilläkin yksityiskohdilla.
LS Anonyymi kirjoitti:
Tottakait saat kirjoittaa niitäkin asioita, en ole palstapoliisi. En kyllä tosin arjessa kerro naisten vaivoista miehille, jos ei ole lääkärikäynti kyseessä.
Mielestäni naisen pitäisi pitää jonkinlainen yksityisyys.. tuskin haluaisin kuulla miesten alapään elinvaivoistakaan. Tietenkin asiat ovat tilanneriippuvaisia. Jos tarvitsee lääketieteellistä hoitoa, niin pitäähän asioista silloin jonnekin kertoa tai jos tarvitsee esim ystävältä neuvoa tai jokin ahdistaa niissä asioissa jne. Kovin pitkää esitelmää en ehkä miehenä haluaisi kynekologiaan kuuluvista asioista, asiat voi todeta pienemmilläkin yksityiskohdilla.
LSMinua helpotti kertoa ja saada vastauksia. Ikävää jos et sinä mitään hyväksy. En ollut kenellekään miehelle näitä kertonut vaan lähinnä st:lle jonka tiedän ammattitaitoiseksi hoitajaksi.
Jostain luin että hänelläkin on aika lääkärille...
Aika karmea tuo runo koska kuolit siinä. Tuli tikari selkään... Kuvastaako tuo mielestäsi tilannettasi palstalla?- Anonyymi
Minua helpotti kertoa ja saada vastauksia. Ikävää jos et sinä mitään hyväksy. En ollut kenellekään miehelle näitä kertonut vaan lähinnä st:lle jonka tiedän ammattitaitoiseksi hoitajaksi.
Jostain luin että hänelläkin on aika lääkärille...
Aika karmea tuo runo koska kuolit siinä. Tuli tikari selkään... Kuvastaako tuo mielestäsi tilannettasi palstalla?En kokenut sitä itse ahdistavana, runoa, mutta varmaan jotain palstatuntemuksia siinä purin ilmoille, ei ne olleet inthereallife.
Niin, jos koet tarvitsevasi apua, niin onhan tämä hyvä paikka siinä mielessä, että voit anonyymisti kirjoittaa ja saat tukea uskovilta sisariltasi. 🙂
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan minä 😉 no ei vaiskaan, oikeasti. Ehkä me ei vaan olla toisillemme hyviä kavereita, eri muotista tulleita...ei se mitään 🙂 sie saat olla mitä olet...ja jatkakaa vaan pidoissa 🙂 sainpahan "puhdistaa ilmaa"...nämä soffiina ja commando on niitä oikeita ystäviä sinulle ja luulen, että he ovat sopivia siihen...en ole katkera, en vihainen...mutta kunhan tiedät, olla kovin "naittamatta" minua juttuihinne mukaan....
🙂 LS kaikella ystävyydellä.En koe, että osaan ystävystyä täällä palstalla erityisesti keheenkään. En sillain luota palstaan.
En osaa oikein pitää ketään täällä ystävänä, koska en tunne heitä.
Ilman puhdistaminen tekee hyvää.
Mietittyttää Ab. Hänelle annan nyt tilaa, enkä kirjoita tähän ketjuun enempää.
Kiitos keskusteluista LS
ST Anonyymi kirjoitti:
En kokenut sitä itse ahdistavana, runoa, mutta varmaan jotain palstatuntemuksia siinä purin ilmoille, ei ne olleet inthereallife.
Niin, jos koet tarvitsevasi apua, niin onhan tämä hyvä paikka siinä mielessä, että voit anonyymisti kirjoittaa ja saat tukea uskovilta sisariltasi. 🙂
LSMinusta sinä kirjoitat ls hyvin uskosta. Et hyväksy vääryyttä ja olet siinä mielessä oikeudenmukainen.
- Anonyymi
Juu, kyllä imaistiin liian vähän kohdusta, ja joudun uudestaan sitten tammikuussa testiin. Kiputestiin niin kuin itse sitä nimitän. Ultrassa ei näkynyt mitään ja vuotokin.. Ongelma on kun mirenakierukan jälkeen vuoto on ollut noin vuoden kuukauden välein kolme viikkoa, vaikka sen pitäisi olla vain pari päivää..
Nyt viimeksi se kesti viisi viikkoa.
Mutta sitte stoppi. Ei mitään vuotoja kunnes näytteenotto laukaisi ne. Muuten tauko ois ollu vissiin taas sen kuukauden.
Ja mulla kun se tyhjennysvuoto on kestänyt kolme viikkoa niin joulut ja kaikki pilalla.
Piti mennä ahvenanmaan risteilylle.. Ei juhlatunnelmaa.En usko, et koronan vuojsi järjestävät risteilyjä että sen osalta voipi olla ettei risteilyt nyt toteudu muutoinkaan?
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakait saat kirjoittaa niitäkin asioita, en ole palstapoliisi. En kyllä tosin arjessa kerro naisten vaivoista miehille, jos ei ole lääkärikäynti kyseessä.
LSNiinku miten? Että pimpsasta otettiin näyte ja that"s it vai? Halki poikki pinoon, ei siittä enempää.
Juuh, lähden kauppaan. Alkaa tulemaan imunäytteet korvasta ulos eiku palsta eh eh..
ST Anonyymi kirjoitti:
En usko, et koronan vuojsi järjestävät risteilyjä että sen osalta voipi olla ettei risteilyt nyt toteudu muutoinkaan?
STNiin. Siskon exä varasi omien sanojen mukaan kahden päivän risteilyn joka ei ota muualta matkustajia kyytiin. Virossa maihin ei pääse vaikka 🚢 onkin sen satamassa yön. Ahvenanmaalla satamaan pääsee.
Kai se luetaan kotimaan matkailuksi.- Anonyymi
Minusta sinä kirjoitat ls hyvin uskosta. Et hyväksy vääryyttä ja olet siinä mielessä oikeudenmukainen.
Kirjoitan hyvin uskosta, vaikka en ole uskossa 🙂 ehkä niinkin.
LS Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitan hyvin uskosta, vaikka en ole uskossa 🙂 ehkä niinkin.
LSLöydän sinun kirjoituksista esim. vaikka commandoon liittyen paljon sitä mitä itsekin koen. Lisäksi sulla on sellainen kevyt ote asioihin että sun kirjoituksia on kiva lukea.
Itse kirjoittelen lähinnä puskista anonyyminä.. Niin en joudu selkkauksiin...- Anonyymi
Löydän sinun kirjoituksista esim. vaikka commandoon liittyen paljon sitä mitä itsekin koen. Lisäksi sulla on sellainen kevyt ote asioihin että sun kirjoituksia on kiva lukea.
Itse kirjoittelen lähinnä puskista anonyyminä.. Niin en joudu selkkauksiin...Hyvä, jos koet otteen kevyenä, etkä palstapoliisina olemisena. 🙂 En ole pitkään aikaan ollut puskista, en edes muista, vaikka puskissahan sitä näinkin tavallaan.
LS
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453026- 502472
- 1072451
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382131Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2371689- 1001678
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4411609Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91564Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141522R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201329