HelluntailaisuusVastattu 4kk

Poistiko joku

Ja miksi? Sophie lähetti palstan vakikäyttäjälle kysymyksen! Mitä siinä oli väärää?
HelluntailaisuusVastattu 7kk

MIKSI poistettiin

mun pitkä ketju, jossa ei kyllä ollut MITÄÄN sääntöjenvastaista? Se oli vielä kesken.
HelluntailaisuusVastattu 1v

Alkuräjähdys

Voiko 1.moos.1:1 "Jumala loi taivaan ja maan ".tarkoittaa sitä? Miksi ei?? Jos Jumala ei luonut aluksi palloaan räjähdyksellä, loiko hän sen sitten hiljaisesti? Missä raamatussa niin sanotaan?

Minä ja omena

Olen lukenut ja aikoinaan valitettavasti kuullutkin miten mies yrittää pönkittää egoaan rummuttamalla rintaansa kuin gorilla, ja sanonut että:"nainen petettiin,miestä ei petetty,"sen omenan kanssa.... Eikö petetyksi tul…

Selef urge! Helluntailainen paasto nro3.

Ensin voitin minä,sitten sinä.kolmas kerta toden sanoo.... Aloitin tänään n.klo puoli viisi,ja lopetus on huomenna klo 11.tuleeko siitä 18h paastoa.?Jos nyt tän saisit läpi.se voittaa kuka saa tavoitteensa maaliin. T.au…

Missä soffiina?

Olet hukkunut niin tänne palsta uumeniin, että en löydä sinua.onko kaikki hyvin?

Herra S.Urge

En löydä mistään enää sitä sun kilpapaastoaloitusta .kun aioit paastota 55h.yrittäisin 56h.onnistuuko?

Selef urge!

Miten paastosi laita ? Pyysit aikaa, kun aloitan, ja se oli maitohuikka äsken klo 21:55😅viimeinen ruoka oli turkkilainen jogurtti klo 19:05. Nyt siis tiistaina seuraava,on minun tavoitteena.

Mitäbsanon lapselle/mitä pitäisi sanoa

Mua mietityttää kun kaksoistytöt,kohta 14v,toinen heistä on muuttumassa kesken matkan pojaksi. Muistan miten supersuloisia he oli lapsina.lapsia he vieläkin ovat. Toinen heistä pyörii normaalisti pojan kanssa. Täällä mo…

Iäkkään helluntailaisrouvan/lesken/eronneen ihmisarvo

Ajattelin tänään tahtomattani Jyrki.hän sanoi että"kaikki"vanhemmat naiset jahtaavat häntä. Ilmeisesti myös seurakunnassa jossa hän on töissä. Istuin mummojen keskellä itsekin jo mummoiässä täpötäydessä bussissa. Joukos…
HelluntailaisuusVastattu 2v

Ennen kävin keskusteluja

Jumalan kanssa.kunnes kuulin lapsiltani että heidän isänsä oli painokkaasti sanonut heille monta kertaa että äiti on hullu."hän juttelee Jumalan kanssa". Nyt lapset on jo hyvän matkaa aikuisia eikä heillä ole suhdetta J…

Parannus..

Minkälainen parannus mun täytyy tehdä? Henkinimmari kirjoitti juuri, että Nooan aikana ihmisille saarnattiin rakkautta ja parannusta. Minua vaivaa usein tuo parannusasia.en tiedä mikä on Jumalan tahto kohdallani. Minun …

Nuoren kysymys

Tyttöni pyysi kysymään palstan uskovilta tätä koska mulla ei äly riitä.. Kaksi kysymystä. 1.miksi naisilla on vieläkin ne synnytyskivut, jotka naisen osaksi määrättiin kun Eeva lankesi syntiin? Koska Jeesushan on kantan…

"hengessään köyhät"

Mitä Jeesus tarkoitti sanoessaan että "autuaita ovat hengessään köyhät?" Autuas sana käsitetään usein myös väärin se tarkoittaa onnelliset.

Sapatti on sunnuntai

Jos se on sulla lauantaina olet mielestäni hieman tyhmä.mun syntymävuosi oli se jolloin siirryttiin tähän aikaan jolloin sunnuntai on 7.päivä viikossa. Miksi minun pitäisi teeskennellä ja leikkiä aikaa joka oli ennen mi…

Parantumisesta

Olen kertonut oman ihmeeni täällä niin monta kertaa että tiedän että ketään ei oikeasti kiinnosta.muuta kuin sen kumoaminen.noh,meilahden ylilääkäri sanoi että kuulun 4% .toisen paikkakunnan ylilääkäri oli sanonut että …

Maailmanloppuoppi

Historian suurin verilöyly.sitä aito Jehovan todistaja odottaa. Minulta kerran kysyi,kun saaliinaan oli kokoukseen vienyt...että enkö ole onnellinen kun miehesi on "vain kuollut"..eikä kärsi helvetissä... Täysin aivopes…

Jumalan laki

On rakastaa vihamiestä ja Jumalaa ja lähimmäistä kuten itseään.rakkauden kaksoiskäskyssä täyttyy laki ja profeetat."niin kuin itseäsi" sanotaan. Näin lukee raamatussa. Mutta mikä laki teillä on?

Ensilumi....ja tupakkalakko ekaa päivää

Tupakka oli Kuin Jumalan antamana kädessäni. Valhe.petin omaa sydäntäni. Tiputinsen kesken pois ja se sähähti Kuin valheen isä. Ulkona ensilumi.ryhdyn totuuden ystäväksi. Muuttuen paremmaksi "kertaheitolla ".. Koko maai…