Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

  1. Jumalan laki

    On rakastaa vihamiestä ja Jumalaa ja lähimmäistä kuten itseään.rakkauden kaksoiskäskyssä täyttyy laki ja profeetat."niin
    Helluntailaisuus
    2
    89
  2. Ensilumi....ja tupakkalakko ekaa päivää

    Tupakka oli Kuin Jumalan antamana kädessäni. Valhe.petin omaa sydäntäni. Tiputinsen kesken pois ja se sähähti Kuin v
    Helluntailaisuus
    1
    150
  3. Kymmenykset ja ananias ja safira

    Jumala on tosissaan. Ahneet, maalliset ja itsekkäät ihmiset eivät tahdo nähdä raamatussa kuin pahaa..Olin ennen samanlai
    Helluntailaisuus
    52
    332
  4. Hauskaa sapattia vaan niille

    Jotka tykkäävät sitä viettää. Mutta teille juuri kysymys:miksi kaikkien kuuluu olla samanlaisia kuin te,?!Mitäs jos tykk
    Helluntailaisuus
    13
    214
  5. Aids ...!au

    Auts,piti sanoa, ei minulla aidsia ole paljon pahempaa! Suomi kuolee. Tulee sota, ja on jo! Miksei joe Biden voinut va
    Helluntailaisuus
    3
    154
  6. Mikä on....

    Jumalan tahto kohdallani ja miten sen saa tietää.rukous ei auta, olen nyt pyytänyt sitä srk:ssa.
    Helluntailaisuus
    56
    60
  7. Mitä on pyhällä hengellä täyttyminen

    Ja sen kokeneilta kysyn miltä se tuntuu? Mietin kun olen viime aikoina lukenut palstalta että puhutaan ja varoitetaan n
    Helluntailaisuus
    82
    271
  8. Selef urheilua, ja hengellinen paasto

    Hei taas.no joko aloitetaan?paitsi mulla ois ehdotus:kaksi ateriaa,kasviksia,protskuja,ja hyvää rasvaa.ihan normi ruuat.
    Helluntailaisuus
    7
    111
  9. Jumala On älykäs suunnittelija

    Eikö maailmankaikkeus puhukin luojasta.?Mitä sen on väliä tuhahtiko pallo tyhjyyteen hiljaisesti vai liittyikö siihen jo
    Helluntailaisuus
    11
    75
  10. Opetuslapseuspaasto

    Tarkoituksenani on kerätä tietoa lähinnä itseni sivistämiseksi Jeesuksen opetuslapsista.heitähän oli 13, jos Juudaan ja
    Helluntailaisuus
    1
    27
  11. Tällä palstalla kerran

    Joku-ilmeisesti mies-kertoi minulle että kun tulin palstalle kolmekymppisenä selvästi etsin täältä jotain. Sitten hän to
    Helluntailaisuus
    7
    46
  12. Millainen Jumala on?

    On vaikea rakastaa Jumalaa kuten kultainen käsky neuvoo kun mieleen tulee vain sairaanhoitaja(ei lääkäri. Sanon vaikka i
    Helluntailaisuus
    74
    941
  13. Yleisesti käytettyjä käsitteitä

    Mites erottelette hengen, sielun ja ns. Lihan.? Raamatussa "lihassa ei asu mitään hyvää", asuuko sielussa?
    Helluntailaisuus
    66
    45
  14. Miten totta mikäkin on

    Vuonna 2004,muistaakseni.. Lehdessä kirjoitettiin että sabotointi siskoni häät pureksimalla häntä ja sulhasta tartuttaak
    Helluntailaisuus
    5
    37
  15. (blondin) vakava profetia

    No nyt se tapahtunut mitä tässä jo ooteltiinkin.! Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Mitä peliä se pelaa? Viimeksi kun katsoin u
    Helluntailaisuus
    3
    30
  16. Hengellinen paasto

    Onko vinkkejä? Joulu on ohi. Minun kohdalla. Tulipa syötyä. Röyh, anteeksi. Haluaisin lähemmäs luojaa, jeesusta. Nyky
    Helluntailaisuus
    51
    187
  17. Vanhurskas on elävä uskosta

    Mitä se tarkoittaa? Luin sen tänään kahdesti raamatusta.
    Helluntailaisuus
    129
    1395
  18. Mitä sanoa tai tehdä

    Kun kanssamatkustajat rukoilee minulle hyvin tärkeissä kokouksissa herätystä? Kun pitäs tulla 3000 lisälahkolaista. Eikä
    Kristinusko
    15
    46
  19. Lightning star, missäolet?

    Loukkasinko sinua jotenkin? Vahinko se on ollut anteeksi...Tunnen olevani kuin norsu posliinikaupassa! Mä saan tänään u
    Helluntailaisuus
    17
    42
  20. Uudestisyntymä

    Hei taas. En edelleenkään puhu kielillä enkä ole ketään saanut käännytettyä. Tosin tyttäreni purskahti itkuun kun ystävä
    Helluntailaisuus
    135
    44