auroraboreallis
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
351
Kommenttia
6106
Jumalan laki
On rakastaa vihamiestä ja Jumalaa ja lähimmäistä kuten itseään.rakkauden kaksoiskäskyssä täyttyy laki ja profeetat."niin3144Ensilumi....ja tupakkalakko ekaa päivää
Tupakka oli Kuin Jumalan antamana kädessäni. Valhe.petin omaa sydäntäni. Tiputinsen kesken pois ja se sähähti Kuin v1216Kymmenykset ja ananias ja safira
Jumala on tosissaan. Ahneet, maalliset ja itsekkäät ihmiset eivät tahdo nähdä raamatussa kuin pahaa..Olin ennen samanlai52367Hauskaa sapattia vaan niille
Jotka tykkäävät sitä viettää. Mutta teille juuri kysymys:miksi kaikkien kuuluu olla samanlaisia kuin te,?!Mitäs jos tykk14280Aids ...!au
Auts,piti sanoa, ei minulla aidsia ole paljon pahempaa! Suomi kuolee. Tulee sota, ja on jo! Miksei joe Biden voinut va3262Mikä on....
Jumalan tahto kohdallani ja miten sen saa tietää.rukous ei auta, olen nyt pyytänyt sitä srk:ssa.5792Mitä on pyhällä hengellä täyttyminen
Ja sen kokeneilta kysyn miltä se tuntuu? Mietin kun olen viime aikoina lukenut palstalta että puhutaan ja varoitetaan n83718Selef urheilua, ja hengellinen paasto
Hei taas.no joko aloitetaan?paitsi mulla ois ehdotus:kaksi ateriaa,kasviksia,protskuja,ja hyvää rasvaa.ihan normi ruuat.7219Jumala On älykäs suunnittelija
Eikö maailmankaikkeus puhukin luojasta.?Mitä sen on väliä tuhahtiko pallo tyhjyyteen hiljaisesti vai liittyikö siihen jo11124Opetuslapseuspaasto
Tarkoituksenani on kerätä tietoa lähinnä itseni sivistämiseksi Jeesuksen opetuslapsista.heitähän oli 13, jos Juudaan ja157Tällä palstalla kerran
Joku-ilmeisesti mies-kertoi minulle että kun tulin palstalle kolmekymppisenä selvästi etsin täältä jotain. Sitten hän to769Millainen Jumala on?
On vaikea rakastaa Jumalaa kuten kultainen käsky neuvoo kun mieleen tulee vain sairaanhoitaja(ei lääkäri. Sanon vaikka i74994Yleisesti käytettyjä käsitteitä
Mites erottelette hengen, sielun ja ns. Lihan.? Raamatussa "lihassa ei asu mitään hyvää", asuuko sielussa?6672Miten totta mikäkin on
Vuonna 2004,muistaakseni.. Lehdessä kirjoitettiin että sabotointi siskoni häät pureksimalla häntä ja sulhasta tartuttaak565(blondin) vakava profetia
No nyt se tapahtunut mitä tässä jo ooteltiinkin.! Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Mitä peliä se pelaa? Viimeksi kun katsoin u395Hengellinen paasto
Onko vinkkejä? Joulu on ohi. Minun kohdalla. Tulipa syötyä. Röyh, anteeksi. Haluaisin lähemmäs luojaa, jeesusta. Nyky51237- 1291506
Mitä sanoa tai tehdä
Kun kanssamatkustajat rukoilee minulle hyvin tärkeissä kokouksissa herätystä? Kun pitäs tulla 3000 lisälahkolaista. Eikä1568Lightning star, missäolet?
Loukkasinko sinua jotenkin? Vahinko se on ollut anteeksi...Tunnen olevani kuin norsu posliinikaupassa! Mä saan tänään u1772Uudestisyntymä
Hei taas. En edelleenkään puhu kielillä enkä ole ketään saanut käännytettyä. Tosin tyttäreni purskahti itkuun kun ystävä13573