Miltä tuntuu olla sellainen kuin oikeastikin on? Minun mielestäni on ihan kivaa, kun voin olla oma itseni.
Illan kysymys: Miltä tuntuu...
42
<50
Vastaukset
Ihan hyvältä. Vähemmän stressiä, kun ei yritä elää muiden ehdoilla tai muiden mieliksi. Toisaalta vähemmän ehkä aitoja ystäviä, mutta mitään ei menetä niissä epäaidoissa.
Aika normaalilta
- Anonyymi
On tärkeää saada olla oma itsensä, vain silloin voi hyvin.
Kun keksii, että mitä on olla se mitä on ja se on kivaa, on sama tunne vatsanpohjassa ja keuhkoissa, kun hyppää korkealta lumikasaan. Sellainen hihhei-tunne. :oD
- Anonyymi
Olisikin rasittavaa jos pitäisi esittää jotain roolia.
- Anonyymi
On ihmisiä, jotka esittää roolia, saadakseen hyväksyntää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ihmisiä, jotka esittää roolia, saadakseen hyväksyntää.
Epävarma ihminen esittää jotain muuta kuin on. On totta, että tuo on varmasti pitkän päälle uuvuttavaakin.
- Anonyymi
"Olisikin rasittavaa jos pitäisi esittää jotain roolia."
Roolia me nimenomaan esitämmekin, olet töissä vähän erilaisempi kuin vapaa-ajalla. On työ rooli ja vapaa-ajan rooli. Harvoin kukaan meistä on 100% aitoa itseä joka paikassa ja seurassa.
- Anonyymi
Sellainen ihminen voi hyvin sisäisesti, joka tietää ja tuntee itsensä ja on oma itsensä. Sellainen ihminen on myös aito ja hänellä on sisäinen rauha.
Aika arkiselta tämä nyt on tuntunut jo pidemmän aikaa ja ihan hyvä niin.
Kyllä minä myös joskus kaipaan sitä neuvottelevaa m184:sta. Mukavaa kun ei voinut olla oma itsensä vaan piti vähän kovettaa itsensä kokouksissa.- Anonyymi
Hmmm..
Se tuntuu kylmältä ja etäiseltä, kuin kallion varjoisalta silhuetilta jota katselen pimenevällä rannalla.
Rannalla palaa nuotio. Se on minun käteni joka silittää käsivarttasi.
Siltä tuntuu olla minä. Joskus harmitti, kun jotkut pilkkasivat minun voimakaslinssisiä silmälasejani, vaan ei se enää harmita. On hienoa, kun olen oma itseni.
- Anonyymi
Niinhän se on. Kiva aloitus!
Minäkin viihdyn omissa nahoissani oikein hyvin. Eipä kukaan viihdy kovin kauaa seurassani, mutta eipä tarvikkaan.
Kyllä ne silti minusta pitävät sen minkä pitävät.
Jotkut tosin alkavat oikein vihaamaan. Mutten kyllä mitään karusellia ala pystyttämään heidän viihteekseen😉
- Anonyymi
Ei niin hyvältä, aina on muilta saanut kuulla totuuksia ei niin kauniista ulkonäöstäni. Mä nyt olen tämän näköinen kuin olen ja jos mun ulkonäkö ärsyttää muita, niin minkäs sille voi. Ei ne mun haukkujatkaan mitään kaunottaria itsekään ole olleet, en ole kuitenkaan viitsinyt sanoa sitä heille, olkoot luulossaan olevansa muka kauniita.
En osaa näytelläkään.
- Anonyymi
Et näyttele miestäkään?
- Anonyymi
Töissä on vähän pakko näytelläkin. Ei voi ihan mielensä mukaan joka hetki toimia.
- Anonyymi
Kun menee nukkumaan niin tuntuu satiiniselle vaaleanpunaiselle peitolle.
- Anonyymi
Millerit kannattaa tuijotella tulee illalla komedia-elokuvio.... mutta mikä oli vähän vanhempi komedia kanssa Chevy Chase - Vegas Vacation.
- Anonyymi
Millerit oli joo tosi hyvä, kaksi kertaa katsoin melkein peräkkäin😂
- Anonyymi
Nuoret naiset huvittavat ja hassuttavat itseäni, mutta noniin, oikeassa elämässä ei elokuvissa, mutta niin mikäs sitten hassuttavat itseäni hauskat nuoret naimattomat naiset.
- Anonyymi
Vegas Vacation on aivan hauska, monestikin voi viettää laatuaikaa katsomalla jonkin hyvän elokuvan, no tuo on uusista aika hyvä Justice League Snyder's Cut jossa Steppenwolf.
vegasin loma tuo jooh tuhlaa kaikki rahansa uhkapeleihin eikä vaimo aavista..
dollari vain jäi tsskun pohjalle. - Anonyymi
Jos lapsien tekeminen on ajan hukkaa ja rasitteita tulee lisää...
Seksi käy mutta lapset ei.
Blackwater-yhtiö hah: https://en.wikipedia.org/wiki/Blackwater_(company) Se, että saa olla oma itsensä omine omituisuuksineen ilman että tarvii kenellekään muuta esittää, ja on hyväksytty sellaisena kuin on, antaa vahvuutta uskaltaa tehdä omia juttuja, ja nostaa itsevarmuutta kokeilla uusia asioita tarvitsematta pelätä itselle tärkeiden ihmisten hylkäämistä.
Mulla oli monta vuotta koulu- ja opiskeluaikoina, etten tuntenut kuuluvani mukaan muuhun porukkaan kuten toiset kuuluivat, ja siten jätettiin ulkopuolelle lähes kaikissa asioissa niin koulussa kuin vapaa-ajalla. Ne kaksi vuotta, kun oikeasti tunsin että minut hyväksyttiin ja minusta pidettiin itseni vuoksi sellaisena kuin olin, ovat olleet elämäni parhainta aikaa, siitä huolimatta vaikka mielenterveyteni rakoili niinä vuosina muista syistä kuin ystävieni takia. Myös pari muuta ystävää ja heidän kanssaan viettämä aika ennen tuota kahden vuoden jaksoa oli hyvää aikaa.
Kokemusta löytyy siis kummassakin tapauksessa: se miltä tuntuu olla hyväksytty, mutta myös se miltä tuntuu olla hyljeksitty, joka roikkuu muiden perässä yrittäen päästä mukaan toisten yhteiseloon. Juurikin niiltä vuosilta, kun nuoren identiteetti ja itsevarmuus muokkaantuu sellaiseksi mikä se myöhemmin on. Kukaan ei ole toista huonompi tai parempi.- Anonyymi
Se on iso juttu kouluvuosina, kun tulee hyväksytyksi porukkaan. Peruskoulussa ja lukiossa ei tullut sellasta tunnetta, mutt aikuisiällä parissa opiskelupaikassa tuli hyväksytyksi tälläisenä kuin olen, porukkaan ja se oli hiton hyvä tunne. Ystävyydessä ei sellasta hyväksyntää ole sitten tullutkaan, roikkunut jossain ihmisessä, saanut huonoa kohtelua osakseen, kun ei ihan yksinkään halunnut olla. Siksi kai olen epävarma uusien ihmisten joukossa, kun ei tiedä hyväksytäänkö mut vai hyljeksitäänkö mua. Jollain tavalla tottunut siihenkin ett saa kuulla loukkauksia esim.ulonäöstään, se on niin tuttua, olisi melkein outoa, jos joku sanoisi jotain positiivista välillä, varmaan häkeltyisin pahasti, kun pidän itsestään selvänä ettei mussa mitään hyvää ole. Monessa työpaikassa joutunut porukan ulkopuoliseksi, muutamassa kuulunut osana porukkaan ja se on tuntunut hyvältä, ulkopuolisena ollessa, jotkut eivät edes tervehtineet, kun tultiin töihin, silloin sentään toisen työvuoron porukat tervehti vuorojen vaihtuessa ettei nyt ihan mykkäkouluksi mennyt koko päivä😊. Olen ottanut sen linjan, ett jos mun seura ja ulkonäkö hiertää jotakuta, niin en tuppaa sellaseen seuraan, olkoot mun puolesta ihan rauhassa. Mä olen tämmöinen kuin olen, pukeudun niinkuin pukeudun, jos ärsyttää, niin ei mun seurassa tarvi olla, voi huoleta kiertää kauempaa, jos siltä tuntuu.
Anonyymi kirjoitti:
Se on iso juttu kouluvuosina, kun tulee hyväksytyksi porukkaan. Peruskoulussa ja lukiossa ei tullut sellasta tunnetta, mutt aikuisiällä parissa opiskelupaikassa tuli hyväksytyksi tälläisenä kuin olen, porukkaan ja se oli hiton hyvä tunne. Ystävyydessä ei sellasta hyväksyntää ole sitten tullutkaan, roikkunut jossain ihmisessä, saanut huonoa kohtelua osakseen, kun ei ihan yksinkään halunnut olla. Siksi kai olen epävarma uusien ihmisten joukossa, kun ei tiedä hyväksytäänkö mut vai hyljeksitäänkö mua. Jollain tavalla tottunut siihenkin ett saa kuulla loukkauksia esim.ulonäöstään, se on niin tuttua, olisi melkein outoa, jos joku sanoisi jotain positiivista välillä, varmaan häkeltyisin pahasti, kun pidän itsestään selvänä ettei mussa mitään hyvää ole. Monessa työpaikassa joutunut porukan ulkopuoliseksi, muutamassa kuulunut osana porukkaan ja se on tuntunut hyvältä, ulkopuolisena ollessa, jotkut eivät edes tervehtineet, kun tultiin töihin, silloin sentään toisen työvuoron porukat tervehti vuorojen vaihtuessa ettei nyt ihan mykkäkouluksi mennyt koko päivä😊. Olen ottanut sen linjan, ett jos mun seura ja ulkonäkö hiertää jotakuta, niin en tuppaa sellaseen seuraan, olkoot mun puolesta ihan rauhassa. Mä olen tämmöinen kuin olen, pukeudun niinkuin pukeudun, jos ärsyttää, niin ei mun seurassa tarvi olla, voi huoleta kiertää kauempaa, jos siltä tuntuu.
Hyvä että et ole luovuttanut olemasta se kuka olet, ja yrittänyt olla joku muu sillä seurauksella, että kadottaisit lopulta sen itsesi syvimmän olemuksen mikä tekee sinusta sinun. Se ei ole helppoa kun näkee kaikkien muiden tulevan hyvin juttuun ja viettävän aikaa keskenään, mutta kukaan ei halua olla juuri minun kanssani. Sulla on hyvä asenne elämään. Aika paljon tunnistan itsessäni samaa mitä sinussa on. Jos ei jollekulle kelpaa, niin se on sitte sen toisen ongelma.
Mulla juurikin yläaste ja lukio meni siinä, että roikuin välituntisin tyttöporukan laidoilla, välillä päästen mukaan ja välillä ulkopuolelle jätettynä. Osin se on omaa syytäni, kun seiskalla roikuin välitunneilla kaksi vuotta vanhemman ystäväni ja hänen kavereidensa kannoilla, yrittämättä luoda yhteyttä omien luokkakaverieni kanssa.
Miksi tein niin? Siirryin pienestä 18 oppilaan kyläkoulusta, jossa kaikki oli kavereita keskenään, ainoana oppilaana noin viiden sadan (ya lukio) oppilaan kouluun, kahden hengen vuosiluokalta 28 oppilaan luokkaan, josta en ennestään tuntenut kuin kolme oppilasta. Siksi turvauduin koko ikäni tuntemaani ystävään, ja menetin mahdollisuuden luoda uusia ystävyyssuhteita.
Koska lukio toimi samoissa rakennuksissa kuin ya, olivat opiskelijat kaikki lähtöisin samalta yläasteella, tosin rinnakkaisilta luokilta. Jotenkin tunsin itseni ei-halutuksi. Oli kuitenkin yksittäisiä tyttöjä joiden kanssa saatoin satunnaisesti viettää aikaa, tai no kaksi tyttöä, mutta heidänkään kanssa en juurikaan nähnyt vapaa-ajalla.
Kysyin kerran yhdeltä toiselta tytöltä lähtisitkö tämä juuri alkaneella yhteisellä hyppytunnilla käymään viereisessä kirjastossa, mutta sain vastaukseksi ettei hän voi kun hänen pitää odottaa yhtä kaveriaan. Tämä hänen kaveri oli parhaillaan tunnilla, joka päättyisi meidän hyppytunnin päättyessä. Tämä tyttö ei vain halunnut lähteä juuri minun kanssa kirjastoon.
Lähtiessäni opiskelemaan, jatkui sama touhu. Vaikka en ennakkoon tuntenut ketään luokaltani, ja koska kyseessä oli amis jonka linjalla oli niin peruskoulupohjaiset että jo toisen asteen käyneet samalla luokalla, oli suurin osa luokkakavereistani kolme vuotta minua nuorempia. Tulin heidän kanssa toimeen tunnilla ja tauoilla, mutta emme tavanneet vapaa-ajalla.
Asuin ensimmäisen vuoden asuntolassa, ja ystävystyin aika pian itseäni pari vuotta nuoremman naapurin kanssa, jonka kanssa olimme samankaltaisia ns poikatyttöjä, ja huumorintajumme osui yhteen. Muutamaa kuukautta myöhemmin porukkaamme tuli kolmas nuori nainen. Me kolme olimme aika lailla kuin paita ja peppu seuraavat 2,5 vuotta, ja näimme toisiamme vielä valmistuttuamme, kunnes elämä tuli väliin. Nykyään olemme facessa keskenämme kavereita, joten tiedämme jonkin verran toistemme kuulumisia. Mä kun en ole mikään puhelimessa pälättäjä, on face ollut hyvä tapa pysyä toinen toistemme elämästä kartalla.
Muutama vuosi sitten sain kutsun abien -99 luokkatapaamiseen. Heti kutsun saatuani olin sillä ajatuksella että mä en sinne mene, kun muutenkin olin hylkiö kouluaikoina, ja jopa jonkin verran kiusattu. Kävin kuitenkin kutsun ja tilaisuuden ajankohdan välillä useita keskusteluja psyk.sh:n kanssa siitä ahdistuksesta mitä koin kouluaikana, että myös tulevasta tapaamisesta.
Lopulta kuitenkin ilmoittauduin tulevaksi tilaisuuteen, ja jännitys kipristeli mahassa tilaisuuteen mennessäni. Enhän ollut nähnyt suurinta osaa luokkakavereistani kasvotusten sitten kirjoitusten, joista oli ehtinyt vierähtää yli 20 vuotta. Lähtiessäni myöhään illalla kotiin sanoin järjestäjille kiitoksena etten olisi halunnut jäädä tulematta, sitä tarkoittaen. Siis ilta oli oikein onnistunut, eikä suurimmassa osaa ihmisissä ollut enää sitä kyräilyä ja väheksyntää aistittavissa kuten oli kouluaikoina.
Joskus voi kokea positiivisia yllätyksiä heiltä, jotka aikanaan koki hyljeksivinä.- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Hyvä että et ole luovuttanut olemasta se kuka olet, ja yrittänyt olla joku muu sillä seurauksella, että kadottaisit lopulta sen itsesi syvimmän olemuksen mikä tekee sinusta sinun. Se ei ole helppoa kun näkee kaikkien muiden tulevan hyvin juttuun ja viettävän aikaa keskenään, mutta kukaan ei halua olla juuri minun kanssani. Sulla on hyvä asenne elämään. Aika paljon tunnistan itsessäni samaa mitä sinussa on. Jos ei jollekulle kelpaa, niin se on sitte sen toisen ongelma.
Mulla juurikin yläaste ja lukio meni siinä, että roikuin välituntisin tyttöporukan laidoilla, välillä päästen mukaan ja välillä ulkopuolelle jätettynä. Osin se on omaa syytäni, kun seiskalla roikuin välitunneilla kaksi vuotta vanhemman ystäväni ja hänen kavereidensa kannoilla, yrittämättä luoda yhteyttä omien luokkakaverieni kanssa.
Miksi tein niin? Siirryin pienestä 18 oppilaan kyläkoulusta, jossa kaikki oli kavereita keskenään, ainoana oppilaana noin viiden sadan (ya lukio) oppilaan kouluun, kahden hengen vuosiluokalta 28 oppilaan luokkaan, josta en ennestään tuntenut kuin kolme oppilasta. Siksi turvauduin koko ikäni tuntemaani ystävään, ja menetin mahdollisuuden luoda uusia ystävyyssuhteita.
Koska lukio toimi samoissa rakennuksissa kuin ya, olivat opiskelijat kaikki lähtöisin samalta yläasteella, tosin rinnakkaisilta luokilta. Jotenkin tunsin itseni ei-halutuksi. Oli kuitenkin yksittäisiä tyttöjä joiden kanssa saatoin satunnaisesti viettää aikaa, tai no kaksi tyttöä, mutta heidänkään kanssa en juurikaan nähnyt vapaa-ajalla.
Kysyin kerran yhdeltä toiselta tytöltä lähtisitkö tämä juuri alkaneella yhteisellä hyppytunnilla käymään viereisessä kirjastossa, mutta sain vastaukseksi ettei hän voi kun hänen pitää odottaa yhtä kaveriaan. Tämä hänen kaveri oli parhaillaan tunnilla, joka päättyisi meidän hyppytunnin päättyessä. Tämä tyttö ei vain halunnut lähteä juuri minun kanssa kirjastoon.
Lähtiessäni opiskelemaan, jatkui sama touhu. Vaikka en ennakkoon tuntenut ketään luokaltani, ja koska kyseessä oli amis jonka linjalla oli niin peruskoulupohjaiset että jo toisen asteen käyneet samalla luokalla, oli suurin osa luokkakavereistani kolme vuotta minua nuorempia. Tulin heidän kanssa toimeen tunnilla ja tauoilla, mutta emme tavanneet vapaa-ajalla.
Asuin ensimmäisen vuoden asuntolassa, ja ystävystyin aika pian itseäni pari vuotta nuoremman naapurin kanssa, jonka kanssa olimme samankaltaisia ns poikatyttöjä, ja huumorintajumme osui yhteen. Muutamaa kuukautta myöhemmin porukkaamme tuli kolmas nuori nainen. Me kolme olimme aika lailla kuin paita ja peppu seuraavat 2,5 vuotta, ja näimme toisiamme vielä valmistuttuamme, kunnes elämä tuli väliin. Nykyään olemme facessa keskenämme kavereita, joten tiedämme jonkin verran toistemme kuulumisia. Mä kun en ole mikään puhelimessa pälättäjä, on face ollut hyvä tapa pysyä toinen toistemme elämästä kartalla.
Muutama vuosi sitten sain kutsun abien -99 luokkatapaamiseen. Heti kutsun saatuani olin sillä ajatuksella että mä en sinne mene, kun muutenkin olin hylkiö kouluaikoina, ja jopa jonkin verran kiusattu. Kävin kuitenkin kutsun ja tilaisuuden ajankohdan välillä useita keskusteluja psyk.sh:n kanssa siitä ahdistuksesta mitä koin kouluaikana, että myös tulevasta tapaamisesta.
Lopulta kuitenkin ilmoittauduin tulevaksi tilaisuuteen, ja jännitys kipristeli mahassa tilaisuuteen mennessäni. Enhän ollut nähnyt suurinta osaa luokkakavereistani kasvotusten sitten kirjoitusten, joista oli ehtinyt vierähtää yli 20 vuotta. Lähtiessäni myöhään illalla kotiin sanoin järjestäjille kiitoksena etten olisi halunnut jäädä tulematta, sitä tarkoittaen. Siis ilta oli oikein onnistunut, eikä suurimmassa osaa ihmisissä ollut enää sitä kyräilyä ja väheksyntää aistittavissa kuten oli kouluaikoina.
Joskus voi kokea positiivisia yllätyksiä heiltä, jotka aikanaan koki hyljeksivinä.Mun lukiovuosista ei jäänyt kovin hääppöisiä muistumia, ulkopuolinen olin ne vuodet. Päättäjäispäivänä olleelta juhlasta yhdessä ravintolassa jäi päällimmäiseksi mieleen se tilanne, kun menin tyhmyyttäni kysymään siitä pöydästä missä istui omalla luokalla ja rinnakkaisluokalla olleita tyttöjä, ett sovinko samaan pöytään istumaan. Yks rinnakkaisluokalla ollut tyttö nyrpisti nenäänsä ja kääntyi muita katsomaan ja isoon ääneen totesi, ett pitääkö TUON tulla pilaamaan tämäkin päivä! Ikinä en ollut edes puhunut kyseisen henkilön kans, joten tuntui melko tylyltä antaa kuva, ett pelkkä mun näkeminen ja läsnäolo on pilannut hänen päiviään tuolla koulussa ollessa. No, mä menin pöytään, jossa oli muitakin hylkiöitä, porukkaan kuulumattomia, he eivät pitäneet pahana vaikka joutuivat mua katselemaan samassa pöydässä. Harmitti vaan jälkeenpäin, kun olin yleensä ostanut sen illalliskortin koko juttuun, halusin vaan juhlistaa koulun loppua kuin muutkin. En ole monesti törmännyt entisiin lukioaikaisiin luokkatovereihin, ne joihin törmäsin eivät viitsineet tervehtiä vaikka kouluajasta ei ollut kuin parisen vuotta. Ei tullut mieleenkään mennä mihinkään luokkajuhliin, enkä kyllä koskaan mitään kutsua sellasiin edes saanutkaan, kai ne kuitenkin järjestettiin.
- Anonyymi
Katso joku elokuva niin joku Steppenwolf kummittaa jo unissakin ennen aamiaistyasi... DC Comicsin hahmo,
- Anonyymi
Mutta joo iltaisin jos saa olla omassa rauhassa ja joku hyvä elokuvakin, tytöillä voi olla omia tyttöiltoja sillä tavoin.
- Anonyymi
Joskus on kyllä terveellistäkin vähän rentoutua ja viettää iltaa vaikka jonkin hyvän elokuvankin parissa aivan omassa rauhassa.
blackwater-jutut niin no nato sellaisia julmia porukoita.
Joku korealainen elokuva, uusista joku oli aika hyvä, en muista nimeä. - Anonyymi
Että miten voi olla noin julma että kiduttaa homppeli-pomppeli-laskuvarjojääkäreitäkin, on sitten takana jonkinlainen koulutus blackwater hah.
- Anonyymi
Olen siirtänyt hyvät elokuvat toisille levyille joita ei ole kytkettynä ollenkaan enää.
Tuhoan huonot ja siirrän paremmat talteen jonnekin. - Anonyymi
Peittoonkin tullut veritahra nukkuessa, hyviä loukkaantumisia sitten, nukkuessakin peittoon valuu verta mutta niin on itsellä hyviä ensihoitotarvbikkeita.
Tuntuu hyvälle olla minä itse.
Kysymyksen asettelu hieman outo minulle, sillä jokainen on oma itsensä aina.
Jos oma minuus on feikkaamista muiden takia, on kyseessä feikki ihminen, mutta se ei vähennä sitä etteikö hänkin olisi oma itsensä. Oma epävarma ja pelokas itsensä.
Jopa hieman säälittävä on sellainen joka tuntee tarvetta esittää jotakin muuta kuin on.
Kovan elämänkoulun käyneenä minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin olla oma itseni. Kelpasi se muille taihi ei. En tarvitse hyväksyntää kuin itseltäni. Minä pidän itsestäni ja se riittää.
Arvostan aitoutta ja aitous vaatii rohkeutta. Eli uskallan olla oma itseni. Etuus joka meille tulee iän myötä - toisille ennemmkn ja toisille myöhemmi - joillekin ei koskaan.
Mielestäni tällä on jotakin tekemistä oman kuolevaisuuden väistämättömyyden kohtaamisessa. Kun tiedostaa sen ettei hillu täällä loputtomasti, arvojärjestys muuttuu peruuttamattomasti ja minuus nousee arvoonsa.- Anonyymi
Loistavasti kirjoitettu.
Juuri näin se on.
Jos on sinut itsensä kanssa, pärjää aina.
- Anonyymi
Minä en kyllä millään ehdolla haluaisi olla kukaan muu kuin minä!
Ei minunkaan elämäni ole ollut eikä ole ruusuilla tanssimista ja ainaista onnistumista, päin vastoin.
Minä kuitenkin tykkään siitä että niitä haasteita on, vaikeitakin. Se juuri tuo elämään väriä ja mielekkyyttäkin!
En ole kaunis, en ole suosituin, en ole paras kaikessa, mutta olen paras minä ja se riittää.
En ole rikas mutta tulen mukavasti toimeen itse omalla työlläni ja sisullani hankkimassa asemassa ja työssä, ja se tuo hyvää mieltä ja tyydytystä. Minä olen onnistunut! Kukaan ei ole valmiiksi mitään tuonut eteen.
Minulla on ihmisiä ympärilläni jotka pitävät minusta paljon ja jopa rakastavatkin. Olen muutamille tosi tärkeä ja he minulle. Joten kyllä se hyvälle tuntuu olla juuri minä!
Elämäänsä tyytyväinen nainen.Hieno kirjoitus. Vielä kun saataisiin kaikkien niskaan iskoistettua, että vähäänkin voi olla tyytyväinrn.
Kyllä minä muistan sen sekavan ajan kun raha oli päämäärä nro. 1 Sittemmin onnettomuudessa ja vuosia laitoshoidossa käyneeni ajattelin eloani uusiksi.
Sinkku yämiläinen on edelleen yksin ja neitsyt. Sen sijaan jännämies on siittänyt jo tuhansia lapsia.
- Anonyymi
Sunnuntai-päivän rauhassa, jonkun viisaamman ajatuksia, usein lueskeltuna:
Kulje tyynenä melun ja kiireen keskellä,
muista hiljaisuudessa asuva rauha,
Pysyttele hyvissä väleissä kaikkien kanssa,
niin pitkään--kuin se suinkin on mahdollista,
Puhu totuudesta, hiljaa ja selkeästi,
ja kuuntele toisia - sillä kaikilla on tarinansa.
Karta äänekkäitä ja riidanhaluisia,
sillä he ovat kiusana hengellesi.
Jos vertaat itseäsi muihin.
niin älä tule turhamaiseksi tai katkeraksi,
sillä aina tulee olemaan,
suurempia ja pienempiä persoonallisuuksia.
Iloitse suorituksistasi, samoin kuin suunnitelmistasi.
Ole kiinnostunut päämäärästäsi,
vaikka se olisi monen mielestä vähäpätöinen,
se on kuitenkin vankka kiinnekohta, ajan vaihtelevissa kohtaloissa.
Mielestäni ainakin muutamasta oivalluksesta, voi ottaa virikkeitä päiväänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614288KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1352976Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452322Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?372164- 241863
- 901753
- 281576
- 221519
- 1471367
- 311188