Onko kukaan saanut peruttua gigantin huolenpitopalvelua?
Menin torstaina tyhmyyksissäni ottamaan sen 3 vuodeksi.. (tulee kalliimmaksi kuin itse puhelin minkä ostin) perjantaina koitin perua mutta ei kuulema onnistu!
Gigantti huolenpitopalvelu
8
5847
Vastaukset
- Anonyymi
Saitko tähän selvyyttä?
- Anonyymi
siirto huolenpitopuhelimeen epäonnistui ja jouduin takaisin jonotukseen
Ongelmana on tietokoneen yhteys printteriin. yhteys ei onnistu ja printteri on virhetilassa. mitä tehdään
sopimus = Auli Ojala puhelin 05059878142, mutta soittakaan sen sijaan numeroon 0505328658 Tapani Kasso - Anonyymi
Minä sai purettua kun maksoin koko summan kerralla pois sen 275 euroa muuten ei kuuluma onnistu. Enää ei kuuluma pitäisi tulla laskuja kerrottiin GIGANTISTA.
- Anonyymi
Kilpailu ja kuluttajavirasto. KKK , minulla sama ongelma. Aion vedota oikeuksiini.
- Anonyymi
Itäkeskuksen Gigantissa on Itämainen Basaarikaupan tunne '.
Myyjät usein Somaleita ja Arabitaustaisia.
Sotkevat kaiken tavoilla jotka eivät sovi
Länsimaihin.
Tästä lähtien en osta mitään Gigantista.
Mieluimmin ostan Elisalta tai Powerilta. - Anonyymi
Ei. Sitä paitsi kuluttajaviranomaiseen ei saa yhteyttä.
- Anonyymi
Ostin läppärin ja siihen langattoman hiiren Sandstrom, ei toimi. Ohjeessa lukee että lähtee heti käyntiin. Vaan ei lähde, älkää ihmeeessä myykö tuollaista paskaa asiakkaille.
- Anonyymi
kuuluuko huolenpitopalvelu kaikkiin perheessä oleville laitteille (puhelimet,netti)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111