Gigantti huolenpitopalvelu

Anonyymi

Onko kukaan saanut peruttua gigantin huolenpitopalvelua?
Menin torstaina tyhmyyksissäni ottamaan sen 3 vuodeksi.. (tulee kalliimmaksi kuin itse puhelin minkä ostin) perjantaina koitin perua mutta ei kuulema onnistu!

8

6036

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saitko tähän selvyyttä?

• Anonyymi

siirto huolenpitopuhelimeen epäonnistui ja jouduin takaisin jonotukseen
      Ongelmana on tietokoneen yhteys printteriin. yhteys ei onnistu ja printteri on virhetilassa. mitä tehdään
      sopimus = Auli Ojala puhelin 05059878142, mutta soittakaan sen sijaan numeroon 0505328658 Tapani Kasso

• Anonyymi

Minä sai purettua kun maksoin koko summan kerralla pois sen 275 euroa muuten ei kuuluma onnistu. Enää ei kuuluma pitäisi tulla laskuja kerrottiin GIGANTISTA.

• Anonyymi

Kilpailu ja kuluttajavirasto. KKK , minulla sama ongelma. Aion vedota oikeuksiini.

• Anonyymi

Itäkeskuksen Gigantissa on Itämainen Basaarikaupan tunne '.
      Myyjät usein Somaleita ja Arabitaustaisia.
      Sotkevat kaiken tavoilla jotka eivät sovi
      Länsimaihin.
      Tästä lähtien en osta mitään Gigantista.
      Mieluimmin ostan Elisalta tai Powerilta.

• Anonyymi

Ei. Sitä paitsi kuluttajaviranomaiseen ei saa yhteyttä.

• Anonyymi

Ostin läppärin ja siihen langattoman hiiren Sandstrom, ei toimi. Ohjeessa lukee että lähtee heti käyntiin. Vaan ei lähde, älkää ihmeeessä myykö tuollaista paskaa asiakkaille.

• Anonyymi

kuuluuko huolenpitopalvelu kaikkiin perheessä oleville laitteille (puhelimet,netti)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe