😜
Vastaukset 93
- Anonyymi00001UUSI
Miksi irvistelet?
- Anonyymi00002UUSI
😷
- Anonyymi00023UUSI
Koska gubbe haluaa käyttää emojien katalogia mahdollisimman laaja-alaisesti tjn. Anna olla jo naishenkilön etsiminen tästä skeidasta
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Koska gubbe haluaa käyttää emojien katalogia mahdollisimman laaja-alaisesti tjn. Anna olla jo naishenkilön etsiminen tästä skeidasta
Veit jalat suustani. Tylsä tyyppi, ikää on muttei ole oppinut mitään.
- Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Veit jalat suustani. Tylsä tyyppi, ikää on muttei ole oppinut mitään.
Tuo käytös on pakkomielteistä ja alentuvaa, päässyt päässään suhtautumaan trollipalstan avulla luonnolliseen henkilöön kuin johonkin virtuaaliseen esineeseen nk puhuvan pään muodossa
- Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00084 kirjoitti:
Tuo käytös on pakkomielteistä ja alentuvaa, päässyt päässään suhtautumaan trollipalstan avulla luonnolliseen henkilöön kuin johonkin virtuaaliseen esineeseen nk puhuvan pään muodossa
Lisään tähän vielä sen, ettei ole ainoa tällaiseen ajatteluun alentunut. Jo täällä on pyörinyt vaikka minkälaista kummajaista tivaamassa vastauksia ja pätemässä ota yhteyttä siihen miehen irl jne lässynlässyn. Yksi alalaji on erikoiset peltorlvikset jotka keskustelee tästä nk aloittajasta keskenään vähintään piilovihaisesti vinkuen
- Anonyymi00003UUSI
Haluan,mut mies ei!
- Anonyymi00005UUSI
Tänne ketjuun voi irvailla!
- Anonyymi00006UUSI
Mies on 🤮
- Anonyymi00007UUSI
Sä haluut varmaan uuden jääkaapin, sarjapöydän, keittiönvalaisimen, mainosten jakajan, isännöitsijän ja sen luottokortin, jolla heittää lisää makaronipusseja vääriin reikiin.
- Anonyymi00010UUSI
LOPETA JO TOI 😠
- Anonyymi00008UUSI
En halua, enkä ole moneen vuoteen halunnut!
- Anonyymi00009UUSI
eks mieheni kanssa olemme toden totta eronneet kaksi vuotta sitten ja hänellä on ollut useita minun jälkeeni. minä kaipaan vain rauhaa loppuiäksi.
- Anonyymi00011UUSI
Tietysti haluan 😜
- Anonyymi00012UUSI
Uusi pesukone olisi kiva kun entinen hajosi ja uudet hampaat niin kehtaisin hymyillä ja puhua ihmisille kunnolla, eikä ihmiset luulisi että käytän huumeita ja siksi hampaat pjaskana.
- Anonyymi00013UUSI
Minä haluan olla yhdelle naiselle loputtoman rakas. Että hän ihan itkisikin minun vuokseni. Mieheltä.
- Anonyymi00015UUSI
Ehkä on jo itkenyt aivan näännyksiin.
- Anonyymi00016UUSI
Laitas tunniste niin katotaan toimiiko sinun onkivapa🎣
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ehkä on jo itkenyt aivan näännyksiin.
En ole itkenyt, mutta olen kyllä tuntenut inhoa tiettyä ihmistä kohtaan!
- Anonyymi00020UUSI
Minä olen itkenyt miehen vuoksi monta kuukautta . En vain ole dokumtoinut eli kuvannut itkua niin hän luuler minua kylmäksi ja kovasydämiseksi hirviöksi
Olen aivan loppu tilanteeseen .
Naiselta sivusta - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Minä olen itkenyt miehen vuoksi monta kuukautta . En vain ole dokumtoinut eli kuvannut itkua niin hän luuler minua kylmäksi ja kovasydämiseksi hirviöksi
Olen aivan loppu tilanteeseen .
Naiselta sivustaNo jopa on naisena esiintyvä keke taas överiä tunneskaalaa hohhoijakkaa
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Laitas tunniste niin katotaan toimiiko sinun onkivapa🎣
Nähdään päivittäin
- Anonyymi00014UUSI
Ai niin ja se totuus tästä teatterista ja rangaistuksia ihmisille kun pilasivat mun mielenterveyden ja rahallinen korvaus kärsimyksistä.
- Anonyymi00018UUSI
Täytyy myöntää, että viimeiset kymmenen vuotta ovat ehdottomasti olleet elämäni kamalin kokemus! On ollut käsittämätöntä se, ettei tietty henkilö ymmärtänyt sitä miten pahoin voin stalkkaamisen takia! Sen takia ajattelin hänen olevan narsisti, koska tuollainen toiminta on narsistille tyypillistä!
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Täytyy myöntää, että viimeiset kymmenen vuotta ovat ehdottomasti olleet elämäni kamalin kokemus! On ollut käsittämätöntä se, ettei tietty henkilö ymmärtänyt sitä miten pahoin voin stalkkaamisen takia! Sen takia ajattelin hänen olevan narsisti, koska tuollainen toiminta on narsistille tyypillistä!
Toivotaan että edes joku tolvana jaksaa gubbe vielä fiilistellä tätä aneemista trollausta
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Niin se onkin, selvisi sinullekin.
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olet ihan selvä narsisti-psykopaatti....
- Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Olet ihan selvä narsisti-psykopaatti....
Täällä tämä tenava taas tekee monotonisia huomiota palstaäijän vakiopakinasta ikäänkuin moniammatillisuuden eetoksen keinoin, tosin työelämän ulkopuolelta. T naiselta nyt oli niin nätisti muotoiltu, että mitalin ansaitsisin
- Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00089 kirjoitti:
Täällä tämä tenava taas tekee monotonisia huomiota palstaäijän vakiopakinasta ikäänkuin moniammatillisuuden eetoksen keinoin, tosin työelämän ulkopuolelta. T naiselta nyt oli niin nätisti muotoiltu, että mitalin ansaitsisin
Ja vielä kerran- jotain on pahasti pielessä tai omallatunnolla kun käy tällaista vmmaista sotaa sanaa vastaan, mutta niin..
- Anonyymi00019UUSI
Hänet miehen haluan🤍🩷
- Anonyymi00074UUSI
Se on jo varattu 50v sitten.....
- Anonyymi00021UUSI
Aika ajanut ohitse tämän asian suhteen. Nokka kohti tulevaa vain. Jokaiselle on joku joka on tarkoitettu, niin uskon vahvasti eikä siihen tarvita epävarmuutta tai yksipuolisuutta.
- Anonyymi00038UUSI
Aurinko jäi vaan ku tulin ja luin sain siusta kiinni heti 🤔 itekki tiiät isompi kiitos ja ehdin pahotella ylimääräsiä mitä ei ois tullukkaa ja ymmärrät minunki puolen
- Anonyymi00022UUSI
Miksi en haluaisi?
- Anonyymi00027UUSI
Nukkua hyvin.
- Anonyymi00029UUSI
Haluan että härnääjät jättäis rauhaan jo
- Anonyymi00030UUSI
😜 Vakavalta vaikuttaa tilanne.
- Anonyymi00031UUSI
Haluan konsonantin!
- Anonyymi00035UUSI
Olisitko mun nuolukiveni... ;-))
- Anonyymi00036UUSI
👀
👃
👅
🪨🤏
- Anonyymi00037UUSI
Haluan. Halusin silloinkin, vaikka viestissä sanoin päinvastaista. Se oli siinä tilanteessa kuitenkin ymmärrettävä reaktio.
- Anonyymi00039UUSI
Enkä tiedä miks mulla piti jotain sanoa vaan ku tän ekan avasin huomaan jotta yhet ja samat ja toiset vielä hiiltyy. 😀😶
Ihan ku toissailtqna tai edeltävänä sanoim jottai - Anonyymi00040UUSI
En halua.
- Anonyymi00041UUSI
Eikä etene keskustelu ku lopppuu tähä.
Ja sitä sanoin miten mieletön paikka kirjottaa vaikka miten hyvin kuunteletki toisia nii täällä voit vaa ittes kaa jutella ja jokainen vastaus tai kommmwntro jos sitä odotat on ku korvasta kielellä jolu pyörittäis.
Tai niin hyvä kun, joten tulevassa taidanki parantaa koko palstan naaman ku tänne tuun tuntoja syviä. Without you - Anonyymi00042UUSI
Hyh kun kuulosti kärkkältä nyt et oo oma ihtes
- Anonyymi00043UUSI
Joku meistä kymmenistä vastas taas jollelki meistä se en ollu minä
- Anonyymi00044UUSI
Puhun vielä yksin
- Anonyymi00045UUSI
🤣🤣
- Anonyymi00090UUSI
Huimaavan kovaa tasoa tämä verbaalinen lahjakkuutesi guben aloituksissa
- Anonyymi00046UUSI
Aika pahaks menee jos oletetut multipersoonat vielä tänne kirjottas kun oon aina yrittäny sanoa että oon yksin selvinny.
Se oli siis vale minä höpötin oikeesti oon yksin - Anonyymi00047UUSI
50/50
- Anonyymi00048UUSI
Elä enää tule tänne huutelemaan
- Anonyymi00087UUSI
Voi hyvän tähden ku sinäkin minimatador ymmärtäisit jo lopettaa tuon. Raskas ja harhainen ”ihminen” olet. Sivusta
- Anonyymi00049UUSI
Millä tavalla minä oon huudellu ka mihinkään suuntaan jos kerranki oon täällä
- Anonyymi00051UUSI
No toivotaan että tassun jälki vähintään jää 😁
- Anonyymi00052UUSI
Menkää kimppaan jos halut on noin hurjat.
- Anonyymi00053UUSI
Sit ne ihmettelee miten se tietää ketä täälläki päättää
- Anonyymi00054UUSI
Näiks ku tein sille lepakolle kun päivänvalossa sekoili pimeen pesä? Äsken pihalla pissillä käydessä väitän oli sama lepakko mikä pilkko pimeessä veti 20-30cm päästä pään yli.
- Anonyymi00055UUSI
Pieni epäjärjesrys vaan 3 lirraa viiniäalla ja menee kyllä janoon vielä 2
- Anonyymi00056UUSI
Äidinkieli ainut mistä oon ehotsaanu
- Anonyymi00057UUSI
Höpö
- Anonyymi00058UUSI
Jäi vissii sanomatta
- Anonyymi00059UUSI
Että jos tänne jätän avoimen kysymyksen auttaako se ja mihinkä suuntaan
- Anonyymi00060UUSI
Tyhmempiki ymmärtää jotta ei varsinkaan julkisesti sitä halua kenenkään esittävän tahi pitää päässä olla isosti vikaa
- Anonyymi00061UUSI
Niin iso kysymys vaikka hyvim pieni ja yksinkertanen.
Kyllä se varmasti pelottaa pientä kulkijaa vaan vissiin oon ihan väärin ymmärtäny sut Naisena kun täällä pillität iso tyttö.
Tänne sieltä ei ikinä tarvia vollottaa ja pyytää ystäviä anonyymina komppaamaan.
Näytän sulle Herran tien vaikka jyvillä selvästi oot A - Anonyymi00062UUSI
Amen
- Anonyymi00063UUSI
Huomaatko miten vähä käy päähän enää eli ei nimekskään..
- Anonyymi00064UUSI
Muuten haluisin taas pläräillä tätä palstaa mutta ku ekallla sattu ja nappas nii en haluu sulkee että löydän tähän yhteen ja samaan jos jotai haluun sanoo vaikken nytkään mitään
- Anonyymi00065UUSI
Siitäs sait
- Anonyymi00086UUSI
Ei ole tainnut kukaan kuule saada, kertaakaan. Masentava ipana olet. Sivusta
- Anonyymi00092UUSI
Oikeesti, nämä kommentit on hauskoja, koska täällä ollaan kaikki samassa veneessä 😅
- Anonyymi00066UUSI
Einu saisit ja vielä niin paljo eilä tarviis ees eikä oo tarvinn pyytää
- Anonyymi00067UUSI
Miks oot noin vastarannan kiiski
- Anonyymi00068UUSI
Enkä meinaa reinoo enkä jannee... varsinkaan tapsaa enkä jannee tahi reinoo mutta varsinkaan tapsaa päin sylkäse
- Anonyymi00069UUSI
Siitä viisas osaa lukea että kaikkia ja ketä eniten.
- Anonyymi00070UUSI
Ja se eka mihi vastasin tai kommentti en sua löytäny löysin kummini kommentin jolle vastasin muut tul vaikken piätelly
- Anonyymi00071UUSI
Ihan niinku pieru pörähti yhtäaikaa "tul vaikken piätelly" kaks toimivaa vastaussa yhessä ja samassa.
- Anonyymi00073UUSI
Siis se oikeesti pörähti en vaan kirjottanu, yhtäaikaa ku kummista puhuin enkä etes pelkää päimvastoin välitän ja paljon enkä oo varma pitäökö jommankumman vai kummankaan kunhan tonnin kuittaan vaan se wi tässä vaikuta on ihan eri juttu
- Anonyymi00075UUSI
Että ei ollu hätä pieru vaikka kummin mainitti
- Anonyymi00076UUSI
ööööööööö
- Anonyymi00077UUSI
Ja jos argumentteja nii olkoon se yks ja ainut se että pelkästään minun tietämättä on kolmannen osapuolen haltuun luovutettu minun vuokrakämpän avain.
Viimesellä viikoll ku vielä asuin kummin kämpässä nikn kiukku päissään tolllasen vahingossa paljasti.
Ihtensä ja jonkun toisen osallisen rikoksen enkä viitti juttua tehä kun aikoinaan päättäny jotta riittää näissä laitoksissa käyminen niin vastaajana kuin asianomistajana.
Piste ja hyvää yötä tytöt jotka vaan tahto pitää hauskaa :) - Anonyymi00078UUSI
Mulla oli alun alkaen ymmärrys oli kaks mulla yks vara avain mellarissa. Vaan oli vielä yhdellä oma, ketä ees tiiä tahi tunne. Ilmanko tuntu nii öudolle välillä
- Anonyymi00079UUSI
Ainaki tiedätte jos ei joka kerta kun oon mutta kuka se on. Ei jää arvailujen varaan vaikka arvuutellahi tykkään niin oon jokeri batmanin puvussa ja vähintään yhtä oikeidenmukane ku bruce wayne
- Anonyymi00080UUSI
Huomaa oikein kirjoitus oikeiden
- Anonyymi00081UUSI
On ollut äärettömän kivulias matka, jonka kivuista on saanut yksin suoriutua ja nousta. Luulin, että hän olisi tukena, niin kuin minä "olin" hänelle.
Ei voi ihminen ymmärtää, jos ei puhuta ja yhteys kadonnut. Harmittaa vietävästi, miten meni näin ja miksi.
Tähän astisen elämäni vahvimmat tunteet kankkulan kaivoon. Surullists.- Anonyymi00083UUSI
💛🫂💛
- Anonyymi00094UUSI
Mä en ollenkaan ymmärrä tällaista.
Voi soittaa ja laittaa viestin! - Anonyymi00096UUSI
Millä tavalla olit hänelle tukena? Mitä hän nyt sitten kertoi syyksi sille, ettei ole ollut sinulle tukena?
- Anonyymi00082UUSI
Ehdottomasti haluan. Haluaisin halata mammuttipetäjää. Tämä on ykköstoiveeni.
- Anonyymi00088UUSI
Mitä tässä tilanteessa voisi haluta? Ja kun ei edes nähdä koskaan.. Ainahan sitä haluta voi, mutta en vain jaksa tällaista enää.
- Anonyymi00093UUSI
Haluan ystävyyttä ja sitä kautta yhteyden. Haluan löytää yhteisen tien meille, mutta näin se ei onnistu. Ennenkin on työ meitä tuonut lähemmäs,. Ehkä löytyy vielä joku yhteinen tapa tehdä töitä ja luoda yhteys, joka pysyy ja vahvistuu.
n> m - Anonyymi00095UUSI
jos olet mieleltäsi sairas:)
- Anonyymi00097UUSI
Ai sun kaa? No jos et sattumoisin osaa lukeakaan rivien välistä, niin selkokielellä: J O O, KYL-LÄ! "Lue huuliltani" kuulostaa ehkä liian provosoivalta 😊
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1731905Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541350Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2221002- 71897
- 57842
- 47783
- 93757
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646