että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä.
Oletko koskaan ajatellut, että minussakin on jotain hyvääkin? Vaikka noita edellämainittujakin piirteitä minussa toki voi olla, poislukien epäempaattisuus, niin en minä nyt mikään paha ihminen ole.
Naiselle Mieheltä
Pahoin pelkään nainen
58
678
Vastaukset 58
- Anonyymi00001
Valehtelua voi pitää pahana, vaikka itse et pitäisikään. Olen tullut allergiseksi valehteleville miehille.
- Anonyymi00019
Valehtelusta minua ei tunneta tosiaankaan.
Sana pitää.
Ap
- Anonyymi00002
Aika kylmä ja paha
- Anonyymi00003
Laita nyt ikähaarukka tähän muuten sut luetaan automatik narsisitiksi. Vanhaksi raakuksi joka vihaa naisia
- Anonyymi00012
En ole naisia vihaava vanha raakku.
Ap
- Anonyymi00004
Voi olla, että lopulta kosahtaa juuri tuohon, että käytät liikaa aikaa pelkäämiseen. Teot ratkaisee.
- Anonyymi00013
Arvostan mielipidettäsi.
Ap - Anonyymi00026
Anonyymi00013 kirjoitti:
Arvostan mielipidettäsi.
ApMitä toivot, että hän ajattelee? Kerrot mitä pelkäät hänen ajattelevan. Ihmisenhän oppii tuntemaan vain tutustumalla. Oletukset ja pelotkin toisen ajatuksista toki astuu kuvioihin, varsinkin jos tilanne menee epäselväksi.
- Anonyymi00033
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mitä toivot, että hän ajattelee? Kerrot mitä pelkäät hänen ajattelevan. Ihmisenhän oppii tuntemaan vain tutustumalla. Oletukset ja pelotkin toisen ajatuksista toki astuu kuvioihin, varsinkin jos tilanne menee epäselväksi.
En minä mitää pelkää, vaan se että ajatteleeko minusta lainkaan mitään hyvää.
Ap - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
En minä mitää pelkää, vaan se että ajatteleeko minusta lainkaan mitään hyvää.
ApToivottavasti saat juteltua hänen kanssaan, se selkiyttää.
- Anonyymi00039
Anonyymi00034 kirjoitti:
Toivottavasti saat juteltua hänen kanssaan, se selkiyttää.
Jep. IRL:hän se selviää. Ei täällä. Jos haistattaa * tut ja lähtee pois, ei varmaan ajattele hyvää.
Sivusta
- Anonyymi00006
Pelkäät ihan oikein. Mutta ei siitä sen enempää.
- Anonyymi00007
Pidän häntä miehenä joka ei koskaan ollut kiinnostunut minusta. En voi muutakaan sanoa tai todeta enää. Mutta lopulta kaikki hyvin ja ookoo.
- Anonyymi00029
Paljon on miehiä, joiden on vaikea luottaa muihin. Mennyt ohjaa monen tulevaa, josta näyttelijä Jukka Rasilakin toi hyvin oman hyvän tarinansa julki viime viikolla Hesarissa. Näin ymmärrys lisääntyy myös heitä kohtaan, jotka helposti jäävät ymmärryksen ulkopuolelle.
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Paljon on miehiä, joiden on vaikea luottaa muihin. Mennyt ohjaa monen tulevaa, josta näyttelijä Jukka Rasilakin toi hyvin oman hyvän tarinansa julki viime viikolla Hesarissa. Näin ymmärrys lisääntyy myös heitä kohtaan, jotka helposti jäävät ymmärryksen ulkopuolelle.
Miten voi yrittää ymmärtää jos ei anneta siihen mahdollisuutta (siis jos toisella olisi niitä tunteita myös) tai saati se että mistä tietää että toisen on vaikea luottaa. Uskallan väittää että kukaan EI OLE ajatustenlukija ja mielen syvimpiin porautuva ennustaja. Tuskin sinäkään.
- Anonyymi00008
Kutakuinkin. Kiinnitän huomion kivoihin miehiin. Sinussa sitä ei juuri huomaa, että olisit kiva ihminen.
- Anonyymi00009
Olen sulla herkällä miehellä on osa mun sydänmestä ikuisesti ♥️
Anteeksi etten jaksa ja osaa olla läsnä.
Oon kuin äiti ihan yhtö kamala.
Ei mitää kunno sosiaalisia taitoja
Pakenen ja välttelen...
Tai sitte käyttäydyn huonosti
Mitää hyvää en
Kyllä joku sen. Kertois et on tyytyväinen
Ja teen asioita oikeinkin jos oikeasti
Pitäisivät ..
Kotona suvun parissa mikään ei koskaan kelvannut
Viihaan ja sätin itseäni .
En olisi ikinä halunnut tulla sen kaltaiseksi
Edes ajatuksen tasolla
Mä voin nyt vain järkyttävän huonosti muuten
Myös muista asioista johtuen.
Anteeksi- Anonyymi00016
Aloitus ei nyt ole sulle, niin sekavaa tekstiä että.
Ap - Anonyymi00036
Kuka on tämä herkkä?
- Anonyymi00010
Se mies ei käy täällä.
- Anonyymi00014
Ketä tarkoitat?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ketä tarkoitat?
Ketä maalitatte.
- Anonyymi00038
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ketä maalitatte.
Ei hyvää päivää…
- Anonyymi00011
En ajattele niin kaivatustani. Hän on hyvin tunteikas, lojaali, lämmin ihminen joka monesti pistää muiden hyvinvoinnin itsensä edelle.
Meinaatko että se nainen tunnistaa tuosta ensinnäkään sinua, saatika sitä että aloitus olisi hänelle tarkoitettu?
Ps
Toivottavasti kaivattusi ei pidä sua vaan pahana.
Koska kukaan ei ole vaan paha.
Kaikissa on jotain hyvää.- Anonyymi00017
Kappas, kun osu, mutta on hänessä muutakin.
- Anonyymi00021
Tämä kiinnostaa heti. Hyvä että olet huomannut muutakin, toivottavasti hyvää.
Ap
- Anonyymi00018
Kyllä sinussa on paljon hyvääkin. Haluaisin joka tapauksessa olla ystäväsi. Silloin voisin tutustua sinuun paremmin. Olen tällä hetkellä vähän turhankin säikky sinun suhteesi. Etäisyys ja palstakirjoitukset ovat vaikuttaneet siihen.
- Anonyymi00023
Tutustua myös minä haluan.
Ap
- Anonyymi00020
Ehkä on hyvä miettiä omaa toimintaansa ja minkälaisen kuvan olet itsestäsi antanut. Kyllä ne on teot, jotka ratkaisee.
- Anonyymi00022
En pidä sinua epäempaattisena, narsistisena tai kylmänä ihmisenä. Suurimman osan aikaa päinvastoin. Mutta ehkäpä silloin kun koet, että kaikki ei ole mennyt oman mielesi mukaan, osaat ainakin näytellä ilkeää ja epäempaattista ihmistä oikein hyvin.
- Anonyymi00024
Valitettavasti annat näin ymmärtää. Et hyväksy, että sinussakin ja sinun toiminnassasi olisi mitään virheitä. Tiedätkö, että olisit saanut minut jo aikoja sitten, jos olisit tullut vastaan. Empatiakyvyttömyys näkyy siinä, että et ole vastannut omilla tunteillasi mitenkään vaan aina vastaukset ovat liittyneet jotenkin minun epätäydellisyyteen.
En jaksa, joten annetaan olla. Saat tahtosi ja rauhasi. - Anonyymi00025
Miksi ajattelet niin oaljon mitä nainen ajattelee sinusta. Ne on sun omia ajatuksia. Toimintaa mies, toimintaa. Mahdollisuutesi menee hukkaan.
- Anonyymi00054UUSI
Toiminta ei enää auta yhtään, kun koko tilanne on aina ollut pelkkää hiljaisuutta! Mies pyöri ymäpärillä vuosien ajan mitään sanomatta ja minä kyllästyin hänen pelleilyynsä jos vuosia sitten, eikä minulla ollut mitään sanottavaakaan hänelle, koska hän minua todella paljon nuorempi ja oli myös muita syitä, joiden vuoksi en edes ihastunut häneen!
- Anonyymi00027
Sinä olet kaikkea tuota mitä kirjoitit itse itsestäsi.
Minä en tiedä yhtään ainoaa hyvää asiaa sinussa.
Olet kuin pahimmassa uhmaiässä oleva pieni lapsi. Et käyttäydy kuten aikuiset ihmiset käyttäytyy. Palsta on koko elämäsi siihen asti kunnes jalat pettää altasi.
Äläkä tyrkytä, kirjoittele ja vaadi yhtään mitään.
Koska et ansaitse yhtään mitään!
Ja minä olen juuri se nainen kuka pistää sinut katumaan aivan kaikkea palstakirjoittelua ja tekemisiäsi. Joten älyä pysyä poissa samoista maisemista.- Anonyymi00028
Esität toista.
- Anonyymi00030
Miksi ei sovita tapaamista.
- Anonyymi00032
Haluan kyllä ottaa suhun yhteyttä, kun vaan tietäisin mitä kautta.
Ap - Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
ApOnko sillä väliä, kun vaan ottaa?
- Anonyymi00042
Anonyymi00032 kirjoitti:
ApInsta
- Anonyymi00049
Anonyymi00035 kirjoitti:
Onko sillä väliä, kun vaan ottaa?
Minuakasn ei kiinnosta sen uhkauksien jälkeen mitä mies harrastaa.julmalla tavalla. Kieroiluja niin paljon . Ihmettelen miten Pääsee laskemasn turvallisesti pään tyynyyn.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Minuakasn ei kiinnosta sen uhkauksien jälkeen mitä mies harrastaa.julmalla tavalla. Kieroiluja niin paljon . Ihmettelen miten Pääsee laskemasn turvallisesti pään tyynyyn.
Ihan samoin sanoin olisin minäkin voinut kirjoittaa!
- Anonyymi00037
Onhan sinussa paljon hyvääkin, ja enhän itsekään ole täydellinen. Sen kummemmin en sinua tunnekaan että voisin sinua analysoida.. Vakavaan parisuhteeseen en silti koskaan missään tilanteessa voisi kanssasi alkaa, koska parisuhteessa et ole luotettava, petät puolisoasi herkästi. Traumakemiasuhde kuvaa hyvin sinun ja minun suhdetta, vaikka siis mitään suhdetta ei olekaan. Vedän puoleeni usein minulle sopimattomia miehiä. Ja sehän kertoo minustakin jotain.
- Anonyymi00041
Hyvä kirjoitus, mutta tää ei nyt osu millään.
Ap
- Anonyymi00040
mun vieressä saa kyllä kölliä ja antaa syöttiä tähän suutaan aina kun sille päälle sattuu
- Anonyymi00056UUSI
jopa vitsin murjaisit..
- Anonyymi00044
Lihansyöjä on itsekäs ja epäempaattinen pakostakin. Ei kiitos sellaista.
- Anonyymi00046
Sillälailla. Sittenhän aloitus ei koske sua alkuunkaan.
Ap
- Anonyymi00045
Hänessä on paljon hyvää, mutta myös heikot puolensa.
Niinkuin kaikissa ihmisissä. Minuun vetoaa empaattisuus, ystävällisyys, avuliaisuus ja lämpö. Lisäksi läsnäolon ja kuuntelun taito sekä ei-pinnallisuus. Hänessä on osittain näitä piirteitä, mutta myös toinen puoli, joka on mietityttänyt minua.- Anonyymi00053UUSI
Helppo omia tämä.
-sivusta
- Anonyymi00047
Tuon koko aloituksen olemassaolon ajan olisit voinut selvittää oikeasti kysymällä ja tiedustelemalla. Ei ole tietysti mikään pakollinen välttämättömyys.
- Anonyymi00048
Olet niitä joista sipulin lailla paljastuu yhä uusia kerroksia, ja arvelen tätä nykyä , että jokaisesta näistä paljastuu aina jotain häiritsevää. Itsensä hulluksi ajavilla on neurooseja ja psykooseja, toisille sen tekevillä persoonallisuushäiriöitä.
- Anonyymi00057UUSI
Todella hyvin oivallettu!
- Anonyymi00050
Sinussa on puolesi toki sinussakin. Joiden varaan laskea...jotain. Omasta puolueellisesta näkökulmastani et näyttäydy kuitenkaan välttämättä tavoittelemisen arvoisena johtuen juuri itsekeskeisyytesi korkeasta asteesta. Mutta käsitän toki vallan hyvin nuo sisäiset epäjohdonmukaisuutesi luonnon ilmenemisenä sinussa, sen saman joka ei ole julma eikä oikeudenmukainen, saati luotettava tahi ennustettava.
- Anonyymi00051UUSI
En pidä sua tuollaisena vaik muut pitäisivätkin. Rakastan sua just tollasena ku oot. En halua et muutut. Oot mun maailmani ja mä oon sun ikuisesti ❤️
- Anonyymi00052UUSI
Varmasti saat hänet, kun noin kauniisti kirjoititkin.
- Anonyymi00058UUSI
Juuri noin olen ajatellutkin! Minulla ei ole ollut hvyiä tunteita sinua kohtaan seitsemään vuoteen! Olen saanut varmistuksen sille, ettet ole mukava ihminen jo vuosia sitten ja arvaapa miksi en halunnut koskaan sanoa sinulle mitään!!
- Anonyymi00059UUSI
Ei kuulosta yhtään tutulta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571450Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 44629
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552