Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin.
Onko vähän outoa?
Mitä mieltä olet?
10
89
Vastaukset 10
- Anonyymi00001UUSI
Ei ole. Jos tykkää olla yksin.
- Anonyymi00002UUSI
Ei ole outoa. Viihdyt omassa seurassasi. Moni ei voi sanoa samaa.
- Anonyymi00003UUSI
Mitä outoa siinä on viihtyy yksin tuskin tarvii tai edes välttämättä haluaa naista siihen
- Anonyymi00004UUSI
Varmaankin hän on hyvin rehellinen itselleen ja todennut, että valtaosa ihmisistä on läpeensä mätiä ja on siksi yksin…tai sitten hän on psykopaatti. Pitää muut sopivan etäällä mutta tavallaan näennäisen lähellä.
- Anonyymi00005UUSI
Surullista. Mut jokaisen täytyy itse löytää samanhenkiset ihmiset. Nykyään on kyllä paikkoja kunhan niihin hakeutuu.
- Anonyymi00006UUSI
Ehkä hänellä on mt ongelmia?
- Anonyymi00007UUSI
On outoa mutta vain kysymyksesi sekä seuraamisesi. Kaikki ihmiset kun eivät halua tai tarvitse ihmisiä ympärilleen.
- Anonyymi00008UUSI
Ainoastaan henkisesti kypsymätön ihminen ei osaa olla yksin vaan on kuin sopuli jolla pitää olla hovi ympärillä kelle saa niristä ja narista.
- Anonyymi00010UUSI
aika moni ihminen on jatkuvasti työssä harrastuksessa ja on ollut hyvin pitkään parisuhteessa ja silti syyttelee esim täällä palstalla muita miten muiden olisi pitänyt elää tai pitäisi elää niihin mulla menee pata aivan jumiin en ikinä eläisi senmoista elämää haluan olla vain omissa oloissani omien jutskieni parissa piste
- Anonyymi00009UUSI
Mieluummin 1 ystävä kuin 10000 face kamua.
tai mikä meta se nyt lienee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671405- 63916
- 83880
- 116875
- 61810
- 94701
- 45681
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56584Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49579Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534