Kovasti tässä pohdiskelen, laitanko gråvin pöntön porisemaan vai lähdenkö pattayan syntisenkosteaan humuun.
Suurin osa miesten käyttämistä palveluista pyörii taas täydellä teholla, ja afrikan, venäjän, e-afrikan, myanmarin, yms maiden siirtoseuralaiset on rahdattu taas pelipaikoille sankoin joukoin.
Jos kela suo, pitäisi kohta tulla takautuvia asumistukia sekä useamman viikon työttömyyskorvaukset. Hikoilin myös kurssilla useita päiviä, kunnes kurssin vetäjä sanoi minulle, tai oikeastaan pyysi, jos voisin jatkossa jäädä kotiin enkä tulisi enää kurssille. päiväraha säilyi kuitenkin korotettuna vielä viimeisen vajaan viikon.
Naapurin leskirouvalle olen yrittänyt hapanta tarjota mutta ei ole ottanut. niinpä aika kuluukin kuppia tehden ja tätä laulua kuunnellen
https://www.youtube.com/watch?v=s9WApDGGaN0
Juhannusjuhlat Pattayalla vai Suomessa?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pitkästä aikaa kuulostat rehelliseltä, numerosensei. Mutta pahaa pelkään että ryyppäät rahasi ennenkuin Pattayalle pääsee ilman karanteenia, eli lokakuussa.
Et sinä muutoin kukkuisi aamuyöllä täällä jos ei taas viina virtaisi. Annoin vähän ravitsemusohjeita sinulle toiseen ketjuun. Ota neuvot vastaan ja elämä voi muuttua.
Onneksi tanskanpoika selvisi kohtauksesta nopean elvytyksen ansiosta. Muutoin ei Suomi olisi juhlinut historian ekaa arvokisamatsia ja voittoa siitä.
Tulee väistämättä mieleen että rokotuksilla olisi jotakin osaa asiaan, kun Suomessa on äkkikuollut muutama tuttu, muun muassa exän serkku perusterveenä kaatui suorin jaloin tuntemattomasta syystä muutama päivä ekan rokotteen jälkeen.
Aika näyttää. Jos rokotteet lisää äkkikuolemia, niin se varmaankin tullaan laittamaan muiden syiden piikkiin. Naisväki on täällä Thaimaassakin tullut kipeäksi rokotteista enemmän kuin miehet.
Täytyy mennä hakemaan screeni pois ulkoa kun taitaa tulla pikku sade.
T 2010- Anonyymi
Mukavaa puhelua yhdestä ip-osoitteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa puhelua yhdestä ip-osoitteesta.
Höperöpoika sensei. Taas kärsit jumalkompleksista ja kaikkivoipaisuuden harhasta. Viestit kulkee serverille. Kukaan ei näe kenenkään IP-osoitteita. Edes operaattorilla ei ole oikeutta eikä resursseja vahdata kenenkään IP-osoitteita, puhumattakaan että operaattori tulisi jonnekin matkailupalstalle vahtimaan kirjoitusten lähettäjiä ja kommentoimaan keskustelijoiden IP-osoitteiden sijaintia. Se on samaan aikaan mahdotonta että laitonta ja sinä ressukka kärsit harhoista joissa ajattelet olevasi joki taikavoimainen suuri näkijä ja salaperäinen velho.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höperöpoika sensei. Taas kärsit jumalkompleksista ja kaikkivoipaisuuden harhasta. Viestit kulkee serverille. Kukaan ei näe kenenkään IP-osoitteita. Edes operaattorilla ei ole oikeutta eikä resursseja vahdata kenenkään IP-osoitteita, puhumattakaan että operaattori tulisi jonnekin matkailupalstalle vahtimaan kirjoitusten lähettäjiä ja kommentoimaan keskustelijoiden IP-osoitteiden sijaintia. Se on samaan aikaan mahdotonta että laitonta ja sinä ressukka kärsit harhoista joissa ajattelet olevasi joki taikavoimainen suuri näkijä ja salaperäinen velho.
Jo kolmas viesti samasta ip-osoitteesta... vai oikein harhoista...
Toivotan oikein hyvää sunnuntaita Neidille sinne mistä "pärvööttää" ja missä "kurmoottaa", koska hällä nakkaa ainaiset ajatuksensa minuun.
Hyvä Neiti, jos sinä todellakin saat nautintoa noista terveysselostuksistasi ruokavalioneen kokiessasi olevan tietoinen minun elämäntavoistani ja sairauksistani, kuten kaikesta muustakin, niin nauti toki olen sanonut.
Tosin selkeästi ajattelevat tervepäiset ihmiset eivät tarvitse kovinkaan kattavaa tämän palstan kirjoitusten seurantaa, kun selväksi käy toimintatapasi valitsemillasi eri profiileilla maustettuna oman itsesi turva-aikuisella.
Ole sinä Neiti omasta mielestäsi niin huippuyksilö kuin itse koet olevasi koska et ymmärrä, että olet yläriman ylittänyt kaikkinaisilla jutuillasi niin totaalisesti, että sinun kanssasi sinusta ei ole tällä pallolla ainuttakaan henkilöä.
En ole opiskellut sinun tavoin kaikkia mahdollisia korvien välissä olevia sairauksia, mutta ihan maallikkona voin todeta sinun sata prosenttisesti potevan erittäin vakavaa narsismia.
Sinä koet olevasi urheilijoiden esikuva ja varsinkin kamppailulajitietämykselläsi kohotat itsesi korkealle jalustalle, mutta et ymmärrä tosiseikkaa, että olet kirjoitellut omista tempauksistasi niin paljon, että niiden perusteella olet häpeäksi ja edustat nimenomaan kouluesimerkkiä ihmistyypistä jolle ei tulisi opettaa muuta kuin hulahulan pyöritystä ja hyppynarua.
Mitä tulee juttuihisi niin omaelämänkerroistasi, kuin nykyisestä elämäntilanteestasi, niin huuhaa sun kaikille haaveilluusioilles.
Anteeksi nyt vaan mielipiteeni, vaikka tällä palstalla vain sinun mieleipiteesi turva-aikuistesi ja muiden profiiliesi kanssa on ainut oikea, niin minun mielipiteeni sinusta on, että sinä olet erittäin kokenut ja jopa ammattitaitoinen internetfeikki haaveilluusiojuttuinesi, et piirun vertaa enempää.
Kuka juttujasi oikeellisena pitää, niin heidän asiansa, mutta turva-aikuistesi fanituksien sanankäytöt osoittaa, että fanikaartisi on täysin omaa luokkaansa myös.
Vielä esiinnyt jopa liikemiehenä herranjestas, tuollainen kameleonttikäyttäytyminen ei ole mahdollista muille kuin vessan laatoittajille suurinpiirtein, ei missään tapauksessa henkilölle joka istuu neuvottelupöydän ääressä saatika edustaa isoa päällikköä.
Joten jatka toki kirjoittelujasi tapasi mukaan tälle palstalle vaikka sinisesi on käyttökiellossa, tämä foorumihan on ainoa tapasi antaa itsellesi vertaistukea henkilökohtaisiin ongelmiisi toimintasi tavoin.
Terveiset täältä Chiang Maista kaikille profiileillesi Neiti 2010, olet todella Neiti nimen ansainnut.- Anonyymi
Höperöpoika sensei ottanut taas korvikkeita ja pää on pehmeä kuin untuvatyyny.
Chiang Mai ei ole Hiekkaharjussa, sori. Kuksa ei pääse Thaimaahan koskaan.
- Anonyymi
Syksyllä Pattayalle
https://pattayaone.news/pattayas-reopening-plan-looking-better/
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039