On sitä duunattu joskus nuoriakin naisia. Suomessakin.
Viime vuosikymmenenä vaan on ollut tapana Thaimaassa ottaa matkaan sellaisia
n 32 vuotiaita, joka on mielestäni naisen paras ikä.
Nuorin taitaa olla 25 joka on viime vuosina ollu messissä ja se on juurikin se Chiang Main tyttö, joka on ainoa baarityttö vuosiin.
Muut on nettitreffeiltä.
Irtonumeroiden etsintä ei ole ollut minun juttuni aikoihin.
Vanhin lapseni on 29 nyt, joten en ole tainnut "duunata" nuorempia kuin mitä omat lapseni ovat kulloinkin olleet.
On eri asia etsiä pidempiaikaista matkaseuraa kuin baarin jälkeistä seksiseuraa.
En ole viihtynyt baareissa kymmeneen vuoteen missään maassa.
Jos viihtyisin, voisin hyvinkin ottaa nuoren villikissan seuraksi.
Ujoa en ota.
Sellaiset ei herätä kiinnostusta ja haluan olla varma ettei kanssani olla vain rahasta. Thaimaassa se ei yleensä ole kohdallani ongelma, koska tytöt on tykänneet aina hymyileväisestä herrasmiehestä.
44
Isoisäduunari.
64
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kopiomiehelle kuva Pattayalta kun korona oli nuori. https://aijaa.com/udu1z7
Elä toisten elämää, kun omaa ei ole.
44 - Anonyymi
Höh ja köh vaikka asia ei minulle kuulukaan, niin tekstissä ristiriitaisuus, koska tyttö baarityttö, mutta henkilö ei ole viihtynyt baareissa, eli on ollut epäilemättäkin tylsää iskeä baarilumppua baarissa.
Nuoria lapsiakin lienee useampia koska vanhin lapsi 29 ja duunari viime vuosikymmenellä duunatessaan, on lapsikatras ollut äiskän hoidossa iskän duunatessaan.
Taitaa mies olla itse vähän niinkuin sellainen irtonumero.- Anonyymi
Pattayalla on tosi tylsää iskeä tyttöä baarista tai mistään muualtakaan. Itse maksan bar fineen ja lähen huoneelle tekemään, mitä nyt milloinkin.
- Anonyymi
Jos joku väittää, ettei Helmi ole kosketellut Dannyn arktisia alueita lainkaan... Valehtelee varmasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku väittää, ettei Helmi ole kosketellut Dannyn arktisia alueita lainkaan... Valehtelee varmasti.
SugarDanny?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh... noh mitäs pahaa siinä on vaikka oliskin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SugarDanny?
Varma resepti iskeä nuori nainen. Palkkaa hänet mukamas duuniin, esittele hänelle siinä sivussa "vahingossa" life styleäsi, anna hänen ajaa hienoilla autoillasi "asioilla".
Kerro hänelle että hän on erityinen ja hänestä voi tulla mitä vaan koska hän on fiksu ja kaunis. Maksa hänelle ylisuurta palkkaa "töistään". Kun olet voittanut hänen luottamuksensa, voitkin pyytää häntä mukaan veneretkille ja lomille.
Iltanuotiolla pari hempeää sointua kitaralla, lasi skumppaa ja sitten voitkin nus..a siltä aivot pellolle. Muut nuoret tytöt kadehtii tätä ja uusia tulijoita on aina jos edellinen kyllästyy. He kokevat olevansa etuoikeutettuja.
10 vuoden kuluttua nämä tytöt syyttävät sitten tätä vanhaa pierua hyväksikäytöstä ja saavat puistatuksia muistellessaan asiaa. Mutta vanha pieru on hyvällä tuurilla jo poissa ja silloin ne onkin vain kauniita muistoja.
Kyllä ne Nygårdinkin tytöt oli innoissaan ja ylpeitä päästessään niihin puitteisiin. Tajuavat asianlaidan vasta myöhemmin. Rehti diili muuttuu hyväksikäytöksi ajan kuluessa. Ei siitä pitäisi vuosien jälkeen enää ketään tuomita.
Aikoinaan oli Lahdessakin näitä sankareita. Riitti hieno auto ja talo siihen että tyttösiä oli jonoksi asti. Yksi silloinen huutokauppakeisari pyöritti suoranaista haaremia ja järjesti orgioita.
Etsi nuoria naisia lehti-ilmoituksellakin. Hänen playboy- poikansa maksoi hengellään isänsä life stylen rymäytettyään 500S mersun 170kmh lepikkoon Heinolassa muistaakseni.
Kirjailija Vuorinen (54v) sanoi hauskasti että jos hän olisi Danny niin hänen pitäisi odottaa vielä viisi vuotta jotta hänen tuleva tyttöystävä syntyy. Siitä saa aika hyvän käsityksen millaisesta ikäerosta puhutaan Dannyn ja Helmin kanssa.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varma resepti iskeä nuori nainen. Palkkaa hänet mukamas duuniin, esittele hänelle siinä sivussa "vahingossa" life styleäsi, anna hänen ajaa hienoilla autoillasi "asioilla".
Kerro hänelle että hän on erityinen ja hänestä voi tulla mitä vaan koska hän on fiksu ja kaunis. Maksa hänelle ylisuurta palkkaa "töistään". Kun olet voittanut hänen luottamuksensa, voitkin pyytää häntä mukaan veneretkille ja lomille.
Iltanuotiolla pari hempeää sointua kitaralla, lasi skumppaa ja sitten voitkin nus..a siltä aivot pellolle. Muut nuoret tytöt kadehtii tätä ja uusia tulijoita on aina jos edellinen kyllästyy. He kokevat olevansa etuoikeutettuja.
10 vuoden kuluttua nämä tytöt syyttävät sitten tätä vanhaa pierua hyväksikäytöstä ja saavat puistatuksia muistellessaan asiaa. Mutta vanha pieru on hyvällä tuurilla jo poissa ja silloin ne onkin vain kauniita muistoja.
Kyllä ne Nygårdinkin tytöt oli innoissaan ja ylpeitä päästessään niihin puitteisiin. Tajuavat asianlaidan vasta myöhemmin. Rehti diili muuttuu hyväksikäytöksi ajan kuluessa. Ei siitä pitäisi vuosien jälkeen enää ketään tuomita.
Aikoinaan oli Lahdessakin näitä sankareita. Riitti hieno auto ja talo siihen että tyttösiä oli jonoksi asti. Yksi silloinen huutokauppakeisari pyöritti suoranaista haaremia ja järjesti orgioita.
Etsi nuoria naisia lehti-ilmoituksellakin. Hänen playboy- poikansa maksoi hengellään isänsä life stylen rymäytettyään 500S mersun 170kmh lepikkoon Heinolassa muistaakseni.
Kirjailija Vuorinen (54v) sanoi hauskasti että jos hän olisi Danny niin hänen pitäisi odottaa vielä viisi vuotta jotta hänen tuleva tyttöystävä syntyy. Siitä saa aika hyvän käsityksen millaisesta ikäerosta puhutaan Dannyn ja Helmin kanssa.
T 2010Olen lukenut Neidon kertomuksia omasta lifestylestä viedä vuokranainen hienoon hotelliin kysyen mennäänkö täällä naimisiin.
Neito 44 profiilillaan ostelee kauniita vaatteita ja koruja, ruokailee 4-5 tähden hotelleissa, ei yövy läävissä, sekä muutenkin antaa lomalumpulleen tasokasta lomailua.
Neiti TT:nä kierrättää yksinhuoltajaansa ympäri kuningaskuntaa pallolennätellen ja vaikka mitä.
Eikö tämä ole sitä lifestyleä nimenomaan jolla duunattu yritetään vikitellä pidempiaikaiseksi, TT:n kihlautuen ja 44 haaveilee kelakorttia lomaheilalleen, Neidin avioituen, tosin kaikki feikkejä huuhaa ja yksi ja sama. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SugarDanny?
SuperDanny.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SugarDanny?
AlfaDanny?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SugarDanny?
Lisätäänkö senssukan kateuslistalle Helmen kateus?
- Anonyymi
Hieman oudoksuttaa sana ottaa, tai ostaa se erottaa minut ja pattayaan rakastuneen selkeästi toistaan, ihmisiä ei oteta sen enempää kuin osteta.
- Anonyymi
Nekö vaan tulee ne naiset miehen elämään tuosta vaan? Kysyykö ne lupaa tullessaan ja sanooko ne vaan että Hei karju tee mulle talo ja lapsia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nekö vaan tulee ne naiset miehen elämään tuosta vaan? Kysyykö ne lupaa tullessaan ja sanooko ne vaan että Hei karju tee mulle talo ja lapsia?
No sinun elämääsi naiset tulee vain rahalla, ja sekin etukäteen maksettuna, pelle.
- Anonyymi
Sinä oletkin syntinen, ja elät synnissä.... etkö sinä syntinen tiedä... missä ja, kuka sanoo näin :
” - Vaimon ruumis ei ole hänen omassa vallassaan vaan miehen, samoin ei miehen ruumis ole hänen omassa vallassaan vaan vaimon. ”
HÄPEÄ SINÄ IRSTAS VÄÄRINTEKIJÄT !!! ...jos osaat, ka ethän sinä osaa. - Anonyymi
Numba, sinä hieman oudoksutat minua. Olet antanut ymmärtää, että olet naimisissa. Miten tämä voi totta ollen, jos et ole tahtonutkaan OTTAA vaimoasi aviovaimoksesi?
Eikö sinulta ole kysytty kysymyksen seuraava ollen?
"Kaikkitietävän Jumalan kasvojen edessä ja tämän seurakunnan läsnä ollessa kysyn sinulta, NN, tahdotko ottaa MM:n aviomieheksesi/aviovaimoksesi ja osoittaa hänelle uskollisuutta ja rakkautta myötä- ja vastoinkäymisissä?"
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Numba, sinä hieman oudoksutat minua. Olet antanut ymmärtää, että olet naimisissa. Miten tämä voi totta ollen, jos et ole tahtonutkaan OTTAA vaimoasi aviovaimoksesi?
Eikö sinulta ole kysytty kysymyksen seuraava ollen?
"Kaikkitietävän Jumalan kasvojen edessä ja tämän seurakunnan läsnä ollessa kysyn sinulta, NN, tahdotko ottaa MM:n aviomieheksesi/aviovaimoksesi ja osoittaa hänelle uskollisuutta ja rakkautta myötä- ja vastoinkäymisissä?"
SEmme kuulu kumpikaan kirkkoon, ja avauksen ottaa sanan merkitys on hieman eri kuin vihkikaavassa, meidät vihittiin vuonna 1998 tai 1999 maistraatissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinun elämääsi naiset tulee vain rahalla, ja sekin etukäteen maksettuna, pelle.
”Hello juu sexy Mään” - sanoi kitaranmuotoinen Sensulle smoothie baarissa ja jatkoi; ” juu kou wit mee... mee porata juu ilmaiSEKSI!?!”
Mitä vastasi kiniau Senssu... muistaako kukaan rakas? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme kuulu kumpikaan kirkkoon, ja avauksen ottaa sanan merkitys on hieman eri kuin vihkikaavassa, meidät vihittiin vuonna 1998 tai 1999 maistraatissa.
Älä vitun pelle reppana, ala taas, taas, ja taas... opettamaan isääs naimaan... selittämään että tonnikala, ei ole tonnikalaa!!!
Kyllä se OTTAA sanan merkitys maistraatinkin vihkikaavassa ihan sama ollen pelle.
”Näiden todistajien läsnä ollessa kysyn Teiltä (puolison nimi): Tahdotteko OTTAA tämän (puolison nimi) aviopuolisoksenne rakastaaksenne häntä myötä- ja vastoinkäymisissä?” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä vitun pelle reppana, ala taas, taas, ja taas... opettamaan isääs naimaan... selittämään että tonnikala, ei ole tonnikalaa!!!
Kyllä se OTTAA sanan merkitys maistraatinkin vihkikaavassa ihan sama ollen pelle.
”Näiden todistajien läsnä ollessa kysyn Teiltä (puolison nimi): Tahdotteko OTTAA tämän (puolison nimi) aviopuolisoksenne rakastaaksenne häntä myötä- ja vastoinkäymisissä?”Se ei ole olennasta mitä tarkoittaa vihkikaavan ottaa vs. avauksen sanaan ottaa, sana on sama mutta sisältö täysin eri, jos et huomaa eroa, ongelma on taas sinun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole olennasta mitä tarkoittaa vihkikaavan ottaa vs. avauksen sanaan ottaa, sana on sama mutta sisältö täysin eri, jos et huomaa eroa, ongelma on taas sinun.
Ja tonnikala ei ole tonnikalaa, 97% purkeissa on ihan jotain muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinun naimiseen vaikuttaa tonnikala joka ei ole tonnikalaa, taidat olla melkoisen poikkeava seksuaalisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun noin fiksu luulet olevasi niin kerro mitä 3% purkeissa on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun noin fiksu luulet olevasi niin kerro mitä 3% purkeissa on?
No mitä luulet tyhmäkö olet jos tonnikalapurkissa ei ole 97% tonnikalaa onko loppu 3% sitten silakoita, vai tonnikalaa...
- Anonyymi
Mikä se on se sallittu ikä ero tapauksissa:
A.) Mies ja nainen.
B.) Nainen ja mies.
C.) Mies ja mies.- Anonyymi
Älä sekoita sensei homostelujuttujasi tähän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sekoita sensei homostelujuttujasi tähän
Tuohon ikäero kysymykseen sopii hyvin seuraava vastaus, Pertti 87 vuotta ja hänen vaimonsa 25 vuotta, paljonko Pertillä on massia, tai kuten me vanhemmat toteamme rahaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohon ikäero kysymykseen sopii hyvin seuraava vastaus, Pertti 87 vuotta ja hänen vaimonsa 25 vuotta, paljonko Pertillä on massia, tai kuten me vanhemmat toteamme rahaa....
Kyselee Dumbo suomen savosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyselee Dumbo suomen savosta.
No, ei sinulla ole montaa vaihtoehtoa joko tosiaan paljon massia, ei lainaa... tai ikuinen yksinäisyys, selvää tietysti on se että tuo ensimmäinen ehto ei täyty... terveisiä kuopioon.
No onneksi on pattaya sinäkin voit olla kerran viiteen vuoteen kaksi viikkoa miljonääri, kun äitisi on sinuun kyllästynyt. - Anonyymi
Miksi ajattelet minua 24/7 ?? 🐒
- Anonyymi
Lähellähän tuo on pattayaan rakastuneen elämäntapaa... joten tiedät vastauksen minua paremmin,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ajattelet minua 24/7 ?? 🐒
Perustele?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähellähän tuo on pattayaan rakastuneen elämäntapaa... joten tiedät vastauksen minua paremmin,,,
En ole Pattayaan rakastunut kuten sinä... eli yritä nyt vaan vastata reppana.... ....aha... et pysty..... täältä tähän 🐒
- Anonyymi
Kommentti ei suoraan kai osoitettu minulle ollen?
Mutta ja vaikka en aivan noin toimikaan, niin vastaan, että raskas työ vaatii vastapainoksi kepeän kivat - ehkäpä hullunkurisetkin - huvit.
- Anonyymi
Minun rakkaustarina. Maleksin 1999 huoneessani ubuntua askarrellen kun yhtäkkiä ovesta tuli thai vaimo ja halusi muuttaa luokseni asumaan. Maksaa puolet sähköstä ja sillä on jääkaapissa oma riisihylly ja mulla oma makkara hylly mistä otan valokuvan joka ilta että nään ettei se järsi mun makkaroita öisin. Meidän suhde kun ei perustu rahaan vaan rakkauteen ja romantiikkaan.
Resut joutuu maksamaan.
NumBaII, 60v HHN ilmaisen tasarakkauden mies- Anonyymi
Niinkö voi olla mutta teen kaiken omalla rahalla, sinä taas kelan kustantamana...ilman toivoa huomisesta, otan osaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö voi olla mutta teen kaiken omalla rahalla, sinä taas kelan kustantamana...ilman toivoa huomisesta, otan osaa...
Minkä kaiken teet omalla rahalla? Pontikan, nettimaksun, makkaraa ja lääkkeet? Lääkkeistä kelakorvaus kuitenkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä kaiken teet omalla rahalla? Pontikan, nettimaksun, makkaraa ja lääkkeet? Lääkkeistä kelakorvaus kuitenkin?
Eikö olekin hienoa, niinkuin sanoin maksan itse kuluni oli ne sitten pieniä tai suuria, sinun maksaan me veronmaksajat, sinun tapauksessa kela rulettaa...
- Anonyymi
Tällä kertaa vaihteeksi numerosensukka on siis sitä mieltä että jos on lapsenlapsia, niin pitää lopettaa elämä ja seksuaalielämä. Pitää jäädä kotiin mököttämään ja odottamaan kuolemaa. Avioero on sensein mukaan vain ja ainoastaan miehen epäonnistuminen elämässä, eikä sen jälkeen tule havitteleman enää ketään, koska muuten Jeesus suuttuu.
Minä jäin leskeksi 43 vuotiaana. Siinä meni 2 vuotta että palasin edes tähän maailmaan takaisin. Siinä oli jokunen levoton vuosi sen jälkeen kun suru paini kilpaa sen kanssa että elämän täytyy jatkua eikä vaimoni halunnut minulle mitään pahaa kuolemallaan. Toipumisjaksoon kuului paljon kaikenlaista päihteistä seksitreffisekoiluun. Kahdeksan vuoden kohdalla aloin olla sinut tilanteen kanssa. Koko tänä aikana pystyin kuitenkin toimimaan isänä, olemaan töissä ja pitämään näennäisiä kulisseja yllä. Kaikki tuska jylläsi sisällä.
Sanon vaan tälle "senseille" että älä saatana tule neuvomaan, arvostelemaan, tuomitsemaan äläkä viisastelemaan kenenkään elämää josta et tiedä mitään.- Anonyymi
Kullisia pitää palstalla moni ja et taida olla ihan toipunut, kun kirjoittelet jollekin senssullesi 24/7.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kullisia pitää palstalla moni ja et taida olla ihan toipunut, kun kirjoittelet jollekin senssullesi 24/7.
Onko vaikeaa arvata miksi sinä puolustat sihteerinä tätä senssuasi? Siksi koska sinä olet tämä senssusi.
- Anonyymi
Kiitän tästä mielestäni kiitettävästä kommentista kirjoittajaa ja annan kiitettävät 9 pistettä kympistä.
Ensimmäinen kappale kommentista vie yhden pisteen täydestä kympistä.
Perusteluni: Emme voi tietää 100 prosenttisesti onko numerosensukka yksi ja sama henkilö, vaiko myös NumBall. Mielestäni on myös erittäin huomionarvoista huomata, että sekä Senssu että NumBall - ovat kertoneet - että molemmat ovat olleet avioliitossa ja eronneet. Ainakin toinen herroista on kertonut, että on saanut lapsen myös uusioavioliitossaan. Toisin sanoen ainakin toinen on harjoittanut seksiä avioeronsa jälkeen. Herrat voivat - jos haluavat - osaltaan tarkentaa tätä asiaa, jota nyt en saata tasan tarkkaan muistaa, että miten tämä kuvio kohdaltaan on oikeastaan mennyt. Muistaakseni molemmilla herroilla on myös melkoinen ikäero uusiovaimoihinsa, tarkentavat tätäkin faktaa, jos tarpeelliseksi asian näkevät. Seuraavaksi voisimme tarkastella lapsiensa ensimmäisestä avioliitostaan ikäeroa uusiovaimoihinsa, mutta... annetaanko olla?
Palataan tuohon nyt kommentoimaani kirjoittajan toiseen kappaleeseen.
Minun mielestäni kirjoittamansa vaatii rohkeutta ja on täyden kympin arvoinen suoritus. Kiitos.
Se mikä ei tapa vahvistaa, sanotaan. Kyseessä on siis selviytymistarina, joka saattaa auttaa jotakuta toista ongelmissaan painivaa, selviytymään helpommin, tai paremmin. Arvostan tätä. - Anonyymi
Noin, jokaista ihmistä koetellaan tavalla tai toisella, on kuolemia konkursseja olennnaista vain on että niistä selviää, selvää tietysti on, että kaikki eivät selviä erääällä ystävälläni kuoli vaimo syöpään seitsemän vuotta sitten ja vieläkin ajoittain hän puhuu vaimostaan, kun hän olisi elossa,
Olen ottanut kantaa avuksen sanan OTTAA käyttöön, ihmisiä ei oteta eikä varsinkaan osteta... tämä pitäisi olla jokaisen terveen ihmisen tiedostaa, se että esille vedetään vihkikaava osoittaa vain ettei pattayaan rakastunut olleen kovinkaan terve päästää, sama on sana muttä sisältö ja tarkoitus on täysin erillainen.
Joku toinen kommentoi että et ole ihan kondikisessa, sinun kannattaisi hakeutua johonkin vertaistukiryhmään, tämä palsta ei ole oikea paikka... tuollaiseen... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin, jokaista ihmistä koetellaan tavalla tai toisella, on kuolemia konkursseja olennnaista vain on että niistä selviää, selvää tietysti on, että kaikki eivät selviä erääällä ystävälläni kuoli vaimo syöpään seitsemän vuotta sitten ja vieläkin ajoittain hän puhuu vaimostaan, kun hän olisi elossa,
Olen ottanut kantaa avuksen sanan OTTAA käyttöön, ihmisiä ei oteta eikä varsinkaan osteta... tämä pitäisi olla jokaisen terveen ihmisen tiedostaa, se että esille vedetään vihkikaava osoittaa vain ettei pattayaan rakastunut olleen kovinkaan terve päästää, sama on sana muttä sisältö ja tarkoitus on täysin erillainen.
Joku toinen kommentoi että et ole ihan kondikisessa, sinun kannattaisi hakeutua johonkin vertaistukiryhmään, tämä palsta ei ole oikea paikka... tuollaiseen...Miksi numball päivystät tätä palstaa vuorokaudet ympäriinsä vuodesta toiseen?
- Anonyymi
Kyllä olen eronnut ex-vaimostani 13 vuoden avioliiton jälkeen, hän on minua muutamia vuosia vanhempi, nykyinen vaimoni on minua 13 vuotta nuorempi, hän on ollut siis noin 25 ja minä noin 40 kujn minut ja hänet vihittin siviilivihkimisenä, vaimoni on nyt 47 ja nuorin lapseni on 27 vuotias, ja minulla on yksi lapsenlapsi jota en ole tavannut vielä kun oli vuonna 2019 suomessa, ja lapsi syntyi vuonna 2020, poika... kuvia tyttäreni on lähettänyt lähes päivittäin... kun poika on kasvanut.
- Anonyymi
Osaatko kertoa miksi toveri sensei lopetti toisten postittamien kuittien ja kylttien kääntämiset 2020 vuoden alussa, kun sitä ennen hän ne aina käänsi? Entä osaatko kertoa miksi hänen kuksansa kuvissa seikkailee vain Suomessa? Oletko nähnyt häneltä yhtäkään tuoretta kuvaa Thaimaasta? Et ole, eikä ole kukaan muukaan nähnyt. Onko joku nähnyt hänet Thaimaassa tai tunteeko häntä kukaan? Ei ole ja ei tunne. Oletko nähnyt hänen jahtejaan tai moottoripyöriään? Et ole eikä kukaan muukaan ole.
Olet useasti kuitenkin todennut uskovasi, että sensei on Chian Main pohjoisen mies ja Thaimaan aito asukki sekä liikemies. Mihin tämä uskosi häneen oikein perustuu, kun samaan aikaan epäilet kaikkien muiden olevan Kuopiossa asuvia feikkejä, vaikka he laittavat tuoreita kuvia palstalle, kuitteja sun muuta? Anonyymi kirjoitti:
Osaatko kertoa miksi toveri sensei lopetti toisten postittamien kuittien ja kylttien kääntämiset 2020 vuoden alussa, kun sitä ennen hän ne aina käänsi? Entä osaatko kertoa miksi hänen kuksansa kuvissa seikkailee vain Suomessa? Oletko nähnyt häneltä yhtäkään tuoretta kuvaa Thaimaasta? Et ole, eikä ole kukaan muukaan nähnyt. Onko joku nähnyt hänet Thaimaassa tai tunteeko häntä kukaan? Ei ole ja ei tunne. Oletko nähnyt hänen jahtejaan tai moottoripyöriään? Et ole eikä kukaan muukaan ole.
Olet useasti kuitenkin todennut uskovasi, että sensei on Chian Main pohjoisen mies ja Thaimaan aito asukki sekä liikemies. Mihin tämä uskosi häneen oikein perustuu, kun samaan aikaan epäilet kaikkien muiden olevan Kuopiossa asuvia feikkejä, vaikka he laittavat tuoreita kuvia palstalle, kuitteja sun muuta?No heipä hei idioottianonyymi, koska kysymyksesi koskee minua, niin vastaan monennen kerran.
Minua ei kiinnosta käännättää vaimollani kuitteja, se aika on ohitse.
Kuksa kiinnostaa sinua kovasti, sitä voi tulla katsomaan ja kuvaamaan tänne Chiang Maihin Neidin ryhmässä kun Neiti on ryhtynyt miejeksi.
Olen kerran aijannut tuoreen kuittikuvan ja palaute aiheutti sen olevan viimeinen laatuaan.
Hauskaa että kyselet kuka tuntee kenet tuntee, kun itse esiinnyt anonyyminä.
Sallinet muutaman vastakysymyksen.
Oletko nähnyt valokuvia kylän komeimman talon olohuoneesta, buudeliaitauksista, thaimaan kauneimman naisen suomenvierailuista juhannuksena ja jouluna?
Mutta edelleen mikä tärkeintä sinun elämässäsi, ajattele minua ja Kuksaani tänään, huomenna ja loppuelämäsi.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
No heipä hei idioottianonyymi, koska kysymyksesi koskee minua, niin vastaan monennen kerran.
Minua ei kiinnosta käännättää vaimollani kuitteja, se aika on ohitse.
Kuksa kiinnostaa sinua kovasti, sitä voi tulla katsomaan ja kuvaamaan tänne Chiang Maihin Neidin ryhmässä kun Neiti on ryhtynyt miejeksi.
Olen kerran aijannut tuoreen kuittikuvan ja palaute aiheutti sen olevan viimeinen laatuaan.
Hauskaa että kyselet kuka tuntee kenet tuntee, kun itse esiinnyt anonyyminä.
Sallinet muutaman vastakysymyksen.
Oletko nähnyt valokuvia kylän komeimman talon olohuoneesta, buudeliaitauksista, thaimaan kauneimman naisen suomenvierailuista juhannuksena ja jouluna?
Mutta edelleen mikä tärkeintä sinun elämässäsi, ajattele minua ja Kuksaani tänään, huomenna ja loppuelämäsi.Esitin kysymykset Hua Hinin numeromiehelle. Millä perusteella hän uskoo sinun olevan Chiang Maissa, kun siitä ei ole ensimmäistäkään todistetta?
Tiedän toki vastaukset näihin kysymyksiin. Kuittien kääntäminen loppui kun omaishoitajasi lähti takaisin Thaimaahan. Hän lähetti yhdestä kuitista sinulle kuvan saavuttuaan kotiinsa. Siihen loppui kääntämiset ja ilmeisesti meni välit ihan kunnolla, kun ei lähettänyt enää enempää.
Ymmärrätkö laisinkaan miten hullua ja lapsellista on esittää varakasta hyväntekijää, liikemiestä ja karatesenseitä Chiang Maissa kun todellisuudessa olet monisairas persaukinen sekakäyttäjä Suomessa? Otan osaa liikuntavammasi ja mielenterveysongelmiesi johdosta, mutta se ei oikeuta sinua vittuilemaan työksesi kellekään. - Anonyymi
Tuossa muutama kuva safkoista, sekä puita mitähän noista puista kasvaa, jotain hedelmää.... mitä... neljän ruokalajin keskiviikko mättö, erinomaista. https://aijaa.com/iONQny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esitin kysymykset Hua Hinin numeromiehelle. Millä perusteella hän uskoo sinun olevan Chiang Maissa, kun siitä ei ole ensimmäistäkään todistetta?
Tiedän toki vastaukset näihin kysymyksiin. Kuittien kääntäminen loppui kun omaishoitajasi lähti takaisin Thaimaahan. Hän lähetti yhdestä kuitista sinulle kuvan saavuttuaan kotiinsa. Siihen loppui kääntämiset ja ilmeisesti meni välit ihan kunnolla, kun ei lähettänyt enää enempää.
Ymmärrätkö laisinkaan miten hullua ja lapsellista on esittää varakasta hyväntekijää, liikemiestä ja karatesenseitä Chiang Maissa kun todellisuudessa olet monisairas persaukinen sekakäyttäjä Suomessa? Otan osaa liikuntavammasi ja mielenterveysongelmiesi johdosta, mutta se ei oikeuta sinua vittuilemaan työksesi kellekään.Hauskasti sanottu että ei oikeuta, joten kysymys mistä tämän vittuiluoikeuden voisi hankkia, joka oikeus sinulla on apina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esitin kysymykset Hua Hinin numeromiehelle. Millä perusteella hän uskoo sinun olevan Chiang Maissa, kun siitä ei ole ensimmäistäkään todistetta?
Ymmärrätkö laisinkaan miten hullua ja lapsellista on esittää varakasta hyväntekijää, liikemiestä ja karatesenseitä Chiang Maissa kun todellisuudessa olet monisairas persaukinen sekakäyttäjä Suomessa? Otan osaa liikuntavammasi ja mielenterveysongelmiesi johdosta, mutta se ei oikeuta sinua vittuilemaan työksesi kellekään.No vastaan kun "kauniisti" kerran kysyt, en toki ole varma että Senssu asuu Thaimaassa, mutta se että ei asuisi on erittäin epätodennäköistä, kun asiaa loogisesti ajattelee erittäin epätodennäköistä.
Siispä esitän sinulle kysymyksen millä oikeudella "Ymmärrätkö laisinkaan miten hullua ja lapsellista on esittää varakasta hyväntekijää, liikemiestä ja karatesenseitä Chiang Maissa kun todellisuudessa olet monisairas persaukinen sekakäyttäjä Suomessa? Otan osaa liikuntavammasi ja mielenterveysongelmiesi johdosta, mutta se ei oikeuta sinua vittuilemaan työksesi kellekään." luot tuollainen mielikuvan sinulle täysin tuntemattomasta ihmisestä joka on sinua vielä selvästi vanhempi, oli herjauksen kohde Senssu tai minä... Tuo kertaa paljon sinusta itseasiassa enemmän itsestäsi kun Senssusta.
Minulla on tapana kunnioittaa itseäni vanhempia, ja Senssu on minua kolme vuotta vanhempi, ja itse päättää mitä kuvia ja mistä tänne framelle laittaa...
By NumBall HHN 60v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa muutama kuva safkoista, sekä puita mitähän noista puista kasvaa, jotain hedelmää.... mitä... neljän ruokalajin keskiviikko mättö, erinomaista. https://aijaa.com/iONQny
Myönnät siis että olette yksi ja sama ääliö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vastaan kun "kauniisti" kerran kysyt, en toki ole varma että Senssu asuu Thaimaassa, mutta se että ei asuisi on erittäin epätodennäköistä, kun asiaa loogisesti ajattelee erittäin epätodennäköistä.
Siispä esitän sinulle kysymyksen millä oikeudella "Ymmärrätkö laisinkaan miten hullua ja lapsellista on esittää varakasta hyväntekijää, liikemiestä ja karatesenseitä Chiang Maissa kun todellisuudessa olet monisairas persaukinen sekakäyttäjä Suomessa? Otan osaa liikuntavammasi ja mielenterveysongelmiesi johdosta, mutta se ei oikeuta sinua vittuilemaan työksesi kellekään." luot tuollainen mielikuvan sinulle täysin tuntemattomasta ihmisestä joka on sinua vielä selvästi vanhempi, oli herjauksen kohde Senssu tai minä... Tuo kertaa paljon sinusta itseasiassa enemmän itsestäsi kun Senssusta.
Minulla on tapana kunnioittaa itseäni vanhempia, ja Senssu on minua kolme vuotta vanhempi, ja itse päättää mitä kuvia ja mistä tänne framelle laittaa...
By NumBall HHN 60v.Huomannet Numba että henkilön ajatustoiminta heittää kuperkeikkaa hänen ymmärtäen vastauksesi tarkoittavan myöntymistä seikkaan että olemme sama henkilö.
Eihän tuollaisen kanssa ole mahdollista keskustella mistään.
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vastaan kun "kauniisti" kerran kysyt, en toki ole varma että Senssu asuu Thaimaassa, mutta se että ei asuisi on erittäin epätodennäköistä, kun asiaa loogisesti ajattelee erittäin epätodennäköistä.
By NumBall HHN 60v.Varo kuitenkin ettei mene persoonat sekaisin kuten äsken kävi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomannet Numba että henkilön ajatustoiminta heittää kuperkeikkaa hänen ymmärtäen vastauksesi tarkoittavan myöntymistä seikkaan että olemme sama henkilö.
Eihän tuollaisen kanssa ole mahdollista keskustella mistään.
Sjep ei tuon pellen aivot ole ihan kunnossa, varmaan kova paikka kun ymmärtää että suomessa ei ole mahdollisuutta pari suhteeseen syystä tai toisesta, eikä oikein taloudelliset resurssit riitä thaimaahaan tuloonkaan, ollaan pahassa pulassa,
Eikä silläkään itseasiassa ole mitään merkitystä asuuko savossa tai hua hinissä, kunhan suhtautuu itseään vanhempiin kunnioittvasti, eikä haasta kokoajan riitaa... Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, valtaosa suomalaisia ei pidä thaimaata hyvänä maana, vielä vähemmin pattayaa... Mutta minkä voi kun on rakastunut paikkakuntaan ilman vastarakkautta, totuustarkkailija on oikeasti säälittävä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
By NumBall HHN 60v.Miten niin se on erittäin epätodennäköistä, kun sen puolesta ei ole ensimmäistäkään todistetta että hän asuisi Chiang Maissa? Mihin perustat sen todennäköisyyden että asuu?
Kuksa on kymmenessä kuvassa Suomessa. Miksi kuksa ei ole Thaimaassa?
Miksi laittaa vanhoja lomakuvia yli vuosikymmenen takaa, jos edelleen on Thaimaassa?
Miksi rakennella ihmeellisiä lada ja kirahvikuvia, jos on Thaimaassa?
Miksi imuroi kylttikuvan netistä ja esitteli sitä asiantravelille omanaan?
Miksi ei ole huomannut kotikylänsä savusumuja, raekuuroja, pakkasyötä ja suljettuja kouluja?
Miksi kaikki on Chiang Maissa salaista ja mistään ei voi kertoa? Missä moottorirata?
Miksi hänen mielestään on kätevää käydä leimaamassa Espanjassa passi?
Miksi hän kertoi kellon olevan Chiang Maissa 23.00, kun se todellisuudessa oli 22.00? Siksi koska hän laski Suomen aikaan 5 tuntia päälle, kun kesäaikaan olisi pitänyt laskea vain neljä tuntia päälle. Miksi hänen piti laskemalla laskea paljonko kello on? Siksi koska hän on ollut Suomessa kaikki nämä vuodet tällä palstalla.
Hua Hinin mies, kukas nämä tämän päivän kuvat on ottanut kun kamera on vaihtunut ja kuvassa istuu thaimaalainen mies? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin se on erittäin epätodennäköistä, kun sen puolesta ei ole ensimmäistäkään todistetta että hän asuisi Chiang Maissa? Mihin perustat sen todennäköisyyden että asuu?
Miksi laittaa vanhoja lomakuvia yli vuosikymmenen takaa, jos edelleen on Thaimaassa?
Miksi ei ole huomannut kotikylänsä savusumuja, raekuuroja, pakkasyötä ja suljettuja kouluja?
Miksi kaikki on Chiang Maissa salaista ja mistään ei voi kertoa? Missä moottorirata?
Miksi hän kertoi kellon olevan Chiang Maissa 23.00, kun se todellisuudessa oli 22.00? Siksi koska hän laski Suomen aikaan 5 tuntia päälle, kun kesäaikaan olisi pitänyt laskea vain neljä tuntia päälle. Miksi hänen piti laskemalla laskea paljonko kello on? Siksi koska hän on ollut Suomessa kaikki nämä vuodet tällä palstalla.
Hua Hinin mies, kukas nämä tämän päivän kuvat on ottanut kun kamera on vaihtunut ja kuvassa istuu thaimaalainen mies?Numeromies ei epäile koskaan sensein puheita, ei vaadi tältä mitään "todisteita", kannustaa ja kehuu tätä vaikka tämä puhuisi kuinka mahtipontista höpönlöpöä tahansa ei tuomitse tätä mistään eikä hauku tätä koskaan.
Epäilee kuitenkin systemaattisesti kaikkien muiden puheita, ei kannusta ketään koskaan, herjaa ja haukkuu joka ikisen kirjoittajan vuorotahtiin sensein kanssa, epäilee yhdessä sensein kanssa kuvien aitouksia taikka haukkuu kuvat yhdessä sensein kanssa vuorotahtiin silloin kun ei epäile aitoutta. Molemmat keskittyy kuvissa sormiin ja kynsivalleihin.
Vastailevat toistensa puolesta vihaa puhkuen. Nämä seikat varmistavat sen että he ovat sama henkilö ja koska on täysin selvää että sensei ei Thaimaassa ole käynyt kuin ehkä kerran vuonna 2008, niin silloin he "molemmat" ovat Suomessa ja kyseessä on se sama, yksi ja ainoa Hiekkaharjun hanuripoju, joka käy Jorvissa hoidoissa ja on joutunut muuttamaan siitä Hiekkaharjun kämpästään jonnekin perikunnan lahoon tölliin tiputtelemaan pontikkaa ja rähisemään netissä. Lankonsa tai kaverinsa on Hua Hinissa.
Asia on näin pihvi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Numeromies ei epäile koskaan sensein puheita, ei vaadi tältä mitään "todisteita", kannustaa ja kehuu tätä vaikka tämä puhuisi kuinka mahtipontista höpönlöpöä tahansa ei tuomitse tätä mistään eikä hauku tätä koskaan.
Epäilee kuitenkin systemaattisesti kaikkien muiden puheita, ei kannusta ketään koskaan, herjaa ja haukkuu joka ikisen kirjoittajan vuorotahtiin sensein kanssa, epäilee yhdessä sensein kanssa kuvien aitouksia taikka haukkuu kuvat yhdessä sensein kanssa vuorotahtiin silloin kun ei epäile aitoutta. Molemmat keskittyy kuvissa sormiin ja kynsivalleihin.
Vastailevat toistensa puolesta vihaa puhkuen. Nämä seikat varmistavat sen että he ovat sama henkilö ja koska on täysin selvää että sensei ei Thaimaassa ole käynyt kuin ehkä kerran vuonna 2008, niin silloin he "molemmat" ovat Suomessa ja kyseessä on se sama, yksi ja ainoa Hiekkaharjun hanuripoju, joka käy Jorvissa hoidoissa ja on joutunut muuttamaan siitä Hiekkaharjun kämpästään jonnekin perikunnan lahoon tölliin tiputtelemaan pontikkaa ja rähisemään netissä. Lankonsa tai kaverinsa on Hua Hinissa.
Asia on näin pihvi.Sama toisinpäin. Sensei ei epäile koskaan numeromiestä, ei tuomitse eikä herjaa, ei vaadi todisteita eikä tee hänen kirjoituksistaan koskaan uusia kopioaloituksia, kuten tekee kaikkien muiden.
Ei ole olemassa koko maailmassa kahta noin dorkaa kahelia. On vain yksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin se on erittäin epätodennäköistä, kun sen puolesta ei ole ensimmäistäkään todistetta että hän asuisi Chiang Maissa? Mihin perustat sen todennäköisyyden että asuu?
Hua Hinin mies, kukas nämä tämän päivän kuvat on ottanut kun kamera on vaihtunut ja kuvassa istuu thaimaalainen mies?he he, kuvassa on kyllä vaimoni, ja kännykkä on sama, mutta siihen päivittyi uusi ohjelmisto xiaomilta joka näyttää nollaavan kameran asetukset, huomasin tämän kun olin kuvat ottanut, https://aijaa.com/6UKMCX ja korjasin asetukset mutta silloin safkat oli jo syöty.
Nyt reppana kerro mitä puita ekassa kuvassa oli...
En tiedä miksi Senssu tekee mitä tekee, oletko hieman yksinkertainen...
Hauska spekuloida että sinä urputat meille jotka asumme Thaimaassa, sinä suomen savosta heittelet täysin tyhjää tuubaa vuodesta toiseen, mikä on motiivisi... toimia näin...
En oikein usko muuhun kuin se että tämä on sinulle vertaistukea, reppana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
he he, kuvassa on kyllä vaimoni, ja kännykkä on sama, mutta siihen päivittyi uusi ohjelmisto xiaomilta joka näyttää nollaavan kameran asetukset, huomasin tämän kun olin kuvat ottanut, https://aijaa.com/6UKMCX ja korjasin asetukset mutta silloin safkat oli jo syöty.
Nyt reppana kerro mitä puita ekassa kuvassa oli...
En tiedä miksi Senssu tekee mitä tekee, oletko hieman yksinkertainen...
Hauska spekuloida että sinä urputat meille jotka asumme Thaimaassa, sinä suomen savosta heittelet täysin tyhjää tuubaa vuodesta toiseen, mikä on motiivisi... toimia näin...
En oikein usko muuhun kuin se että tämä on sinulle vertaistukea, reppana.Vahvistit nyt sitten numeromies senkin että lisäilet aikamerkinnät kännykälläsi jonkun toisen kuviin taikka vanhoihin kuviin.
Et siis tiedä miksi sensei valehtelee ja kertoo kaiken olevan salaista ja miksei hänellä ole mitään tietoja eikä tarinoita Chiang Maista? Miksi hänen Thaimaan kellonsa oli Suomen aikavyöhyke 5 tuntia vielä heinäkuussakin?
Tiedätkö minkä niminen on sensein entinen ravintolaketju, missä sijaitsee salainen moottorirata ja salainen vuoristokylpylä? Oletteko vaihtaneet ajatuksia kukkatarhan pidosta, kun teillä molemmilla on kukkatarhat?
Jos et tiedä vastauksia, niin mihin perustuu uskosi pohjoisen miehen juttuihin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahvistit nyt sitten numeromies senkin että lisäilet aikamerkinnät kännykälläsi jonkun toisen kuviin taikka vanhoihin kuviin.
Et siis tiedä miksi sensei valehtelee ja kertoo kaiken olevan salaista ja miksei hänellä ole mitään tietoja eikä tarinoita Chiang Maista? Miksi hänen Thaimaan kellonsa oli Suomen aikavyöhyke 5 tuntia vielä heinäkuussakin?
Tiedätkö minkä niminen on sensein entinen ravintolaketju, missä sijaitsee salainen moottorirata ja salainen vuoristokylpylä? Oletteko vaihtaneet ajatuksia kukkatarhan pidosta, kun teillä molemmilla on kukkatarhat?
Jos et tiedä vastauksia, niin mihin perustuu uskosi pohjoisen miehen juttuihin?Tuo numeropöllö on varmasti yksi maailman tyhmimmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo numeropöllö on varmasti yksi maailman tyhmimmistä.
Tarkoitatko vuosilukunollaa jota peräkärryt kympiksi kutsuu?
- Anonyymi
No niin... nyt tuli tarkka täsmennys näihin tietoihin, joita en saata itse aina oikein muistaa, että kuka missä milloinkin ja miten, ja täten jotain tarkottamattani saatan, ihan väärin kirjoittaa.
Kiitos tästä tarkennuksesta, ja vaivan näöstä, sinulle Numba. Arvostan.
Niin ja onnittelut lapsenlapsestasi. Lapsissa on tulevaisuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin... nyt tuli tarkka täsmennys näihin tietoihin, joita en saata itse aina oikein muistaa, että kuka missä milloinkin ja miten, ja täten jotain tarkottamattani saatan, ihan väärin kirjoittaa.
Kiitos tästä tarkennuksesta, ja vaivan näöstä, sinulle Numba. Arvostan.
Niin ja onnittelut lapsenlapsestasi. Lapsissa on tulevaisuus.Jos sillä on numban älykkyysosamäärä niin kelpaa todennäköisesti vain koe-eläimeksi tai Koskisen sahalle tupakkapaikan vartijaksi.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203257- 122096
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061816Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201341
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101231- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4351088