Viisumi asiaa

Anonyymi

Millaisella extension of stay thailand :lla tämä Senssu nyt sitten Thaimaassa asustelee, kerro oi Huuhaa?

Muistanko oikein, että aiemmin Senssu lenteli kuukauden välein Espanjaan päivittääkseen oleskelulupansa... vai miten tämä meni, oi Huuhaa?

22

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan kelan maksusitoumuksella täällä laitoksessa bunkkaan.

S

• Anonyymi

Hän ei ehdi hoitaa lupa-asioita vaan hän keskittyy numban komppaamiseen ja 2010:n vainoamiseen, tai sen kuka eniten äänessä on. Vihamiehiksi kelpaa kaikki muut paitsi lentävä kapteeni tikkakosken hua hinista.

• Anonyymi

Ei nämä pattayarakkaat paljon matkaile, viisumi on lupa tulla maahan... se myönnettään ainoastaan thaimaan ulkopuolla olevista lähetystöistä, Thaimaassa leima kertoo maassa oloaja viimeisen päivän, osaan passeja voidaan hakea lisäaikaa maahanmuuttoviranomaisilta, siis jatkoleima. Maksimi on yksi vuosi.

• Anonyymi

Kiitän aloittajaa 24/7 ajatuksestaan minua kohtaan ja korjaan että muistisi on juuri sellainen kuin irvailla tahdot.

En viitsi selventää mihin oikeuteen ja asiakirjoihin minun eläminen täällä thaimaassa perustuu, onhan tässäkin oireilusarjassa jo minun elämästäni paremmin tietoiset antaneet infonsa.

Muistakaa ajatella minua myös viikonloppuna.

S

• Anonyymi

Koska olet viimeksi vastannyt yhteenkään kysymykseen? Täällä pitäisi keskustella, mutta sinä puhut aina kaikista muista vain paitsi itsestäsi. Olet sentään lopettanut jahtisadut ja Phuketin huvilasadut suurinpiirtein, mutta ainoa vakiovastauksesi kaikkiin kysymyksiin on että "ajatelkaa minua". Numbakin on lopettanut puheet NASAsta, hävittäjälentäjän urasta ja 80 miljoonan euron osakesalkuista.

Parahin sensei, ei ole mitään ajateltavaa koska et kerro mitään. Johtunee siitä että sinulla ei ole mitään kerrottavaa mitä kukaan voisi ajatella. Elämäähän sinulla ei ole.
        Numballe tiedoksi että kehuit olevasi 192 senttinen. Tuo unelmasi pituudestasi kumoaakin sitten unelmasi hävittäjälentäjän urasta. Maksimimitta hävittäjän puikkoihin on jotakin 173 senttiä.

Kaikki teidän "molempien" jutut on kumoutuneet aina joko omaan mahdottomuuteensa, faktoihin taikka teidän "molempien" ristiinpuhumiseen, unohduksiin tarinoiden muuttumisiin radikaalisti ja lapsekkaaseen mahtailuun. Sensin profiilissa oletkin usein tunnustanut olevasi feikki. Miksi kuitenkin jatkat tuota satua aina vaan, kun olet todella huono keksimään satuja jotka kuulostaisivat vähääkään uskottavilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska olet viimeksi vastannyt yhteenkään kysymykseen? Täällä pitäisi keskustella, mutta sinä puhut aina kaikista muista vain paitsi itsestäsi. Olet sentään lopettanut jahtisadut ja Phuketin huvilasadut suurinpiirtein, mutta ainoa vakiovastauksesi kaikkiin kysymyksiin on että "ajatelkaa minua". Numbakin on lopettanut puheet NASAsta, hävittäjälentäjän urasta ja 80 miljoonan euron osakesalkuista.

Parahin sensei, ei ole mitään ajateltavaa koska et kerro mitään. Johtunee siitä että sinulla ei ole mitään kerrottavaa mitä kukaan voisi ajatella. Elämäähän sinulla ei ole.
        Numballe tiedoksi että kehuit olevasi 192 senttinen. Tuo unelmasi pituudestasi kumoaakin sitten unelmasi hävittäjälentäjän urasta. Maksimimitta hävittäjän puikkoihin on jotakin 173 senttiä.

Kaikki teidän "molempien" jutut on kumoutuneet aina joko omaan mahdottomuuteensa, faktoihin taikka teidän "molempien" ristiinpuhumiseen, unohduksiin tarinoiden muuttumisiin radikaalisti ja lapsekkaaseen mahtailuun. Sensin profiilissa oletkin usein tunnustanut olevasi feikki. Miksi kuitenkin jatkat tuota satua aina vaan, kun olet todella huono keksimään satuja jotka kuulostaisivat vähääkään uskottavilta.

Lukekaa ny hyvät ihmiset mitä tuo hullu kirjoittaa.......

Täällä pitäisi keskustella, mutta sinä puhut aina kaikista muista vain paitsi itsestäsi.

MISTÄ JA KENESTÄ HÄN KOKEE KIRJOITTAVAN ELLEI MUISTA.

Vittuettä osaa olla junttimainen aivoton apina tuo 2010 kaikilla profiileillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukekaa ny hyvät ihmiset mitä tuo hullu kirjoittaa.......

Täällä pitäisi keskustella, mutta sinä puhut aina kaikista muista vain paitsi itsestäsi.

MISTÄ JA KENESTÄ HÄN KOKEE KIRJOITTAVAN ELLEI MUISTA.

Vittuettä osaa olla junttimainen aivoton apina tuo 2010 kaikilla profiileillaan.

Huutava sensei, khiai!! Nimimerkki "Kymppi" on kertonut elostaan Thaimaassa. Perhe-elämästä, maanviljelyksestä ja sen historiasta, thaimaalaisista tavoista, koronatilanteesta ja sen vaikutuksesta kotikulmilleen, moottoripyöräilystä, Thaimaan kansallislajista thainyrkkeilystä, urheilusta muutenkin, Pattayalla asumisesta ja villeistä vuosistaan, thaimaalaisista naisista, baaritytöistä, hotelleista, hinnoista, ravintoloista, siitä mitä eroa on ravintola ja kotiruoalla, millaista on pienviljellä omiin tarpeisiin, kertonut alueen eläimistä, säistä, siitä millaiset on olleet tunnelmat koronan aikaan, perhejuhlista, juhannuksen vietosta Chiang Maissa, menneisyydestään, puhunut kauniisti suomalaisista existään lapsiaan ylistäen, tuntee kohtuullisen hyvin politiikkaa, on isänmaallinen ja kokenut monenlaista. Tuntee ja ymmärtää elämää. On menestynyt työelämässä mutta myös kokenut alamäet. Huolehtiva ja rakastava isä ja hyvä kaverini.

Olen ylpeä saadessani tuntea hänet ja hän on ystäväni. Mitä sinä olet sensei antanut tälle palstalle? Mieleeni ei tule muuta kuin sekopäistä herjaa ja riidanhaastamista isompiasi ja fiksumpiasi kohtaan, jolle et koskaan pärjäisi henkisesti etkä fyysisesti. Olet ikuinen hopamitalisti näissä kisoissa jotka olet itse aloittanut.

Kerro yksi matkailutarina ja nakkaa fotoa kylkeen? Onnistuuko?

44

• Anonyymi kirjoitti:

Huutava sensei, khiai!! Nimimerkki "Kymppi" on kertonut elostaan Thaimaassa. Perhe-elämästä, maanviljelyksestä ja sen historiasta, thaimaalaisista tavoista, koronatilanteesta ja sen vaikutuksesta kotikulmilleen, moottoripyöräilystä, Thaimaan kansallislajista thainyrkkeilystä, urheilusta muutenkin, Pattayalla asumisesta ja villeistä vuosistaan, thaimaalaisista naisista, baaritytöistä, hotelleista, hinnoista, ravintoloista, siitä mitä eroa on ravintola ja kotiruoalla, millaista on pienviljellä omiin tarpeisiin, kertonut alueen eläimistä, säistä, siitä millaiset on olleet tunnelmat koronan aikaan, perhejuhlista, juhannuksen vietosta Chiang Maissa, menneisyydestään, puhunut kauniisti suomalaisista existään lapsiaan ylistäen, tuntee kohtuullisen hyvin politiikkaa, on isänmaallinen ja kokenut monenlaista. Tuntee ja ymmärtää elämää. On menestynyt työelämässä mutta myös kokenut alamäet. Huolehtiva ja rakastava isä ja hyvä kaverini.

Olen ylpeä saadessani tuntea hänet ja hän on ystäväni. Mitä sinä olet sensei antanut tälle palstalle? Mieleeni ei tule muuta kuin sekopäistä herjaa ja riidanhaastamista isompiasi ja fiksumpiasi kohtaan, jolle et koskaan pärjäisi henkisesti etkä fyysisesti. Olet ikuinen hopamitalisti näissä kisoissa jotka olet itse aloittanut.

44

Rakas ystäväsi on esittänyt vedonlyöntinsä, kerro hänelle hyvö asiamies kun kerran olit jopa täällä Chiang Maissa hänen 20.000 euron shekkinsä kanssa, että hänen selittelynsä minulle on huuhaa juuri niin kauan että hän ryhtyy mieheksi sanojensa ja vetojensa taakse.

Onko sinullakin 44 niin valikoiva muisti että et muista olleesi Neidin asiamies?

Seuraava NAKKAUKSENI hyvä juntti on valokuva Neidistä, kun hän on itkien polvillaan täällä Chiang Maissa ison hauiksensa kanssa pyytäen armoa, että lopetan hänen opettamisensa ihmismäiseen käytökseen.

Ystäväsi huotavaimo ei ole suomea nähnyt, joten ei ole olemassa thai- ja suomipassia, joissa on samat päivämääräleimat juhannukselle ja joululle, joten jatka sinä poju juttujas, koska Neiti Omanapanarsisti vuosiluku apina 2010:llä ei ole kykyä lunastaa paikkaansa meidän titteliotteluun.

Mitä jos sinäkin junttiapina keskittyisit jo pikkuhiljaa muuhun kuin minuun, kirjoita vaikka omista huoristasi, olethan ollut ykköspoikakaveri tuttavani joka ei ole ystäväni pressan exälle.

S

• Anonyymi kirjoitti:

44

"Mitä sinä olet sensei antanut tälle palstalle? Mieleeni ei tule muuta kuin sekopäistä herjaa".

Minulla tulee mieleeni tämän työpäällikön valokuvat kun hän makaa lattaialla ottaen valokuvaa ostohuoransa perseestä.
        Tulee mieleeni hänen kirjoituksiensa pääsisällön koskevan psto seuralaisten kanssa elämistä lomillaan ja kuinka hyvä lomaseuralainen hän on huorilleen.
        Tulee mysö mieleen hänen olevan valatakunnallisen rakennusliikkeen osaomistaja sekä työpäällikkö siivoamatta omaa pääkaupunkiseudun poikamiesboksiansa, koska hän on palkannut thain.
        Mieleeni on jäänyt myös hänen nyttemmiten ryhtynyneen ajattelamaan roudata viimeisin lumppunsa kelan asiakkaaksi hänen muissa kirjoituksissaan ollen erittäin kelavastainen.

Hän kertoo myös että on isä juhannuksena huvilallaan grillaillelle lapsilleen, mutta ei puhu omista lapsistaan kauniisti, vaan ylistää ystävänsä napahullun toimia ylistää omia yliuvertaisia lapsiaan hänenkin isukin tavoin huomioimatta, että isukki 2010 vaikenee neljännestä suomikakarastaan ja että LVI pentu ei ryhtynytkään isukin avustuksella miljonääriksi.

44 on myös purjehtija, tosin ilman webbikameraa tuut tuut.

Mutta mikä aivan valtavan Woow ja Wuf kateuden ja katkeruuden hän aiheutti kertomuksellaan, että on Porin jazzeilla saanut juoda juomaa samassa teltassa köyhien kanssa lasijuomalasista, köyhien juoden muovisista.
        Eihän tuollainen suinkaan ole omanapanarsismia kun kyseessä on sama henkilö eri nimimerkillään kuin 2010.

KYSYMYS KOSKA KYSYMYKSET ON PATTAYAN MATKAILUN A JA O.
        MIKSI 2010 EI OLE ENÄÄN SININEN?

Minun puolestani rattoisaa haaveilluusioelämää junteille sinne junttilaan, ihokosketuksenne toteutuu viiveellä joten tumputtakaa apinat, minulla on täällä kitaran muotoinen.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

"Mitä sinä olet sensei antanut tälle palstalle? Mieleeni ei tule muuta kuin sekopäistä herjaa".

Minulla tulee mieleeni tämän työpäällikön valokuvat kun hän makaa lattaialla ottaen valokuvaa ostohuoransa perseestä.
        Tulee mieleeni hänen kirjoituksiensa pääsisällön koskevan psto seuralaisten kanssa elämistä lomillaan ja kuinka hyvä lomaseuralainen hän on huorilleen.
        Tulee mysö mieleen hänen olevan valatakunnallisen rakennusliikkeen osaomistaja sekä työpäällikkö siivoamatta omaa pääkaupunkiseudun poikamiesboksiansa, koska hän on palkannut thain.
        Mieleeni on jäänyt myös hänen nyttemmiten ryhtynyneen ajattelamaan roudata viimeisin lumppunsa kelan asiakkaaksi hänen muissa kirjoituksissaan ollen erittäin kelavastainen.

Hän kertoo myös että on isä juhannuksena huvilallaan grillaillelle lapsilleen, mutta ei puhu omista lapsistaan kauniisti, vaan ylistää ystävänsä napahullun toimia ylistää omia yliuvertaisia lapsiaan hänenkin isukin tavoin huomioimatta, että isukki 2010 vaikenee neljännestä suomikakarastaan ja että LVI pentu ei ryhtynytkään isukin avustuksella miljonääriksi.

44 on myös purjehtija, tosin ilman webbikameraa tuut tuut.

Mutta mikä aivan valtavan Woow ja Wuf kateuden ja katkeruuden hän aiheutti kertomuksellaan, että on Porin jazzeilla saanut juoda juomaa samassa teltassa köyhien kanssa lasijuomalasista, köyhien juoden muovisista.
        Eihän tuollainen suinkaan ole omanapanarsismia kun kyseessä on sama henkilö eri nimimerkillään kuin 2010.

KYSYMYS KOSKA KYSYMYKSET ON PATTAYAN MATKAILUN A JA O.
        MIKSI 2010 EI OLE ENÄÄN SININEN?

Minun puolestani rattoisaa haaveilluusioelämää junteille sinne junttilaan, ihokosketuksenne toteutuu viiveellä joten tumputtakaa apinat, minulla on täällä kitaran muotoinen.

Hyvä kysymys miksi 2010 ei ole smurffi, sinisellään... vastauksenkin tiedän käyttöehdoissa on kielletty esiintymällä usealla nikillä joka johtaa banniin määrä ajaksi tai tili suljetaan kokonaan jos ei varoitusta usko, luulempa että jokainen viesti tallentuu ip-osoitteineen tietokantaa, ja kannasta voidaan todentaa että 2010 on kirjoittanut usealla eri tunnuksella.
        Sama kohtalo on ollut 28x lukuisine nikeineen... ulosvaan. Tosin ip tunnuksen voi vaihtaa vpn palvelussa, vaikka tunnus olisi käyttökiellossa, siksi emme näe enää 2010 smurffina, joka selittää ajoittaisen 2010 palsta ilmaantumisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kysymys miksi 2010 ei ole smurffi, sinisellään... vastauksenkin tiedän käyttöehdoissa on kielletty esiintymällä usealla nikillä joka johtaa banniin määrä ajaksi tai tili suljetaan kokonaan jos ei varoitusta usko, luulempa että jokainen viesti tallentuu ip-osoitteineen tietokantaa, ja kannasta voidaan todentaa että 2010 on kirjoittanut usealla eri tunnuksella.
        Sama kohtalo on ollut 28x lukuisine nikeineen... ulosvaan. Tosin ip tunnuksen voi vaihtaa vpn palvelussa, vaikka tunnus olisi käyttökiellossa, siksi emme näe enää 2010 smurffina, joka selittää ajoittaisen 2010 palsta ilmaantumisen.

Kirjoitatko sinä nyt Senssukkana vai NumBallina?

Miksi Senssu ja NumBalli kirjoittavat välissä sinisellään ja välissä eivät?

Miksi Senssu ja NumBalli välissä allekirjoittavat viestinsä ja välissä eivät?

Miksi Senssu ja tai NumBalli välissä yrittävät esiintyä muina kirjoittajina; välissä muina kirjoittajina kirjoituksensa allekirjoittaen ja välissä eivät?

Olisi minulla vielä viideskin huono kysymys ...mutta anti olla... tasokkaita vastauksia edellä esittämiini kysymyksiini odotellessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole koskaan ollut bannia. Huonon muistisi vuoksi et muista että olen useaan otteeseen kyllästynyt lukemaan potilaskertomustasi ja siksi poistanut nikkini.

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole koskaan ollut bannia. Huonon muistisi vuoksi et muista että olen useaan otteeseen kyllästynyt lukemaan potilaskertomustasi ja siksi poistanut nikkini.

T 2010

Mielenkiintoista, mitens tuo nikin poisto oikeastaan tapahtuu, ja miten TT yms. pellet ovat saaneet yhteystietosi...

• Anonyymi

"valittujen paljon kysy niin vastaan palstaa reppana"

Oletko Senssu vahingossa syönyt Numpan lääkkeet?

• Anonyymi

"valittujen paljon kysy niin vastaan palstaa reppana"

Oletko Numpa syönyt vahingossa Senssun lääkkeet?

• Anonyymi

Näin olen antanut itseni ymmärtää, poiston tapahtuvan, eiks sähköpostit katoa kanssa, kun poistaa tilin.. en ole tulossa käymään... suomen savoon... tänä vuonna enkä todennäköisesti ensikään vuonna. joten kuopio rulez. Surullista että et voi enää pitää yhteyttä kavereihisi suomi 24:n kautta... onhan tämä elämäsi keskipiste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin olen antanut itseni ymmärtää, poiston tapahtuvan, eiks sähköpostit katoa kanssa, kun poistaa tilin.. en ole tulossa käymään... suomen savoon... tänä vuonna enkä todennäköisesti ensikään vuonna. joten kuopio rulez. Surullista että et voi enää pitää yhteyttä kavereihisi suomi 24:n kautta... onhan tämä elämäsi keskipiste.

Joko alat poju pehmenemään emme tule näkemään juurikaan turisteja pattayalla tänä vuonna.. rulez vuosi 2025

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko alat poju pehmenemään emme tule näkemään juurikaan turisteja pattayalla tänä vuonna.. rulez vuosi 2025

Jees... mulla on ollut jo pitkään pehmeänä se... juu nou, se.

T Lerppa 60v. HHN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketkä "me"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketkä "me"?

Vittumikäidiootti tietenkin ME yksikkökaksikko.

• Anonyymi

Ei tarvi minkäänlaista visaa suomalainen apina suomessa asumiseen.

• Anonyymi

Minkälainen viisumi pitää olla niuvassa, kiljun tekoon.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      120
      3257
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2096
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1905
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      406
      1816
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1671
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1477
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      120
      1341
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1231
    9. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1216
    10. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      435
      1088
    Aihe