Senssu tuolla toisaalla höpisi; ”Isanin perinnejuhlissa tehdään sahtin tyyppistä humalluttavaa käymistuotetta”.
Minä olen omin pikku kätösini tutustunut sahdin tekemiseen Suomessa ja satho nimisen ns. riisiviinin tekemiseen Thaimaassa.
Rohkenenkin väittää, että Senssu höpisi jälleen kerran omiaan asiasta (asioista), mistä ei oikeastaan mitään tiedä.
Toivoisin - vaikka jotkut saattavatkin kyseenalaistaa NumBallin puoluettomuuden - että NumBall ystävällisesti esittäisi oman mielipiteensä tässä asiassa: höpisikö Senssu jälleen kerran omiaan?
Sahtia ja thainyrkkeilyä
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niinkuin sanoin aikaisemmin, minä en kanna huolta Senssun kirjoituksista, mutta sinun olisi syytä olla huolissasi omistasi.
- Anonyymi
Selvähän tämä. Sinä Numba et osaa kantaa huolta Senssun kirjoituksista, koska olet sekä Numba että Senssu. Onkohan kukaan koskaan vihjaissut sinulle, että sinulla on luultavasti dissosiatiivinen identiteettihäiriö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvähän tämä. Sinä Numba et osaa kantaa huolta Senssun kirjoituksista, koska olet sekä Numba että Senssu. Onkohan kukaan koskaan vihjaissut sinulle, että sinulla on luultavasti dissosiatiivinen identiteettihäiriö.
Moikka Numba.
Sairashan toi on, ja aina vaan pahenee.
Kovasti rakkaalle on aiheutunut päänvaivaa jopa siinä määrin, että se on tuonut hänelle omaan elämään sisältöä hänen pohtiessaan, olenko minä sinä Numba ja onko thai thai ja onko HD lady nainen, jonka johdosta seuraavaa:
Annan näin hieman idiootille elämän sisältöä.
Äitini on thai ja isäni suomalainen, sekä minä olen syntynyt suomessa omaten kaksi kansalisuutta. Tämän johdosta idiootti voikin nyt avautua suurella tietämyksellään kirjoittamaan, että äitini on huora ja isäni pallomahasossutyyppi ym.
Voinko olla tietoinen kotimaani (Thai) asioista jonkin verran enemmän kuin suomalainen googlematkailija, sekä voiko olla mahdollista että omistan talon Phuketissa vaikka alueella jossa Danny matkailee?
Jos mahdolista ja tänne palstalle kirjoittelevat tahtovat hieman nostattaa tasoa kysyn, olisiko mahdollista nimimerkkivalinnassa ja kirjoitussisällössä julkituoda rehellisesti sukupuoli, ikä ja asuinpaikkakunta.
Minä Hesalainen / Puhekktilainen 30v, nainen, hoikka, pienet nepparit, hetero, kielitaito englanti, suomi ja thai, ammattini ja työllisyystilanteen johdosta omavarainen, ajanvietto thaimaassa ja suomessa perustuen onnellisen aviomiehen ja minun yhteisten liiketoimintojen mukaisesti.
Mulla mukavaa kun nyt alkaa aloitukset olemaan jotain muuta kuin pippelin mittaa, joka dillellä Wuuf ja Wuh.... 21 cm ollen.
S - Anonyymi
6 min.
Näyttää kilahtaneella aiheet loppua riidantahdossaan, kun täytyy alkaa keksimään juttuja ja esiintymään irvailujensa kohteena saadakseen itselleen taasen aihetta jatkaa irvailuja.
No jos se helpottaa, niin lataa sanoja lisää juntti siellä junttilassa.
Kovasti on Neiti Herkkähipiä ottanut itseensä.- Anonyymi
Jatkan vielä Numpalle että voimme mennä myös Puhekktilaan alueelle jossa Danny matkailee ja minulla on vaatimaton huvila savusaunalla ja vain 300 000 euron huvijahti, tuut tuut.
https://www.youtube.com/watch?v=GMdL7SP1s0U
T ThaiLady
- Anonyymi
Hieno ja oikeasti asiantunteva kirjoitus jälleen kerran kympiltä. Kiitos.
Koska pikku senssukkamme aina itkeä piipittää siitä, etten esimerkiksi minä koskaan arvostele kympin kirjoituksia, niin nyt annan kirjoituksestaan vain 9 pistettä.
Olisin antanut täydet 10 pistettä jos otsikko olisi ollut muodossa: Sahtia ja thaiVARJOnyrkkeilyä... koska tätähän tämä on tämän puskiin luikkijan kanssa, jonka kuksasta ei vaan kuvaa Chiang Maissa näy ;)
PS. Tuokaan senssukan väite, etten olisi koskaan arvostellut kympin kirjoituksia, ei tietenkään pidä paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116