Bannia ja benalttia nakattu.

Anonyymi

Chlang Mai tässä Moi!
Tuli kielenkäytöstä bannia IP-osoitteelleni.
Minulla sentään useampia IP-osoitteita käytössä, kuten nimimerkkejäkin 2010, 44, SS ja monta muuta anonyymin lisäksi, kuten Aasia ja Laiffia unohtamatta.
En minä teitä vapauta bannin takia idiotismeiltani, niiden julkaisuun on minulla pakkomielteinen tarve.

T: TT Vaasan Ahvensaaressa asuntoautolla.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lerppa meni ja kysyi viereisen huoneen Terolta että saako käyttää sen WiFiä hetken aikaa kun oma ei toimi. Hiekkaharjun yhden miehen älypartio.

• Anonyymi

Koska ajattelit olla niin hurja... että julkaiset kuvan kuksastasi Chiang Maissa?

• Anonyymi

Kuksakuvatilauksen arvo tällä hetkellä 55.000 euroa erittäin luotettavalta taholta todisteellisesti, joten liikemies odottanee kuvan arvoksi 100.000 euroa.

• Hauskaa aamuluettavaa täällä Chiang Maissa, mitäpä muuta tähän kommentoisi, kuin että.....

Huuhaa.

• Anonyymi

Onko kuksassa Ballen jauhamaa laatu kaffia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kuksassa Ballen jauhamaa laatu kaffia?

Numerosensei kärsii megalomaniasta. Kirpputoritavarat on hälle "maailman parhaita" ja kaikissa romuissaan on jotakin spesiaalia.

Lada on kuningasauto, nuudeli hyvää aivoruokaa, satasen vitara ja mersunromu on mielestään ihan huippuja, laho porras kuvassa on mielestään osa paraisten kohtuumiljoonasaaren kelohuvilaa...

Loput onkin pelkkää rutiköyhän ja vakavasti sairaan henkilön mielikuvitusta.

T 2010

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      109
      1639
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1302
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      960
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      822
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      64
      798
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      75
      778
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      760
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      45
      710
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      661
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      58
      637
    Aihe