Nyt tällä 4 päivää 1300 kaloria,ja sitten 2 päivää 3000 kaloria jonka aikana saa syödä karkkia ja kakkuakin.Sama uudestaan
Paras ja ilmainen kalorilaskuri.Kannattaa käyttää tätäkin paperilla laskemisen lisäksi.Siihen voi lisätä myös liikuntasuoritukset.
Siitä saa tarkat tiedot syödyistä ja kulutetuista kaloreista.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fatsecret.android&hl=fi&gl=US
Yksinkertaiset kuurit TOIMII parhaiten,samaa ruokaa samaan aikaan eikä mitä sattuu mihin aikaan tahansa.
Esim lautasellinen keittoa päivällä,keitto illalla kuppi kahvia 2 kertaa päivässä SIINÄ KAIKKI n 800 kal
HUOM ei tarvitse olla nutrilettia.Halvemmaksi tulee kun tekee keiton itse.
Liikunnalla PYSTYY nopeuttamaan puolella laihtumista esim pyöräilemällä 3 tuntia joka päivä.
Kalorivaihtelut,paras kalorilaskuri,yksinkertainen kuuri toimii parhaiten.
11
157
Vastaukset
- Anonyymi
Sama pelleily 90-%:lla varmuudella joka ikinen aamu. Lopeta tuo pelleily.
Ps. Tehdäänkö lihakeitto kalasta ja tuleeko siihen kermaa? Minä teen kanakeiton suolasta ja vedestä, mutta jätän kanan pois. En pidä kasviksista.- Anonyymi
Ei se mitään pelleilyä ole,laihduin 4 kiloa sen 4 jän päivän aikana,ja 2 herkuttelupäivää siinä välissä vaikuttaa siihen että jaksaa uudestaan pitää ne 4 pv 1000-1300 kalorin päivää.
Keitto pitää olla vähärasvaista, paljon kasviksia ja vähän lihaa,pastaa yms. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään pelleilyä ole,laihduin 4 kiloa sen 4 jän päivän aikana,ja 2 herkuttelupäivää siinä välissä vaikuttaa siihen että jaksaa uudestaan pitää ne 4 pv 1000-1300 kalorin päivää.
Keitto pitää olla vähärasvaista, paljon kasviksia ja vähän lihaa,pastaa yms.Minä en pidä keitosta enkä mistään liikunnasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en pidä keitosta enkä mistään liikunnasta.
Et sinä sitten laihdu,vaan lihot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en pidä keitosta enkä mistään liikunnasta.
Söin vasta,oli hyvää keittoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keitto pitää olla vähärasvaista, paljon kasviksia ja vähän lihaa,pastaa yms.Syöntivälejä ei kannata tuosta pidentää.4:jän päivän aikana tulee jo niin kova nälkä että kannattaa jo siinä vaiheessa pitää 2 vähän isompikalorista päivää.Ne päivät ei kuitenkaan saa mennä yli 3000 kaloria ja niitä ei saa olla yhtään enempää.
Tämä on mielekkäämpi tapa kuin pitää koko ajan samat tasakalorit.
Nesteitä poistuu aina alussa muutama kilo ja sitten jatkossa
Päivän aikana laihtuu oikeaa rasvaa ilman liikuntaa noin 50g ja jos liikkuu 100g
- Anonyymi
...laiskuus se ihmistä lihottaa...eikä ruoka
- Anonyymi
Ei sitä jaksa koko ajan niin paljon liikkua.Se on silloin PAKKO syödä vain vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä jaksa koko ajan niin paljon liikkua.Se on silloin PAKKO syödä vain vähän.
Laihduttaminen ON paljon helpompaa kun vain syö vähän.Olen enimmäkseen laihduttanut ennen suurilla kaloreilla.
JOS haluaa syödä paljon,niin vain sitten paljon liikuntaa.Jos liikuntaan EI ole mitään halua niin ainoa vaihtoehto on syödä vähän.
Tarkin mittaustulos tulee rasvanmittauspihdeillä
JOS Rasvapoimu kasvaa samasta kohdasta mitattuna 2 milliä on aika aloittaa laihdutus (siitä tietää tarkimmin JA luotettavasti lihomisen tai laihtumisen)
Ylävatsa itsellä tällä hetkellä 14 mm ,se oli 3 viikkoa sitten 10 mm eli OLEN lihonut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laihduttaminen ON paljon helpompaa kun vain syö vähän.Olen enimmäkseen laihduttanut ennen suurilla kaloreilla.
JOS haluaa syödä paljon,niin vain sitten paljon liikuntaa.Jos liikuntaan EI ole mitään halua niin ainoa vaihtoehto on syödä vähän.
Tarkin mittaustulos tulee rasvanmittauspihdeillä
JOS Rasvapoimu kasvaa samasta kohdasta mitattuna 2 milliä on aika aloittaa laihdutus (siitä tietää tarkimmin JA luotettavasti lihomisen tai laihtumisen)
Ylävatsa itsellä tällä hetkellä 14 mm ,se oli 3 viikkoa sitten 10 mm eli OLEN lihonutSiirryn nyt takaisin entiseen 2500 kaloriin,nämä 1400 kalorin kuurit on tarkoitettu vain lyhytaikaiseen käyttöön.
Se on henkisesti liian raskasta olla pitemmän aikaa niin pienillä kaloreilla,parempi tapa ON harrastaa paljon liikuntaa,ja syödä enemmän.
EHKÄ voisi toimia niin että 2 päivää olisi reilusti vähäkalorisia 600 kal sitten 2500 ja aina välillä 2 päivää 600 kal - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siirryn nyt takaisin entiseen 2500 kaloriin,nämä 1400 kalorin kuurit on tarkoitettu vain lyhytaikaiseen käyttöön.
Se on henkisesti liian raskasta olla pitemmän aikaa niin pienillä kaloreilla,parempi tapa ON harrastaa paljon liikuntaa,ja syödä enemmän.
EHKÄ voisi toimia niin että 2 päivää olisi reilusti vähäkalorisia 600 kal sitten 2500 ja aina välillä 2 päivää 600 kalLihavuus johtuu laiskuudesta,tai liiasta syönnistä.
Pienen lihomisen pystyy ennaltaehkäisemään liikunnalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen463233Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,662642Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään662457Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621348Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3031273Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?31129- 411026
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1041024- 42997
- 80991