Lukekaa nyt hyvänen aika todisteellisia todisteita, että joku viitsii.

Anonyymi

Todisteita famille:

Miksi valehtelet tällaista? Ei ollut. Todistettu on.

- Ainakin viimeisessä asiantravelin kuvassa passi oli avoinna, ja oli eri passit kympin kanssa kun olivat samassa ketjussa. Sensei on melkoinen sekopää.

Miksi valehtelit, että Chiang Main S mersu oli sinun (tai perheesi)? Ei ollut. Todistettu on.

- S mersusi todelliseen omistajaan oltiin yhteydessä mersun rekisteröintitietojen pohjalta.

Miksi valehtelit, että Vitara oli sinun. Ei ollut. Todistettu on.

- Vitarasi (vanha) kuva oli otettu autovuokraamon Vitarasta. Mutta älä suotta jännitä liikaa. Vuokraamon tietokannasta ei enää löytynyt tietoja siitä, kuka oli vuokrannut sen silloin kun kuva oli otettu.

Miksi valehtelet, että kuksasi on Chiang Maissa. Ei ole. Todistettu on.

- Sinun kuksastasi on nähty kuvia vaikka missä, mutta ei Chiang Maissa. Miksi?

12

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sensei on "hyvänen aika" mies. Montakos kertaa se ChiangMain hyvänenaikamies on kysellyt Kympiltä todistekuvia altaasta ja vaimosta ja vaikka mistä? Tuhansia kertoja. Useita kertoja päivässä usean vuoden ajan. Montako kuvaa hän on laittanut? Satoja. Montako kuvaa sinä? Nolla, jos ei lasketa vuosituhannen alussa otettuja kuvia eikä niistäkään tiedä kenen ne on.

      • Anonyymi

        Kuvakilpailu perseaukisen vedonlyöjän turva-aikuisen mielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvakilpailu perseaukisen vedonlyöjän turva-aikuisen mielestä.

        Lukekaa nyt hyvänen aika todisteellisia todisteita, että kuinka joku 2010 viitsii pyyhkiä pikku ressukka senssukalla tatamia....

        BYÄÄÄ BYÄÄÄ BYÄÄÄ !!!


    • Anonyymi

      Aivan kiistattomia todisteita, joku on ollut yhteydessä jonkun kanssa rekisteristä joka jokun oma salaisuus, joo aivan selvä juttu ja tuo Kuksakin on todistettu Vitarasta puhumattakaan, tämä todistajahan olisi oiva todistaja vaikka tuomioistuimessa, tuomaritkin olisi kuten rakkaat aivan ooh ja wuuf.

      • Anonyymi

        Lukekaa nyt hyvänen aika todisteellisia todisteita, että kuinka joku 2010 viitsii pyyhkiä pikku ressukka senssukalla tatamia....

        BYÄÄÄ BYÄÄÄ BYÄÄÄ !!!


    • Anonyymi

      Lerpalta päässyt kellohameeseen mega-tason ripulipotatot wuuf... heh heh heh !!!

    • Anonyymi

      Kuopion poika ei voi kovinkaan hyvin, pattaya on paratiisi, kuopio rulez.

      • Moro.

        Osuvasti heitit, en viitsi kommentoida tämän enempää.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Moro.

        Osuvasti heitit, en viitsi kommentoida tämän enempää.

        Senssu - 2010

        100 - 0

        By NumBall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senssu - 2010

        100 - 0

        By NumBall

        Älä sekoita minua näihin höpinöihin joita en viitsi edes lukea.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sekoita minua näihin höpinöihin joita en viitsi edes lukea.

        T 2010

        Höpisijä kuitenkin kokee kuitenkin olevan turva-aikuisesi, joten älä noin tylysti jätä veljeä, pysy edustamassasi ryhmässä, ole mies.


    • Anonyymi

      Kuka on fami.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe