Todisteita famille:
Miksi valehtelet tällaista? Ei ollut. Todistettu on.
- Ainakin viimeisessä asiantravelin kuvassa passi oli avoinna, ja oli eri passit kympin kanssa kun olivat samassa ketjussa. Sensei on melkoinen sekopää.
Miksi valehtelit, että Chiang Main S mersu oli sinun (tai perheesi)? Ei ollut. Todistettu on.
- S mersusi todelliseen omistajaan oltiin yhteydessä mersun rekisteröintitietojen pohjalta.
Miksi valehtelit, että Vitara oli sinun. Ei ollut. Todistettu on.
- Vitarasi (vanha) kuva oli otettu autovuokraamon Vitarasta. Mutta älä suotta jännitä liikaa. Vuokraamon tietokannasta ei enää löytynyt tietoja siitä, kuka oli vuokrannut sen silloin kun kuva oli otettu.
Miksi valehtelet, että kuksasi on Chiang Maissa. Ei ole. Todistettu on.
- Sinun kuksastasi on nähty kuvia vaikka missä, mutta ei Chiang Maissa. Miksi?
Lukekaa nyt hyvänen aika todisteellisia todisteita, että joku viitsii.
12
61
Vastaukset
- Anonyymi
Sensei on "hyvänen aika" mies. Montakos kertaa se ChiangMain hyvänenaikamies on kysellyt Kympiltä todistekuvia altaasta ja vaimosta ja vaikka mistä? Tuhansia kertoja. Useita kertoja päivässä usean vuoden ajan. Montako kuvaa hän on laittanut? Satoja. Montako kuvaa sinä? Nolla, jos ei lasketa vuosituhannen alussa otettuja kuvia eikä niistäkään tiedä kenen ne on.
- Anonyymi
Kuvakilpailu perseaukisen vedonlyöjän turva-aikuisen mielestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvakilpailu perseaukisen vedonlyöjän turva-aikuisen mielestä.
Lukekaa nyt hyvänen aika todisteellisia todisteita, että kuinka joku 2010 viitsii pyyhkiä pikku ressukka senssukalla tatamia....
BYÄÄÄ BYÄÄÄ BYÄÄÄ !!!
- Anonyymi
Aivan kiistattomia todisteita, joku on ollut yhteydessä jonkun kanssa rekisteristä joka jokun oma salaisuus, joo aivan selvä juttu ja tuo Kuksakin on todistettu Vitarasta puhumattakaan, tämä todistajahan olisi oiva todistaja vaikka tuomioistuimessa, tuomaritkin olisi kuten rakkaat aivan ooh ja wuuf.
- Anonyymi
Lukekaa nyt hyvänen aika todisteellisia todisteita, että kuinka joku 2010 viitsii pyyhkiä pikku ressukka senssukalla tatamia....
BYÄÄÄ BYÄÄÄ BYÄÄÄ !!!
- Anonyymi
Lerpalta päässyt kellohameeseen mega-tason ripulipotatot wuuf... heh heh heh !!!
- Anonyymi
Kuopion poika ei voi kovinkaan hyvin, pattaya on paratiisi, kuopio rulez.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Moro.
Osuvasti heitit, en viitsi kommentoida tämän enempää.Senssu - 2010
100 - 0
By NumBall - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senssu - 2010
100 - 0
By NumBallÄlä sekoita minua näihin höpinöihin joita en viitsi edes lukea.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sekoita minua näihin höpinöihin joita en viitsi edes lukea.
T 2010Höpisijä kuitenkin kokee kuitenkin olevan turva-aikuisesi, joten älä noin tylysti jätä veljeä, pysy edustamassasi ryhmässä, ole mies.
- Anonyymi
Kuka on fami.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 40428
- 47427