Todisteita famille:
Miksi valehtelet tällaista? Ei ollut. Todistettu on.
- Ainakin viimeisessä asiantravelin kuvassa passi oli avoinna, ja oli eri passit kympin kanssa kun olivat samassa ketjussa. Sensei on melkoinen sekopää.
Miksi valehtelit, että Chiang Main S mersu oli sinun (tai perheesi)? Ei ollut. Todistettu on.
- S mersusi todelliseen omistajaan oltiin yhteydessä mersun rekisteröintitietojen pohjalta.
Miksi valehtelit, että Vitara oli sinun. Ei ollut. Todistettu on.
- Vitarasi (vanha) kuva oli otettu autovuokraamon Vitarasta. Mutta älä suotta jännitä liikaa. Vuokraamon tietokannasta ei enää löytynyt tietoja siitä, kuka oli vuokrannut sen silloin kun kuva oli otettu.
Miksi valehtelet, että kuksasi on Chiang Maissa. Ei ole. Todistettu on.
- Sinun kuksastasi on nähty kuvia vaikka missä, mutta ei Chiang Maissa. Miksi?
Lukekaa nyt hyvänen aika todisteellisia todisteita, että joku viitsii.
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sensei on "hyvänen aika" mies. Montakos kertaa se ChiangMain hyvänenaikamies on kysellyt Kympiltä todistekuvia altaasta ja vaimosta ja vaikka mistä? Tuhansia kertoja. Useita kertoja päivässä usean vuoden ajan. Montako kuvaa hän on laittanut? Satoja. Montako kuvaa sinä? Nolla, jos ei lasketa vuosituhannen alussa otettuja kuvia eikä niistäkään tiedä kenen ne on.
- Anonyymi
Kuvakilpailu perseaukisen vedonlyöjän turva-aikuisen mielestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvakilpailu perseaukisen vedonlyöjän turva-aikuisen mielestä.
Lukekaa nyt hyvänen aika todisteellisia todisteita, että kuinka joku 2010 viitsii pyyhkiä pikku ressukka senssukalla tatamia....
BYÄÄÄ BYÄÄÄ BYÄÄÄ !!!
- Anonyymi
Aivan kiistattomia todisteita, joku on ollut yhteydessä jonkun kanssa rekisteristä joka jokun oma salaisuus, joo aivan selvä juttu ja tuo Kuksakin on todistettu Vitarasta puhumattakaan, tämä todistajahan olisi oiva todistaja vaikka tuomioistuimessa, tuomaritkin olisi kuten rakkaat aivan ooh ja wuuf.
- Anonyymi
Lukekaa nyt hyvänen aika todisteellisia todisteita, että kuinka joku 2010 viitsii pyyhkiä pikku ressukka senssukalla tatamia....
BYÄÄÄ BYÄÄÄ BYÄÄÄ !!!
- Anonyymi
Lerpalta päässyt kellohameeseen mega-tason ripulipotatot wuuf... heh heh heh !!!
- Anonyymi
Kuopion poika ei voi kovinkaan hyvin, pattaya on paratiisi, kuopio rulez.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Moro.
Osuvasti heitit, en viitsi kommentoida tämän enempää.Senssu - 2010
100 - 0
By NumBall - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senssu - 2010
100 - 0
By NumBallÄlä sekoita minua näihin höpinöihin joita en viitsi edes lukea.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sekoita minua näihin höpinöihin joita en viitsi edes lukea.
T 2010Höpisijä kuitenkin kokee kuitenkin olevan turva-aikuisesi, joten älä noin tylysti jätä veljeä, pysy edustamassasi ryhmässä, ole mies.
- Anonyymi
Kuka on fami.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363647- 122376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681537Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246