korjata jälkeenpäin, ois varmaan kannattanut naamioitua vielä kun oli mahdollisuus 😳😂
Harmi kun ei voi mitään
21
602
Vastaukset
- Anonyymi
Huonosti nukuttu yö ja silmänympärykset tummina, oi en tiennytkään et ois pitänyt filtteröidä
- Anonyymi
Tarkoitin siis itseäni tuolla aloituksella
- Anonyymi
Eipä sitä voi jälkikäteen jossitella. Nyt meni niinkuin meni. Itkettää.
- Anonyymi
Tuskin mun olemattomien "nörtteilytaitojen" takia itkeä tarvii 😂🤭🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin mun olemattomien "nörtteilytaitojen" takia itkeä tarvii 😂🤭🤔
ja ne sydämet oli vain sulle ja ylipäätääm se 😊😉❤️
- Anonyymi
Miten niin naamioitua?
- Anonyymi
Hän naamioitui ja naamioituu edelleen.
Sellainen ei naurata.Tuollainen koskee ja repii sisintä.
Aitous ja rehellisyys ovat elämän arvoina ne säilyvimmät.- Anonyymi
Sen taidon takuulla osaa, muuten ei ihmisten ilmoille asiaa!
- Anonyymi
Ei auta unohtamista se, että toinen on koko ajan nenän edessä. Miksi edes pyörii siinä koko ajan.
- Anonyymi
Miks?..
- Anonyymi
No siks ;)
- Anonyymi
Oot ihan pimeä
- Anonyymi
Ite oot
- Anonyymi
Jäähän veloista keskustelun-mahdollisuus. Tai ei sitten.
- Anonyymi
Mistä ihmeen veloista höpiset? 😃😃
- Anonyymi
Yhtään ymmärrä näitä aloituksias
- Anonyymi
Ihan uunona taas...
- Anonyymi
Mullapa oli maski kasvoilla mutta en tiedä tunnustiko siitä huolimatta, toivottavasti ei!!!
- Anonyymi
Siis tunnistiko.....
- Anonyymi
Tunnistin. Olit sillä skootterilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1437181Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1202907Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k141777- 671757
- 601374
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1681344- 2611199
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast35970Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49936Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.41904