Sunnuntain Pattaya-aiheeni.

Anonyymi

Minkälaisen kohtalon saa kellohamemies naismainen
Sensei joka on ilmaisen rakkauden ammattilainen?

14

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse keksimäsi vedon .....????
      Miksi 44 oli Neidon 20.000 shekki mukanaan asiamiehenä ..... ?????

      Juuri tuollaisen käytösmallin johdosta kaksi entistä exää pisti Neidon ulkotuokintaan.

      Valokuvamuistinen syyllistää omista teoistaan vastapuolen.

      • Anonyymi

        Tuletko vuorijuoksuun vai et?

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuletko vuorijuoksuun vai et?

        T 2010

        Juoksut juoksuina, mutta sinut toivotan tervetulleeksi saamaan turpaasi mikäli osoitat uskottavuutesi räps räps, mutta seliselisi voit jättää kirjoittamatta.

        S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juoksut juoksuina, mutta sinut toivotan tervetulleeksi saamaan turpaasi mikäli osoitat uskottavuutesi räps räps, mutta seliselisi voit jättää kirjoittamatta.

        S

        "Osoitat uskottavuutesi" sanoo hän jolla on kuksa Helkama uunissa silakkalaatikon kanssa. Siinäpä uskottavuutta kerrassaan.


      • Anonyymi

        Ok, sovitaan summaksi 20 tuhatta euroa. Minä voin tuoda sen tullessamme katsomaan vuorijuoksua.

        Olemme paikalla keskiviikosta maanantaihin saakka, majoituspaikkaa ei vielä olla valittu.
        Olet turvassa tapaamisemme aikana sillä minulla on perhe mukana, älä pelkää. Tule kuittaamaan rahasi.

        Veto täyttyy pelkästään sillä että olet Chiang Maissa. Mitään muuta sinun ei tarvitse todistaa. Haet vaan rahasi ja näytät sen verran papereitasi että näen sinun olevan 63 vuotias suomalaismies.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, sovitaan summaksi 20 tuhatta euroa. Minä voin tuoda sen tullessamme katsomaan vuorijuoksua.

        Olemme paikalla keskiviikosta maanantaihin saakka, majoituspaikkaa ei vielä olla valittu.
        Olet turvassa tapaamisemme aikana sillä minulla on perhe mukana, älä pelkää. Tule kuittaamaan rahasi.

        Veto täyttyy pelkästään sillä että olet Chiang Maissa. Mitään muuta sinun ei tarvitse todistaa. Haet vaan rahasi ja näytät sen verran papereitasi että näen sinun olevan 63 vuotias suomalaismies.

        T 2010

        Nyt täytyy mennä. Mieti sitä paikkaa missä haluat tavata. Tulemme Fortunerilla.

        T 2010


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok, sovitaan summaksi 20 tuhatta euroa. Minä voin tuoda sen tullessamme katsomaan vuorijuoksua.

        Olemme paikalla keskiviikosta maanantaihin saakka, majoituspaikkaa ei vielä olla valittu.
        Olet turvassa tapaamisemme aikana sillä minulla on perhe mukana, älä pelkää. Tule kuittaamaan rahasi.

        Veto täyttyy pelkästään sillä että olet Chiang Maissa. Mitään muuta sinun ei tarvitse todistaa. Haet vaan rahasi ja näytät sen verran papereitasi että näen sinun olevan 63 vuotias suomalaismies.

        T 2010

        Oikein hienoa kiitos.
        Nyt vain koska et kykene osoittamaan uskottavuuttasi väittämistäsi juhannus- ja jouluoiipahduksistasi vaimosi kanssa muutoin kuin oman juhannuspiipahduksesi venymisestä syksyyn, niin räps ja räps sinne altaasi taakse ja valokuva 450 neliöisen tolppatalon suuntaan otettuna vaikka yhden työläisesi toimesta, jolloin valokuvassa myös kaunis perhe kokonaisuudessaan.
        Kiitos oikein paljon.

        Olen turvassa, voi että rauhoittaa mieltä, tosin sinä saat turpaasi niin että pätäjää ja sääli että vaimosi joutuu näkemään kohtalosi.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Oikein hienoa kiitos.
        Nyt vain koska et kykene osoittamaan uskottavuuttasi väittämistäsi juhannus- ja jouluoiipahduksistasi vaimosi kanssa muutoin kuin oman juhannuspiipahduksesi venymisestä syksyyn, niin räps ja räps sinne altaasi taakse ja valokuva 450 neliöisen tolppatalon suuntaan otettuna vaikka yhden työläisesi toimesta, jolloin valokuvassa myös kaunis perhe kokonaisuudessaan.
        Kiitos oikein paljon.

        Olen turvassa, voi että rauhoittaa mieltä, tosin sinä saat turpaasi niin että pätäjää ja sääli että vaimosi joutuu näkemään kohtalosi.

        Miksi jollekin satuolennolle pitäisi jotain todistaa, olet kuin 5 vuotias lapsi. Lopeta lässyttäminen ja yritä edes olla mies äläkä aina piiloudu johonkin keksimäsi vedonlyönnin taakse. Miten oma todistelusi vuosien satuilun jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jollekin satuolennolle pitäisi jotain todistaa, olet kuin 5 vuotias lapsi. Lopeta lässyttäminen ja yritä edes olla mies äläkä aina piiloudu johonkin keksimäsi vedonlyönnin taakse. Miten oma todistelusi vuosien satuilun jälkeen?

        Satuolennot tunnistaa siitä että ajelevat avomersulla asuen vain 350 neliötä ilmastoidussa 450 neliön talossa .... ai että missä ..... no suomi24 forkalla, jossa satuolennot tarvitsee turva-aikuisia lukuisia, mahtavatko siirtyä työläisiksi kun firmapaperit kunnossa.

        Satuolennot kirjoittelee aloitustekstejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satuolennot tunnistaa siitä että ajelevat avomersulla asuen vain 350 neliötä ilmastoidussa 450 neliön talossa .... ai että missä ..... no suomi24 forkalla, jossa satuolennot tarvitsee turva-aikuisia lukuisia, mahtavatko siirtyä työläisiksi kun firmapaperit kunnossa.

        Satuolennot kirjoittelee aloitustekstejä.

        Juuri näinhän kehut tekeväsi.


    • Anonyymi

      Sensukkaa ei tule kukaan koskaan milloinkaan näkemään missään päin Thaimaata. Ei millään ehdoilla. Hän ei luovu rakentamastaan satumaailmasta mistään hinnasta. Se on liian tärkeää hänelle jatkaa unelmissaan sitä satua, joka jäi toteutumatta tosielämässä. Terveydellisistä syistä hän ei saisi edes lentolupaa, vaikka joku hänelle lipun maksaisikin. Hän ei tunnusta tilannettaan edes itselleen, niin miten hän sen toisille voisi tunnustaa? Kävisi muuten sääliksi mutta kun tyyppi on täysmulkero niin ei käy sääliksikään.

      • Anonyymi

        Räps räps kaunista perhettä kehiin, niin sanat säästyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Räps räps kaunista perhettä kehiin, niin sanat säästyy.

        Mikäs räpsräps tällä kertaa on kyseessä?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe