Sunnuntain Pattaya-aiheeni.

Anonyymi

Minkälaisen kohtalon saa kellohamemies naismainen
Sensei joka on ilmaisen rakkauden ammattilainen?

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse keksimäsi vedon .....????
      Miksi 44 oli Neidon 20.000 shekki mukanaan asiamiehenä ..... ?????

Juuri tuollaisen käytösmallin johdosta kaksi entistä exää pisti Neidon ulkotuokintaan.

Valokuvamuistinen syyllistää omista teoistaan vastapuolen.

• Anonyymi

Tuletko vuorijuoksuun vai et?

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuletko vuorijuoksuun vai et?

T 2010

Juoksut juoksuina, mutta sinut toivotan tervetulleeksi saamaan turpaasi mikäli osoitat uskottavuutesi räps räps, mutta seliselisi voit jättää kirjoittamatta.

S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juoksut juoksuina, mutta sinut toivotan tervetulleeksi saamaan turpaasi mikäli osoitat uskottavuutesi räps räps, mutta seliselisi voit jättää kirjoittamatta.

S

"Osoitat uskottavuutesi" sanoo hän jolla on kuksa Helkama uunissa silakkalaatikon kanssa. Siinäpä uskottavuutta kerrassaan.

• Anonyymi

Ok, sovitaan summaksi 20 tuhatta euroa. Minä voin tuoda sen tullessamme katsomaan vuorijuoksua.

Olemme paikalla keskiviikosta maanantaihin saakka, majoituspaikkaa ei vielä olla valittu.
        Olet turvassa tapaamisemme aikana sillä minulla on perhe mukana, älä pelkää. Tule kuittaamaan rahasi.

Veto täyttyy pelkästään sillä että olet Chiang Maissa. Mitään muuta sinun ei tarvitse todistaa. Haet vaan rahasi ja näytät sen verran papereitasi että näen sinun olevan 63 vuotias suomalaismies.

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, sovitaan summaksi 20 tuhatta euroa. Minä voin tuoda sen tullessamme katsomaan vuorijuoksua.

Olemme paikalla keskiviikosta maanantaihin saakka, majoituspaikkaa ei vielä olla valittu.
        Olet turvassa tapaamisemme aikana sillä minulla on perhe mukana, älä pelkää. Tule kuittaamaan rahasi.

Veto täyttyy pelkästään sillä että olet Chiang Maissa. Mitään muuta sinun ei tarvitse todistaa. Haet vaan rahasi ja näytät sen verran papereitasi että näen sinun olevan 63 vuotias suomalaismies.

T 2010

Nyt täytyy mennä. Mieti sitä paikkaa missä haluat tavata. Tulemme Fortunerilla.

T 2010

• Anonyymi kirjoitti:

T 2010

Oikein hienoa kiitos.
        Nyt vain koska et kykene osoittamaan uskottavuuttasi väittämistäsi juhannus- ja jouluoiipahduksistasi vaimosi kanssa muutoin kuin oman juhannuspiipahduksesi venymisestä syksyyn, niin räps ja räps sinne altaasi taakse ja valokuva 450 neliöisen tolppatalon suuntaan otettuna vaikka yhden työläisesi toimesta, jolloin valokuvassa myös kaunis perhe kokonaisuudessaan.
        Kiitos oikein paljon.

Olen turvassa, voi että rauhoittaa mieltä, tosin sinä saat turpaasi niin että pätäjää ja sääli että vaimosi joutuu näkemään kohtalosi.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Oikein hienoa kiitos.
        Nyt vain koska et kykene osoittamaan uskottavuuttasi väittämistäsi juhannus- ja jouluoiipahduksistasi vaimosi kanssa muutoin kuin oman juhannuspiipahduksesi venymisestä syksyyn, niin räps ja räps sinne altaasi taakse ja valokuva 450 neliöisen tolppatalon suuntaan otettuna vaikka yhden työläisesi toimesta, jolloin valokuvassa myös kaunis perhe kokonaisuudessaan.
        Kiitos oikein paljon.

Olen turvassa, voi että rauhoittaa mieltä, tosin sinä saat turpaasi niin että pätäjää ja sääli että vaimosi joutuu näkemään kohtalosi.

Miksi jollekin satuolennolle pitäisi jotain todistaa, olet kuin 5 vuotias lapsi. Lopeta lässyttäminen ja yritä edes olla mies äläkä aina piiloudu johonkin keksimäsi vedonlyönnin taakse. Miten oma todistelusi vuosien satuilun jälkeen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi jollekin satuolennolle pitäisi jotain todistaa, olet kuin 5 vuotias lapsi. Lopeta lässyttäminen ja yritä edes olla mies äläkä aina piiloudu johonkin keksimäsi vedonlyönnin taakse. Miten oma todistelusi vuosien satuilun jälkeen?

Satuolennot tunnistaa siitä että ajelevat avomersulla asuen vain 350 neliötä ilmastoidussa 450 neliön talossa .... ai että missä ..... no suomi24 forkalla, jossa satuolennot tarvitsee turva-aikuisia lukuisia, mahtavatko siirtyä työläisiksi kun firmapaperit kunnossa.

Satuolennot kirjoittelee aloitustekstejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satuolennot tunnistaa siitä että ajelevat avomersulla asuen vain 350 neliötä ilmastoidussa 450 neliön talossa .... ai että missä ..... no suomi24 forkalla, jossa satuolennot tarvitsee turva-aikuisia lukuisia, mahtavatko siirtyä työläisiksi kun firmapaperit kunnossa.

Satuolennot kirjoittelee aloitustekstejä.

Juuri näinhän kehut tekeväsi.

• Anonyymi

Sensukkaa ei tule kukaan koskaan milloinkaan näkemään missään päin Thaimaata. Ei millään ehdoilla. Hän ei luovu rakentamastaan satumaailmasta mistään hinnasta. Se on liian tärkeää hänelle jatkaa unelmissaan sitä satua, joka jäi toteutumatta tosielämässä. Terveydellisistä syistä hän ei saisi edes lentolupaa, vaikka joku hänelle lipun maksaisikin. Hän ei tunnusta tilannettaan edes itselleen, niin miten hän sen toisille voisi tunnustaa? Kävisi muuten sääliksi mutta kun tyyppi on täysmulkero niin ei käy sääliksikään.

• Anonyymi

Räps räps kaunista perhettä kehiin, niin sanat säästyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Räps räps kaunista perhettä kehiin, niin sanat säästyy.

Mikäs räpsräps tällä kertaa on kyseessä?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3647
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2376
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1955
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1909
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1721
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1537
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1483
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1448
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1301
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    Aihe