Moikkelis immeiset

Mitäs olette touhuilleet tänään?

Sää on ollut mitä parhain, joten siinä ei mitään valittamista :)

Nauratti yks juttu, jonka luin äsken, että usein nainen kuvittelee miehen olevan meedio, joka tietää jo valmiiksi naisen ajatukset ja tarkoitusperät...
Minusta tuo on aika usein molemminpuolista, vai mitä?


Muutes vielä yks ihan eri juttu..
Minusta oli hirveä tuo raatihuoneen juttu lehdessä. Vanha ja arvokas rakennus pitää ehdottomasti pelastaa. Todella kaunis rakennus keskellä kaupunkia.

65

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä kummempia, rentoa viikonloppua miehen ja koiran kanssa. 🙂

      • Okei...
        Vähän samaa varmaan suurimmalla osalla ihmisistä, että viikonloppuna vaan rentoudutaan.

        Muutes, on pitäny jo usein kysyä, että lähteekö noista chihuista paljon karvaa?

        Kisuista kyllä lähtee...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Okei...
        Vähän samaa varmaan suurimmalla osalla ihmisistä, että viikonloppuna vaan rentoudutaan.

        Muutes, on pitäny jo usein kysyä, että lähteekö noista chihuista paljon karvaa?

        Kisuista kyllä lähtee...

        Villakoirista ei kuulemma lähde karvoja, ovat kai trimmattava rotu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Villakoirista ei kuulemma lähde karvoja, ovat kai trimmattava rotu?

        Ai jaa...
        Villakoirat ovat sulosia ❤

        Noi chihut ei varmaankaan kuulu villakoiriin...?
        Nättejä kyllä ovat.

        Joskus aatellu, että jos koiran ottaisin, niin se olis joko nappisilmäinen villakoira tai sit saksanpaimenkoira.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Okei...
        Vähän samaa varmaan suurimmalla osalla ihmisistä, että viikonloppuna vaan rentoudutaan.

        Muutes, on pitäny jo usein kysyä, että lähteekö noista chihuista paljon karvaa?

        Kisuista kyllä lähtee...

        Kyllä chihuista välillä karvaa lähtee, mutta kyllä kai koirista joilla on enemmän karvaa, lähtee vielä enemmän.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai jaa...
        Villakoirat ovat sulosia ❤

        Noi chihut ei varmaankaan kuulu villakoiriin...?
        Nättejä kyllä ovat.

        Joskus aatellu, että jos koiran ottaisin, niin se olis joko nappisilmäinen villakoira tai sit saksanpaimenkoira.

        Juu, Chihut eivät ole villakoiria, ovat ihan oma rotunsa.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kyllä chihuista välillä karvaa lähtee, mutta kyllä kai koirista joilla on enemmän karvaa, lähtee vielä enemmän.

        Mun yhellä tutulla oli koira, josta ei lähteny yhtään karvaa. Se oli sellanen kikkarakarvainen, ihana sessuli. Harmi, etten muista sen rotua .


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Juu, Chihut eivät ole villakoiria, ovat ihan oma rotunsa.

        No nii mä aattelin, mutten tienny mitä aiempi kirjoittaja tarkoitti :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mun yhellä tutulla oli koira, josta ei lähteny yhtään karvaa. Se oli sellanen kikkarakarvainen, ihana sessuli. Harmi, etten muista sen rotua .

        Okei, onpa jännää.. Luulisi että kaikista karva eläimistä kyllä lähtee karvaa..?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No nii mä aattelin, mutten tienny mitä aiempi kirjoittaja tarkoitti :)

        Chihuahuat on luultavasti alkujaan Meksikosta kotoisin.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Okei, onpa jännää.. Luulisi että kaikista karva eläimistä kyllä lähtee karvaa..?

        Googletin noita sessuleita, niin täyty olla Espanjan vesikoira. Todella suloinen karvatassu.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Chihuahuat on luultavasti alkujaan Meksikosta kotoisin.

        Jassoo...teillä on sit saman katon alla yks ulkomaalainenkin ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Jassoo...teillä on sit saman katon alla yks ulkomaalainenkin ;))

        Jep! 😀


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Googletin noita sessuleita, niin täyty olla Espanjan vesikoira. Todella suloinen karvatassu.

        Okei. 🙂


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mun yhellä tutulla oli koira, josta ei lähteny yhtään karvaa. Se oli sellanen kikkarakarvainen, ihana sessuli. Harmi, etten muista sen rotua .

        Toivotan hyvää jatkoa sulle. Otan määrittämän ajan taukoa tästä paikasta.

        Lähden auringon nousun mukaan nauttimaan syksystä ja syksystä.

        Näkemiin. Näkemiin


    • Anonyymi

      Kiitos kysymästä. Tänään tuli talkooharavoitua yhteisaluetta. Palkaks sai kahvia ja leipää. Nyt saunaa ja muutama huurteinen kylkeen 👍🏻

      • Kuulosti todella mukavalta.

        Kyllä tuollaisen ulkona touhuamisen jälkeen on mukava painua saunaan ja rentoutua.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kuulosti todella mukavalta.

        Kyllä tuollaisen ulkona touhuamisen jälkeen on mukava painua saunaan ja rentoutua.

        Tein uuden aloituksen jossa käytin sun lempi sanaa moikkelis. Toivottavasti et tykkää huonoa ku lainasin sitä.


    • Ootteko te muutes marjojen ystäviä?

      Noi erilaiset marjat olis niin terveellisiä syödä, mutta mulle ne on vaan kasvojen solmuunvääntämisjuttuja :×

      • Anonyymi

        Toki olen. Puutarhassani kasvaa marjoja tyrnistä vadelmaan sekä mansikasta pensasmustikkaan. Löytyy jopa puolukkaa tonttini laidalta.

        ~Tukkirekka~


    • Anonyymi

      Sen olen naisista oppinut ajan myötä, että positiivisen palautteen antamisessa ei kannata kitsastella. Olipa kysymyksessä uusi kampaus, muutos pukeutumisessa, sisustuksessa tms.

      ~Tukkirekka~

    • Anonyymi

      Huomenta kaikille. Joskus käyn täällä ja joskus pidän somesta täysin taukoa.

      Ihanaa kun on syksy ja on ni kaunista.

      Talvesta en välitä kun on liukasta ja luonnossa ei ole silloin kivaa liikkua. Ja talvella on koko ajan pimeää. Syksy ja kevät parasta ku on sopivasti valoa.

      Kesästä en oikein tykkää ku on liian myöhään valoisaa. Mutta on kesä mukavampi kuin talvi.

      Mun lista vuoden ajasta menee näin.

      1.Keväät (pitkän talven jälkeen luonto herää)
      2.syksy (luonto on kauneimmillaan)
      3.kesä (En pidä ukkosista ja rankkasateista)
      4.talvi (En pidä pimeydestä ja on liukasta)

      Mikä on teidän lista.

    • Laitan uudestaan mun viestin ku jostain kumman syystä äsken ei näkyny nimimerkkini... Ärsyttävää. Ihanaa ku syksy...

      Huomenta kaikille. Joskus käyn täällä ja joskus pidän somesta täysin taukoa.

      Ihanaa kun on syksy ja on ni kaunista.

      Talvesta en välitä kun on liukasta ja luonnossa ei ole silloin kivaa liikkua. Ja talvella on koko ajan pimeää. Syksy ja kevät parasta ku on sopivasti valoa.

      Kesästä en oikein tykkää ku on liian myöhään valoisaa. Mutta on kesä mukavampi kuin talvi.

      Mun lista vuoden ajasta menee näin.

      1.Keväät (pitkän talven jälkeen luonto herää)
      2.syksy (luonto on kauneimmillaan)
      3.kesä (En pidä ukkosista ja rankkasateista)
      4.talvi (En pidä pimeydestä ja on liukasta)

      Mikä on teidän lista.

      Nauttikaa syksystä

      • Anonyymi

        Ei kuulu sinulle


      • Kesä 🌺 Niin rakastan kukkia, linnunlaulua, merenaaltojen loisketta ja kymmeniä muita juttuja, myös rankkasadetta, kun ilma on lämmin, niin kunnon sade raikastaa.

        Kevät. Aurinko alkaa pikkuhiljaa lämmittää. Tipuset harjoittaa kovasti ääntään, että saavat koko kesän laulaa meille. Luonto herää...

        Syksy... Ruska on kaunista katseltavaa. Sateisena ja koleana päivänä on mukava ahtautua sohvalla kahvimukin kanssa, ja katsella ku ulkona tuuli riepoo puita :)

        Talvi.. Pakkasta -4°c. Sataa suuria lumihiutaleita niin, ettei eteensä näe. On mitä parhain ulkoiluilma, ku sen jälkeen on taas mukava upota sohvalle :))
        Miinusta talvessa on kovemmat pakkaset, liukas keli, aamupimeys :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulu sinulle

        Jos ei ole muuta sanottavaa, niin pysy poissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulu sinulle

        Kuuluu tai ei,ainahan sitä saa kysyä. Ei ole pakko vastata. Älä täällä kiukuttele,jos vannetta kiristää liikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluu tai ei,ainahan sitä saa kysyä. Ei ole pakko vastata. Älä täällä kiukuttele,jos vannetta kiristää liikaa.

        Juuri noin!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kesä 🌺 Niin rakastan kukkia, linnunlaulua, merenaaltojen loisketta ja kymmeniä muita juttuja, myös rankkasadetta, kun ilma on lämmin, niin kunnon sade raikastaa.

        Kevät. Aurinko alkaa pikkuhiljaa lämmittää. Tipuset harjoittaa kovasti ääntään, että saavat koko kesän laulaa meille. Luonto herää...

        Syksy... Ruska on kaunista katseltavaa. Sateisena ja koleana päivänä on mukava ahtautua sohvalla kahvimukin kanssa, ja katsella ku ulkona tuuli riepoo puita :)

        Talvi.. Pakkasta -4°c. Sataa suuria lumihiutaleita niin, ettei eteensä näe. On mitä parhain ulkoiluilma, ku sen jälkeen on taas mukava upota sohvalle :))
        Miinusta talvessa on kovemmat pakkaset, liukas keli, aamupimeys :(

        Hyvä että nautit kesästä.

        Jos otan johonki asiaan kantaa ni haluan osata perustella oma mielipiteeni ja olla täysin varma asiasta mihin Otan kantaa.


    • Aina tuon Elokapinarettelöinnin jälkeen poliisit ja niiden toiminta laitetaan tikunnokkaan milloin mistäkin syystä.
      Todella typerää! Oli pakko sanoa tämä :/

    • Sillon ku teillä on ollut oikein kakka päivä, niin millä piristätte itteenne?

      Menettekö vaikkapa shoppailemaan, niinku jotku naiset tapaa tehdä...
      Mä en sitä oikein ymmärrä, ku mun ketutus ei kyllä lähde millään ostamisilla :{

      Jotku miehet taas nappasee kaljan..

      • Joku hyvä tv-sarja tai leffa pyörimään ja Ben & Jerry jäätelöä purkki.. 😋


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Joku hyvä tv-sarja tai leffa pyörimään ja Ben & Jerry jäätelöä purkki.. 😋

        Kuulostaa mukavalta. Tuo jätski varmasti maistuu elokuvien lomassa :)


      • Nautin luonnosta ja enkä käy somessa.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Joku hyvä tv-sarja tai leffa pyörimään ja Ben & Jerry jäätelöä purkki.. 😋

        Somesta otan silloin taukoa. Ja saavun someen ku on huono fiilis menny.


    • On näyttänyt jo jonkin aikaa, että alkaa pikku hiljaa hiipumaan täällä palstalla käynnit itsekullakin... 🙄

      On täällä monta vuotta vedeltykkin yhtä sun toista juttua. Ei taida edes olla enää montaa aihetta, mistä ei olis täällä käyty keskustelua.

      Ainahan elämä vie eteenpäin. Monissa keskusteluporukoissa siellä sun täällä ollessani aikoinaan, niin joukko yksi kerrallaan harveni, kunnes viimeinenkin poistui...ja se viimeinen en ollut minä, vaikka niin vois hyvin luulla ;)

      Tämmösiä ajatuksia...
      Nyt BB:n pariin.

      • Älä nyt lähde täältä, kyllähän täällä porukkaa käy.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Älä nyt lähde täältä, kyllähän täällä porukkaa käy.

        No en mä ny just tältä istumalta ollu mihinkää vielä lähdössä.
        Totesin vaan, että hiipuu pikkuhiljaa keskustelut ja ihmiset harventaa käyntejään. Jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin lopulta kaikki loppuu kokonaan.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No en mä ny just tältä istumalta ollu mihinkää vielä lähdössä.
        Totesin vaan, että hiipuu pikkuhiljaa keskustelut ja ihmiset harventaa käyntejään. Jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin lopulta kaikki loppuu kokonaan.

        Kyllä täällä porukkaa käy, älä murehdi!


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kyllä täällä porukkaa käy, älä murehdi!

        No jos mä murehdin, niin ihan kyllä muita asioita ku jotaki palstaa 🙄


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No jos mä murehdin, niin ihan kyllä muita asioita ku jotaki palstaa 🙄

        Okei.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No jos mä murehdin, niin ihan kyllä muita asioita ku jotaki palstaa 🙄

        En käy usein ku mielummi nautin luonnosta kuin käyn somessa. Somessa kerkeää talvella käydä.

        Jotkut aiheet en edes juttele ku ei vaan jaksa niistä jutella. Juttelen mielummi asioista jotka on positiivisia.

        Keskityn asioihin joista tulee hyvä fiilis ja eiköhä täällä ole iha tarpeeks ihmisiä jotka niistä huonoista puhuu....

        Eipä maailma paremmaksi muutu vaikka sekaantuisi asioihin...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No jos mä murehdin, niin ihan kyllä muita asioita ku jotaki palstaa 🙄

        On se hassua että kirjoitin hienon runon ni joku ei rekattu ei tykännyt siitä.


        Jos luonto on ny mun mielestä kauneimmillaan ni miks ihmeessä mun pitäis ottaa lääkettä? Pitäisikö itkeä ku on syksy?

        No en itke.

        Ei vaan ole ollut mitään sanottavaa ja oon pitänyt somesta taukoa ... Nauttinut syksystä ja ollut ulkona.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        On se hassua että kirjoitin hienon runon ni joku ei rekattu ei tykännyt siitä.


        Jos luonto on ny mun mielestä kauneimmillaan ni miks ihmeessä mun pitäis ottaa lääkettä? Pitäisikö itkeä ku on syksy?

        No en itke.

        Ei vaan ole ollut mitään sanottavaa ja oon pitänyt somesta taukoa ... Nauttinut syksystä ja ollut ulkona.

        Rekattu?? Missä semmonen viesti on??

        Eikä tuollasista typeristä sanomisista ees kannatakkaa välittää..


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        En käy usein ku mielummi nautin luonnosta kuin käyn somessa. Somessa kerkeää talvella käydä.

        Jotkut aiheet en edes juttele ku ei vaan jaksa niistä jutella. Juttelen mielummi asioista jotka on positiivisia.

        Keskityn asioihin joista tulee hyvä fiilis ja eiköhä täällä ole iha tarpeeks ihmisiä jotka niistä huonoista puhuu....

        Eipä maailma paremmaksi muutu vaikka sekaantuisi asioihin...

        No, oon nyt yrittäny vaan keksiä jotain jutun aihetta. Välillä jostain ajankohtaisista asioista, mutta olen huomannut, ettei ne oikein nappaa ketään.

        Ainahan se olis mukavaa rupatella kaikesta myönteisestä, mutta totuus on, ettei aina ole niin positiivista kaikki. Aiheetkin loppuis aika nopeeta, jos rajottais vain niihin.

        Yleensäkin olen yrittänyt vaa pitää rekattujen keskusteluja elossa...

        Kunhan olen nyt yrittänyt


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No, oon nyt yrittäny vaan keksiä jotain jutun aihetta. Välillä jostain ajankohtaisista asioista, mutta olen huomannut, ettei ne oikein nappaa ketään.

        Ainahan se olis mukavaa rupatella kaikesta myönteisestä, mutta totuus on, ettei aina ole niin positiivista kaikki. Aiheetkin loppuis aika nopeeta, jos rajottais vain niihin.

        Yleensäkin olen yrittänyt vaa pitää rekattujen keskusteluja elossa...

        Kunhan olen nyt yrittänyt

        Mite hitto tuo loppu tuossa on... :[
        s
        Siis tuo kunhan olen yrittänyt.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Rekattu?? Missä semmonen viesti on??

        Eikä tuollasista typeristä sanomisista ees kannatakkaa välittää..

        Ei rekattu tykännyt eli ihminen jolla ei oo nimimerkkiä. Runon tein yhteen toiseen aloitukseen.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No, oon nyt yrittäny vaan keksiä jotain jutun aihetta. Välillä jostain ajankohtaisista asioista, mutta olen huomannut, ettei ne oikein nappaa ketään.

        Ainahan se olis mukavaa rupatella kaikesta myönteisestä, mutta totuus on, ettei aina ole niin positiivista kaikki. Aiheetkin loppuis aika nopeeta, jos rajottais vain niihin.

        Yleensäkin olen yrittänyt vaa pitää rekattujen keskusteluja elossa...

        Kunhan olen nyt yrittänyt

        Ei oo käyny paljon somessa ku tahallaan oon pitäny taukoa kaikesta uutisista ja nauttinut vain luonnosta.


      • Ei sun tarvi poistua vaikka olenkin pitäny taukoa somesta. Joskus on hyvää vain keskittyä luonnon kauneuteen.


      • Kiitos mukavista juttu tuokiossa. Ihmiset ovat vain nii oudon kiukkusia ku joku toi positiivista energiaa tänne.

        No. Antaa heidän olla kiukkusia.


    • Anonyymi

      Kysyy ja vastaa itselleen mujeah

      • Kokeile sinäkin...


    • Ei ole ollut mitään kerrottavaa palstalle. Ja joihin asioihin en vaan jaksa jutella.

      Nautin syksystä ja oon ollu somesta pois.

    • Ketä se auttaisi jos ottaisin kantaa asioihin joita en ymmärrä. Ei ketään. Otan kantaa vain asioihin joita ymmärrän... Otan vain kantaa jos pystyn selittää mitä tarkoitan.... Ei maailma siitä muutu mitä mieltä mä oon.

    • Välillä kun oon käyny piipahtaa ni huomaa että etusivulle o tullu ikivanhoja juttuja ja uudemmat ei näy.. Ni kyllä se ihmetyttää.

      Mitä väliä sillä o mitä joskus 2014 kirjoitettu?

      • Anonyymi

        Historia on tärkeää. ilman sitä ei olis ihmiskuntaa


    • Aika tylsä sivu tää ois jos usein kirjoittaisin kaupassa ja ulkona ja luonnossa ja lenkillä käyny... siinäpä se. Siinä mun kuulumiset oikeastaan oliki. Eipä oikeastaan muuta.

      • Anonyymi

        Just.


    • Anonyymi

      Sinisten taru lopussa?

      • Anonyymi

        Kiinnostus kadonnut, niin miksipä jatkuisi. Kiitettävästihän T-L jatkoi, mutta ymmärrettävästi turhautui tilanteeseen, mikä oli odotettavissa.


    • Anonyymi

      Vai niin. Jokainen tietää ettei miehet tiedä mitä naiset ajattelee ja naiset kyllä tietää että miehet ajattelee just sitä monta kertaa päivässä. Hahahha.

      • Anonyymi

        Hormonit hyrrää


    • Ei ole mitään kerrottavaa. Ulkoilu oon ja nauttinut syksystä

    • Anonyymi

      Aha

    • Ihmisillä on varmaan huono fiilis ku tuntemattomille aukooo päätään ja onhan se hyvä vaihtoehto, sillä parempi se on netissä huonoa fiilistä purkaa kuin omalle puolisolle.

      Toivottavasti teille tulee hyvä fiilis ja jaksatte paremmin teidän puolisoa nähdä, mutta olkaa hänelle mukavampia kuin tuntemattomille täällä.

      Nauttikaa siitä mikä saa teidät iloiseksi ja tehkää asioita, jotka teitä piristää. Muistakaa olla armollisia itsellenne ja jokainen on jollain tavalla jollekulle tärkeä ihminen.

      Älkää vaipuko synkyyteen, sillä kyllä se kevät koittaa
      Myös Kokkolaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      311
      3601
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      267
      2068
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1439
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1343
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      92
      1309
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1197
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      47
      1014
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      914
    Aihe