Vapaa kuvaus

Aloituksia

20

Kommenttia

1181

  1. Oletteko ostaneet joululahjoja?

    Minä ostan perheelle ja muutamalle kaverille, sekä itsetehtyjä joulukortteja.
    Kokkola
    15
    230
  2. Mitä pidätte Normal kaupasta?

    Niin, Kokkolassakin on nyt Normal kauppa. Mitä pidätte siitä? Minusta siellä on ainakin hygienia tuotteita edullisesti
    Kokkola
    30
    570
  3. No, miten on?

    Onko taivas pudonnut niskaan kun olen Kokkolan lähellä mökkeilemässä?
    Kokkola
    40
    454
  4. Piipahdus! (Rek!)

    Tulinpas tänne piipahtamaan, on pitkä aika kun olen tänne kirjoittanut, saati muut rekatut? Välillä olen käynyt täällä
    Kokkola
    42
    494
  5. Ajattelin talvella tai keväällä tulla käymään..

    Entiseen kotikaupunkiin, ihanaa saada nähdä perheenjäseniä jälleen.
    Kokkola
    48
    59
  6. Onko tästä tullut mielenterveys potilaiden palsta??

    Ihme porukkaa käy vissiin täällä, nostelee vanhoja ketjuja, tekee ketjuja rekattujen tyyliin ja vastailee itselleen.. Si
    Kokkola
    58
    855
  7. Aikotteko ostaa joululahjoja? (REK!)

    Itse olen jo hankkinut lahjat. Ostelin niitä pitkin syksyä, kun ei ole varaa ostaa kaikkea kerralla. Lahjoja saa miehen
    Kokkola
    98
    727
  8. 17 vuotta sitten...

    17 vuotta täynnä, kun muutin Kokkolasta pois.. Aika menee nopeasti. Koko lapsuuden, ja yli parikymppiseksi asuin Kokko
    Kokkola
    56
    88
  9. Sairasta nauraa kuolleille!

    Todella sairasta nauraa kuolleille, ripulisti! Nyt nukkumaan ja suu kiinni!
    Kokkola
    99
    1283
  10. Hyvää syksyä! (Rek!)

    Hyvää syksyä kaikille mukaville! En tiedä käykö täällä enää tuttuja, mutta tulin piipahtamaan.. Ihmetyttää täällä avat
    Kokkola
    37
    72
  11. Miten kesänne on sujunut? (REK)

    Vielä on kesää jäljellä, mutta miten se on sujunut tähän asti? Nyt heinäkuussa on riittänyt touhua, kun mies on lomalla
    Kokkola
    20
    52
  12. Hyvää Ystävänpäivää kaikille! (REK!)

    Lämpimät ystävänpäivä toivotukset rekatuille ja muille mukaville keskustelijoille täällä! ❤️
    Kokkola
    13
    63
  13. Voisitteko ressukka ja aspa!

    Jättää se meidän avaukset rauhaan kiitos! Siinä teille uuden vuoden lupaus!
    Kokkola
    14
    54
  14. Ostatteko joululahjoja? (REK!)

    Kohtahan se jouluaatto on, ostatteko lahjoja perheelle, ystäville? Meillä on tapana hankkia lahjoja, ja ne on minulla j
    Kokkola
    28
    42
  15. Mikä ihmeen rokote jankkaus palsta tästä on tullut??!

    Monta avausta samasta aiheesta.. Hohhoijaa! Samalla sanon terveisiä rekatuille ja muille mukaville, jos enää täällä käy
    Kokkola
    54
    574
  16. Rekatuille terveisiä!

    En todellakaan tiedä tuleeko kukaan teistä rekatuista enää tänne? Toivottavasti tulette! Terveisiä ja hyviä vointeja tei
    Kokkola
    22
    48
  17. Hengissä ollaan... (Rek!)

    Morjensta palstakamuille ja muille mukaville! Olen vain pitänyt taukoa täältä, en ole lopullisesti täältä lähtenyt. Ei
    Kokkola
    30
    51
  18. Mikä teitä häiriköitä oikein vaivaa täällä! (Rek!)

    Haluaisin todella tietää mikä teitä häiriköitä vaivaa kun pitää tulla meidän rekattujen ketjuun joka vaiheessa aukomaan
    Kokkola
    104
    973
  19. Pieni pyyntö! (REK!)

    En tiedä miksi alkuperäinen avaus katosi? Ei siinä ollut mitään väärää tai rumia sanoja.. No, yritetään uudestaan. Meil
    Kokkola
    45
    44
  20. Mukavaa syksyn alkua rekatuille ja muille palstalaisille!

    Niin, syksy alkaa, halusi tai ei.. Kesää jään kaipaamaan, en pidä kylmyydestä ja pimeydestä.. Mutta täytyy kestää.. Mite
    Paikkakunnat
    30
    79