Kittiechihuen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
1181
Oletteko ostaneet joululahjoja?
Minä ostan perheelle ja muutamalle kaverille, sekä itsetehtyjä joulukortteja.15269Mitä pidätte Normal kaupasta?
Niin, Kokkolassakin on nyt Normal kauppa. Mitä pidätte siitä? Minusta siellä on ainakin hygienia tuotteita edullisesti30678- 40532
Piipahdus! (Rek!)
Tulinpas tänne piipahtamaan, on pitkä aika kun olen tänne kirjoittanut, saati muut rekatut? Välillä olen käynyt täällä42597Ajattelin talvella tai keväällä tulla käymään..
Entiseen kotikaupunkiin, ihanaa saada nähdä perheenjäseniä jälleen.4888Onko tästä tullut mielenterveys potilaiden palsta??
Ihme porukkaa käy vissiin täällä, nostelee vanhoja ketjuja, tekee ketjuja rekattujen tyyliin ja vastailee itselleen.. Si591035Aikotteko ostaa joululahjoja? (REK!)
Itse olen jo hankkinut lahjat. Ostelin niitä pitkin syksyä, kun ei ole varaa ostaa kaikkea kerralla. Lahjoja saa miehen9889117 vuotta sitten...
17 vuotta täynnä, kun muutin Kokkolasta pois.. Aika menee nopeasti. Koko lapsuuden, ja yli parikymppiseksi asuin Kokko56167Sairasta nauraa kuolleille!
Todella sairasta nauraa kuolleille, ripulisti! Nyt nukkumaan ja suu kiinni!991449Hyvää syksyä! (Rek!)
Hyvää syksyä kaikille mukaville! En tiedä käykö täällä enää tuttuja, mutta tulin piipahtamaan.. Ihmetyttää täällä avat37112Miten kesänne on sujunut? (REK)
Vielä on kesää jäljellä, mutta miten se on sujunut tähän asti? Nyt heinäkuussa on riittänyt touhua, kun mies on lomalla2073Hyvää Ystävänpäivää kaikille! (REK!)
Lämpimät ystävänpäivä toivotukset rekatuille ja muille mukaville keskustelijoille täällä! ❤️1393Voisitteko ressukka ja aspa!
Jättää se meidän avaukset rauhaan kiitos! Siinä teille uuden vuoden lupaus!1495Ostatteko joululahjoja? (REK!)
Kohtahan se jouluaatto on, ostatteko lahjoja perheelle, ystäville? Meillä on tapana hankkia lahjoja, ja ne on minulla j2874Mikä ihmeen rokote jankkaus palsta tästä on tullut??!
Monta avausta samasta aiheesta.. Hohhoijaa! Samalla sanon terveisiä rekatuille ja muille mukaville, jos enää täällä käy54644Rekatuille terveisiä!
En todellakaan tiedä tuleeko kukaan teistä rekatuista enää tänne? Toivottavasti tulette! Terveisiä ja hyviä vointeja tei2287Hengissä ollaan... (Rek!)
Morjensta palstakamuille ja muille mukaville! Olen vain pitänyt taukoa täältä, en ole lopullisesti täältä lähtenyt. Ei30135Mikä teitä häiriköitä oikein vaivaa täällä! (Rek!)
Haluaisin todella tietää mikä teitä häiriköitä vaivaa kun pitää tulla meidän rekattujen ketjuun joka vaiheessa aukomaan1041020Pieni pyyntö! (REK!)
En tiedä miksi alkuperäinen avaus katosi? Ei siinä ollut mitään väärää tai rumia sanoja.. No, yritetään uudestaan. Meil45116Mukavaa syksyn alkua rekatuille ja muille palstalaisille!
Niin, syksy alkaa, halusi tai ei.. Kesää jään kaipaamaan, en pidä kylmyydestä ja pimeydestä.. Mutta täytyy kestää.. Mite30123