Suomibaarien tietokilpailut kelpaa illanvietoksi.
Tervetuloa lämpimästi Pattayalle.
30
90
Vastaukset
- Anonyymi
Onko bingoillat samoina vai eri-iltoina?
- Anonyymi
Mikäs vika niissä on? Suomalaisten suosikkiohjelmia telkkarissakin on kaikenlaiset visailut. Kerro sensei omin sanoin miten vietetään oikeaoppisesti iltaa Thaimaassa sinun mielestäsi? Et ole koskaan kertonut. Olet vaan kertonut sen että kaikki on väärin mitä muut tekee. Tiedoksesi vielä se että tietokilpailut on jossakin suomibaarissa vain kerran viikossa tai kerran kuukaudessa. Kestää pari tuntia.
- Anonyymi
Ai miten vietetään iltaa thaimaassa? Tietysti suomi24 palstalla yötä myöten ja aikaisin aamusta taas jatketaan. Tasoa ja laatua.
- Anonyymi
Suomalaisia suosikkiohjelmia suomalaisessa telkkarissa, kyllä suomalaisen telkkarin ohjelmatarjonta sopii erinomaisesti niille suomalaislle jotka myös matkustaa thaimaahan pelaamaan suomiravintolaan Uno-pelikorttipeliä.
Ei ole väärin pelata bingoa thaimaassa jos pitää bingon pelaamisesta thaimaassa.
- Anonyymi
Voittaja saa ilmaiset rottaburgerit hullun miekkamiehen rottaburgeribaarista.
- Anonyymi
Finski alkaa lentää ARN - Phuket.
Esimerkki hinnat Skyscanner'ista; Meno 280e, paluu 184e.
Finski aikoo ottaa SAS'ilta ja muilta asiakkaat Arlandasta. Kannattaa käyttää hyväksi niin kauan kun huvia kestää...
Vastaavia halpoja dillejä ARN - Miami.- Anonyymi
Arlandasta Phukettiin siksi koska Helsingistä ei ole asiakkaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arlandasta Phukettiin siksi koska Helsingistä ei ole asiakkaita.
Kai välilasku on hevassa? Suomen passia esittämällä tai asiakasomistaja kortilla pääset kyytiin mp 1200e m 700e. Että näin?
- Anonyymi
Itse en vaihtaisi sassia finskiin
- Anonyymi
Täällä on shortsit ja T-paidat jo veskassa. Ei ruumaan menevää tavaraa. Pelkkä menolippu Bangkokiin 231 euroa upgreidaus bisnekseen 50000 pistettä. Lentoon aikaa pyöreästi 7 tuntia. Kaveri heittää meidät kentälle tuossa kolmen aikaan. Meitä on kaksi lähdössä perinteiseen tapaan. Tiistaina jatketaan Pattayalle. Haluaako se Chiang Main "sensei" nähdä matkalippuni sitten viiden aikoihin ja laittaako hän minulle sitten jonkin hienon kuvan Chiang Main tunnelmista?
Setämies lopetti lentomatkailun terveydellisistä syistä ja lahjoitti minulle 400000 Finnairin pistettä, joten takaisinkin tullaan bisneksessä sitten kun tullaan tammikuun puolella.- Anonyymi
Helpompaa on laittaa juoksevan villikissan perseeseen sinappia kuin saada senseiltä kuva Chiang Maista. Johtuu siitä että Chiang Mai ei ole Kuopiossa.
Anonyymi kirjoitti:
Helpompaa on laittaa juoksevan villikissan perseeseen sinappia kuin saada senseiltä kuva Chiang Maista. Johtuu siitä että Chiang Mai ei ole Kuopiossa.
No mutta tämähän oli hauska kommentti, ai että villikissaa, kuules tule ihmeessä tänne täällä on sulle villikissaa, eikä maksa paljoo ja kun vähän enemmän maksat niin saat laittaa villikissas perseeseen ihan mitä mielees juolahtaa.
Neidillä on valokuvauslupa, kun hän vain ensin räps räps lunastaa itselleen valokuvausluvan.
Helpompaa tosin on olla interenetfeikkikovis kuin tavata kasvotusten, joten sinulta jäänee näkemättä Neidin julkaisemia kuvia esimerkiksi kodistamme.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
No mutta tämähän oli hauska kommentti, ai että villikissaa, kuules tule ihmeessä tänne täällä on sulle villikissaa, eikä maksa paljoo ja kun vähän enemmän maksat niin saat laittaa villikissas perseeseen ihan mitä mielees juolahtaa.
Neidillä on valokuvauslupa, kun hän vain ensin räps räps lunastaa itselleen valokuvausluvan.
Helpompaa tosin on olla interenetfeikkikovis kuin tavata kasvotusten, joten sinulta jäänee näkemättä Neidin julkaisemia kuvia esimerkiksi kodistamme.No niin sensei. Lentoasemalla ollaan raikkaan bischofshofenin äärellä liput kourassa. Otin jo foton lipusta. Haluatko nähdä sen? No laita jokin tuore kuva Chiang Maista niin laitan tämän sinulle heti. Busineksessa wifi sisältyy hintaan ja olen tavoitettavissa ruokailuun saakka. Sen jälkeen vetäydyn unille Suomen aikaa varmaan kasin jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin sensei. Lentoasemalla ollaan raikkaan bischofshofenin äärellä liput kourassa. Otin jo foton lipusta. Haluatko nähdä sen? No laita jokin tuore kuva Chiang Maista niin laitan tämän sinulle heti. Busineksessa wifi sisältyy hintaan ja olen tavoitettavissa ruokailuun saakka. Sen jälkeen vetäydyn unille Suomen aikaa varmaan kasin jälkeen.
Hyvää matkaa! Luigi Luikkijan kamera putosi miljoonajahdin kannelta Chiang Main kanavaan, niin valitettavasti hän ei nyt voi laittaa sinulle kuvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää matkaa! Luigi Luikkijan kamera putosi miljoonajahdin kannelta Chiang Main kanavaan, niin valitettavasti hän ei nyt voi laittaa sinulle kuvaa.
Niin arvelin. Ilmassa ollaan. Otin paluulle kuitenkin muutoskelpoisen lipun, kun oli tarjolla halpaa paluuta. Ne kun tulee nousemaan nyt koko ajan sesongin aikaan. Nyt ei ollut paluu kuin 369 150 euroa plus 50000 pistettä upgreidaus bisnekseen. Kiitos setämiehelle. https://ibb.co/Swb4Pm2
Otin foton myös varsinaisesta lentolipusta, mutta katsellaan nyt miten sensein kuvat Chiang Maista kehittyy.) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin arvelin. Ilmassa ollaan. Otin paluulle kuitenkin muutoskelpoisen lipun, kun oli tarjolla halpaa paluuta. Ne kun tulee nousemaan nyt koko ajan sesongin aikaan. Nyt ei ollut paluu kuin 369 150 euroa plus 50000 pistettä upgreidaus bisnekseen. Kiitos setämiehelle. https://ibb.co/Swb4Pm2
Otin foton myös varsinaisesta lentolipusta, mutta katsellaan nyt miten sensein kuvat Chiang Maista kehittyy.)Onko sulla jokin kuvienvaihtosopimus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin arvelin. Ilmassa ollaan. Otin paluulle kuitenkin muutoskelpoisen lipun, kun oli tarjolla halpaa paluuta. Ne kun tulee nousemaan nyt koko ajan sesongin aikaan. Nyt ei ollut paluu kuin 369 150 euroa plus 50000 pistettä upgreidaus bisnekseen. Kiitos setämiehelle. https://ibb.co/Swb4Pm2
Otin foton myös varsinaisesta lentolipusta, mutta katsellaan nyt miten sensein kuvat Chiang Maista kehittyy.)Saisit kyllä kuvan mutta kamera on edelleen huollossa täällä Chiang Maissa.
S
- Anonyymi
Joko bingo illat aloitettu ja missä raflassa?
- Anonyymi
Miksi päivystät tätä palstaa vuorokaudet ympäriinsä vuodesta toiseen?
- Anonyymi
Olet kova poika naureskelemaan bingoille, tietokilpailuille, karaokelle, suomibaareille, lihapullille, halvoille hotelleille, kalliille hotelleille, kutsut kaikkia aktiviteetteja "halvaksi betoniviihteeksi", naurat television katsomiselle, naurat urheilun seuraamiselle sekä teeveestä että livenä, naurat poikamiehille, halveksit seuraa kaipaavia ja kutsut heitä limaisiksi, halveksit maalaisia ja maanviljelijöitä, kutsut aamulenkkeilyä narsismiksi, naureskelet fillarin vuokraaville, naureskelet lehden lukijoille, kirjan lukijoille, uutisia seuraaville, haukut loistoravintolat mutta kehut köyhäin kuppiloita että niiden ruoat on paljon parempia kuin kalliissa ravintoloissa.
Nyt olisi korkea aika kertoa mikä on sensein se oikea illanviettotapa Thaimaassa lomalla, kun toistaiseksi olet haukkunut aivan kaiken mitä muut tekee? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kova poika naureskelemaan bingoille, tietokilpailuille, karaokelle, suomibaareille, lihapullille, halvoille hotelleille, kalliille hotelleille, kutsut kaikkia aktiviteetteja "halvaksi betoniviihteeksi", naurat television katsomiselle, naurat urheilun seuraamiselle sekä teeveestä että livenä, naurat poikamiehille, halveksit seuraa kaipaavia ja kutsut heitä limaisiksi, halveksit maalaisia ja maanviljelijöitä, kutsut aamulenkkeilyä narsismiksi, naureskelet fillarin vuokraaville, naureskelet lehden lukijoille, kirjan lukijoille, uutisia seuraaville, haukut loistoravintolat mutta kehut köyhäin kuppiloita että niiden ruoat on paljon parempia kuin kalliissa ravintoloissa.
Nyt olisi korkea aika kertoa mikä on sensein se oikea illanviettotapa Thaimaassa lomalla, kun toistaiseksi olet haukkunut aivan kaiken mitä muut tekee?Ainoa oikea tapa viettää iltaa täällä Chiang Maissa on tuijottaa suomi24 palstaa vuorokaudet ympäriinsä vuodesta toiseen.
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kova poika naureskelemaan bingoille, tietokilpailuille, karaokelle, suomibaareille, lihapullille, halvoille hotelleille, kalliille hotelleille, kutsut kaikkia aktiviteetteja "halvaksi betoniviihteeksi", naurat television katsomiselle, naurat urheilun seuraamiselle sekä teeveestä että livenä, naurat poikamiehille, halveksit seuraa kaipaavia ja kutsut heitä limaisiksi, halveksit maalaisia ja maanviljelijöitä, kutsut aamulenkkeilyä narsismiksi, naureskelet fillarin vuokraaville, naureskelet lehden lukijoille, kirjan lukijoille, uutisia seuraaville, haukut loistoravintolat mutta kehut köyhäin kuppiloita että niiden ruoat on paljon parempia kuin kalliissa ravintoloissa.
Nyt olisi korkea aika kertoa mikä on sensein se oikea illanviettotapa Thaimaassa lomalla, kun toistaiseksi olet haukkunut aivan kaiken mitä muut tekee?No mutta voi voi sentään, on se niin harmillista, että on korkea aika jonkun selitellä jotain anoidiootille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta voi voi sentään, on se niin harmillista, että on korkea aika jonkun selitellä jotain anoidiootille.
Ei se mitään selittelyä ole matkailupalstalla jos kerrot vaan reippaasti sen oman näkemyksesi miten Thaimaassa vietetään iltaa oikeaoppisesti lomalla kun mikään ei tunnu kelpaavan herralle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään selittelyä ole matkailupalstalla jos kerrot vaan reippaasti sen oman näkemyksesi miten Thaimaassa vietetään iltaa oikeaoppisesti lomalla kun mikään ei tunnu kelpaavan herralle?
On se niin väärin, niin väärin, kertakaikkiaan väärin kun sulle ei selvitetä kaikkea tarpeellista pohjaa irvailuillesi seuraavaksikin vuosikymmeneksi, oikeaopppisesti, koita pärjätä, aijaa lentolippuu pisneksestä, se helpottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se niin väärin, niin väärin, kertakaikkiaan väärin kun sulle ei selvitetä kaikkea tarpeellista pohjaa irvailuillesi seuraavaksikin vuosikymmeneksi, oikeaopppisesti, koita pärjätä, aijaa lentolippuu pisneksestä, se helpottaa.
Mille irvailulle? Sinähän se olet haukkunut kaikki matkaajat ja naureskellut niille niin kai sinä nyt tiedät sitten miten sitä sitten oikeaoppisesti matkataan??
Miten meni omasta mielestäsi se lausunto että "Ketään ei lennä Thaimaahan ja se on varmaa"?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se niin väärin, niin väärin, kertakaikkiaan väärin kun sulle ei selvitetä kaikkea tarpeellista pohjaa irvailuillesi seuraavaksikin vuosikymmeneksi, oikeaopppisesti, koita pärjätä, aijaa lentolippuu pisneksestä, se helpottaa.
Itse asiassa muistan kerran kun sanoit että pitää mennä tavallisen köyhän thaiperheen kotiin katsomaan oikeaa Thaimaata. Miten se käytännössä tapahtuu? Jos he ovat tavallinen köyhä thaiperhe ja riisipellon väkeä niin eiväthän he sinua kotiinsa halua möllistelemään ja mitä sinä siellä sitten teet? Pelaat jotakin noppapeliä matolla kiusaantuneena kun et ymmärrä yhtään mitä he puhuu ja mille he nauraa. Jos annat niille rahaa niin siitäkö sitten kaikki tulee onnelliseksi ja talo muuttuukin turistikohteeksi? Kerro nyt ihmeessä
Lopetit puhumisen aidosta Thaimaasta kun Kymppi ryhtyi tilalliseksi. Onko sinulla nyt enää sitä aitoa Thaimaata jäljellä laisinkaan?
TT - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa muistan kerran kun sanoit että pitää mennä tavallisen köyhän thaiperheen kotiin katsomaan oikeaa Thaimaata. Miten se käytännössä tapahtuu? Jos he ovat tavallinen köyhä thaiperhe ja riisipellon väkeä niin eiväthän he sinua kotiinsa halua möllistelemään ja mitä sinä siellä sitten teet? Pelaat jotakin noppapeliä matolla kiusaantuneena kun et ymmärrä yhtään mitä he puhuu ja mille he nauraa. Jos annat niille rahaa niin siitäkö sitten kaikki tulee onnelliseksi ja talo muuttuukin turistikohteeksi? Kerro nyt ihmeessä
Lopetit puhumisen aidosta Thaimaasta kun Kymppi ryhtyi tilalliseksi. Onko sinulla nyt enää sitä aitoa Thaimaata jäljellä laisinkaan?
TTVoin vakuuttaa että ainoastaan minä ja senssu asutaan aidossa thaimaassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa muistan kerran kun sanoit että pitää mennä tavallisen köyhän thaiperheen kotiin katsomaan oikeaa Thaimaata. Miten se käytännössä tapahtuu? Jos he ovat tavallinen köyhä thaiperhe ja riisipellon väkeä niin eiväthän he sinua kotiinsa halua möllistelemään ja mitä sinä siellä sitten teet? Pelaat jotakin noppapeliä matolla kiusaantuneena kun et ymmärrä yhtään mitä he puhuu ja mille he nauraa. Jos annat niille rahaa niin siitäkö sitten kaikki tulee onnelliseksi ja talo muuttuukin turistikohteeksi? Kerro nyt ihmeessä
Lopetit puhumisen aidosta Thaimaasta kun Kymppi ryhtyi tilalliseksi. Onko sinulla nyt enää sitä aitoa Thaimaata jäljellä laisinkaan?
TTHyvä TT eikös sinulla ole nyt thaimaalainen perhe, miksi et paneudu elämäsi tärkeimpään ja jätä jo haavekymppisi aikuinen mies pois jutuistasi.
Sen sijaan että pärräät tällä palstallla toisten asioista, niin kerro miten aiot perheesi yhdistää ja jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kova poika naureskelemaan bingoille, tietokilpailuille, karaokelle, suomibaareille, lihapullille, halvoille hotelleille, kalliille hotelleille, kutsut kaikkia aktiviteetteja "halvaksi betoniviihteeksi", naurat television katsomiselle, naurat urheilun seuraamiselle sekä teeveestä että livenä, naurat poikamiehille, halveksit seuraa kaipaavia ja kutsut heitä limaisiksi, halveksit maalaisia ja maanviljelijöitä, kutsut aamulenkkeilyä narsismiksi, naureskelet fillarin vuokraaville, naureskelet lehden lukijoille, kirjan lukijoille, uutisia seuraaville, haukut loistoravintolat mutta kehut köyhäin kuppiloita että niiden ruoat on paljon parempia kuin kalliissa ravintoloissa.
Nyt olisi korkea aika kertoa mikä on sensein se oikea illanviettotapa Thaimaassa lomalla, kun toistaiseksi olet haukkunut aivan kaiken mitä muut tekee?ei kun nauran pattayaan rakastuneille, ilman vastarakkautta.
- Anonyymi
Kaikki Thaimaan baarit ovat toistaiseksi kiinni, joten tietokilpailut joudutaan pitämään oman hotellihuoneen karanteenissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664