Jänskättää hurjasti täällä Chiang Maissa.

Autoharrastajia on monenlaisia ja aiheiden valokuvat sen mukaisia.
Yksi tapa on se, että kuvissa on ihmisiä, jopa koira jos sellainen matkassa.
Toinen tapa on fotosopata takapenkille internetimuroitu, ottaa valokuva takapuskurista ja kolmas se, että ottaa parkissa olevasta autosta selfien pistäen pärstänsä linssin eteen.
https://ibb.co/tp9PrBz
Ai että mikä jänskättää ... kerron ... katsokaas se, että koska julkaistaan valokuva kauniin perheen buudelinsa kanssa istumassa mebassaan isukin ja äiskän iloisesti huiskuttaen terveisiä vasemmalla kädellään molemmilla ollen nimettömässä rengastus.
Toinen jänskä juttu on se, että tuleeko kaunis perhe tänne meballaan vuorijuoksuja katselemaan, vai puskajuoksemaan sieltä puskahuudellen isukin tavan mukaan, entä uskaltaako isukki kokeilla tuleeko pläsiin niin että pätäjää ja isukki palaa Eedeniinsä hampaattomana pandana.
Pääsylippu edelleen räps räps.
Mukavaa sunnuntaita junttilaan kun joskus siellä heräätte.

11

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai niin unohtui se harmiton leikkimielinen sgaba, että kellä oikea kellä haave.
      https://ibb.co/nDjjWwP
      Eli oliko vaiko eikö ollut Totisen törpön kihlatulla ulkonevalla timantilla oleva kihlasormus, entä miten Neidon rengastettu Tinderi?


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Ja pisteitähän sai tuplakuvasta.
        https://ibb.co/LdB4KyF
        Tumputtamisiin rakkaat.

        Noilla kuvillako tuo vanha akka hurmasi sinut postimyyntikuvastossa? Et saanut sitten sitäkään pidettyä Suomessa? Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noilla kuvillako tuo vanha akka hurmasi sinut postimyyntikuvastossa? Et saanut sitten sitäkään pidettyä Suomessa? Miksi?

        Siksi koska me molemmat mieluummin asumma täällä Chiang Maissa, kuin Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi koska me molemmat mieluummin asumma täällä Chiang Maissa, kuin Suomessa.

        Muistatko sensei kun ripitit Kymppiä siitä että hän ei tuo vaimoaan Suomeen asumaan ja synnyttämään ja kerroit että thainaisille on ensimmäiseksi hommattava kelakortti ja suomalainen sosiaaliturva? Puhuit siitä usein ja esittelit avioliittotodistuksen pussukkaa kuksan kanssa. Kuinka sinä sitten nyt asut Chiang Maissa? Se vaimosihan lähti Suomesta Thaimaahan viime vuonna oliko helmikuussa? Sinä jäit Suomeen. Ihme että hän jaksoi niinkin kauan katsella koneen ääressä istuvaa pierunhenkeä. Siihen loppui kielikäännökset ja kommentit kuiteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatko sensei kun ripitit Kymppiä siitä että hän ei tuo vaimoaan Suomeen asumaan ja synnyttämään ja kerroit että thainaisille on ensimmäiseksi hommattava kelakortti ja suomalainen sosiaaliturva? Puhuit siitä usein ja esittelit avioliittotodistuksen pussukkaa kuksan kanssa. Kuinka sinä sitten nyt asut Chiang Maissa? Se vaimosihan lähti Suomesta Thaimaahan viime vuonna oliko helmikuussa? Sinä jäit Suomeen. Ihme että hän jaksoi niinkin kauan katsella koneen ääressä istuvaa pierunhenkeä. Siihen loppui kielikäännökset ja kommentit kuiteista.

        Olisi mielenkiintoista jos linkittäisit väitteidesi tueksi kirjoitukset joihin viittaat alituisena kohteenasi ollen sensei.
        Minä en ole lukenut asumisesta mitään ja tiedän että perheenyjditämisen jälkeen tulee automaattisesti kela kortti, ei sitä tarvitse hommata.
        Kielenkäännöksien osalta voit kääntyä Neidin puoleen, hän on kansainvälisen koulun lähes rehtori ensivuonna.
        Toisaalta kysyisin sinulta onko sinun ainoa elämänsisältö tämä palsta noilla jutuillasi, sinä olet toistanut itseäsi jo joitakin vuosia.
        Jos sinulla on avioliittotodistus, niin voithan sinä sen esitellä myös, mutta minä tiedän että sinun kympilläsi sellaista ei ole.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Laiffin turha osallistua suomiflösöllään, sekä puuroa syövä hyväksytään vaan jos on puun oksalla, 44:n facesta imuroima naiskokoelma jääköön julkaisematta.

    • Anonyymi

      Kommentoikaa nyt minun hienoa aloitusta, olen niin yksin ja joudun vastaamaan itse itselleni

      S

      • Anonyymi

        Maatalousplösöllä on löysä ja roikkuvat, vanha akka kun on, loppuun ajettu.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe