Rokotettujen fobia

Rokotettujen joukossa on median hyvällä tuella levitetty
Fobiaa joka tarvitsisi kyllä itseasiass jotain toimenpiteitä. Esimerkiksi Media voisi lopettaa tuollaisen fobian lietsomisen.
Lyhyt ytimekäs kysymys kuuluu kuitenkin näin.
Mitä ihmettä rokotetut pelkää?
Rokotettu pelkää sairastuvansa koronaan ja kuitenkin tunkee
paikkoihin joissa on paljon muita ihmisiä.
Syyllistä Tämä aivopesty rokotettu etsii ja huutaa rokottamattomista
vaikka tosiasia on että myös Rokotettu voi levittää koronaa,
Myös Rokotettu voi sairastua koronaan. Kaikki ei sairastu, Ei edes ne joita ei ole rokotettu.
Jos te rokotetut tungette kaikkiin paikkoihin missä on paljon
muita ihmisiä , käytte ulkomailla,matkustelette niin lopettakaapa
toisten ihmisten syyllistäminen.
Se ei ole järkevää.
On ihmisiä jotka ei sairastu flunssaan, ei koronaan eikä saa HIV.
sekä ihmisiä jotka ei myöskään voi ottaa sitä teidän niin suuresti
ihailemaanne rokotetta jostain henkilökohtaisista syistä jotka ei kuulu kenellekkään muulle.
Miksi te Rokotetut PELKÄÄTTE MUITA TERVEITÄ IHMISIÄ mutta tungette kuitenkin
Paikkoihin joissa voitte kuitenkin saada tartunnan tai levittää sitä jopa itse.

En syyllistä teitä jotka olette rokotettuja enkä rokottamattomia koska jokaisella on oma elämä ja jokainen pitäköön huolen itsestään. Syyllistämättä muita ihmisiä joiden elämä ei TODELLA kuulu kenellekkään muue eikä ole korrektia käytöstä
millään lailla sekaantua toisten elämään . Käyttäydytään kunnioittavasti toisia kohtaan niin kaikilla on paljon parempi olla.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisiko rokotetut kertoa tässä reilusti nyt tuohon edelliseen liittyen
      että mikä syy teillä on koettaa mollata toisia.? Mielestäni siihen ei ole oikeutta enempää minulla kuin sinullakaan. Minulla on OMA ELÄMÄ ja en takerru toisten enkä sinun tekemisiin enkä elämään..Ei minua kiinnosta se miten elät ja mitä teet. Minulla on todella oma elämä.
      Tuollaista toisten mollaamista ja syyttelyä kuulee lähinnä suomessa.
      En ole ulkomailla asuessa enkä liikkuessa missään kuullut vastaavaa käytöstä.
      Mut suomalaisella lienee joku perinteinen ominaisuus ja joku vissiin kuvittelee
      että kun syyttelee toisia niin se nostais omaa arvoa. Valitettavasti se tekee juurikin päinvastoin.

      • Anonyymi

        Mikä maa on sellainen ulkomaa? Yleensä kun ihminen kirjoittaa että Suomessa näin ja ulkomailla toisin, hän ei ole ollut missään muualla kuin Suomessa. Mikä sinua estää kertomasta ettet esim. Saksassa törmännyt ilman rokotetta olevien mollaamiseen ja syrjimiseen. Eikö tarinasi pidä paikkansa vaan haluat vain kiukutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä maa on sellainen ulkomaa? Yleensä kun ihminen kirjoittaa että Suomessa näin ja ulkomailla toisin, hän ei ole ollut missään muualla kuin Suomessa. Mikä sinua estää kertomasta ettet esim. Saksassa törmännyt ilman rokotetta olevien mollaamiseen ja syrjimiseen. Eikö tarinasi pidä paikkansa vaan haluat vain kiukutella.

        Tuollaisesta se yleensä lähtee ja kohta on taas koko ketju täynnä mollaajia,-ota piikki,miksi et ota,olet ala-arvoista idioottikansaa,sinut pitää mestata,olette aivottomia tolloja,JNE. Minulle riittää tuollainen toitotus,itse päätän mitä teen,ei kuulu piikinottajille!


    • Anonyymi

      Aloittajan pää on pahasti hajalla, surullista.

    • Anonyymi

      Rokotettujen pelko kasvaa kasvamistaan, kun tajuavat tulleensa huijatuiksi, ja että rokote ei olekaan tie autuuteen. Saahan sillä luvan tartuttaa muita, mutta se taitaa olla heikko lohtu, kun itse on liemessä.

      Se lupa tartuttaa passihan on annettu vain laupeudesta ja sympatiasta, koska jotakin "hyvitystä" on saatava siitä, että on uhrannut terveytensä tuollaiseen myrkkykokeiluun.

      Vähän sama asia, kun namusedät houkuttelevat karkeilla pikkulapsia autoonsa.

    • Anonyymi

      Rokottamattomat pelkäävät ja tehtailevat näitä aloituksia tänne - kyseessä on vain pieni rokottamattomien uskonnollinen lahko...

      • Anonyymi

        Onhan se ihan aiheellista vähän pelätäkin, kun näköjään enemmistö kansasta on jossakin psykoosissa ja mukana tuollaisessa epämääräisessä myrkkypiikkikokeilussa.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8504
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe