Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Haistattelua ja käskyttelyä. Läpsimistä ja jatkuvaa osaamattomuuden osoittamista.
Pitäisihän minun tajuta jo vihdoin että olen vain kasa paskaa. Ehkä tämä elämä onneksi joskus loppuu.
Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?
16
2522
Vastaukset
- Anonyymi
Täältähän se vastaus löytyy, etenkin yöaikaan :(
- Anonyymi
Ehkä aloittaja onkin oikeasti tyhmä.
- Anonyymi
Eipä sillä ole merkitystä enää vaikka vastausta ei koskaan saisikaan. -Aloittaja
- Anonyymi
Olet ollut jonkun todella kauhean ja vastenmielisen tyypin kanssa, toivottavasti olet eronnut saastasta..
- Anonyymi
Virkavalta seuraa näitä kirjoittajia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virkavalta seuraa näitä kirjoittajia!
Mailma seuraa tämä on netti haloooooooooooooo!
- Anonyymi
Oletko töissä Pirkanmaan yrittäjäjärjestössä?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18376753/pirkanmaan-yrittajat-toimitusjohtaja-kiusaa-alaisiaan - Anonyymi
Haastattelu, käskyttäminen ja läpsiminen ei kuulosta terveeltä. Vika tuskin oli sinussa, jos noin huonosti kohdeltiin. Ole tyytyväinen, että pääsit eroon.
- Anonyymi
Ei koirat ole tyhmiä. Omistajat voi olla.
- Anonyymi
Jätä tuommoinen mies.Miksi kummassa te naiset hakeudutte renttujen,ja roistojen seuraan.Kunnollisia miehiä on,ja kohtelevat lähimmäisiään hyvin.
- Anonyymi
Eipäs tehdä oletuksia siellä. Sulla on sukupuolet väärinpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs tehdä oletuksia siellä. Sulla on sukupuolet väärinpäin.
Taisin erehtyä sukupuolesta sitten,pahoittelen jo aloittaja onkin mies,luulin naiseksi.Muistan kun seurustelin nuorena tytön kanssa,joka oli agressiivinen.Läpsi ja ,pilkkasi.Onneksi ymmärsin jättää moisen,ja seuraava olikin hyvä ,vaikkei uskollinen.Olen siis mies.
- Anonyymi
Rakastan sinua,vaikken sinua tunne.Myötätuntoni on kanssasi.Toivon sinulle kaikkea hyvää,ja siunausta.
- Anonyymi
Samanlainen on suhteeni kyllä on tunne et mikä minut pitää tässä suhteessa tunnen etten ole edes koiran arvonen joku mikä pitäisi tappaa
- Anonyymi
Kannattaa lähteä pois sellaisesta suhteesta. Ennemmin yksin kuin vääränlaisen kanssa.
- Anonyymi
Kyllä ihmisen kannattaa rakastaa itseään ja olla itsekseen onnellinen ennen kuin hakeutuu suhteeseen. Muuten tulee tämänkaltaisia seurusteluja.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389