Ja Kapilla todistetusti on. Koira(t) räkyttää ja yrittää kintuille kusta, mutta karavaani kulkee vaan. Tervehdin sinua faitteri.
Ne piirtää kellä on liitua
8
2227
Vastaukset
- Anonyymi
Kynnen osaa sitä kaikkiaan tulee, nyt on tullut jo kolme. Torstaina 11.11. tuli kolmas osa ”Syvään päätyyn”.
Terve vanha faitteri Pankkolängvitsi.
Sulla vain se ikävä puoli kun et kelvannut armeijaan. Voihan sitä silti olla faitterina.Totta turiset ! Eihän ne huolineet, kun kansakoulukin jäi kesken.
Mutta kyllä me Kapin kanssa silti faittereita ollaan.
- Anonyymi
Kellä on liitua... kalkkiahan se liitu on, ja kapin kalkkius on huomattu, hyvin huomasit sinäkin.
Kalkkis-Kapi, siinäpä seuraava nimimerkki hänelle - Anonyymi
Kalkkis-Kapi priimus. Myös keskikoulussa sanoi olleensa priimus,
vikkei montaa viikkoa jaksanut liian vaikeaa. - Anonyymi
Tässä jo 10 poistettua hehehe
heheheh
Ei keskikoulu oikein relaa priimuksena.- Anonyymi
Poistettujen määrä on noussut jo kahdeksaantoista. Kai siis nyt on jo lukiokin käyty. HO HOO, HO HOO.
- Anonyymi
Poistettujen viestien määrä on noussut 21:een. Kapilla on liitua, Kapia huutavalla ei ole liitua.
- Anonyymi
Minun alle kouluikäisellä lapsenlapsella on myös liitua ja hän piirtää hyvin, varmaan paremmin kuin sinä Kapi. HO HOO, HO HOO!
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743