Syvältä haaroistani.👩
Mitä kuuluu?
Rakkauden tuoksua teille kaikille
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nuuuuuh!
- Anonyymi
Älkää nyt vakio provolle vastatko!
- Anonyymi
Vastasit kuitenkin.
- Anonyymi
Ihana likainen vittelooran lemutsiino täällä leijaileekin.
- Anonyymi
No sulla tarttis kyllä sitte saippuaa jo kumpiki pää.
- Anonyymi
Eipä ole hetkeen näkynytkään tätä satusetää. 🤴
- Anonyymi
Aika päivittäinen kuvio on satusedällä, että siitä puhe mistä pula
- Anonyymi
Voisitko hankkia livekaverin kun sulle näyttää kaikki kelpaavan. Säästyttäisiin näiltä ällöttäviltä aivopieruilta.
- Anonyymi
Siellä yksi reppana heti keinotekoisesti tarttumassa provoon kuin muka jollekin naiselle puhuis, et usko tuohon enää itsekään mutta rutiini jäänyt pottuuntuneena päälle🤭 Toiset yrittää peittää harmituksen emojeilla kokeilisit sinäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä yksi reppana heti keinotekoisesti tarttumassa provoon kuin muka jollekin naiselle puhuis, et usko tuohon enää itsekään mutta rutiini jäänyt pottuuntuneena päälle🤭 Toiset yrittää peittää harmituksen emojeilla kokeilisit sinäkin
Suomessa hävitään informaatiosota toisten kyttäämisten takia!
Mitähän se sunkin reppanan elämään vaikuttaa mitä kukakin täällä kirjoittaa? Vilkastuuko seuraelämä? Soitteleeko ihailijat ovikelloa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa hävitään informaatiosota toisten kyttäämisten takia!
Mitähän se sunkin reppanan elämään vaikuttaa mitä kukakin täällä kirjoittaa? Vilkastuuko seuraelämä? Soitteleeko ihailijat ovikelloa?Ei todellakaan ole kyse siitä ja pilkkakirves osuu kyllä trollailevaa ukkoa (eli sinua) enemmän niihin, joiden mielestä on fantasista uskoa, että joku nainen kirjoittelisi siitä mistä lapset tulee. Sen olemassaolo on aika arkipäiväistä naisille kuitenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole kyse siitä ja pilkkakirves osuu kyllä trollailevaa ukkoa (eli sinua) enemmän niihin, joiden mielestä on fantasista uskoa, että joku nainen kirjoittelisi siitä mistä lapset tulee. Sen olemassaolo on aika arkipäiväistä naisille kuitenkin
Olen vieläkin nainen. En aloittaja enkä trollaava. Olen ihan oikealla kaipausasialla täällä palstalla. Minua ärsyttää tuo tapasi tulla haukkumaan kirjoittajia ja väittämään naisia miehiksi. Mitä väliä sillä on onko tämän ketjun aloittaja mies vai nainen? Jos huomasit kommentistani niin puhùin livekaverista. Sehän voi olla mies tai nainen, eikä kerro kumpana pidin aloittajaa. Yhtä tökerö aloitus oli kirjoitti sen kuka tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vieläkin nainen. En aloittaja enkä trollaava. Olen ihan oikealla kaipausasialla täällä palstalla. Minua ärsyttää tuo tapasi tulla haukkumaan kirjoittajia ja väittämään naisia miehiksi. Mitä väliä sillä on onko tämän ketjun aloittaja mies vai nainen? Jos huomasit kommentistani niin puhùin livekaverista. Sehän voi olla mies tai nainen, eikä kerro kumpana pidin aloittajaa. Yhtä tökerö aloitus oli kirjoitti sen kuka tahansa.
Mutta silti sinun on pidettävä siitä fantasiasta kiinni, että joku nainen puhuu kuin ätmikerhon presidentti?
Aloitus voi olla ilman mitään provoilua rakastuneen naisen kirjoittama. Tuskin mikään tuoksu on niin hurmaava, kuin rakastuneen naisen kauneimman kohdan tuoksu. 🌹👀
- Anonyymi
Niinpä. Se voi olla varsinkin sokealle se suurin turn-on naisessa. Yksi aisti kun puuttuu niin muut korostuu.
Voi sitä kosketusten ja tuoksujen sinfoniaa.
Aaaaaahhhh...
- Anonyymi
Ei ole aloittajamies tainnut päästä sillin makuun sitten syntymänsä.
- Anonyymi
Pikkupoikahan tuo on
- Anonyymi
Siltä tuo taikominen vaikuttaa
- Anonyymi
Viimeisin ja ainoa pimpsa mihin oli kosketuksessa oli äitinsä kun syntyi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeisin ja ainoa pimpsa mihin oli kosketuksessa oli äitinsä kun syntyi.
Se on varmasti äidin vika kun toisen puutetta kokemaan laski
- Anonyymi
Mitä hybridikeskukseen kuuluu vai pitäisikö sanoa että yleisradioon?
- Anonyymi
Aloittaja joku kokoomuslainen länsi mielinen trolli ylen hybridikeskuksesta.
- Anonyymi
Ehkä kokoomuslaiset tykkää ahdistella eduskunnassa naisia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215614- 541715
- 211193
- 691027
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53997Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162978- 48918
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129916Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858