Savuton & raitis mies 28-36v

Helena_91

Minä olen tässä jo jonkun aikaa etsinyt savutonta ja raitista miestä niin onko se vain minun tunne vai eikö nykypäivänä sellaista miestä ole enään olemassakaan joka ei joisi tai polttaisi?

Minä en itse juo tai polta niin en oikein välittäisi katsella miestä joka juo tai polttaa. Koska sellainen on tullut koettua jo ja siitä ei jäänyt kauhean hyvät kokemukset.

1

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!tapasin v.2015 lahtelaisessa seminaarissa 2 vuotta itseäni vanhemman miehen joka oli silloin 30v.ensisilmäykseltä mies oli liiankin seksikkään näköinen ollakseen totta.päälleppäin vartalokin näytti reenatulta.hetken juteltuamme huomasin kundin olevan hiukan ujo,mutta pyysin häntä rohkeasti kanssani syömään erääseen paikalliseen ravintolaan..tiesin että hänessä oli jotain mitä olin etsinyt ja toivonut koko elämäni.mentyämme ravintolaan mies lupasi tarjota minulle mitä vain halusin syödä ja juoda.hän alkoi "aueta" ja kertoa itsestään ja elämästään...olin enemmän kun pyörryksissä jo vajaan tunnin jälkeen.ilta kesti ihan valomerkkiin asti ja tämä mies johon olin umpirakastunut jo ensisilmäyksellä oli yllättänyt minut myös avoimuudellaan ja rehellisyydellään.sekä huumorintajullaan .olin sanaton,ekaa kertaa elämässäni.jatkoimme kävellen samaan suuntaan ,mutta emme päätyneet sänkyyn vaikka itse olisin ollut enemmän kun valmis.tajusin kumminkin antaa siinä huumassa puhelinnumeroni ja mies lupasi soittaa minulle.seuraavalla viikolla mies soitti "jaakko moi!lähetkö mun kanssa repovedelle luonnonpuistoon vkloppuna?"olin myyty.sen näkönen mies.seksikäs kun mistäkin aikuisviihdelokuvasta ja luonnepuolikin myöhempinä vuosina osottautui sellseksi kun hän oli ekatapaamisella kertonut ja näyttänyt.no viikonloppu tuli ja hän tuli hakemaan minut kotoontani ja kertoi että on tehnyt eväät mukaan meille. ei tarvii sun miettiä.ootin mielenkiinnolla "patikkaretkeämme" se meni hyvin.patikoimme vain 12km ja söimme grillauspaikalla minkä hän tiesi edellisiltä kerroilta..saavuimme takas lahteen siinä 17 maissa...ajattelin mielessäni kokoajan vaan milloin saan seksiä tältä ihannemieheltäni.sukat pyöri jalassani.ajattelin ehdottaa suoraan sitä,mutta Jaakko kerkesi kysymään että tulisinko yöksi hänen luokseen?vastaus oli kyllä ja päästyämme hänen luokseen kävimme saunassa ja sitten en pystynyt pitämään käsiäni irti hänestä. täytyy sanoa että ihmistutkani ei pettänyt sillä niin hyvää ja intohimosta seksiä en ollut saanut KOSKAAN! Ja sitä kesti pitkään ja hartaasti harrastettuna 12 tuntia.tietysti pieniä taukoja oli.näin sai alkunsa 5 vuotta kestänyt parisuhde jossa seksiä tuli 100 vuoden edestä.olin valmis seksologi ja täytyy sanoa että hiukan kyseenalastin kuvan ihannemiehestä ja ihanne seksikumppanista.tarkoitan että tämä mieheni oli niin hyvä sängyssä että luulin opiskelleeni joskus -90 luvulla ja nauroimmekin sille yhdessä.näinä vuosina mieheni oli mun tuki ja turva ja myös tyttärelleni erittäin tärkeä isähahmo.sitä hän on tänä päivänäkin vaikka olemme eronneet.tämä tarina teille kaikille neuvona siihen,että luottakaa intuitioonne ja siihen mitä sydän sanoo ensisilmäyksellä.ainakaan mun kohdalla se ei tuonut kun parasta seksiä ja erittäin lojaalin kumppanin.olemme ystäviä vielä tänä päivänäkin.kiitos sulle Jaakko vaittinen ja jatketaan ystävinä tästäkin eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtui? Bachelor-Timo paljastaa, miksi suhde Sonjaan ajoi karille: "Ehkä ei kuitenkaan..."

Rovaniemeltä kotoisin oleva Timo Harvey, 32, halusi sitoutua, löytää rakkauden ja asettua aloilleen. Kauden viimeisessä jaksossa Bachelor-Timo valitsi
      Bachelor
      22
      2638
    2. Stefulla taas korkki auki?

Tästä taitaa tulla hieno päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      51
      2152
    3. Maisa Torppa miehensä kanssa lomalla

Espanjan Alicantessa. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Vauva-jai-kotiin-Maisa-Torppa-karkasi-rakkaansa-kanssa-aikuisten-lomalle-Espanjaan-kuva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      1609
    4. Bachelor-Tuomakselta ikävä yllätys - Hanna tyrmistyi miehen käytöksestä: "Kun kamerat sammuivat..."

No voihan… Hanna sai kuvausten aikana Tuomaksesta lämpimän, ystävällisen ja avoimen kuvan. Kun kamerat sammuivat, kuinkas sitten kävikään... https://
      Bachelor
      15
      1531
    5. Mies olet kaunis sisältä ja ulkoa

Haluan sut omakseni. Sinä jos kuka kelpaat :)
      Ikävä
      125
      1200
    6. Lasta odottava Johanna Harlin hehkuu Cannesin juhlissa - Some ylistää: "Maailman kaunein mama"

Oi, mitkä kuvat suoraan Ranskan Rivieralta. Onnea loppuodotukseen, Johanna ja Renny Harlin! Oletko muuten katsonut The Harlins -realityä? Mielipiteit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      16
      902
    7. Venäjän sotilaiden raiskaama 1 vuotias poika kuoli vammoihinsa

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fac86480-df24-41b8-be6c-6ab6ff6476e4 Järkyttävää tämä jatkuva raiskaaminen. patriarkka Kirilin mielestä p
      Maailman menoa
      215
      803
    8. Ihan sekaisin susta taas

Miksi piti näin rakastua, jos en sua (miestä) koskaan voi saada?
      Ikävä
      83
      699
    9. Haluan lämmittää välejämme

Haluan saada ja antaa sulle nautintoja, onko se väärin? 💜 Se riittää jos et halua muuta, en tarvitse enempää.
      Ikävä
      50
      681
    10. Tämä oikeasti sattuu

Alan ymmärtää sua paremmin.
      Ikävä
      44
      658
    Aihe