Kalojen perkaaminen

Anonyymi

Mies ei tee mitään naisella joka ei osaa perkaa ja fileroida kalaa. Nainen olisi varmaan huono kokkikin jos ei kalan käsittely suju joten ei sellaista naista kannata ottaa.

13

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lähdetkö siikoja ongimaan?

      • Anonyymi

        Sd on onki -> onkimaan!


    • Anonyymi

      Joo on hyvä heti katsoa naisen kokkaus ja leipomis taidot eli tekeekö hyvää kastiketta keittoi kalasta jotain kiusauksii ja osaako tehdä perunamuusia perunoista ja valmisjauhoista ja osaako paistaa silakkapihvei ja leipomaan pullaa ja omppupiirakkaa ym ja muutenkin katsoa emännän taidot

    • Anonyymi

      Muusi tehdään perunoista eikä valmis jauhoista. Kyllä naisen pitää osata tehdä ruokaa ja leipoa pitää osata. Jos mies tuo kalan niin naisen pitää osata tehdä ruokaa siitä. Kala pitää fileroida ruodottomaksi kuten ahven ja vain parhaat naiset osaa sen.

    • Anonyymi

      Mutta miten onnistuu herroilta kalan nylkeminen? Vai onnistuuko lainkaan? Kuinka monelta harvemmin kokonaista kalaa käsitteleviltä miehiltä (siis paljon kalastavat eivät kuulu tähän joukkoon) onnistuu kalan fileoiminen siten, että mahdollisimman vähän kalan lihasta jää nahkaan tai selkäruotoon kiinni?

      • Anonyymi

        Ei jää yhtään lihaa nahkaan kiinni. Minä fileeraan keväästä syksyyn satoja ahvenia. Haukee en ota, siikaa otan myös keväällä. Työttömänä käyn kalassa lähes joka päivä jos ei ole kova tuuli. Saan ahventa paljon ja osan syön itse ja suurimman osan myyn. Ihmiset ostaa vain ruodotonta filettä.


    • Anonyymi

      Kai se köksän tunnilla opetettiin, silakan perkaus. Isomman kalan fileeraus vaatii oman terävän kapean veitsensä. Kuka sen osaa teroittaa?

    • Ja jos naisella on kala-allergia, niin huono emäntä kun ei kalaan koske? Herätys pahvit.

    • Anonyymi

      No onpas huono nainen jos ei kalaa osaa perata. Äkkiä johonkin kurssille.

    • Mun kokemukset naisista ja terävistä veitsistä on sellasia, että on parempi kun minä hoidan itte fileoinnit ja muut vastaavat. Mutta kyllä ne naiset kaikki on silti hyvää sapuskaa fileistä tehneet, niin pelihän on tasan sitten.

    • Anonyymi

      Olepa tekemättä.

    • Anonyymi

      Sätkivää kalaa en pysty perkaamaan, kun ´siihen voi sattua´.
      Muuten kaikki perkaaminen ja fileeraus käy, nylkemisestä on jonkin aikaa, ahvenia lähinnä olen joskus kokeillut. Ei ihan yhtä kauniita fileitä tule kuin k-kaupan hemmoilla, mutta makuun ei vaikuta. Eikä mene perkuujätteitä haaskuun.

    • Anonyymi

      Kaupan ahvenissa ja ruodot tallessa. Sitten ne laittaa lisää hintaa kun pyytää ruodottomaksi fileerauksen. Itse kalastan ahvenii ja teen niistä ruodottomia, laitan vakuumiin ja myyn 20 euroo kilo. Kaupaksi menee niin paljon kun saan mutta itse syön paljon kalaa myös.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe