Tapasin viikko sitten mukavan tytön baarissa. Tyttö oli aloitteentekijänä ja tuntui olevan kovinkin kiinnostunut.. illan lopuksi vaihdettiin numeroita jne., sovittiin että ollaan yhteyksissä.
No pari päivää sitten käytiin kahvittelemassa ja mielestäni treffit meni ihan kivasti. Sovittiin että nähdään uudestaa ja pidetään yhteyttä. Minuu vaan vaivaa se että tuntuu että tytöstä ei kuuluisi mitään jos en itse ota häneen ensin yhteyttä. Kadottiko tyttö kiinnostuksensa vai onko tää joku testi vai mitä?! vai olenko vaan malttamaton:/ ..kertokeehan
Kiinnostaako?
3
1362
Vastaukset
- tyttö
Kyllä pojan pitää olla se aktiivinen..;)
Tasa-arvoa halutaan mutta kuitenkin miesten pitäisi tehdä kaikki aloitteet.
Aloittajalle: kyllä ihan hyvin voi olla muutaman päivän ottamatta yhteyttä ja katsoa onko sitä kiinnostusta. Sen jälkeen voi heittää jonkun vittuiluviestin tyyliin "olipas hyvä että tämäkin juttu loppui ennen ensimmäistä riitaa" tms. Jos jatkoa haluat niin sisältö voi edelleen olla tuo mutta vähän enemmän huumoria mukaan niin mahdollisuudet säilyy.
- saula
ehkä se tyttö venaa,et sä otat yhteyttä!kuka otti ekaks yhteyttä sillon, kun sovitte,että tapaatte tai meette treffeille?jos se oli se muija niin sillon se oottaa,että sä otat yhteyttä ja osoitat sillä tavalla,että oot kiinnostunu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495749- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434500Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533895- 623071
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242432- 422280
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197