Naiselle mukavaa iltaa.
Sateista iltaa
46
69
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos vaikka en kohteesi. hyvää iltaa sinullekin.Saitaisikn.Olin yksin kävelmässä 18-19.Ilma oli sateton.Mutta pilviä kerää jo taivaalle ja koivut heiluvat ,kuin keskenään oksat tanssisivat.Ken ties antaa sateen viellä? Sitä luonto tarvitsee kunolla.Ei niitä pieniä kuroja yön ja aamupäivän aikaan mitä tullut riitä luonnolle millään.Ei ainakaan kivkylään kerrostalo alueet Itä-Helsinki. Tytöt naiset ikään katsomatta emme ole sokeria emmekä sula sateessa.
- Anonyymi
Älä ajattele, että elämä on lyhyt. Ajattele: miten erikoinen kokemus. Kun siinä ei ole kysymys pituudesta lainkaan vaan, että on ylipäätänsä saanut kokea tämän.
https://youtu.be/x2TeCdkcZOY
..- Anonyymi
Jospa elämä
alkaisi hymyillä
ihan vähän
ja vaivihkaa
Surulta salaa -Una Reinman
Jotain hyvää, toiveikkuutta, iloa ja lohtua kaipaan
kaiken tämän raskaan keskelle.
Kauniita unia 🙏
♡ Anonyymi kirjoitti:
Jospa elämä
alkaisi hymyillä
ihan vähän
ja vaivihkaa
Surulta salaa -Una Reinman
Jotain hyvää, toiveikkuutta, iloa ja lohtua kaipaan
kaiken tämän raskaan keskelle.
Kauniita unia 🙏
♡Kiitos, kauniita unia. 🌙
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos, kauniita unia. 🌙
Hyviä unia Palstan Rinssille 🤴🦊
Hyvää työtä, hyvää yötä. 🌙
- Anonyymi
Ei täällä ole satanut! Turgussa oli satanut jopa katon läpi.
Ei nyt hetkeen, mutta aikaisemmin päivällä sateli kyllä. Uutisia en ole ehtinyt seurailla.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei nyt hetkeen, mutta aikaisemmin päivällä sateli kyllä. Uutisia en ole ehtinyt seurailla.
Prinssi on eri kirjoittaja kuin rinssi!
Anonyymi kirjoitti:
Prinssi on eri kirjoittaja kuin rinssi!
Ei vaan sama on. Prinssi tuli eilen tuhottua masennuksissani. Tein uuden, vaikka en tiedä miksi.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei vaan sama on. Prinssi tuli eilen tuhottua masennuksissani. Tein uuden, vaikka en tiedä miksi.
Ah aivan. Olet se palstan vakionainen!
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Nainen sulla on housuissas
Ei juuri nyt ole, valitettavasti.
Mulla on nyytit ja veitikka. Anonyymi kirjoitti:
Ei juuri nyt ole, valitettavasti.
Mulla on nyytit ja veitikka.No niin on minullakin miehen värkit. Eikä naista housuissa ole ollut vuosikausiin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No niin on minullakin miehen värkit. Eikä naista housuissa ole ollut vuosikausiin.
Nyt täälläkin sataa, YES! Vielä ei ole satanut katon läpi, jätte kiva!
Anonyymi kirjoitti:
Nyt täälläkin sataa, YES! Vielä ei ole satanut katon läpi, jätte kiva!
Pääkaupunkiseutu? Vahva veikkaus.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Pääkaupunkiseutu? Vahva veikkaus.
Onko joku Russärö tai Kärkkä tai Nurmijärvi pääkaupunkiseutua? EI.
https://testbed.fmi.fi/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://testbed.fmi.fi/Esimerkiksi Russärö on saari Hangon edustalla. Saari on Suomen puolustusvoimien käytössä, mutta avattiin kesällä 2009 rajoitetusti yleisölle.
Se on laajuudeltaan noin 80 hehtaaria. Saari on alun perin kuulunut nyt jo lakkautettuun Hangon Rannikkopatteristoon.
Saarella sijaitsee 1863 valmistunut viisikerroksinen kivimajakka, jota kutsutaan nimellä Hangon silmä. Saarella sijaitsee myös Ilmatieteen laitoksen havaintoasema.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Russarö Anonyymi kirjoitti:
https://testbed.fmi.fi/En voi tietää.sijaintianne. En omista kristalli palloa.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En voi tietää.sijaintianne. En omista kristalli palloa.
Jotain mliljoona eri meteorogista karttaa olisi parin klikkauksen päässä, huomenta vaan.
Ja hyvää yötä! Nyt palstan taso romahtaa ainakin kymmeneksi tunniksi, voimia.
T. MIES - Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En voi tietää.sijaintianne. En omista kristalli palloa.
Kristallipallo on yhdyssana.
T. MIES - Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin on.
Ole hyvä siis!!!
- Anonyymi
Täällä sitä melotaan!
En ole kopio, vaan sama prinssi edelleen. 🤴
- Anonyymi
Ei widdu tätä touhua täällä 🤣
Kännissäkö täällä pitää olla että tajuaa ja jaksaa? Anonyymi kirjoitti:
Kännissäkö täällä pitää olla että tajuaa ja jaksaa?Ihan miten tahtoo. Itse olen vesiselvänä.
- Anonyymi
Ketä se prinssi kaipailee
Anonyymi kirjoitti:
Ketä se prinssi kaipailee
Luulin että se on tullut selväksi jo kauan sitten... En tiedä kehtaanko enää puhua hänestä. Minulle on tullut selväksi, ettei hän halua nähdä minua irl. Minulla ei ollut aikomuksena koskaan muu, kuin nähdä ja jutella, jos hän olisi sitä halunnut. Niin ymmärsin ensin, kun syksyllä tänne tulin. Myöhemmin selvisi, ettei asia ollutkaan siten. Enkä ymmärrä enää, että mistä oli/on kysymys...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kännissäkö täällä pitää olla että tajuaa ja jaksaa?Kanootissa!
- Anonyymi
Hyvää yötä prinssi...
Kävelin pitkin auringonnousun siltaa, kun sade yllätti. Mutta eipä hätiä, en kastunut. Ja kohtahan aurinko taas nousee...
https://youtu.be/5Ejgdt7nblU- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Yes I'm a dreamer.
Nousiko sinulla aurinko?
T. klo 2.03 - Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei noussut, vaan 03:43.
Höhöö, no sitähän mä kysyinkin, että nousiko tänään vai ei vai onko pilviset myrskynmerkit ilmassa...
Anonyymi kirjoitti:
Höhöö, no sitähän mä kysyinkin, että nousiko tänään vai ei vai onko pilviset myrskynmerkit ilmassa...
?! Aurinkoa ei näy... Mutta en anna sen nyt haitata. Lähden harrastukseni pariin.
- Anonyymi
Jätä vaan rauhaan.
Olen jättänyt ajat sitten rauhaan. En aio lähestyä millään muotoa. Ei tarvitse pelätä. Haluaisin jo mielenrauhan asialta.
Sunnuntai huomenta.
- Anonyymi
Huomenta ja kivaa päivää.
- Anonyymi
Kaunis sininen kukka sulla :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624284Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523426Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903054Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2892038Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361703Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201601- 911543
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406