ja kauniita unia.
t. tyhjäkuori
Hyvää yötä
18
95
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä ja kauniita unia.
- Anonyymi
Hyvää yötä! Kohiseeko? Simpukankuorissa yleensä kuulee meren kohinan.. 🌊
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kyllä kohisee, juurikin kuin meren aallot. Hyvää yötä. :)
Hyvää huomenta (helmi)simpukka! 🐚🌊
- Anonyymi
Hyvää yötä, nää lumoavista vaaleista prinssessaisista untuvaisia unia :)
- Anonyymi
Sulla on myyvä toteamus proffassa. Varmasti saat huitoa kiinnostuneita sen takia kaksin käsin pois kuin banaanikärpäsiä. :)
Joita muuten riittää... ja riittää...
Onko sulla on sama deittiprofiileissa? - Anonyymi
Hyvää yötä sivusta. Myös teille.
Höpö, höpö.. Tyhjäkuori ei tunne mitään ja sinä selvästikin tunnet.. Ainakin ikävää js surua..
Noh, oikeassa olet. Ei sopinut kuvaamaan minua. Olen täynnä tunnetta. Hyvää yötä. Yritän saada taas unen päästä kiinni. 🌠
PalstaRinssi kirjoitti:
Noh, oikeassa olet. Ei sopinut kuvaamaan minua. Olen täynnä tunnetta. Hyvää yötä. Yritän saada taas unen päästä kiinni. 🌠
Hyvää yötä.. Ehkä olet se se helmi.. 💙
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No helpotus että et ehkä olekaan tyhjä. Meinaa aattelin tähä just kommentoidakin et Rinssi rakas en kestä et oot iha tyhjä...😭😭😭 Kyllä elämä voittaa. Toivottavasti nukut levollisesti nyt juuri. ❤️😔🤔 Ja hyvää huomenta sitten kun heräät ja ehkä luet tän.
Anonyymi kirjoitti:
No helpotus että et ehkä olekaan tyhjä. Meinaa aattelin tähä just kommentoidakin et Rinssi rakas en kestä et oot iha tyhjä...😭😭😭 Kyllä elämä voittaa. Toivottavasti nukut levollisesti nyt juuri. ❤️😔🤔 Ja hyvää huomenta sitten kun heräät ja ehkä luet tän.
Ihana. 😊❤️
Heräilen nyt. 🤗
- Anonyymi
🥰🥰🤗🤗😘🥺🤖🥺🦢🙂🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276828Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624234Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523406Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903014Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2862001Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361683Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja161532- 911513
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406