Eli kertokaapas, mitä x-files aiheista kamaa olette saanut itsellenne hommailtua.
Itseltäni löytyy tällä hetkellä:
Lehtiä
Kirjoja / Pokkareita
X-Files lippis
DVD-boxeja
Kaikki jaksot nauhoitettuna
Kaikki myyntikasetit
Keräilykortteja
Figuureja
The X-Files: Game (PS & PC) ja Restricted Access (PC)
Pari julistetta
CD-levyjä
X-files
7
1719
Vastaukset
- Hyrre76
kirjoja/pokkareita
Lippis
4-8 kaudet dvd:llä
t-paitoja
Pc-peli
cd-levy
Scully ja Mulder figuurit
Postikortteja
Iso leffajuliste kehystettynä
Suurin osa näistä on ollut kyllä lahjoja, kun lähipiiri on tiennyt tästä "harrastuksesta" ;)
Netistä olen lisäksi saanut latailtua mm. mokaotoksia, musavideoita ja haastatteluja.* julisteita
* lehtileikkeitä
* i want to believe-lippu
* x-files: the game (playstation)
* songs in the key of x (sarjan soundtrack)
* the x-files: the album (leffan soundtrack)
* x-files - fight the future (nauhotettu)
* 4 kasettia nauhoitettuja jaksoja (yht 18 jaksoa)
* x-files: the unopened file (kansio 1)
* x-files: abduction (kansio 3)
* x-files: 82517 (kansio 5)
* x-files: closure
* x-files pokkareita :
1. bellefleurin kadotetut
2. pimeys laskeutuu
3. tiikeri, tiikeri!
4. puserrus
5. kauhujen sirkus
6. pedon hahmo
8. ihmissalama
10. parveileva kuolema
* x-files kirjoja:
näkymätön tappaja
verituuli
kirkas pilvi
rauniot
* x-files sarjakuvia:
1/96, 2/96, 4/96, 5/96, 2/97
- xgirl
Mulla ei oo oikein muuta, ku alusta asti jokaikinen jakso nauhotettuna ja leffajuliste sekä yksi fanijulista. Ja David Duchovnyn lähettämä kortti itsestään, jossa hänen nimikirjoitus.
- x_boy89
Miten sä oikein oot saanu Davidin nimmarilla varustetun kortin?
- xgirl
x_boy89 kirjoitti:
Miten sä oikein oot saanu Davidin nimmarilla varustetun kortin?
Pitäsköhän kertoo...
No, joskus teinivuosina lähetin sille kirjeen kun löysin osotteen sattumalta luotettavasta lähteestä ja kappas vaan se vastasi mulle, lähetti kuvansa jossa nimmari.
Nimmari on oikealla tussilla kirjoitettu, näkyy valoa vasten kiiltävänä, ja kynän vetojälki näkyy. Eli ei siis ole kopio.
Myöhemmin ostin jonkin nuortenlehden, jossa oli haastettelu Davidista, ja se oli vetässy siihen nimmarinsa lukijoita ilahduttaakseen. Vertasin tätä siihen omaani, ja samanlainen oli.
Se kirjekuorikin on vielä tallessa, siinä on samalla käsialalla kirjotettu mun nimi ja osoite
- Nanna
PC- peli, PC -Unrestricted Access, pokkareita,
kaikki sarjakuva lehdet, kaikki vhs kasetit,
kaikki tv- specials jaksot, kaksi cd - levyä
kello. - Helzi
Pokkareita 6 kpl
Kirja: Verituuli
Elokuva
Peitto (Tai siis on tekeillä...)
(Minulla oli vielä viisi vuotta sitten x-files juliste mutta annoin sen silloin siskolleni joka on kauhea fani. (Silloin en itse yhtään fanittanut x-filesiä kun taas nyt... xF ))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000564926624h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132365Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1841485Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191209- 71940
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41877Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57792En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41732Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75642