Huonosti nukutun

yön jälkeen. Torjantai toivoa täynnä? Hyvää huomenta ihanainen neito nainen. 😊🌞✨💕

80

86

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ☕huomenta, ihan sama täälläkin huonosti meni yö! 🐔

      • Huomenta. Kurjaa sellainen. Minä heräilin monta kertaa. En ole aikoihin noussut ylös näin myöhään kun nyt. ☕


    • Kaunista keskipäivää! 🌞✨💕

    • Miksi täältä poistuu koko ajan viestejä? Ihan normaaleja viestejä...

      • Anonyymi

        En jaksa enää kirjoittaa uudestaan sitä asiaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa enää kirjoittaa uudestaan sitä asiaa.

        Ei tarvitsekaan, kun muistan kyllä mitä siinä luki. Näin sen ja vastasin siihen. Sitten se poistui. Ihan outoa.


    • Jos mun neito ei näitä lue, niin sittenhän olen täällä aivan tyhjän panttina. Sitten täytyy löytää uusi neito.

      • Anonyymi

        Kannattaapi siltä varalta tarkistaa myös kotivara kaapit... 😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaapi siltä varalta tarkistaa myös kotivara kaapit... 😋

        Nyt en ihan ymmärrä. Mitä tarkoitat tuolla?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Nyt en ihan ymmärrä. Mitä tarkoitat tuolla?

        No kai sulla kotivara on? Sitähän suositellaan olevaksi kaikkeen mahdolliseen. Jos oot vaikka unohtant. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kai sulla kotivara on? Sitähän suositellaan olevaksi kaikkeen mahdolliseen. Jos oot vaikka unohtant. 😊

        Ok, mutta miten se liittyy neitoon? Sitä minä ihmettelen tässä.


      • Jotain tällaista arvelin, mutta miten neito olisi sinne eksynyt? Minun luona ei ole neitoja näkynyt koko täällä oloni aikana yhden yhtäkään... yli 10 vuotta yksin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Jotain tällaista arvelin, mutta miten neito olisi sinne eksynyt? Minun luona ei ole neitoja näkynyt koko täällä oloni aikana yhden yhtäkään... yli 10 vuotta yksin.

        🙄🙄🙄🙄🙄😏


      • Anonyymi kirjoitti:

        🙄🙄🙄🙄🙄😏

        Taitaa mennä tällä menolla, koko loppuelämä yksin... 😢


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Taitaa mennä tällä menolla, koko loppuelämä yksin... 😢

        Senhän sä päätät iha ite, kyllä seuraa saa jos haluaa, taidat olla kranttu, turhaa valitat!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Senhän sä päätät iha ite, kyllä seuraa saa jos haluaa, taidat olla kranttu, turhaa valitat!

        Miksi ei saa olla kranttu? Pitääkö vaan tyytyä johonkin? Onko se oikein toistakaan kohtaan, jos alkaa sellaisen kanssa joka ei oikeasti kiinnosta tarpeeksi? Eikö tunteita pitäisi olla molemmin puolin?


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Miksi ei saa olla kranttu? Pitääkö vaan tyytyä johonkin? Onko se oikein toistakaan kohtaan, jos alkaa sellaisen kanssa joka ei oikeasti kiinnosta tarpeeksi? Eikö tunteita pitäisi olla molemmin puolin?

        Sehän menee niin, että naiset saavat valita mieleisensä ja parhaan. Miehen pitää vaan tyytyä siihen minkä saa? Jos ei sitten käy niin harvinaisesti, että molemmat sattuu ihastumaan yhtä aikaa toisiinsa.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Sehän menee niin, että naiset saavat valita mieleisensä ja parhaan. Miehen pitää vaan tyytyä siihen minkä saa? Jos ei sitten käy niin harvinaisesti, että molemmat sattuu ihastumaan yhtä aikaa toisiinsa.

        Ja kai saa jotain kriteereitä olla? Jos itse treenaa paljon ja on hyvässä kunnossa fyysisesti, niin varmaan toivoo sellaista vastapuoleltakin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Miksi ei saa olla kranttu? Pitääkö vaan tyytyä johonkin? Onko se oikein toistakaan kohtaan, jos alkaa sellaisen kanssa joka ei oikeasti kiinnosta tarpeeksi? Eikö tunteita pitäisi olla molemmin puolin?

        Älä sitten yksinäisyyttäs valita, ei yksinäinen tarvi olla vaikka jotain tietynlaista kaipaiskin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä sitten yksinäisyyttäs valita, ei yksinäinen tarvi olla vaikka jotain tietynlaista kaipaiskin.

        Kyllä valitan, kun en saa sellasta rakkautta kun kaipaan.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä valitan, kun en saa sellasta rakkautta kun kaipaan.

        Kyllä jollain on vaikea elämä, liikaa rajaat sen hankalaksi ihan itse, relaa vähän


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jollain on vaikea elämä, liikaa rajaat sen hankalaksi ihan itse, relaa vähän

        Niin mun täytyis vaan tyytyä johonkin 60v punkeroon?


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin mun täytyis vaan tyytyä johonkin 60v punkeroon?

        Ilman ihastumista ja rakastumista.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin mun täytyis vaan tyytyä johonkin 60v punkeroon?

        😂😂on se karmeeta, tyydy mieluummin 30v punkeroon ilman rakkautta. 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂😂on se karmeeta, tyydy mieluummin 30v punkeroon ilman rakkautta. 👍

        En tyydy mihinkään punkeroon. Ihan sama minkä ikäisenä tulee.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En tyydy mihinkään punkeroon. Ihan sama minkä ikäisenä tulee.

        😈😈🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        😈😈🤣

        Joillakin on vaan hauskaa toisen surun ja vtutuksen kustannuksella.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Joillakin on vaan hauskaa toisen surun ja vtutuksen kustannuksella.

        Sää teet elämästäs ihan turhan vaikeeta. Tap tap *taputtaa pienen päätä*🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sää teet elämästäs ihan turhan vaikeeta. Tap tap *taputtaa pienen päätä*🤗

        Turhan vaikeeta, kun en huoli kumppanikseni ketä tahansa? Jos ihastun nuoreen ja nättiin. Minkäs minä sille mahdan?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Turhan vaikeeta, kun en huoli kumppanikseni ketä tahansa? Jos ihastun nuoreen ja nättiin. Minkäs minä sille mahdan?

        Niin. Hui 😱🙄


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Miksi ei saa olla kranttu? Pitääkö vaan tyytyä johonkin? Onko se oikein toistakaan kohtaan, jos alkaa sellaisen kanssa joka ei oikeasti kiinnosta tarpeeksi? Eikö tunteita pitäisi olla molemmin puolin?

        Ei kannata tyytyä puolivalmiiseen, pitää tarkistaa kunto. Ihmettelen kun sulle viestiä pukkaa ja sä sanot että oot yksin. No voi kyynel silmäkulmassa. Toivon sulle kaikkea hyvää sellaisen kans, joka oikeasti on täydellinen sulle.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin mun täytyis vaan tyytyä johonkin 60v punkeroon?

        Ei tartte tyytyä. Ota nuori ja nätti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata tyytyä puolivalmiiseen, pitää tarkistaa kunto. Ihmettelen kun sulle viestiä pukkaa ja sä sanot että oot yksin. No voi kyynel silmäkulmassa. Toivon sulle kaikkea hyvää sellaisen kans, joka oikeasti on täydellinen sulle.

        No olenhan minä yksin. Palstalle kirjoittelu ei ole sama asia kuin seurustelu taikka tapailu irl.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tartte tyytyä. Ota nuori ja nätti.

        Niin otan jos vaan saan.


    • Mukavaa iltaa niille, joille se mukavaa on. Minä lakkaan nyt olemasta.

      • Anonyymi

        Mukavaa iltapäivää ja lähestyvää iltaa 🤗💫💖


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa iltapäivää ja lähestyvää iltaa 🤗💫💖

        Kiitos samoin. 🤗✨💕

        voisitko kertoa, kuka olet?


      • Anonyymi

        Piristävä halaus 🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Piristävä halaus 🤗

        Kiitos, halaus myös sinne. 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piristävä halaus 🤗

        Tuo minulta 💫💖


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo minulta 💫💖

        Kiva 🤗💕


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kiitos samoin. 🤗✨💕

        voisitko kertoa, kuka olet?

        Kiitos 🤗💫💖
        Yksi toinen Nn.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kiitos, halaus myös sinne. 🤗

        Kiitos 🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos 🤗

        Olen nyt harrastamassa. Palaan myöhemmin. 😊✨💕


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen nyt harrastamassa. Palaan myöhemmin. 😊✨💕

        ☺️💫💖


    • Treenit ohi tältä illalta. Toivon hyvää yötä ja makoisia unia. 😊✨💕

      Vähän nyt mietityttää, että kuka toinen N nainen?

    • Ei siis minua kaivannut N täällä koskaan? On se mukavaa nyt herätä todellisuuteen sitten. Seukkaa jonkun toisen kanssa. Ei tietenkään ikinä kiinnostanut tämmönen pappa millään tavalla.

    • Anonyymi

      Hyvää yötä ja makoisia unia 🌛✨💫💖

      • Hyvää yötä (Toivottavasti saa nukuttua ensi yönä). Kivoja unia. 🌛✨💕

        Tunnetko minua mistään muualta, kuin täältä palstalta?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Hyvää yötä (Toivottavasti saa nukuttua ensi yönä). Kivoja unia. 🌛✨💕

        Tunnetko minua mistään muualta, kuin täältä palstalta?

        Kiitos paljon 💫💖 Toivottavasti saat tosiaan paremmin nukutuksi 🌛✨
        En tunne sinua muualta, kuin täältä palstalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos paljon 💫💖 Toivottavasti saat tosiaan paremmin nukutuksi 🌛✨
        En tunne sinua muualta, kuin täältä palstalta.

        Kiitos tiedosta. Nyt tiedän ettei minua täällä kaivannut se kenen vuoksi tänne alun perin tulin. Se on minun tärkeää tietää, vaikka ei tunnukaan mukavalta yhtään. 🌛✨


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kiitos tiedosta. Nyt tiedän ettei minua täällä kaivannut se kenen vuoksi tänne alun perin tulin. Se on minun tärkeää tietää, vaikka ei tunnukaan mukavalta yhtään. 🌛✨

        On hyvinkin voinut kaivata sinua, jos on mahd. kirjoitellut sinulle aiemminkin. Olen vain muutaman illan toivotellut hyvät yöt ja laittanut sinulle välillä tsemppiä kaipaukseesi neitoasi kohtaan. En ole esiintynyt N neitona.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On hyvinkin voinut kaivata sinua, jos on mahd. kirjoitellut sinulle aiemminkin. Olen vain muutaman illan toivotellut hyvät yöt ja laittanut sinulle välillä tsemppiä kaipaukseesi neitoasi kohtaan. En ole esiintynyt N neitona.

        Minä en ole enää aikoihin nähnyt sellaisia viestejä, joista tunnistaisin itseäni kaivettavan. Taitaa olla, että tässä matkan varrella viime syksystä tähän päivään, minut on jo hylätty, jos mitään edes oli. Olen voinut sittenkin olla vain harhoissani. En epäillytkään että esiintyisit hänenä, mutta piti varmistaa etten ala luulemaankaan sellaista.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minä en ole enää aikoihin nähnyt sellaisia viestejä, joista tunnistaisin itseäni kaivettavan. Taitaa olla, että tässä matkan varrella viime syksystä tähän päivään, minut on jo hylätty, jos mitään edes oli. Olen voinut sittenkin olla vain harhoissani. En epäillytkään että esiintyisit hänenä, mutta piti varmistaa etten ala luulemaankaan sellaista.

        Hyvä, kun varmistit. Kaikkea hyvää sinulle ja tsemppiä kaikille omiin kaipauksiin. Hyvää viikonloppua ☀️🍁🍂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, kun varmistit. Kaikkea hyvää sinulle ja tsemppiä kaikille omiin kaipauksiin. Hyvää viikonloppua ☀️🍁🍂

        Kiitos ja hyvää viikonloppua. 🌞🍂🍁


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kiitos ja hyvää viikonloppua. 🌞🍂🍁

        Kiitos ☀️🍁🍂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ☀️🍁🍂

        Miten aiot viettää viikonlopun? Minä olen töissä. 🌞


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Miten aiot viettää viikonlopun? Minä olen töissä. 🌞

        Ajattelin ainakin ulkoilla ja tehdä hyvää ruokaa ☀️🍁🍂 Hyviä työpäiviä sinulle viikonloppuna☀️🍁🍂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin ainakin ulkoilla ja tehdä hyvää ruokaa ☀️🍁🍂 Hyviä työpäiviä sinulle viikonloppuna☀️🍁🍂

        Sehän mukavaa sitten 😊. Kiitos ja aurinkoista viikonloppua sinulle. 🌞🍂🍁


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sehän mukavaa sitten 😊. Kiitos ja aurinkoista viikonloppua sinulle. 🌞🍂🍁

        Kiitos samoin sinulle ☀️🍁🍂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin sinulle ☀️🍁🍂

        Kiitos 😊🌞🍂🍁


    • No, masennus vaan syvenee sitten. Turhaan niitä kuviakaan katselen. Itseäni niillä kiusottelen.😭

      • Anonyymi

        Paljonko sulla niitä kuvia oikein on? Jos tiedät kuka kysyy. Niin, luulin, että mun ei saa lähestyä erästä, jos näen, eikä edes katsoa päälle. En nähnyt, enkä koskaan kun käyn tuolla, missä tänään käytiin. Tämä oli silloin talvella joskus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko sulla niitä kuvia oikein on? Jos tiedät kuka kysyy. Niin, luulin, että mun ei saa lähestyä erästä, jos näen, eikä edes katsoa päälle. En nähnyt, enkä koskaan kun käyn tuolla, missä tänään käytiin. Tämä oli silloin talvella joskus.

        En ole laskenut niitä, mutta onhan niitä kuvia varmaan toista kymmentä ehkä. Siis nettisivulta ladattuna, viime syksystä tähän päivään. Miksi et saa lähestyä, etkä katsoa?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En ole laskenut niitä, mutta onhan niitä kuvia varmaan toista kymmentä ehkä. Siis nettisivulta ladattuna, viime syksystä tähän päivään. Miksi et saa lähestyä, etkä katsoa?

        Onko ne niitä Ti....kuvia musta? Joku kirjoitti silloin niin täällä palstalla ja ajattelin, että kuvanottaja kiukuttelee mulle kun olin niin vihainen sille kun en saanu kuvaa itselle vaan oletan sen lähettäneen sen sulle ja sä laitoit nettiin. Itseni vuoksi olen yrittänyt unohtaa episodin kokonaan, mutta pahoillani olen vieläkin asiasta. Enkä mennyt rippikutsuillekaan osittain siitä syystä. Nyt ei ole yhden rivin viestiä nämä. terv. täältä jostain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko ne niitä Ti....kuvia musta? Joku kirjoitti silloin niin täällä palstalla ja ajattelin, että kuvanottaja kiukuttelee mulle kun olin niin vihainen sille kun en saanu kuvaa itselle vaan oletan sen lähettäneen sen sulle ja sä laitoit nettiin. Itseni vuoksi olen yrittänyt unohtaa episodin kokonaan, mutta pahoillani olen vieläkin asiasta. Enkä mennyt rippikutsuillekaan osittain siitä syystä. Nyt ei ole yhden rivin viestiä nämä. terv. täältä jostain.

        Ei ole ne ole varsinaisia herutuskuvia. Ihan normi selfieitä ja vaatteet on päällä, tosin osassa kuvissa kivan tiukkoja vaatteita. Enkä minä ole laittanut niitä mihinkään esille, vaan ne on laittanut neiti itse ja minä olen vain ottanut parhaimpia talteen itselleni, muistoksi. En ole myöskään ollut kuvaajana kertaakaan.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En ole laskenut niitä, mutta onhan niitä kuvia varmaan toista kymmentä ehkä. Siis nettisivulta ladattuna, viime syksystä tähän päivään. Miksi et saa lähestyä, etkä katsoa?

        Se olikin sulle se kehoitus ja mä vihaisena haukuin pystyyn useamman. Tätä se sitten on kun on monta kirjoittajaa. Siis sen nuoren kuvatko oli netissä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se olikin sulle se kehoitus ja mä vihaisena haukuin pystyyn useamman. Tätä se sitten on kun on monta kirjoittajaa. Siis sen nuoren kuvatko oli netissä?

        No siellähän niitä on, kun on itse laittanut julkisesti nähtäville. Niin kuin nuoret tekevät, ei siinä mitään.


    • Saa nähdä kauanko tätä suren...

    • Ei saa yhtään unta... Olisi pitänyt neidon kaipailu jättää jo silloin, vuoden vaihteessa, kun käskettiin olla lähestymättä häntä ikinä missään. Ei tällasen vanhan kääkän kannata ihastua kehenkään. Kuolis pois, niin saisi nukkua.

      • Anonyymi

        Se tekee kipeää kun tajuaa ettei täällä se oma kaivattu olekaan. Mutta toivotukset voisi olla meille muillekin jotka näitä tekstejäsi lukee päivästä toiseen ja tsemppaa sinua täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tekee kipeää kun tajuaa ettei täällä se oma kaivattu olekaan. Mutta toivotukset voisi olla meille muillekin jotka näitä tekstejäsi lukee päivästä toiseen ja tsemppaa sinua täällä.

        Nuku päivälläkin

        Jos et yöllä

        Ja nykyisinhän voit säädellä enemmän elämääsi

        Se Kassila. . .

        New life


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuku päivälläkin

        Jos et yöllä

        Ja nykyisinhän voit säädellä enemmän elämääsi

        Se Kassila. . .

        New life

        Kyllä olen nukkunutkin päivällä...


      • Anonyymi

        Neitoako kaipaatkin? hmmm.. Ja mä luulin, että vähän vanhempaa mallia. Ja en saanu mäkään unta viime yönä, en sitten millään. Oli kaikenlaista vaivaa. Mäkin joskus toivon saavani nukkua pois kun uni on tällaista. Silti halusin viedä ne mitä tänään vein. Oispa saanu valvoa yhdessä ja sä olisit voinut jutella sulle tärkeistä asioista. Nyt on maski pois naamasta ja kyllä on kevyt olo. Hyvää yötä sinne palstarinssille täältä jostain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Neitoako kaipaatkin? hmmm.. Ja mä luulin, että vähän vanhempaa mallia. Ja en saanu mäkään unta viime yönä, en sitten millään. Oli kaikenlaista vaivaa. Mäkin joskus toivon saavani nukkua pois kun uni on tällaista. Silti halusin viedä ne mitä tänään vein. Oispa saanu valvoa yhdessä ja sä olisit voinut jutella sulle tärkeistä asioista. Nyt on maski pois naamasta ja kyllä on kevyt olo. Hyvää yötä sinne palstarinssille täältä jostain.

        No sen verran selvitän sinullekin, että todella paljon itseäni nuoremman neidon takia olen tänne palstalle aikoinaan tullut... Siitä paljon kritiikkiäkin osakseni saanut.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        No sen verran selvitän sinullekin, että todella paljon itseäni nuoremman neidon takia olen tänne palstalle aikoinaan tullut... Siitä paljon kritiikkiäkin osakseni saanut.

        Niin ja hyvää yötä. :)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No sen verran selvitän sinullekin, että todella paljon itseäni nuoremman neidon takia olen tänne palstalle aikoinaan tullut... Siitä paljon kritiikkiäkin osakseni saanut.

        Kyllä talvella oli sekava olo kaikista viesteistä. Kun ei se nainen olisi koskaan mulle soittanut ja kysellyt silloin joulunjälkeen joskus. En olisi ikinä täältä alkanut katteleen. Olisin täysin tietämätön koko Ti....... Mutta sitten taas en olisi saanut sun kans viestiteltyä. Ehkä siinä mieles oli jotain hyvääkin tässä. Näin susta edes hologrammeja. Nukutaanko ensi yönä hyvin
        mulle se on toiveajatus, mutta sinä varmaan saat nukuttua. God Natt!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä talvella oli sekava olo kaikista viesteistä. Kun ei se nainen olisi koskaan mulle soittanut ja kysellyt silloin joulunjälkeen joskus. En olisi ikinä täältä alkanut katteleen. Olisin täysin tietämätön koko Ti....... Mutta sitten taas en olisi saanut sun kans viestiteltyä. Ehkä siinä mieles oli jotain hyvääkin tässä. Näin susta edes hologrammeja. Nukutaanko ensi yönä hyvin
        mulle se on toiveajatus, mutta sinä varmaan saat nukuttua. God Natt!

        No sen näkee miten ens yö taas menee, kieriskellessä. Oyasuminasai.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No sen verran selvitän sinullekin, että todella paljon itseäni nuoremman neidon takia olen tänne palstalle aikoinaan tullut... Siitä paljon kritiikkiäkin osakseni saanut.

        Ahaa, se onkin sitten sellainen asia. Tuohon ei paljon osaa sanoa mitään.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe