Aurinkoiseen huomeneen

Surkeasti nukuttu ja itkuinen yö takana. Olen ihan säälittävä paska. ⚜️☕

Mitä enää teen täällä, kun ei netta minua kaipaile? Eikä näitä lukenut. Olihan täällä vedätyksiä, kuten joku hunajatassukin. Aikansa jaksoivat ja kohta tultiin sanomaan että herää unestas pappa. Kukaan teini sua kaipaile.

22

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On se rankkaa 😱

    • Anonyymi

      Mitä milloinkin on aika monella, paljon pahemmin kuin sinulla! 🐔

      • Onko järkeä verrata tällasia tilanteita? Et tiedä miltä minusta tuntuu.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Onko järkeä verrata tällasia tilanteita? Et tiedä miltä minusta tuntuu.

        Lukemattomat vanhemmat miehet tietänevät miltä sinusta tuntuu.
        -sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lukemattomat vanhemmat miehet tietänevät miltä sinusta tuntuu.
        -sivusta

        En yhtään ihmettele, miksi jotkut alkoholisoituu ja tulee huumeriippuvaisiksi. Tasan ei käy onnen lahjat.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En yhtään ihmettele, miksi jotkut alkoholisoituu ja tulee huumeriippuvaisiksi. Tasan ei käy onnen lahjat.

        No, jokaisella on kuitenkin ollut se nuoruus, jonka on joskus elänyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, jokaisella on kuitenkin ollut se nuoruus, jonka on joskus elänyt.

        Ei se ole mennyt niin kuin olisi halunnut sen menevän. Samanlaista epäonnea rakkaudessa oli nuoruudessakin.


    • Anonyymi

      Olen pahoillani että tunnet noin! Nyt kannattaa kuitenkin lyödä faktat pöytään ja miettiä ihan tosissaan, haluatko käyttää kaiken aikasi haaveilemalla jostain, joka ei tekstiesi perusteella toteudu. Hyppää ajassa 5 vuotta eteenpäin ja mieti, kuinka haluaisit että olet käyttänyt sen ajan -> haaveillen päivästä toiseen, tai ehkä kuitenkin tehden jotain muuta? Kumpaa vaihtoehtoa muistelisit mielummin?

      Haaveilu ei ole missään nimessä väärin, ja ymmärrän oikein hyvin miltä sinusta tuntuu (jotain vastaavaa kokenut), mutta vaikutat hyvältä mieheltä ja toivon että uskaltaisit katsoa elämässäsi eteenpäin! Jos rakkautta kaipaat, niin ihan varmasti sinullekin on se siellä jossain olemassa. Mutta totuus on, ettei se tältä palstalta saati puolituntemattomasta haaveilemalla (jonka eteen et mitään tee, ymmärsin) eteesi tule. Kaikkien kanssa vain ei natsaa, eikä siinä ole loppujenlopuksi sen vakavammasta ole kyse. Tällä hetkellä olet mahdollisesti sulkenut silmäsi kaikilta muilta ihanilta ihmisiltä, jos olet päättänyt ettei muita kuin se yksi ole olemassa! Mikä vääryys!

      Aikaahan se ottaa, että yli pääset, mutta ensimmäinen askel on tilanteen tiedostaminen ja siitä tietoisesti ajatusten/tekojen sinnikkäästi suuntaaminen muualle. Tuollainen vellominen ei vain ole psyykellesi hyväksi.

      Lämmin halaus sinulle!

      • Kiitos. Ei ole ollut hyväksi. Siksi nyt masennuslääkettä syön. Kyllä sen eteen tein aikanaan ihan tarpeeksi. En uskonut, vaikka kaksi kertaa tulin torjutuksi. Täällä oli niin kovat harhat päällä, jonkun myötävaikutuksella varmasti. Kyllä tiedän, että olen mukava ihminen. Se ei vaan riitä kenellekään, kun pitäisi olla joku päällikkö että kelpaisi. Jääkiekonpelaaja, diplomi insinööri, yrityspamppu. Ennen kaikkea nuori salskea mies. Minusta jo aika jätti.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kiitos. Ei ole ollut hyväksi. Siksi nyt masennuslääkettä syön. Kyllä sen eteen tein aikanaan ihan tarpeeksi. En uskonut, vaikka kaksi kertaa tulin torjutuksi. Täällä oli niin kovat harhat päällä, jonkun myötävaikutuksella varmasti. Kyllä tiedän, että olen mukava ihminen. Se ei vaan riitä kenellekään, kun pitäisi olla joku päällikkö että kelpaisi. Jääkiekonpelaaja, diplomi insinööri, yrityspamppu. Ennen kaikkea nuori salskea mies. Minusta jo aika jätti.

        Ei sinusta ole aika jättänyt, siinähän kirjoittelet! Varmasti jollakin voi olla kumppanin etsinnässä ykkösprioriteettina korkea status, mutta voisin väittää, että hyvin harva oikeasti määrittelee tuollaista kriteereikseen. Ei kai sillä yrityspampulla tai jääkiekkoilijalla olisi edes aikaa rauhassa halimiseen! ;D Eikö elämän ja hyvinvoinnin kannalta paljon tärkeämpää ole esim. omilla jaloilla seisominen, ystävällisyys ja toisten huomioiminen?

        Kaksi kertaa torjutuksi tuleminen on varmasti ollut kova paikka, joten kaikki myötätunnot sinne. Minulle tuo kuulostaa siltä, että olet kaikkesi tehnyt, ja kun toinenkin kerta oli ei, niin case closed ja kokemusta rikkaampana kohti uusia tuulia, eikö?

        Itse joskus masennusta sairastaneena nimesin aina päivän päätteeksi 3 onnistunutta asiaa. Joskus ne oli tyyliin "kahvi oli onnistunutta, jaksoin pyykätä, ajattelin Häntä vain kymmenen kertaa normaalin tuhannen sijaan", mutta ajan kanssa ne oli "työpäivä oli hyvä, tunsin itseni kauniiksi, juttelin lenkillä kivalle miehelle". Se oli mukavaa itsetutkiskelua, ja positiivisen kautta ajattelemalla sain omia asioita kondikseen. Ajan kanssa. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinusta ole aika jättänyt, siinähän kirjoittelet! Varmasti jollakin voi olla kumppanin etsinnässä ykkösprioriteettina korkea status, mutta voisin väittää, että hyvin harva oikeasti määrittelee tuollaista kriteereikseen. Ei kai sillä yrityspampulla tai jääkiekkoilijalla olisi edes aikaa rauhassa halimiseen! ;D Eikö elämän ja hyvinvoinnin kannalta paljon tärkeämpää ole esim. omilla jaloilla seisominen, ystävällisyys ja toisten huomioiminen?

        Kaksi kertaa torjutuksi tuleminen on varmasti ollut kova paikka, joten kaikki myötätunnot sinne. Minulle tuo kuulostaa siltä, että olet kaikkesi tehnyt, ja kun toinenkin kerta oli ei, niin case closed ja kokemusta rikkaampana kohti uusia tuulia, eikö?

        Itse joskus masennusta sairastaneena nimesin aina päivän päätteeksi 3 onnistunutta asiaa. Joskus ne oli tyyliin "kahvi oli onnistunutta, jaksoin pyykätä, ajattelin Häntä vain kymmenen kertaa normaalin tuhannen sijaan", mutta ajan kanssa ne oli "työpäivä oli hyvä, tunsin itseni kauniiksi, juttelin lenkillä kivalle miehelle". Se oli mukavaa itsetutkiskelua, ja positiivisen kautta ajattelemalla sain omia asioita kondikseen. Ajan kanssa. :)

        Kiitos sinulle.


    • Mahtava perjantai. Istun yksin kotonani ja kuvittelen kaikkien muut muhinoimassa rakkaittensa kanssa ja nauttimassa viikonlopusta. Etenkin hänet on helppo kuvitella oman rakkaansa kainaloon kuhertelemaan. Toisilla on onnea ja toisilla ei.

    • Anonyymi

      Sellaista se elämä on. Täällä ollaan vain me muut.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jätä minut jo rauhaan!
      Ystävällisin terveisin,
      Netta

      • Selvä. Anteeksi.
        Ystävällisin terveisin
        Jani


      • Anonyymi

        Omia töherryksiä onkin tosi kiva peukuttaa.


    • Anonyymi

      Aurinkoista päivää iltarientoihin asti! Oletko aikeissa lähteä piristäytymään, vois tehdä sulle hyvääkin:(
      Mistä tiiät ettei nettasi ole lukenut viestejäsi? Jossain muuallako olettekin tekemisissä? Vedätyksiä itsekin lukenut, ovat tosin aika lailla vähentyneet. Varmaan jotkut pariutuneet ja poistuneet sen myötä. Olisko netta jo suhteessa ja siksi lopettanut palstailut?
      Muakaan ei kukaan ole kaipaillut, mutta en anna sen masentaa. Ei sunkaan ole hyvä vaipua matalapaineen seurantaan. Jatkat netan kaipausta ja mä myös odottelen ja toivon.
      Me ollaan itkuista huolimatta täyspäisiä. Pidä tuo mielessä kaikesta huolimatta. Tarjoon sulle virtuaaliset iltapäiväkahvit☕️, ole hyvä.:)

      • Jos katsot mitä tuossa, vähän ylempänä, sun kommentin yläpuolella lukee...

        En ole lähdössä illan rientoihin. Ei kiinnosta yksin mennä. Ei ole sellaisia kavereita nyt kenen kanssa mennä. Huomenna on töitäkin.
        En saa häntä enää kaipailla. En enää hänestä kirjoita. Ei ole ketään minulla.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Jos katsot mitä tuossa, vähän ylempänä, sun kommentin yläpuolella lukee...

        En ole lähdössä illan rientoihin. Ei kiinnosta yksin mennä. Ei ole sellaisia kavereita nyt kenen kanssa mennä. Huomenna on töitäkin.
        En saa häntä enää kaipailla. En enää hänestä kirjoita. Ei ole ketään minulla.

        No justiisa! On nyt lukenut ja vastannut. Se oli sit siinä sun kannalta. Miten osasikin ilmaantua tähän päivään viestitteleen.
        Kaivata saat, mutta se ei kannata. Voit höperöityä jos et pysty luovuttamaan.
        Sun ei kannata nimellä enää kaivata. Nimet on muutenkin arveluttavaa, en suosittele. Rekatut nikit ovat myös kiikun kaakun, ketkä niitä käyttää. Ei oo mun juttu.


    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      🍒 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017574323tm

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      300
      3315
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1798
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1335
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1293
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1193
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe