Kaunista ja kirkasta

Auringon paisteista sunnuntai huomenta. Minut herätti, kuin neito suloinen. Aurinko iloinen. 🌞☕🤴⚜️

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ☀️🌻🍁🍂☁️

• Anonyymi

Aurinkoista päivää ☀️🍁🍂☕️

• Kiitos samoin! ☺️🌻🍁🍂

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Kiitos samoin! ☺️🌻🍁🍂

Kiitos ☺️🍁🍂

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ☺️🍁🍂

☺️🍂🍁

• Anonyymi

Masennuslääkkeet taitavat toimia...

• PalstaRinssi

Kyllä. Vaikka kyllä edelleen voi tulla surullinen olo siitä ettei neito ole vierelläin. En tietenkään halua, että tunteet pois menevät. Mutta olen nyt positiivisemmalla mielellä enemmän kuin aikoihin.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Kyllä. Vaikka kyllä edelleen voi tulla surullinen olo siitä ettei neito ole vierelläin. En tietenkään halua, että tunteet pois menevät. Mutta olen nyt positiivisemmalla mielellä enemmän kuin aikoihin.

Mahtavaa! Kuulostaa tosi hyvältä! 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Mahtavaa! Kuulostaa tosi hyvältä! 😊

Onhan se hyvä. Jaksaminen on parantunut. 😊

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Onhan se hyvä. Jaksaminen on parantunut. 😊

Hyvää iltapäivää vaan täältäkin suunnasta. miehelle jollekin.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää iltapäivää vaan täältäkin suunnasta. miehelle jollekin.

Kiitos samoin, naiselle jollekin. :)

• Äskettäin oli, ihan neidon näköinen nainen kaupassa nuoren miehen kanssa. Ehti tulla paha mieli siitä... No minkäs minä sillekään voin. 😕

• Mukavaa rentoa sunnuntain iltaa. Itse huhkin töissä. 🍂🍁☁️🤴

• Anonyymi

Kiitos ☺️🍁🍂 Mukavaa iltaa sinullekin ja tsemppiä työiltaan 🍁🍂

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ☺️🍁🍂 Mukavaa iltaa sinullekin ja tsemppiä työiltaan 🍁🍂

Kiitos paljon. 😊🍂🍂🍂

• Ilta vierähtää ja saapuu yö. Rinssiltä ei vielä lopu työ. Rinsessat vaan, käyvät suloista untaan nukkumaan. Hyvää yötä ja sweet dreams. 🌜🌛✨🤴👸

• Anonyymi

Hyvää iltaa perunainen. Tykkäät vekslailla hauskoja nikkifotojasi:) Oli sopivasti voimaannuttava sunnuntai. Paljon ulkoilua ja hilpeitä päähänpistoja.

• Hyvää iltaa. Mukavaa kuulla, että sunnuntai on ollut kiva. Vekslaan profiilikuvaa mielialojen mukaan. ⚜️

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Hyvää iltaa. Mukavaa kuulla, että sunnuntai on ollut kiva. Vekslaan profiilikuvaa mielialojen mukaan. ⚜️

Okey. Leikkimieltä tulee olla, oon sitä mieltä ollut aina. On tuo peruna jotenkin outo sulle tai kenelle vaan. Etkö muuta löytänyt?

• Anonyymi kirjoitti:

Okey. Leikkimieltä tulee olla, oon sitä mieltä ollut aina. On tuo peruna jotenkin outo sulle tai kenelle vaan. Etkö muuta löytänyt?

Tuli vaan mieleen, että olen vanha peruna, eikä minuun ihastu nuori nätti nainen.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Tuli vaan mieleen, että olen vanha peruna, eikä minuun ihastu nuori nätti nainen.

En usko sua. Yksi mahdollisuus on tietty, että etsit vääränikäistä nuorta kaunotarta. Eikö tärkeänpää olisi saada ihastuminen esiin nakertamalla neidon pinnan alle:)

• Anonyymi kirjoitti:

En usko sua. Yksi mahdollisuus on tietty, että etsit vääränikäistä nuorta kaunotarta. Eikö tärkeänpää olisi saada ihastuminen esiin nakertamalla neidon pinnan alle:)

Etsin häntä johon ihastuin viime vuonna keväällä/kesällä. Nuori hän on. Kuvittelin että hänkin tykkäsi minusta.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Etsin häntä johon ihastuin viime vuonna keväällä/kesällä. Nuori hän on. Kuvittelin että hänkin tykkäsi minusta.

Ok harmi sun kannalta. Suhteet ja niiden kehittyminen ovat välillä raastavia jos molemmat eivät ole samoin tuntevia. Vuosien päästä saattaa kipinöidä uudestaan, jos tilanteet muuttuvat arvaamatta. Olen huono sua opastamaan millään lailla. Itselläkin painittavaa riittävästi.
        Nyt nokka kohti yön selkää ja kohti aamua.
        Kauniita sydänunia neidostasi.💤🌈💤

• Anonyymi kirjoitti:

Ok harmi sun kannalta. Suhteet ja niiden kehittyminen ovat välillä raastavia jos molemmat eivät ole samoin tuntevia. Vuosien päästä saattaa kipinöidä uudestaan, jos tilanteet muuttuvat arvaamatta. Olen huono sua opastamaan millään lailla. Itselläkin painittavaa riittävästi.
        Nyt nokka kohti yön selkää ja kohti aamua.
        Kauniita sydänunia neidostasi.💤🌈💤

Kiitos ja hyvää yötä sinullekin. 🌛🤴

• Hän se vain, tulee ikuisesti olemaan mun sydämessä. 🍁

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7183
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4380
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      54
      3452
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      498
      3135
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      294
      2092
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1753
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1671
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1573
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      176
      1472
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe