Nalle&Hehku

Anonyymi-ap

Mielipiteitä tästä näytelmästä?

45

982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vähempikin huomionhaku riittäisi:))

    • Minusta suloista, kun kaksi löytää toisensa.

    • Anonyymi

      Lukematta niin ei ole mitään mielipidettä.

    • Anonyymi

      Voisin mä Oscar-palkinnon myöntää 🏆 niin on söpö meininki

    • Anonyymi

      vähän huuruista, onko näiden tarkoitus leperrellä loputtomiin

    • Anonyymi

      Recordia haetaan S24 historiaan.

      • Anonyymi

        Luulen kanssa. Ällöö kun ei oo muuta elämää noil.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen kanssa. Ällöö kun ei oo muuta elämää noil.

        Sivusta: Onko kyttääjän elämä jotenkin tasokkaampi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: Onko kyttääjän elämä jotenkin tasokkaampi?

        Ei tee itsestään naurettavaa julkisesti & myötähäpeää tuottaen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tee itsestään naurettavaa julkisesti & myötähäpeää tuottaen.

        Oletko nyt ihan tosissasi? Vaikuttaa enemmän siltä, että olet kateellinen kun muilla on mukavaa vuoropuhelua. Minusta kaikki menkka, töhry, jyystö ja mittajutut on enemminkin sellaisia jotka aiheuttavat myötähäpeää. No makuasioista ei voi kiistellä niinkuin sanotaan. Ihmiset ovat erilaisia ja kaikkien kirjoitusten pitäisi mahtua palstalle kunhan ovat sääntöjen mukaisia. Ei ole oikein että täällä ruvetaan arvostelemaan toisten ikävöintiä. Lisäksi olen huomannut, että nallen ja hehkun kirjoitukset ilman rekattua tunnusta eivät välttämättä kaikki ole heidän itsensä kirjoittamia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nyt ihan tosissasi? Vaikuttaa enemmän siltä, että olet kateellinen kun muilla on mukavaa vuoropuhelua. Minusta kaikki menkka, töhry, jyystö ja mittajutut on enemminkin sellaisia jotka aiheuttavat myötähäpeää. No makuasioista ei voi kiistellä niinkuin sanotaan. Ihmiset ovat erilaisia ja kaikkien kirjoitusten pitäisi mahtua palstalle kunhan ovat sääntöjen mukaisia. Ei ole oikein että täällä ruvetaan arvostelemaan toisten ikävöintiä. Lisäksi olen huomannut, että nallen ja hehkun kirjoitukset ilman rekattua tunnusta eivät välttämättä kaikki ole heidän itsensä kirjoittamia.

        Se vaikuttaa lähinnä omituiselta, ei mukavalta.


    • Anonyymi

      Nalle on kyl aika poikkeusmies jos on mies oikeasti edes. Niin herkkä ja ihana.

      • Anonyymi

        On se mies, oikealta nimeltään Umo Hokki ja ammatiltaan kirjailija ✒️


    • Anonyymi

      Oisko ne homo miehiä molemmat . Tuosta nalle ja pikkunalle jutusta tulee mieleen. Karhu jutut eikö liity karvaisiin homomiehiin. Ja se draaman määrä. Ei tavallinen nainen jaksa tollasta draamaa .

    • Anonyymi

      Homomiehiksi epäilen minäkin. Nainen ei lepertele tuolla tavalla, eikä äksyile väliin yrittäjille noin raivokkaasti. Aika ihania sellaisenaan. Nalle ei uskalla antaa yhteystietojaan. Taitaa pelätä niistä enemmän illuusion loppumista. Jotenkin tunne silti, että onnellinen loppu.

    • Anonyymi

      Tuhoon tuomittua. Riita tulee niin älyttömistä asioista.

    • Anonyymi

      En tiedä mutta hehkulamppu on aina mielletty naiseksi.
      Kyseisestä aiheesta on niin paljon piirroksia, miten niitä verrataan keskenään. Nimittäin hehkulamppua ja naista. Sitä en kuitenkaan tiedä onko kyseinen hehkulamppu nainen.

    • Anonyymi

      Tämä pösilö aloittaja ei muuta teekään kun katkeruuksissaan ja kateuksissaan näkee kaikessa muuta kuin on kirjoitettu.

      Ei, minä en edes lue moisia mutta inhotti tämän ylimielisen aloituksen otsikko jo niin paljon että kommentoin.

      Katso peiliin ja mieti itseäsi ja etovaa asennettasi ihmisten tunteita kohtaan.

    • Anonyymi

      Se oli ainakin hyvä se että nalle tuu ikkunaan täällä huutaa hehku...

      • Anonyymi

        Mä tykkäsin tästä kans.


    • Anonyymi

      Heidän näkökulmastaan näytelmä taitaa olla suloista, mutta asetelmassa piilee vaara:

      On olemassa jokin syy siihen, että he kirjoittelevat palstalla eivätkä tapaa palstan ulkopuolella. Jossain vaiheessa toinen osapuoli huomaa, että tapaamista ei koskaan tule. Silloin toisen osapuolen sydän särkyy.

      Aikaisemmin kun itse tapailin ihmisiä verkossa, vaadin videopuhelua hyvin nopeasti sen jälkeen, kun tekstiä oli kirjoiteltu jonkin aikaa. Sanoin että minulla on oikeus tietää, kirjoittelenko oikeasti sellaisen ihmisen kanssa, joka väittää kirjoittelevansa kanssani. Usein videopuhelut johtivat pettymykseen, mikä harmitti ensin, mutta ilman niitä olisin vain tuhlannut aikaani.

      Se osapuoli, joka nallen ja hehkulampun tapauksessa ei halua tavata toista mutta silti haluaa pitää yhteyttä palstalla, tekee väärin. Vain jos molemmat omasta halustaan jatkavat keskustelua palstalla, juttu on ok.

      • Anonyymi

        Mä luulen et kumpikin on sen jo hyväksynyt et eivät tunne toisiaan


    • Anonyymi

      Kunnioitetaan muiden uskoja ja rakkautta. Onko kaunis satu, vai jotain muuta.

    • Anonyymi

      Samanlaista 💩a, kuin tuo ranskaapuhuvaihanasöpöliinipusipusihugsI-nainen vuodatuskin, joka jatkuu 24/7 🤡🤣

      • Anonyymi

        Eipä yllättäisi, jos nämä molemmat "dialogit" olisi yhden ihmisen näppäimistöltä.


    • Yliampuvan söpöä mutta mun veikkaus on että yhden ja saman ihmisen häsellystä😄

    • Anonyymi

      Ei mulle kuulu mitenkään!

    • Anonyymi

      Alkaa prepaidkortit loppua jo kaupoista kun yhrel ja samal o ?

    • Anonyymi

      Freelancer näyttelijöitä vailla oikeita töitä.

      • Anonyymi

        Tai sitten Suoli24 on palkannut tuottamaan klikkauksia tuottavaa sisältöä?


    • Anonyymi

      Tämäkin aloitus järisyttää heidän palsta illuusiota.

    • Anonyymi

      Mies ei ikinä vastaa rakastavansa takaisin :D

      • Anonyymi

        Tylsä

        Saavat toisensa


      • Anonyymi

        Kiinnittänyt huomiota,samaan. :D


    • Te arvostelijat, olette vain kateellisia, kun teillä itsellänne ei ole vastaavaa romanssia, ei palstalla eikä oikeassa elämässä. Myönnän, että itsekin olen kateellinen tuosta, mutta en hauku, enkä arvostele näitä kahta.

      • Anonyymi

        Tää on sen hehkulamppua esittävän homo miehen tarinaa, toisaalta luulee olevansa nainen-transvestiitti!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää on sen hehkulamppua esittävän homo miehen tarinaa, toisaalta luulee olevansa nainen-transvestiitti!

        Minä en liity tuohon, noiden kahden tarinaan millään tavalla.


    • Anonyymi

      Hyvin kirjoitettu🤗😘

    • Anonyymi

      Se hehku on todella mustasukkainen ja kärkkyvä nainen. Nalle taas paljon lempeämpi. Hehku syytteli minua kun kommentoin runoa kauniiksi että olisin joku toinen nainen alempaa joka vain haukkuu sitä. Harmi että olin ihan vain kommentoinut runoa. Vainoharhainen on myös.

      • Anonyymi

        Niin on, kumpa nalle vaan tajuaisi unohtaa tuon naisen. Sydän särkee poloisella vaan tuossa.


    • Anonyymi

      Psykiatrisen osaston potilaat viestittelevät toisilleen.

      • Anonyymi

        Minun mielestä täällä on kaikki samalla osastolla. Suuria tunteita kyseessä ja harvemmin rakkauden tunne.


    • Anonyymi

      Mielikuvitushahmojen puhelu

    • Anonyymi

      Tuskin kukaan täällä hempeilis, jos noin tosissaan olis mitä nämä muka on. Eiköhän olis muu kanava auki...

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe