Hyvää yötä

En sua mielestäni saa. Mutta en muutenkaan, sua koskaan saa. Kuvaasi katsomaan jään. Kyyneleet taas vuerähtää... 🤴❄️💔🌠

30

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi sinua. Miksi emme näe toisiamme!

      • Kun et tule sinne, missä olen. Haluatko nähdä?


    • Anonyymi

      Olet kertonut, että hän torjui sinut ja sanoi olevansa liian nuori seurustelemaan kanssasi. Jotenkin tuntuu, että sinulla on vaan pakkomielle siitä, että joku torjui sinut.

      • Ei ole pakkomielle siitä torjumisesta. Rakastuin häneen paljon ennen sitä.


    • Anonyymi

      Eikös sulla ollut jo uusikin kiikarissa? 🔭

      • En tiedä, voiko niin sanoa... Emme näe usein. En halua mennä asioiden edelle. Ajattelen ja rakastan vielä häntä...


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En tiedä, voiko niin sanoa... Emme näe usein. En halua mennä asioiden edelle. Ajattelen ja rakastan vielä häntä...

        Mutta joka tapauksessa, verkot vedessä. Eiköhän se uusi ole sulle parempi..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta joka tapauksessa, verkot vedessä. Eiköhän se uusi ole sulle parempi..

        Miksi niin sanot? En ole unohtanut n naista ollenkaan.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Miksi niin sanot? En ole unohtanut n naista ollenkaan.

        Voisit olla onnellinen uudesta alusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisit olla onnellinen uudesta alusta.

        En ole saanut jutella n naisen kanssa asioista... Niin kauan en saa rauhaa. Minulla on tunteita häntä kohtaan vielä paljon.
        Tämän uudenkin pitäisi tulla paljon vastaan, että uskaltaisin tehdä mitään... En edes nimeä tiedä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En ole saanut jutella n naisen kanssa asioista... Niin kauan en saa rauhaa. Minulla on tunteita häntä kohtaan vielä paljon.
        Tämän uudenkin pitäisi tulla paljon vastaan, että uskaltaisin tehdä mitään... En edes nimeä tiedä.

        Mutta pikkuhiljaa siirrät ajatuksesi uuteen. N on kohta kaukainen muisto vain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta pikkuhiljaa siirrät ajatuksesi uuteen. N on kohta kaukainen muisto vain.

        Ei se niin mene..pian en saa kumpaakaan... N on rakkain kaikista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta joka tapauksessa, verkot vedessä. Eiköhän se uusi ole sulle parempi..

        Verkot vedessä on huono vertaus nyt. En ole aktiivisesti etsinyt ketään. Vain N ollut mielessä kaiken aikaa.


    • Eikä kukaan toivota edes hyvää yötä...

      • Anonyymi

        Jos et suostu olemaan mitään toiselle ihmiselle, ei se toinenkaan voi olla mitään sulle. Älä ole epäreilu!


      • PalstaRinssi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et suostu olemaan mitään toiselle ihmiselle, ei se toinenkaan voi olla mitään sulle. Älä ole epäreilu!

        Mitä tarkoitat nyt tällä? En halua olla epäreilu. Totta kai haluan olla toiselle kaikki.


      • Anonyymi

        Hyvä yötä käsittele asia kaikessa rauhassa ennen kuin siirryt eteenpäin tiedä vaikka lopputuloksena tulisit siihi tulokseen et yksin vai on helpompaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä yötä käsittele asia kaikessa rauhassa ennen kuin siirryt eteenpäin tiedä vaikka lopputuloksena tulisit siihi tulokseen et yksin vai on helpompaa

        Miten siirryn eteenpäin, kun en ole kuullut N:ltä mitään? En halua olla yksin. En tiedä kuka olet. Haluat laittaa kapuloita rattaisiin.


    • Anonyymi

      Minulla ei ole edes kuvaa hänestä :( Olen ihan hunningolla ja aurinkokunnan sivulaidalla. Ei ainuttakaan kuvaa, paitsi muistikuva mielessä. Se ei unohdu koskaan.

      • Olen iloinen että on edes kuvia, vaikka laiha lohtu se silti on. Ikävä vain kasvaa siinä ja kuvitelmat. Enkä tiedä, laittaako hän niitä edes minua ajatellen... Ajattelen liikaa. Olisipa sinullakin kuvia hänestä.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen iloinen että on edes kuvia, vaikka laiha lohtu se silti on. Ikävä vain kasvaa siinä ja kuvitelmat. Enkä tiedä, laittaako hän niitä edes minua ajatellen... Ajattelen liikaa. Olisipa sinullakin kuvia hänestä.

        Olisi mukava kuulla taas hänen äänensä. Oli hän joskus ihan vieressäni lähellä. Ja katseltiin silmiinkin toisiamme.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Olisi mukava kuulla taas hänen äänensä. Oli hän joskus ihan vieressäni lähellä. Ja katseltiin silmiinkin toisiamme.

        Mutta jos hän ei sitä halua, eikä välitä, niin minun on pakko yrittää antaa olla. Vaikeaa se on ollut ja on.


    • Minun rakkaus vaan heitettiin roskiin...

    • Anonyymi

      Hyvää yötä. Ruokit kiputilaasi katsomalla kaivattusi valokuvaa yhtä soittoa. Tulisi osata päästää itsestä tuo osa ulos. Helppohan mun on sanoa, tiedän:(

      • Katsoin juuri ihan uutta kuvaa. Hän on onnellinen jossakin. Se on kiva nähdä että on onnellinen. Minä olen onneton. Mutta en tahdo että hän on sitä koskaan. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Katsoin juuri ihan uutta kuvaa. Hän on onnellinen jossakin. Se on kiva nähdä että on onnellinen. Minä olen onneton. Mutta en tahdo että hän on sitä koskaan. Hyvää yötä.

        Ilmeisesti ootte molemmat facessa, missä kuikuilet päivityksiä. Ei sopisi mulle tuollaiset täkyt. Vastaava tilanne; olin tapahtumassa missä unohtui ikävä hetkeksi. Ja nyt se on läsnä vainoomassa olkapäällä kipuna. Otettava pyöritysote, jos tuo jättäis mun unet yksin mun katsottaviksi. Tai asiat mutkistuvat entisestään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti ootte molemmat facessa, missä kuikuilet päivityksiä. Ei sopisi mulle tuollaiset täkyt. Vastaava tilanne; olin tapahtumassa missä unohtui ikävä hetkeksi. Ja nyt se on läsnä vainoomassa olkapäällä kipuna. Otettava pyöritysote, jos tuo jättäis mun unet yksin mun katsottaviksi. Tai asiat mutkistuvat entisestään.

        No sillä väliä missä, mutta vähän sinne päin kuitenkin. Toivottavasti kipusi hellittävät ja saat nukuttua hyvin. Lähetän täältä parantavia ajatuksia.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No sillä väliä missä, mutta vähän sinne päin kuitenkin. Toivottavasti kipusi hellittävät ja saat nukuttua hyvin. Lähetän täältä parantavia ajatuksia.

        Ok, en utele. Kiitos, ajatusten voima on arvaamaton ja se lämmittää. Öitä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok, en utele. Kiitos, ajatusten voima on arvaamaton ja se lämmittää. Öitä!

        Öitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe