Hyvää yötä

En sua mielestäni saa. Mutta en muutenkaan, sua koskaan saa. Kuvaasi katsomaan jään. Kyyneleet taas vuerähtää... 🤴❄️💔🌠

30

131

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi sinua. Miksi emme näe toisiamme!

• Kun et tule sinne, missä olen. Haluatko nähdä?

• Anonyymi

Olet kertonut, että hän torjui sinut ja sanoi olevansa liian nuori seurustelemaan kanssasi. Jotenkin tuntuu, että sinulla on vaan pakkomielle siitä, että joku torjui sinut.

• Ei ole pakkomielle siitä torjumisesta. Rakastuin häneen paljon ennen sitä.

• Anonyymi

Eikös sulla ollut jo uusikin kiikarissa? 🔭

• En tiedä, voiko niin sanoa... Emme näe usein. En halua mennä asioiden edelle. Ajattelen ja rakastan vielä häntä...

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

En tiedä, voiko niin sanoa... Emme näe usein. En halua mennä asioiden edelle. Ajattelen ja rakastan vielä häntä...

Mutta joka tapauksessa, verkot vedessä. Eiköhän se uusi ole sulle parempi..

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi niin sanot? En ole unohtanut n naista ollenkaan.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Miksi niin sanot? En ole unohtanut n naista ollenkaan.

Voisit olla onnellinen uudesta alusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Voisit olla onnellinen uudesta alusta.

En ole saanut jutella n naisen kanssa asioista... Niin kauan en saa rauhaa. Minulla on tunteita häntä kohtaan vielä paljon.
        Tämän uudenkin pitäisi tulla paljon vastaan, että uskaltaisin tehdä mitään... En edes nimeä tiedä.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

En ole saanut jutella n naisen kanssa asioista... Niin kauan en saa rauhaa. Minulla on tunteita häntä kohtaan vielä paljon.
        Tämän uudenkin pitäisi tulla paljon vastaan, että uskaltaisin tehdä mitään... En edes nimeä tiedä.

Mutta pikkuhiljaa siirrät ajatuksesi uuteen. N on kohta kaukainen muisto vain.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta pikkuhiljaa siirrät ajatuksesi uuteen. N on kohta kaukainen muisto vain.

Ei se niin mene..pian en saa kumpaakaan... N on rakkain kaikista.

• Anonyymi kirjoitti:

Verkot vedessä on huono vertaus nyt. En ole aktiivisesti etsinyt ketään. Vain N ollut mielessä kaiken aikaa.

• Eikä kukaan toivota edes hyvää yötä...

• Anonyymi

Jos et suostu olemaan mitään toiselle ihmiselle, ei se toinenkaan voi olla mitään sulle. Älä ole epäreilu!

• Anonyymi kirjoitti:

Jos et suostu olemaan mitään toiselle ihmiselle, ei se toinenkaan voi olla mitään sulle. Älä ole epäreilu!

Mitä tarkoitat nyt tällä? En halua olla epäreilu. Totta kai haluan olla toiselle kaikki.

• Anonyymi

Hyvä yötä käsittele asia kaikessa rauhassa ennen kuin siirryt eteenpäin tiedä vaikka lopputuloksena tulisit siihi tulokseen et yksin vai on helpompaa

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä yötä käsittele asia kaikessa rauhassa ennen kuin siirryt eteenpäin tiedä vaikka lopputuloksena tulisit siihi tulokseen et yksin vai on helpompaa

Miten siirryn eteenpäin, kun en ole kuullut N:ltä mitään? En halua olla yksin. En tiedä kuka olet. Haluat laittaa kapuloita rattaisiin.

• Anonyymi

Minulla ei ole edes kuvaa hänestä :( Olen ihan hunningolla ja aurinkokunnan sivulaidalla. Ei ainuttakaan kuvaa, paitsi muistikuva mielessä. Se ei unohdu koskaan.

• Olen iloinen että on edes kuvia, vaikka laiha lohtu se silti on. Ikävä vain kasvaa siinä ja kuvitelmat. Enkä tiedä, laittaako hän niitä edes minua ajatellen... Ajattelen liikaa. Olisipa sinullakin kuvia hänestä.

• PalstaRinssi kirjoitti:

Olen iloinen että on edes kuvia, vaikka laiha lohtu se silti on. Ikävä vain kasvaa siinä ja kuvitelmat. Enkä tiedä, laittaako hän niitä edes minua ajatellen... Ajattelen liikaa. Olisipa sinullakin kuvia hänestä.

Olisi mukava kuulla taas hänen äänensä. Oli hän joskus ihan vieressäni lähellä. Ja katseltiin silmiinkin toisiamme.

• PalstaRinssi kirjoitti:

Olisi mukava kuulla taas hänen äänensä. Oli hän joskus ihan vieressäni lähellä. Ja katseltiin silmiinkin toisiamme.

Mutta jos hän ei sitä halua, eikä välitä, niin minun on pakko yrittää antaa olla. Vaikeaa se on ollut ja on.

• Minun rakkaus vaan heitettiin roskiin...

• Anonyymi

Hyvää yötä. Ruokit kiputilaasi katsomalla kaivattusi valokuvaa yhtä soittoa. Tulisi osata päästää itsestä tuo osa ulos. Helppohan mun on sanoa, tiedän:(

• Katsoin juuri ihan uutta kuvaa. Hän on onnellinen jossakin. Se on kiva nähdä että on onnellinen. Minä olen onneton. Mutta en tahdo että hän on sitä koskaan. Hyvää yötä.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Katsoin juuri ihan uutta kuvaa. Hän on onnellinen jossakin. Se on kiva nähdä että on onnellinen. Minä olen onneton. Mutta en tahdo että hän on sitä koskaan. Hyvää yötä.

Ilmeisesti ootte molemmat facessa, missä kuikuilet päivityksiä. Ei sopisi mulle tuollaiset täkyt. Vastaava tilanne; olin tapahtumassa missä unohtui ikävä hetkeksi. Ja nyt se on läsnä vainoomassa olkapäällä kipuna. Otettava pyöritysote, jos tuo jättäis mun unet yksin mun katsottaviksi. Tai asiat mutkistuvat entisestään.

• Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti ootte molemmat facessa, missä kuikuilet päivityksiä. Ei sopisi mulle tuollaiset täkyt. Vastaava tilanne; olin tapahtumassa missä unohtui ikävä hetkeksi. Ja nyt se on läsnä vainoomassa olkapäällä kipuna. Otettava pyöritysote, jos tuo jättäis mun unet yksin mun katsottaviksi. Tai asiat mutkistuvat entisestään.

No sillä väliä missä, mutta vähän sinne päin kuitenkin. Toivottavasti kipusi hellittävät ja saat nukuttua hyvin. Lähetän täältä parantavia ajatuksia.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

No sillä väliä missä, mutta vähän sinne päin kuitenkin. Toivottavasti kipusi hellittävät ja saat nukuttua hyvin. Lähetän täältä parantavia ajatuksia.

Ok, en utele. Kiitos, ajatusten voima on arvaamaton ja se lämmittää. Öitä!

• Anonyymi kirjoitti:

Ok, en utele. Kiitos, ajatusten voima on arvaamaton ja se lämmittää. Öitä!

Öitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      89
      2132
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2091
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      40
      1733
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1517
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      212
      1448
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1349
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      29
      1266
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1131
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      996
    10. Aivottomat

Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie
      Kuhmo
      23
      867
    Aihe