Haihtui untenmaa kiehtova

Siellä tapasin unieni prinsessan. Hyvää huomenta. ☕🥐

44

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää huomenta ☕

    • En enää välitä todellisuudesta. Täällä kun ei ole minulle ketään.

      • Anonyymi

        Tämä täällä ei ole todellisuus katsot joskus ikkunasta ulos niin näet miltä se todellisuus näyttää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä täällä ei ole todellisuus katsot joskus ikkunasta ulos niin näet miltä se todellisuus näyttää

        Ja sinä et ymmärrä. Ei tuolla ulkonakaan ole minulle ketään.


    • Anonyymi

      Huomenta 👑
      Voihan sään harmaus ja mielen karvaus 🐔

      • Huomenta taas. Heräsin uudelleen koska olin nukkunut vain 3,5 h tuota kirjoittaessa. ☕


    • Anonyymi

      Kävissa kevyt maidolla on 13 kaloria ja croisant on niin 100 grammaa painava ja sisältää noin 400 kaloria

      Croisant on voitaikinaa ja 50% sesti rasvaa sisältävä

      Siinä on aika rasvainen aamupala

      • Niin on ja tuo on vain emoji. En syö oikeasti tuota.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin on ja tuo on vain emoji. En syö oikeasti tuota.

        Mitä söit aamupalaksi kahvin kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä söit aamupalaksi kahvin kanssa?

        Söin Taikaruis leipää jossa oli juustoa ja meetwursia. Sekä proteiinivanukkaan.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Söin Taikaruis leipää jossa oli juustoa ja meetwursia. Sekä proteiinivanukkaan.

        Ok. Hyvää. 😊 🪄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Hyvää. 😊 🪄

        Kyllä ja nyt voisin syödä vielä banaanin. 😊


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä ja nyt voisin syödä vielä banaanin. 😊

        Ostin eilen kreatiinia ja otin sitäkin nyt. Saa nähdä kuinka se alkaa vaikuttamaan treeneissä. Turvottaa lihaksia jne...


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ostin eilen kreatiinia ja otin sitäkin nyt. Saa nähdä kuinka se alkaa vaikuttamaan treeneissä. Turvottaa lihaksia jne...

        Voivatko nuo lihaksien kasvatus aineet joita nappailet vaikuttaa henkiseen hyvinvointiisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voivatko nuo lihaksien kasvatus aineet joita nappailet vaikuttaa henkiseen hyvinvointiisi?

        No ei ainakaan negatiivisesti. Nämä mitä käytän, niitä saa ihan normaalista ruokakaupasta. Ja treenaminen taas puolestaan nostaa mielialaa.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        No ei ainakaan negatiivisesti. Nämä mitä käytän, niitä saa ihan normaalista ruokakaupasta. Ja treenaminen taas puolestaan nostaa mielialaa.

        Ajatus käydä mittauttamassa testosteroni tasot lähiaikoina. En aio käyttää koskaan mitään kadulta ostettuja hormoonivalmisteita.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ajatus käydä mittauttamassa testosteroni tasot lähiaikoina. En aio käyttää koskaan mitään kadulta ostettuja hormoonivalmisteita.

        Pidät huolta kehostasi. Mittautat testosteroni ym. Joko lähdet salille kohta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pidät huolta kehostasi. Mittautat testosteroni ym. Joko lähdet salille kohta?

        Tänään menen tuossa neljän-viiden maissa. Sitten on vielä illemmalla taisteluharkat. Warrior day siis tämä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tänään menen tuossa neljän-viiden maissa. Sitten on vielä illemmalla taisteluharkat. Warrior day siis tämä.

        Dodii. Kuulostat mahtavalta. 🗡️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Dodii. Kuulostat mahtavalta. 🗡️

        Kiitos. Sellaista tämä minun elämä on. ⚔️


    • Anonyymi

      Pikkutytöistäkö pidät oletko kenties niuvanniemen hoidon tarpeessa mu sekään ei ole turvallinen paikka muistaakseni ainakin josai kohti sai lehdestä lukea että Siltavuoren jammun ainakin yrittivät tappaa sielläkin tietääkseni jammu kuoli vanhuuteen niuvanniemessä si lopulta muistelisin jostain lehdestä lukeneeni

      • Minä en ole puhunut milloinkaan pikkutytöistä. "Kaivattu" ajaa autoa ja käy töissä.


      • Anonyymi

        Ätmi oot paljastunu jo. Laita äitis mekko ja tuu kerholle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ätmi oot paljastunu jo. Laita äitis mekko ja tuu kerholle

        En tiedä mistä puhut.


    • Anonyymi

      Hyvää kahvintuoksuista huomenta todellisuudesta.
      ☕️🥣

      • Hyvää huomenta uudestaan. ☕


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Hyvää huomenta uudestaan. ☕

        Hyvää uusiohuomenta. Mietittävää ja laskettavaa tämä päivä, voisitkohan auttaa?
        Et varmaan, ethän oo kunnolla ees nukkunut😕


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää uusiohuomenta. Mietittävää ja laskettavaa tämä päivä, voisitkohan auttaa?
        Et varmaan, ethän oo kunnolla ees nukkunut😕

        No niinpä... En ymmärrä miksi ei nyt nukkuminen onnistu. Ei onnistunut edellisenäkään yönä. Ja vielä on pää vähän sekaisin kun juuri nousin sängystä.

        Millaista apua olisit tarvinnut?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No niinpä... En ymmärrä miksi ei nyt nukkuminen onnistu. Ei onnistunut edellisenäkään yönä. Ja vielä on pää vähän sekaisin kun juuri nousin sängystä.

        Millaista apua olisit tarvinnut?

        Sydänsurut, väärään aikaan syömiset voivat esim olla heräämissyyt. Onhan niitä vaikka ja kuinka.
        Koitat tiedostaa mihin ne liittyy. Muttei niitä tänne tarvitse tiedottaa.
        Exel- taulukon ym kanssa tappelen ja tuota rataa. Näkyy tökkivän ja kestävän mun taidoilla. En raaski sua vaivata, kun oot pökerryksissä edellisistä öistä ja kaivattusi pörrää päänupissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sydänsurut, väärään aikaan syömiset voivat esim olla heräämissyyt. Onhan niitä vaikka ja kuinka.
        Koitat tiedostaa mihin ne liittyy. Muttei niitä tänne tarvitse tiedottaa.
        Exel- taulukon ym kanssa tappelen ja tuota rataa. Näkyy tökkivän ja kestävän mun taidoilla. En raaski sua vaivata, kun oot pökerryksissä edellisistä öistä ja kaivattusi pörrää päänupissa.

        "Kaivattu" nyt pörrää taukoamatta ja tahtomattakin päässä aina... Auttaisin mielelläni, jos ymmärtäisin Exelistä niin paljon... En osaa ohjelmoida sitä yhtään.


    • Minulla on unihäiriöitä. Heräilen jatkuvasti. Menee harakoille tämäkin päivä.

      • Anonyymi

        Minkälainen vuode sinulla on? Uuniin voi vaikuttaa sänky. 🐔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen vuode sinulla on? Uuniin voi vaikuttaa sänky. 🐔

        Onhan tuo aika vanha ja ihan perus parisänky, joustinpatjat. Mutta tosiaan ollut siitä erosta saakka minulla eli 12 vuotta ja sitäkin ennen paljon nukuttu... Vaihtaisin mielellään. Sängyt vaan aika kalliita. Odotan rikkaaksi tulemista.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Onhan tuo aika vanha ja ihan perus parisänky, joustinpatjat. Mutta tosiaan ollut siitä erosta saakka minulla eli 12 vuotta ja sitäkin ennen paljon nukuttu... Vaihtaisin mielellään. Sängyt vaan aika kalliita. Odotan rikkaaksi tulemista.

        Sinusta👑 tulee rikas kun saat nukkua 🐔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta👑 tulee rikas kun saat nukkua 🐔

        Kiitos. Minä tiedän että minusta tulee vielä oikeasti rikas. 🤴


      • Ai, nyt heräs kiinnostus kun puhuin rikkaaksi tulemisesta? 😅


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ai, nyt heräs kiinnostus kun puhuin rikkaaksi tulemisesta? 😅

        Uskon että sinunlaisiasi ihmisiä on todella olemassa. Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa......


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Onhan tuo aika vanha ja ihan perus parisänky, joustinpatjat. Mutta tosiaan ollut siitä erosta saakka minulla eli 12 vuotta ja sitäkin ennen paljon nukuttu... Vaihtaisin mielellään. Sängyt vaan aika kalliita. Odotan rikkaaksi tulemista.

        Aika köyhää. Tosi köyhää itseasiassa koska mielestäni sängyt eivät maksa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta👑 tulee rikas kun saat nukkua 🐔

        Rikkaus on aika suhteellinen käsite🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika köyhää. Tosi köyhää itseasiassa koska mielestäni sängyt eivät maksa mitään.

        No eiköhän se nyt riipu sängystä? Oikeasti hyvä sänky maksaa varmaan tonnin. Ok, ja niin kohta sanot, että sehän on halpa. Kaikki on suhteellista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rikkaus on aika suhteellinen käsite🤔

        Se on todellakin sitä. Eikä kaikki rikkaus ole raharikkautta.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se on todellakin sitä. Eikä kaikki rikkaus ole raharikkautta.

        Joo onnea päivään 😄🐔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo onnea päivään 😄🐔

        Kiitos samoin.


    • Mukavaa ja rentoa iltaa. No, ei niin kovin rento itselläni ole mutta kuitenkin. ☕

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      300
      3315
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1798
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1335
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1283
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1183
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe