Prinssi kun joutuu heräämään. Arki taas alkaa yksinäinen. Hyvää huomenta. ☕🥪
Unien prinsessa uniin jää
20
<50
Vastaukset
Ok ooiltetasn sitten tämä paikka maan tasalle.
- Anonyymi
Poltetaan?
- Anonyymi
Mitä hyötyä on ihmiselle kaikesta vaivannäöstänsä, jolla hän vaivaa itseänsä auringon alla? Kiitos Saarnaaja 1:3
👑 Hyvää puoltapäivää 🍲🐔Kiitos. ei mitään hyötyä mistään. Hukutan itseni töihin koko loppu viikon. En katso ketään. En puhu kenellekään. En ihastu, en rakastu enää koskaan.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos. ei mitään hyötyä mistään. Hukutan itseni töihin koko loppu viikon. En katso ketään. En puhu kenellekään. En ihastu, en rakastu enää koskaan.
Pitääkö aina saada hyötyä jostain?
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö aina saada hyötyä jostain?
?! no voihan sen taas noinkin ottaa. Tämä palsta saa nykyään stressikertoimet kattoon.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos. ei mitään hyötyä mistään. Hukutan itseni töihin koko loppu viikon. En katso ketään. En puhu kenellekään. En ihastu, en rakastu enää koskaan.
Drama queen 👑
Muhinoikaa vaan muut täällä. Minä häivyn.
- Anonyymi
Hyvää Päivää👩
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää Päivää👩
Mode leikkii jotain ihailija naista, että sais pidettyä minut koukussa tähän palstaan ikuisesti. Että mainosrahat pyöris tilille? Osunko oikeaan?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mode leikkii jotain ihailija naista, että sais pidettyä minut koukussa tähän palstaan ikuisesti. Että mainosrahat pyöris tilille? Osunko oikeaan?
Tiesit varmaan että tällaiset palstat on aikuisten hiekkalaatikko? 😊
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Oikea elämä löytyy oikeasta elämästä tietenkin. Sulje palsta vain nyt kiltisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeah
Good advice Anonyymi kirjoitti:
Juu niin . Kenelle löytyy ja kenelle ei. Minulle on vain yksinäisyyttä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Juu niin . Kenelle löytyy ja kenelle ei. Minulle on vain yksinäisyyttä.
Pelkää draamaa 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkää draamaa 😂
Pelkkää piti sanoman
Anonyymi kirjoitti:
Niin niin. Etten enää vahingossakaan kirjoita sille tytön tylleröiselle yhtäkään kaipuuviestiä. Saattaa pian poikakamu tulla mustiksesksi. Polkekoon vaan paksuksi äkkiä niin minun on helpompi luovuttaa.
- Anonyymi
Voi vinetto millaisia voi ollakkin olevinaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi812080En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k211955- 361569
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2121438Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361329- 291206
- 931097
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä20946Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23857