Eli turha tulla sanomaan

Ettei täällä ole pareja. Ettei täällä muodostu pareja. Kaikilla muilla se onnistuu paitsi minulla. Tämä sille joka väitti muuta.

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hienoa. Olenkin huomannut tämän saman ja hyvä että pitävät palstaa yllä. Minullekaan täällä ei ole mitään, kun olen sinkku.

• Sinkku minäkin. Varmaan niin vammanen vaan ettei naisia kiinnosta.

• Hyvä että joku muukin huomasi. Joku toinen on niin sokea ettei halua nähdä ja uskoa.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Sinkku minäkin. Varmaan niin vammanen vaan ettei naisia kiinnosta.

Minäkin olen jotenkin epäonnistunut.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Hyvä että joku muukin huomasi. Joku toinen on niin sokea ettei halua nähdä ja uskoa.

Kopioimaan ne ovat kovia. Niillä ei tunnu olevan omia ajatuksia ollenkaan.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Hyvä että joku muukin huomasi. Joku toinen on niin sokea ettei halua nähdä ja uskoa.

Sinun psykologiset kikkailusi eivät johda mihinkään. Olet vain höpö höpö Heikki.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun psykologiset kikkailusi eivät johda mihinkään. Olet vain höpö höpö Heikki.

No voin olla mikä sirkuspelle tahansa. Osaan lukea rivien välistä ja tiedostan enemmän asioita kuin annan ymmärtää.

• Ei siellä lääkäriä kiinnosta palstajarhat.

• Anonyymi

Miksi ihmeessä olette niin kiinnostuneita jos jotkut tietää että täällä on pariskuntia? Mitä se teitä haittaa? Eikö ole parempi että se tiedetään, kun silloin saatte rauhassa kirjoittaa puolisolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihmeessä olette niin kiinnostuneita jos jotkut tietää että täällä on pariskuntia? Mitä se teitä haittaa? Eikö ole parempi että se tiedetään, kun silloin saatte rauhassa kirjoittaa puolisolle.

Tästäkin poistetaan kommentteja mihin vastaan :D

• Anonyymi

Anyways oon Hannatuomo mä teen mitä mä haluun ja muut mitä uskaltaa.

• Anonyymi kirjoitti:

On tiettyjä tyyppejä kun väittää minulle ettei muka ole pareja täällä. No olen sen nyt todistanut.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

No voin olla mikä sirkuspelle tahansa. Osaan lukea rivien välistä ja tiedostan enemmän asioita kuin annan ymmärtää.

Miksi sinä päätäsi vaivaat toisten suhteilla? Ei niin ruukata tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä päätäsi vaivaat toisten suhteilla? Ei niin ruukata tehdä.

Miksi te pilkaatte meitä sinkkuja. Onko se onnellisen liiton salaisuus.

• Anonyymi

Miksi ne parit jos ovat oikeita pareja haluavat täällä esiintyä? Tylsää keskenään varmaan.

• Anonyymi

Olette todella loukkaavia sinkkuja kohtaan. Todella loukkaavia. Hyökäätte kimppuun ja nauratte kun vastaamme.

• Anonyymi

Prinssinakki haluaa paniikissa puoltaa näitä kehittämiään hahmoja, tai kuuluu samaan rinkiin sen kanssa joka niitä tehtaille, niitä on varmaan satoja ja on pariutunut itse itsensä kanssa eikä kenenkään muun.

Tehkää rikosilmoituksia heti kun näkee toisiin kohdistuvaa mielivaltaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Prinssinakki haluaa paniikissa puoltaa näitä kehittämiään hahmoja, tai kuuluu samaan rinkiin sen kanssa joka niitä tehtaille, niitä on varmaan satoja ja on pariutunut itse itsensä kanssa eikä kenenkään muun.

Kuuluu samaan rinkiin tietenkin tai on itse monena täällä. Jotkut tykkää leikkiä näitähän on ja myös tällä tavalla psykologisesti kiusata muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on, aika läpinäkyvää on tuo puoltaminen.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet kyllä 🤡

• Anonyymi kirjoitti:

Kuuluu samaan rinkiin tietenkin tai on itse monena täällä. Jotkut tykkää leikkiä näitähän on ja myös tällä tavalla psykologisesti kiusata muita.

Toinen 🤡 siinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olette kyllä huonoja tässä anonyymi leikissä mikä on teidän keksimä.

• PalstaRinssi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolmasko 🤡 siinä?

• Anonyymi

Se on uhkaavaa ja inhottavaa mutta niinhän kaikki mikä tulee pimeyden puolelta on inhottavaa.

• Anonyymi

Joopa joo

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7313
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4430
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      55
      3473
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      507
      3192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2134
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1783
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1731
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1583
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1495
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe