Ettei täällä ole pareja. Ettei täällä muodostu pareja. Kaikilla muilla se onnistuu paitsi minulla. Tämä sille joka väitti muuta.
Eli turha tulla sanomaan
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa. Olenkin huomannut tämän saman ja hyvä että pitävät palstaa yllä. Minullekaan täällä ei ole mitään, kun olen sinkku.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sinkku minäkin. Varmaan niin vammanen vaan ettei naisia kiinnosta.
Minäkin olen jotenkin epäonnistunut.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hyvä että joku muukin huomasi. Joku toinen on niin sokea ettei halua nähdä ja uskoa.
Kopioimaan ne ovat kovia. Niillä ei tunnu olevan omia ajatuksia ollenkaan.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hyvä että joku muukin huomasi. Joku toinen on niin sokea ettei halua nähdä ja uskoa.
Sinun psykologiset kikkailusi eivät johda mihinkään. Olet vain höpö höpö Heikki.
Anonyymi kirjoitti:
Sinun psykologiset kikkailusi eivät johda mihinkään. Olet vain höpö höpö Heikki.
No voin olla mikä sirkuspelle tahansa. Osaan lukea rivien välistä ja tiedostan enemmän asioita kuin annan ymmärtää.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä olette niin kiinnostuneita jos jotkut tietää että täällä on pariskuntia? Mitä se teitä haittaa? Eikö ole parempi että se tiedetään, kun silloin saatte rauhassa kirjoittaa puolisolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä olette niin kiinnostuneita jos jotkut tietää että täällä on pariskuntia? Mitä se teitä haittaa? Eikö ole parempi että se tiedetään, kun silloin saatte rauhassa kirjoittaa puolisolle.
Tästäkin poistetaan kommentteja mihin vastaan :D
- Anonyymi
Anyways oon Hannatuomo mä teen mitä mä haluun ja muut mitä uskaltaa.
Anonyymi kirjoitti:
On tiettyjä tyyppejä kun väittää minulle ettei muka ole pareja täällä. No olen sen nyt todistanut.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No voin olla mikä sirkuspelle tahansa. Osaan lukea rivien välistä ja tiedostan enemmän asioita kuin annan ymmärtää.
Miksi sinä päätäsi vaivaat toisten suhteilla? Ei niin ruukata tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä päätäsi vaivaat toisten suhteilla? Ei niin ruukata tehdä.
Miksi te pilkaatte meitä sinkkuja. Onko se onnellisen liiton salaisuus.
- Anonyymi
Miksi ne parit jos ovat oikeita pareja haluavat täällä esiintyä? Tylsää keskenään varmaan.
- Anonyymi
Olette todella loukkaavia sinkkuja kohtaan. Todella loukkaavia. Hyökäätte kimppuun ja nauratte kun vastaamme.
- Anonyymi
Prinssinakki haluaa paniikissa puoltaa näitä kehittämiään hahmoja, tai kuuluu samaan rinkiin sen kanssa joka niitä tehtaille, niitä on varmaan satoja ja on pariutunut itse itsensä kanssa eikä kenenkään muun.
Tehkää rikosilmoituksia heti kun näkee toisiin kohdistuvaa mielivaltaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prinssinakki haluaa paniikissa puoltaa näitä kehittämiään hahmoja, tai kuuluu samaan rinkiin sen kanssa joka niitä tehtaille, niitä on varmaan satoja ja on pariutunut itse itsensä kanssa eikä kenenkään muun.
Tehkää rikosilmoituksia heti kun näkee toisiin kohdistuvaa mielivaltaa.Kuuluu samaan rinkiin tietenkin tai on itse monena täällä. Jotkut tykkää leikkiä näitähän on ja myös tällä tavalla psykologisesti kiusata muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehkää rikosilmoituksia heti kun näkee toisiin kohdistuvaa mielivaltaa.Näin on, aika läpinäkyvää on tuo puoltaminen.
Anonyymi kirjoitti:
Tehkää rikosilmoituksia heti kun näkee toisiin kohdistuvaa mielivaltaa.Olet kyllä 🤡
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluu samaan rinkiin tietenkin tai on itse monena täällä. Jotkut tykkää leikkiä näitähän on ja myös tällä tavalla psykologisesti kiusata muita.
Toinen 🤡 siinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, aika läpinäkyvää on tuo puoltaminen.
Olette kyllä huonoja tässä anonyymi leikissä mikä on teidän keksimä.
- Anonyymi
Se on uhkaavaa ja inhottavaa mutta niinhän kaikki mikä tulee pimeyden puolelta on inhottavaa.
- Anonyymi
Joopa joo
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436