Minkälainen pyörämerkki on BMC?

Anonyymi-ap

Onko teillä kokemuksia kyseisestä pyörämerkistä? Millainen maantiepyörä kyseessä? Onko laadukas vai roskaa?

35

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmasti tietänet että BMC on yksi pyörämaailman ”huippumerkkejä” joilla voitettu mm.lukuisia Tour the france etappeja ja pienempiä ammattilaiskilpailuja, maastopuolella maailmanmestaruus, yms.
      Maantiepyörien valikoima ulottuu aktiiviharrastajan pyörästä maailman huippujen käyttämään kalustoon.
      Mitään ”markettipyöriä” ei valmistajalta löydy, halvimman pään kalusto (löytyy maastopuolella) lähtee tuolta 1500€:n tasosta ylöspäin jatkuen 15000€:n ammattitason maantie kilpapyöriin.

    • Anonyymi

      Hyvä merkki.

    • Anonyymi

      Kiinnostaisi hankkia BMC. Niitä on myynnissä ainakin Lemara:ssa. Onko kokemuksia ? Uskaltaako tuolta ostaa?

      • Anonyymi

        Googlaapa vaikka firman taustavaikuttajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlaapa vaikka firman taustavaikuttajia.

        Onko sama kuin Hanko Yacht Center?


      • Anonyymi

        Ostin tuolta pyörän. Keikki sujui loistavasti. Myyjä ol todella ammattitaitoinen. Opasti todella hyvin pyörän ominaiseedet. Tiesi harjoittelusta todella paljon. Suosittelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin tuolta pyörän. Keikki sujui loistavasti. Myyjä ol todella ammattitaitoinen. Opasti todella hyvin pyörän ominaiseedet. Tiesi harjoittelusta todella paljon. Suosittelen.

        Oliko komea myös?


    • Anonyymi

      Veikkaan että uskaltaa

      • Anonyymi

        Tässä tapauksessa veikkasit väärin.


    • Anonyymi

      Aja sitte autojen seassa

      • Anonyymi

        Autokin on ajoneuvo


      • Anonyymi

        Tietyissä tapauksissa niin saakin tehdä.

        Kun tilanne pakottaa: "Ajoneuvolla saa tilapäisesti ajaa muullakin kuin sille tarkoitetulla tien osalla, jos erityiset olosuhteet sitä vaativat ja siitä ei aiheudu vaaraa eikä huomattavaa haittaa."

        Jos kaksisuuntainen pyörätie on vasemmalla puolella: "Jos kaksisuuntainen pyörätie on vain tien vasemmalla puolella ja ajoradan oikealla puolella olevan pientareen tai ajoradan oikean reunan käyttö on kulkureitin tai muun vastaavan syyn vuoksi turvallisempaa, polkupyöräilijä saa käyttää piennarta tai ajoradan oikeaa reunaa."

        Pyöräilijä joutuu itse punnitsemaan sen, että mikä pakottaa ja milloin on turvallisempaa liittyen noihin yllä mainittuihin tapauksiin. Milloin itseä huvittaa, ei ole lain mukaan tarpeellinen syy ajaa ajoradalla.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ostaisitko käytetyn veneen vai pyörän ?


    • Anonyymi

      Konkkaanhan ne menee liki kaikki kotimaiset.

    • Anonyymi

      Vieläkö näitä saa jostain?

      • Anonyymi

        Lemara myy veneitäkin. Osta ihmeessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lemara myy veneitäkin. Osta ihmeessä.

        Kiitos vinkistä. Olen juuri hankkimassa venettä. Tein vähän taustatyötä ja tämä firma on erittäin liotettava jo toisessa polvessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vinkistä. Olen juuri hankkimassa venettä. Tein vähän taustatyötä ja tämä firma on erittäin liotettava jo toisessa polvessa.

        Muista liottaa toinenkin polvi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista liottaa toinenkin polvi

        Menin ostamaan veneen ja nyt olen kaulaani myötä liemessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vinkistä. Olen juuri hankkimassa venettä. Tein vähän taustatyötä ja tämä firma on erittäin liotettava jo toisessa polvessa.

        Hienoa. Olen pitkään harkinnut tätä. Luotan arvioosi ja lähdenkin heti ostoksille. Saako ajaa kokeeksi ennen maksua vai meneekö ihan käsikopelolla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menin ostamaan veneen ja nyt olen kaulaani myötä liemessä.

        Ostitko saman valmistajan veneen kuin Jetro Tullikin?


    • Anonyymi

      Haluan uuden BMC:n, en mitään satulassa istuttua. Voiko noutaa aukioloaikoina marmoritiskiltä

      • Lemaralla on varastomyymälä Helsingin Ruoholahdessa jossa heillä näyttäisi listan mukaan olevan noin 30-eri pyörää fyysisesti nähtävillä, loput sitten tehdastilauksina.

        https://www.lemara.fi/tuoteryhma/bmc-pyrt


    • Anonyymi

      Onhan tämän liikkeen takana varmasti luotettava taho?

      • Anonyymi

        Jaaha, chubby vantaalainen demarikin tuli huutelemaan


      • Anonyymi

        pysy vaan vantaalainen poissa marmoritiskiltä tuomasta kuraa saappaillasi. Premium kauppa ei ole vantaalaisille, duunareille eikä demareillle. Läskit myös pysykööt pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pysy vaan vantaalainen poissa marmoritiskiltä tuomasta kuraa saappaillasi. Premium kauppa ei ole vantaalaisille, duunareille eikä demareillle. Läskit myös pysykööt pois.

        Ai niin omistaja julkisesti blogissaan ja videoissa haukkuu maalaisia, duunareita, ammattikoulun käyneitä jne.


    • Anonyymi

      En suosittele Lemaraa. Yritys on verottajan verovelkarekisterissä koska verot maksamatta ja veroilmoitukset tekemättä. Poistettu ennakkoperintärekisteristä elitä todella riskialtis. Suuri mahdollisuus että pyörää ei saa vaikka sen olisi maksanut. Ja lisäksi takuuasioiden hoitaminen mahdotonta jos/kun yritys konkurssissa.

      Tosiaan omistajataho hanko yacht centerin porukkaa. Tuostahan tuli tuomio oikeudessa muistaakseni veropetoksesta ja maksettavaa 350.000 eur. Eli kiertäisin todella kaukaa kyseisen kauppamiehen.

    • Anonyymi

      Kannattaa miettiä esim Trek, Bianchi jne. Ja tosiaan ostaa sitten viralliselta jälleenmyyjältä eikä tässä ketjussa kuvatunkaltaiselta helppoheikiltä.

    • Anonyymi

      BMC tarkoittaa suomeksi polkupyöriä valmistava yritys. Tosin ne valmistetaan Taiwanissa Giantin tehtailla, mutta Giant on tavattoman hyvä ja maailman suurin polkupyörien valmistaja. Jos ei halua maksaa ylihintaa ostaa sitten vaan Giant-merkkisen polkupyörän,

      • Mistä tuon Giantin vedit tähän mukaan?
        BMC:llä on huippunykyaikainen polkupyörätehdas Grenchenissä Sveitsissä jossa on jopa sellainen erikoisuus kuin oma linjasto hiilikuiturunkojen valmistukseen (niitä harvoja Aasian ulkopuolella).


      • santtu_1975X kirjoitti:

        Mistä tuon Giantin vedit tähän mukaan?
        BMC:llä on huippunykyaikainen polkupyörätehdas Grenchenissä Sveitsissä jossa on jopa sellainen erikoisuus kuin oma linjasto hiilikuiturunkojen valmistukseen (niitä harvoja Aasian ulkopuolella).

        Tuossa vielä artikkeliä BMC:stä
        https://velo.outsideonline.com/road/road-culture/visiting-bmc/


    • Anonyymi

      Ai juu olinkin huolimaton. BMC rungot valmistaa G&M Carbon Components Kiinassa. Giant sen sijaan valmistaa mm Scottin rungot.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe