Porin Hammaspisteen lääkäreiden törkeät virheet.

Porin Hammaspiste Isolinnakatu 22 Pori. Siellä kaksi hammaslääkäriä tumpeloi oikein reippaasti. Saivat potilaan siihen kuntoon että erikoishammaslääkäri joutui poistamaan 4 hammasta.

Korvauksia ei hammapiste maksanut mutta valituksen jälkeen potilasvahinkokeskus maksoi näiden törttöilystä 6459,89 €. Tämä summa ei tule kuin manulle illallinen vaan se vaatii aikaa ja vaivaa. Korvaus tuli siitä kun potilasvahinkokeskus ilmoitti tutkimuksen tuloksena molempien aiheuttaeen potilasvahingon. Tarkemmin omalta sivultani.

https://www.facebook.com/esa.liukkonen.94

Olen seurannut Porin Hammaspisteen fb sivostoa, tosin näiden törttöilyiden jälkeen minut estettiin välittömästi kommentoimasta. Samoin on kaikkien muidenkin kohdalla jos vähänkin kritisoit heitä niin kirjoitukset poistetaan. PS. Annan 10 pistettä ja puupäämerkin jos sinulla on aihetta kritisoida siellä ja kirjoituksesi pysyy 3 päivää luettavissa.

https://www.facebook.com/porinhammaspiste

11

1211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä kävi rannassa kerran hammaslääkärissä. Olisko ollut Teljän joku hammasjuttu.
      Kun maksoin hoitoani, pyörryin totaalisesti ja kaaduin lattialle. Löin samalla pääni.
      Siihen maksutiskille pitää laittaa jotkut tuet, että kun asiakas kuulee hoidon hinnan, ei tapahtuisi pyörtymistä.

    • Anonyymi

      Aihe tumpeloinnista kirvoittaa kertomaan Olli Hakalan(vkk,) kommelluksista, parturi harjoittelijan Ollin väittämän mukaan harjoittelijan kaataneen alkoholia Ollin korvaan joka aiheutti kuulon menetyksen, siitä korvasta. Vaikka mitenkä monta kirjoitusta eri somessa Ollin kirjoittamana ei Olli saanut yhtään vahingonkorvausta,kuten ei saanut väittämistä laittomista potkuista lukuisten varotusten myötä työmaaltaan. Outo juttu, johtuuko kohtelu Ollin uskoon tulemisesta vai mistä.

      • Anonyymi

        Ja minulla on satakuntalaisesta isohkosta sairaalasta sieltä nimenomaan hammaslääkäri puolelta todella negatiiviset kokemukset yhdellä hammaslääkärillä ei sitten ole minun suuhuni enää menemistä,melkoinen hermoilija ja toheloitsija rikkoi minulta yläleuasta luuta senverran ettei implanttien laitto ole enää halvemmasta päästä,olisi pitänyt tehdä moisesta hujopista valitus,no siinä ilmoittajan luukulla oli sitten pariskunta joka teki valituksen ja sen jälkeen tuli kyseinen lekuri tekemään vastavalituksen niin se menee hyvin usein että isot sairaalat suojelee omiaan vaikka olisi millainen poropeukalo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minulla on satakuntalaisesta isohkosta sairaalasta sieltä nimenomaan hammaslääkäri puolelta todella negatiiviset kokemukset yhdellä hammaslääkärillä ei sitten ole minun suuhuni enää menemistä,melkoinen hermoilija ja toheloitsija rikkoi minulta yläleuasta luuta senverran ettei implanttien laitto ole enää halvemmasta päästä,olisi pitänyt tehdä moisesta hujopista valitus,no siinä ilmoittajan luukulla oli sitten pariskunta joka teki valituksen ja sen jälkeen tuli kyseinen lekuri tekemään vastavalituksen niin se menee hyvin usein että isot sairaalat suojelee omiaan vaikka olisi millainen poropeukalo.

        Mitä siinä lääkärin ja laitoksen tulevan voittamassa tapauksen vastalausunnossa luki.


      • miksettei
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minulla on satakuntalaisesta isohkosta sairaalasta sieltä nimenomaan hammaslääkäri puolelta todella negatiiviset kokemukset yhdellä hammaslääkärillä ei sitten ole minun suuhuni enää menemistä,melkoinen hermoilija ja toheloitsija rikkoi minulta yläleuasta luuta senverran ettei implanttien laitto ole enää halvemmasta päästä,olisi pitänyt tehdä moisesta hujopista valitus,no siinä ilmoittajan luukulla oli sitten pariskunta joka teki valituksen ja sen jälkeen tuli kyseinen lekuri tekemään vastavalituksen niin se menee hyvin usein että isot sairaalat suojelee omiaan vaikka olisi millainen poropeukalo.

        Tässä olisi ohjeita joista varmaan olisi paljon hyötyä ja kaikenlisäksi nämä ovat ilmaisia.

        https://www.pvk.fi/vahinkoilmoitus/potilasvahinkoilmoitus/

        https://www.valvira.fi/…/potilaan-asema-ja…/potilasasiamies

        Mitään ei häviä jos noita kokeilee.



    • Anonyymi

      Kävin joitakin vuosia sitten bebopin hammashoitolassa.Siellä minulta poistettiin viisaudenhammas.Tunari paskajaakko puukotti minua viereiseenkin hampaaseen todella syvälle.Ei myöntänyt vaikka monesti kerroin tuntevani sen kielellä että on syvä viilto hampaassa.Puukotti ikenenkin aivan auki, tarvittiin tikkejä.Viiltoon kerääntyi kaikenlaista kuukausien aikana ja kunnes puraisin kovaa ruokaa, putosi viilletty osa irti.Se oli aivan musta.Hampaasta siis putosi puolet ja se on edelleen siinä tilassa.Syödessä ruokaa menee takakautta hampaan puolikkaaseen sisään ja varmaan aiheuttaa tulehduksen ellen saa sitä pestyä joka ruokailun jälkeen kunnolla.Nyt se ei satu enää.Hermo, joka on paljaana edelleen, on tottunut.

      Hermo sitä vastoin, joka minulta menee kun tapaan tuon saatanan puoskarin uudelleen, tulee olemaan aivan omaa luokkaansa.Minä en soittele potilasvahinkokeskukselle ja pyytele korvauksia.Minä teen aivan jotain muuta, mikä tulee muistuttamaan puoskaria vuosikaudet sen jälkeenkin että olisi kannattanut olla rehellinen ja myöntää puoskarinvirheensä siinä paikassa.Saatana.

      • ...."Minä teen aivan jotain muuta, mikä tulee muistuttamaan puoskaria vuosikaudet sen jälkeenkin että olisi kannattanut olla rehellinen ja myöntää puoskarinvirheensä siinä paikassa.Saatana."

        Miksi et ottaisi korvausta jos sitä olisi saatavilla. Voi silti antaa muistutuksen puoskarille mutta olisihan ihan mukavampi tavallaan saada rahaakin ensin.


    • Anonyymi

      Minä kävin kerran Porissa yhdellä hemaisevalla naishammaslääkärillä. Oli se hienoa, kun toi lääkäri laittoi ryntäät päälleni. Niin ja ajatelkaa...ko lekuri ei käyttänyt lainkaan rintaliivejä.
      Kyllä siinä unohtui kivut, kun itellä alkoi nöpöttää.

    • Anonyymi

      Se oli mies, Rauno, sillä on isot tissit. Pane lasit päähän ensi kerralla kun menet hamppilaan.
      Oli isotissinen hoitaja kyllä, jessussentään.

    • Anonyymi

      Edellä kertomasi nainen oli ihastunut Sinuun. Et ymmärtänyt viestiä

      .Varminta on silti käydä Raumalla hammashoidossa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6570
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3928
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1505
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe