Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Kanssa pysyisi aviovuode lämpimänä?

-flowersreally-

25

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soon tähänki asti pysyny riittävän lämpösenä ilman palstalaisia, notta oo nii tarpeen.

      • Anonyymi

        Palstakurpasta kuitenkin haaveilet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstakurpasta kuitenkin haaveilet?

        En, en haaveile ainuttakaan naista sänkyyni.


      • Suhteellisen virheellinen olettamus, kuten olettamukset useimmiten on ja siksi olettamiset liki poikkeuksetta heijastelevat olettajan omia unelmia ja toiveita asiain tilasta.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Suhteellisen virheellinen olettamus, kuten olettamukset useimmiten on ja siksi olettamiset liki poikkeuksetta heijastelevat olettajan omia unelmia ja toiveita asiain tilasta.

        Turinatiimi on kuin perhe randelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turinatiimi on kuin perhe randelle.

        Genio siellä huhuilee, aina turinatiimit mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Genio siellä huhuilee, aina turinatiimit mielessä.

        Gentsu.Sedän kanssa vuode lämpenee


    • Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa että pujottelija pitää vällyt kuumana. Ei mitään hailakoita lämpösiä vaan kytevän kuumana. Huh ja huh.

      • No siinä se on!!! Lahjaidea!!! Palosuojatut petivaatteet teille kahdelle. Muuten voi käry kammarissa käydä...


      • Mahdotonta olla kuumentumatta, jos olen kanssasi samassa sängyssä


      • randombypasser kirjoitti:

        No siinä se on!!! Lahjaidea!!! Palosuojatut petivaatteet teille kahdelle. Muuten voi käry kammarissa käydä...

        Hee.. tuossa on jo ideaa. Kiitos loistavasta lahjaideasta. Tosin itse suosin ihan puuvillaa, mutta kaipa sen voisi käsitellä palamattomaksi.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Mahdotonta olla kuumentumatta, jos olen kanssasi samassa sängyssä

        Kiitos samoin.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hee.. tuossa on jo ideaa. Kiitos loistavasta lahjaideasta. Tosin itse suosin ihan puuvillaa, mutta kaipa sen voisi käsitellä palamattomaksi.

        Puuvilla on paras, siitä olen (yllätys) sama mieltä. Saa sen käsiteltyä, tosin palosuoja-aineet on sellaisia, ettei sais olla pitkään ihoa vasten. Joten ne on sitten vain panopetivaatteet, nukkumiseen suojaamattomat.

        Ja syvästi uskovaisilla on pellavarohtimesta petivaatteet, eivät oikein kannusta kihnuuttamiseen 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Puuvilla on paras, siitä olen (yllätys) sama mieltä. Saa sen käsiteltyä, tosin palosuoja-aineet on sellaisia, ettei sais olla pitkään ihoa vasten. Joten ne on sitten vain panopetivaatteet, nukkumiseen suojaamattomat.

        Ja syvästi uskovaisilla on pellavarohtimesta petivaatteet, eivät oikein kannusta kihnuuttamiseen 😂

        No ehkä mä ostan jauhesammuttimen varuiksi tuohon sängyn viereen .. nii ei tarvitse puuvillasta luopua.. :D

        Tosin sangollinen vettä ajaa saman asian.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No ehkä mä ostan jauhesammuttimen varuiksi tuohon sängyn viereen .. nii ei tarvitse puuvillasta luopua.. :D

        Tosin sangollinen vettä ajaa saman asian.

        Mutta petihommat on sen verran rasvasta touhua, niin sanotusti, että oisko kuitenkin iso sammutuspeite se paras? Kun pahin roihu on hiipunut, niin sitten vaan sammutuspeite lattialle ja jatkamaan?


      • randombypasser kirjoitti:

        Mutta petihommat on sen verran rasvasta touhua, niin sanotusti, että oisko kuitenkin iso sammutuspeite se paras? Kun pahin roihu on hiipunut, niin sitten vaan sammutuspeite lattialle ja jatkamaan?

        No tuo voisi toimia.. tosin kun minulla on tuo ensisammutuskoulutus ja tulityökortti,niin voin sanoa, että peitteellä se roihu tukahtuu näin sisätiloissa oikein mukavasti. Se vain, että se materiaali ei houkuta paljasta pintaa vasten sit ollenkaa..

        Alan kääntymään siihen suuntaan, että palakoon koko paska...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No tuo voisi toimia.. tosin kun minulla on tuo ensisammutuskoulutus ja tulityökortti,niin voin sanoa, että peitteellä se roihu tukahtuu näin sisätiloissa oikein mukavasti. Se vain, että se materiaali ei houkuta paljasta pintaa vasten sit ollenkaa..

        Alan kääntymään siihen suuntaan, että palakoon koko paska...

        Ai mutta eihän sulla sitten ole huolta, jos on tulityökortti, ongelma ratkaistu 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai mutta eihän sulla sitten ole huolta, jos on tulityökortti, ongelma ratkaistu 😂

        Heh.. ei kaikki kipinöinti aiheuta tulipaloa, mutta yksikin kipuna riittää pistämään tuleen koko paskan.


    • En tarvitse aviovuodetta tosiaan mihinkään lämmitellä...

      Sinkkusänkynä lujaa tekoa oleva teräsrunkoinen 160x210 sänky topakoilla päädyllä, mistä ei käsi- ja nilkkapannat irtoa, että eikun vaan helppoa turvasanaa keksimään...😄

      Eli sänky kylmä, mutta kyyti ei...grrrr. 🤣

      • Anonyymi

        Turvasanasi olisi hunajata hunajata?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turvasanasi olisi hunajata hunajata?

        Hätäpäissäni kuitenkin rupeisin huutamaan: "tappara on terästä, ruskee velli valuu perästä..."


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Hätäpäissäni kuitenkin rupeisin huutamaan: "tappara on terästä, ruskee velli valuu perästä..."

        Tisseposkella on alemmuuskompleksi Tapparaan :)


    • Paha sanoa. Kysy kokeneemmilta. 🤷🏼‍♂️

    • Anonyymi

      Kiltti atm

    • Anonyymi

      Jos on kylmä olo niin en suosita kaasu- tai sähkölämmitystä koska se tuhoaa luonnon kuin Sähköautotkin akkuineen... mutta jalka-pallista: On puhtain ottelu mitä ikinä katsonut koko Qatarin kisoista tuo Kroatia-Brasilia, ei mitään lisäaikaa tulekaan, jotain törmäilyä, paitsi nyt punainen kortti jäi jakamatta kun brasilian pelaaja juoksi takaa pääkke ja otti kroatialaista kurkusta kiinni.... heh

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe